Pierwsza porcja screenów z Need for Speed: Shift
Ładne ładne ale to screeny...zapewne poszedł w ruch jakiś photoshop także trzeba czekać na jakiś gameplay :)
Tradycyjnie już screeny usłane renderami, ale sama gra już mi się nie podoba (Ala Pro Street 2) takie piękne samochody jak Porsche czy Audi obkleić pierdolo*ymi reklamami ile wlezie :|
I znowu narzekania zaślepionych dzieciaków :P
Przecież ta gra to pewnie będzie coś jak GTR, tylko odziedziczy tytuł Need for Speed.
Standardowa praktyka - wszystko poza autami rozmazane, a na poboczu zapewne graficzna bieda z nędzą.....
Same samochody zresztą też wyglądają co najwyżej nieźle. Do poziomu nawet pierwszego DIRT-a w tym względzie produkcji EA sporo brakuje, nie mówiąc o nadchodzącej kontynuacji gry codemasters.
Puki co bieda.. no ale jeszcze trochę czasu do premiery chyba jest, więc pewnie będzie lepiej.
Niemniej zapowiada się tylko kopia GRIDa. No ale przynajmniej Porscheaki będą :).
@[2]PitbullHans
takie piękne samochody jak Porsche czy Audi obkleić pierdolo*ymi reklamami ile wlezie :|
dokładnie ;/
Jak mówię : EA z każdym NFSem jaja se robi . Od Carbona NFSy to tylko skoki na kasę
Czekam na więcej informacji. Bardzo chciałbym aby był to symulator taki jak np. GTR 2. Marzy mi się symulator w świetnej oprawie graficznej, co jak co, ale GTR Evolution grafiką nie zachwyca, a gra jest świetna. A skoro pomagać w produkcji Shift'a będą ludzie z Simbina, mam nadzieję, że to będzie symulator, symulator z grafiką...
EE za swietnie to nie wygląda .. Duzej róznicy miedzy tym , a pro streetem nie dostrzegam :P
Ja jednak i tak liczę, że może w końcu coś uda im się poprawić, i zamiast pchać się w efekty wizualne, w końcu zrozumieją, że trzeba będzie zneutralizować tą arcade'ową fizykę.
PitbullHans => Screeny nie sa renderami imo, przyjrzyj sie dokladniej a zobaczysz ze widac "schodki" na poszczegolnych elementach samochodu, takie sobie textury (srednie) i slabo wymodelowane samochody (kanciaste, bez porownania do forzy2/gt5 jak narazie jezeli chodzi o zlozonosc modeli) Co daje fajny efekt to cieniowanie i system oswietlenia, to przyznam ze mocno ratuje i nadrabia braki w reszcie. Nie zeby to od razu wygladalo kiepsko... ogolnie wyglada nawet niezle, przynajmniej samochody, bo reszta rozmyta. Jednak pewny jestem ze to nie zadne rendery.
Obrazki te raczej nie są podrasowane gdyż jeżeli ktoś miał okazję przeczytać w piśmie "PLAY" zapowiedź nowego NFS-a to zapewne doczytał się, że redaktorzy chwalili grę za wspaniałą oprawę wizualną nazywając ją najpiękniejszą samochodówką.
Hmmm... Czy tam jest Porshe 911 Turbo? :D
Fajnie to wygląda, ale bardziej to przypomina rendery. :/
Patzre na te screeny i ręce mi opadają. To już nie jest NFS to coś zupełnie nowego. Rozumiem, że każda seria z biegiem lat zmienia się, ale NFS od dwóch lat idzie w zupełnie innym kierunku i sotaje się coraz słabszy. Niech seria wraca do korzeni, a nie stara się kopiować Grida, który z serią NFS ma to wspólne, że i tu i tu jeździ się samochodami. Nic więcej.
Brzydki engine - ma te paskudne "kropokowe" rozmazanie plus kiepskie tekstury i czasami artefakty na krawędziach samochodów.
Ale bardzo chętnie zagram w połączenie GT Legends/GTR (w warstwie symulacyjnej) z NFS'em - w kwestii ogólnej oprawy, gameplay'u, jakiś zadań etc. Czyli tych rzeczy które w grach dużych producentów przykuwaja do ekranu, nawet jeśli gra genialna nie jest.
XGwizdekX - - > To jest raczej 911 GT2, patrząc na tylni spojler i zwracając uwagę na charakterystykę gry.
ta gra będzie rozgrywana na torach:( co za bieda:( underground 2 to było coś, by mogli bardziej sie postarać i dać graczom duże odwarte miasto z zaj.... oprawią wizualną i bardzo dobrym modelem fizycznym
fan... i medaw-> To jest tylko jeden z nowych NFSów!!! Będzie jeszcze jeden niezapowiedziany, który może być powrotem do klasyki. A NFS World Online będzie miał klimat Undergrounda.
myślałem ze pokażą naprawdę fajne auta typu:
Lamborghini Gallardo
Aston Martin
czy Audi R8
raczej już się nie przekonam do NFS po ostatnich 3 grach z serii może być tylko gorzej (jeszcze zamknięte tory :(( )
Trochę z GRiDa zerżnięte.
"Firma Electronic Arts „zlitowała” się w końcu nad fanami serii Need for Speed i opublikowała pierwsze screeny z najnowszej części cyklu, noszącej podtytuł Shift."
Firma zlitowalaby sie gdyby zaprzestala wypuszczac kolejne czesci tej serii
boże dopomóż niebiosa żeby ten nowy NFS był lepszy razem wzięte Undercover,Pro Street i Carbon :D:D ciekawe czy bedzie lepszy od Grida no ja jestem ciekaw, już jest kamera za kierownicy nareszcie kurwa !!!!!!!!!!!!!!!! doczekałem się takiego małego detalu który uprzyjemnia jazde, jezusieńku zeby to nie była klapa ;/ i żeby był Nissan Skyline R-34 najcudniejszy wózek na świecie do tuningu :D:D
a screeny do bani Porshe ??? bardziej pedałkowatego wozu nie mogli dać na nowe screeny ? kurwa BMW M3 np ja jebie nie znosze Porshe ;/
nie mogliby oni wrocic do starego stylu ktory tak dobrze sie sprzedawal i prezentowal?
nawet jesli by to byl odgrzewany kotlet U2 to by bylo fajnie, bo ostatnie 3 NFS'y to dla mnie porazka
trochę cienka jakość i pełno graficznych błędów ale to pewnie z winy wczesnej wersji gry. Żeby tylko model jazdy był dobry
^_CHazY•_•chAZz._^ - przydalby sie underground 3, ale zeby to nie byl carbon 2 :/ widac ze tworcom brak polotu i funduja odgrzewane kotlecik pro street 2, zapewne 4 tajemniczy tytul to undercover 2 ktory jest nieudana "kopia" most wanted... zapewne sadza ze underground 3 to zly pomysl bo carbon nie wypalil
GRID rules w pseudosymulatorach, w symulatorach GT5P rules - reszta uninstall :-).
a ja tam myśle że będzie fajny! Wierze w twórców nfs że tym razem ciała nie dadzą.Jeżeli będzie jazda po miescie i widok z kokpitu będzie "rulez" :)
>>> Cremek
>> w symulatorach GT5P rules - reszta uninstall :-).
A swistak siedzi i zawija je w te sreberka. Koncz wasc, wstydu oszczedz :D
Jak w mordę strzelił GRiD :P
Ale wole już taki SHiFT niż kolejny crap jak Pro Street i Undercover. Nikt pewnie nie ma wysokich oczekiwań co do tej gry, więc może pozytywnie nas zaskoczy. Oby im się udało zrobić dobra grę, bo robi mi się ich szkoda :P
Pzdr
Jak czytalem w Play'u to pisali ze w życiu w taką dobra samochodówkę nie grali. Ja mam pozytywne nastawienie do tej gry :>
Lipa jak zawsze. Zamiast 1 gniota to teraz wydadzą ich cztery - to jest dopiero teoria ewolucji według EA ;)
Nic specjalnego
Moim zdaniem NFS powinien wyglądać mniej więcej tak.
1 Różnorodność tras (góry, równiny, pustynie, zimowe krainy, lasy, miasta, tory wyścigowe ..... )
2 Pory dnia i nocy
3 Warunki pogodowe.
4 Dużo pojazdów od tanich aut dla mas po sportowe i ekskluzywne dzieła sztuki.
5 Możliwość tuningu zarówno osiągi jak i wygląd.
6 Wolność wyboru pojazdu i lokacji (co mnie strasznie gryzie w niektórych grach ze nie mogę terenówką po asfalcie itp ).
7 Model jazy - nie arcadowy ale tez nie totalny symulator.
Oczywiście wszystko z umiarem i bez przesady
z GT5 taki symulator jazdy, jak z CoD symulator wojny a z simsów symulator życia.
Widzę że bezmózgi i fanboje Sony są oporni na wiedze, no cóż...
zobaczy sie po premierze , a z resztą będzie jeszcze nowy nfs (4) wiec sie zobaczy czy sie kupi;p
ERDE ---->
Masz rację tak powinien wyglądać i tak wyglądał raz jeden - NFS PORSCHE 2000 ;)
1. Góry (Alpy, Korsyka, Pireneje), równiny (Normandia), zimowe krainy (ponownie Alpy), lasy (Schwarzwald), miasta (Avenue ? - nie pamiętam nazwy oraz Monte Carlo), tory wyścigowe (Monte Carlo). Do kompletu jeszcze Lazurowe Wybrzeże oraz Autostrada.
2. Pory dnia i nocy - były ;)
3. Różnorodne warunki pogodowe - także ;)
4. Tu tylko jedna marka, ale na różnorodność narzekać nie można - od starych "gruchotów z duszą" poprzez wszystkie modele włącznie z wersjami wyścigowymi.
5. Tuning był, zarówno wyglądu jak i osiągów, co ważne wszelkie zmiany można było rzeczywiście odczuć podczas jazdy!
6. W trybie pojedynczego wyścigu - możliwe.
7. Najlepszy model jazdy w historii NFS dający ogromną frajdę z prowadzenia przy jednoczesnym zachowaniu wyraźnych różnic pomiędzy poszczególnymi autami, wrażliwości na wprowadzane zmiany w ramach tuningu oraz bardzo przyzwoitego modelu zniszczeń.
Wszelkie zniszczenia miały oczywiście wyraźny wpływ na prowadzenie samochodu. I chociaż nigdy nie dało się tak rozbić samochodu żeby nie dojechać nim do mety, to wystarczyło raz zahaczyć przy dużej prędkości o jakąś większą przeszkodę i dalej samochód prowadziło się już BARDZO ciężko (problemy z biegami, skręcaniem, poślizgami przy rozwaleniu spojlera czy ogólnie z rozwinięciem większych prędkości przy uszkodzeniach silnika).
Wszystko to oczywiście odpowiednio wyważone pomiędzy zabawą a realizmem. W końcu w NFS nie chodzi o to, aby pierwszy błąd kończył się zezłomowaniem auta, z drugiej strony NFS V jako jedyne odcina się od pozostałych części gdzie samochód prowadzi się jak niezniszczalny pociąg na szynach....
i wyniknie z tego kolejne gowno pokroju pro street
,
dla mnie undercover byl swietny
Na razie jest jeszcze za wcześnie żeby tą grę oceniać albo jak kto woli linczować:P Ciekawi mnie jeszcze ten ''4" nfs. BTW w Play'u już grali w nfs: Shift? Pytam bo nie czytam tego czasopisma.
Jak nie poprawią tego topornego modelu jazdy to wyjdzie kolejne wielkie g&@!# od naszego ukochanego EA Games. W sumie screeny fajne ale za dużo tego Motion Blura i prawie nic nie widać na większości screenów. Jeszcze powinni poprawić rozdzielczość tekstur, bo zaprezentowane kwalifikują się do ustawień LOW.
Czy ta seria kiedyś się skończy? :D
Ledwo co wydali Undercovera , a tu już screeny następnego , Nie za szybko ?!
_MaZZeo -> grales ?, masz ?, grales na padzie czy na kierze ? - zaloze sie ze widziales tylko filmiki i nie masz pojecia o czym piszesz glabie... ja bylem bardzo sceptycznie nastawiony do GT5P po doswiadczeniach z poprzednimi czesciami, w ktorych np. NSX wchodzac w zakret potrafil podskakiwac jak pilka - jednak postanowilem zakupic i stwierdzam, ze zadna gra nie oddaje zachowania auta w taki sposob jak GT5P - nalezy tylko wylaczyc wszelkie wspomagacze i przestawic tryb fizyki na simulation.
P.S Gdyby GT5P byl na Xszrota albo na PC napisalbym to samo, nie jestem fanboyem Sony...
Cremek
Tak grałem na PShit i ta gra to jakaś porażka, gdy wyjdzie FM3, GT5 będzie mogło się schować.
Mazzeo - i zapewne prawdziwi kierowcy (znamz autopsji) nie bez przyczyny, pomimo grania w inne ala GTR, rowniez uwielbiaja grac w GT5 + kierownica. Nie grales, milcz, bo nie masz pojecia.
unclesam - aha czyli rozumiem, ze skoro GT to shit,to forza2 to cos jeszcze gorszego ok.
rozpierdzielaja mnie pokemony,ktorzy dobra gre - ale nie na ich rozanowca platforme - nazywajashitami, gownami itd. masakra. no ale dla niektorych konsola to religia, a nie gry. niebawem beda krzyczec "super konsola kur*o". dobrze,ze nie wszysyc maja tak psychike zjechana i jaraja sie dobrymi grami,nie wazne na co wychodza.
Wystarczy że grałem w GT3 i GT4 które też mają podtytuł "real driving simulator" i w którego też niby zagrywali się wszyscy kierowcy wyścigowi :D
pisk opon przy zakrętach pokonywanych na piątce czy czwórce tez pewnie jest realistyczny...
Need For Speed dla mnie padł tak pomiędzy NFS Carbon, a NFS: Most Wanted...
Później z gry na grę było tylko gooorzej, ale zobaczymy, może im się uda z Shiftem.
Burnout mnie nie kręci zupełnie :|
Teraz wiąże spore nadzieje i czekam na nową grę od Black Rock Studios (to są Ci od Pure)
i myślę, że to może być naprawdę dobry tytuł: http://www.youtube.com/watch?v=iTLQrYzN79k :)))
raziel88ck - no wiem ale dla mnie nfs to miedzy innymi jazda po mieście jak np. w underground2