Dlaczego Street Fighter IV pojawi się na pecetach z opóźnieniem?
IMO chodzi głównie o kasę. Tym niemniej wierzę kiedy Capcom mówi, że zależy mu na rynku pc. Nie bez powodu od czasu RE4 większość jego dużych produkcji wychodzi na najbardziej uniwersalną z maszyn do grania.
Akurat automat na ktorym biega sf4 nie jest wcale najdrozsza maszyna pc ;p ,ja bym powiedzial ,ze totalny low-end ;] (c2d 2.13 Ghz i GF 7900GS ;]) . Z tego powodu akurat nie martwilbym sie o to jak to bedzie chodzic u wiekszosci uzytkownikow .
Mr_Hyde---> Jednak musisz przyznać że w przypadku konsol gra pisana jest pod jeden typ konfiguracji i działa na nim wyśmienicie. Płynność zabawy nie zależy wyłącznie od cyferek w nazwie karty. Paradoksalnie na znacznie silniejszym sprzęcie okreslonego typu i marki program działający płynnie na konsoli może tracić klatki na przyzwoitym pc.
kloszard nadobny wiesz pisanie pod jeden typ konfiguracji pozwala na wieksze dopieszczenie danego kodu (musi byc dopieszczony jesli ma to chodzic i wygladac bez wzgledu na ograniczenia sprzetowe) jak i dorpacowywanie coraz to wymyslnych sztuczek graficznych ratujacych ilosc klatek na sekunde . Wez pod uwage to ,ze kod natywnie pisany (dobrze) na PC rownierz nie bedzie wymagac niewiadomo czego w porownaniu do konsolowego hardware'u. Nie mowie tu o konwersjach bo z tymi to akurat roznie bywa (w obydwie strony).
Zreszta sf4 natywnie byl pisany pod pc o architekturze x86 ,a potem przeniesiony na konsole. Wersja na x360 po tym procederze zyskala dodatkowy AA ,wersja na ps3 troche stracila .
Gdyby mordobicie słabo chodziło na pc to bym się bardzo zdziwił, Mała plansza, 2 lub 4 (czasem w jakichś dziwnych trybach gry więcej) postacie (w obu przypadkach mogą być dzięki temu szczegółowe, ale z tego co widzę SF4 rewolucji graficznej nie pokazuje), niespecjalnie zaawansowane AI. Współczesny komputer, zdolny wygenerować świat o wielkości i wyglądzie Just Cause, czy Fallout 3 tak naprawdę nie ma co liczyć.
Poczekamy może dodadzą nowe miejsca rozgrywania walk a może nawet postać:)