Alicja powróci do Krainy Czarów w kolejnej grze Americana McGee
EA robi coraz więcej lepszych gier ;)
jeszcze niech zrobią Syndycate i Wing Commandera. ;)
W recenzji GOL 66%. Ale ten portal kiedyś był beznadziejny :P, gra 9/10 dostała 6,5 lol
Pamiętam jak się niegdyś zagrywałem w tę grę. Była świetna, a jej baśniowo-psychodeliczny klimat i design po prostu urzekał.
d00mny
Od GOL'a 6,4 (swoją drogą to skandal), ale za to od graczy 8,4.
No to zajebiście lubie te klimaty
Mamy tu prawdopodobnie genialny tytuł powiem szczeże EA od dawna się dla mnie nie liczy ale może zrobie wyjątek
Takiego tytułu brakuje klimat coś jak bioshock(możecie się śmiać)
Kupuje tą gre jak wyjdzie,tak naprawde nic o niej nie wiem ale nie ma bata
Sory podobne bardziej do FABLE
zespołu Nine Inch Nails ja piernicze GENIALNIE(chyba to ten co od DOOM-a moge się mylić)
Xian
Nine Inch Nails zrobiło całą ścieżkę dźwiękową do Quake II i muzykę do menu w Doom III.
a teraz przydałby sie sequel Evil Twin
do dzis nie bardzo rozumiem zakończenie
http://www.youtube.com/watch?v=8IfiPUIy-dw
Aż się popłakałem ze szczęścia :) Jedna z moich ukochanych gier dzieło Americana McGee, którego już nie udało mu się prześcignąć ani mu dorównać.
PSXFAN->Widać, że nie znasz starych dobrych czasów i Alicji :) A muzyka Chrisa Vrenny była w jedynce. I to jaka muzyka. Przecudowna. Motywy do dzisiaj słyszę w głowie :)
Trent Reznor (Nine Inch Nails) zrobił muzykę i dźwięki do Quake'a (jedynki) - loga zespołu były zresztą widoczne w grze (broń na gwoździe). Do dwójki robił bodajże Sonic Mayhem. Reznor miał robić dźwięki też do Dooma 3 - chyba pojawiły się one w becie, która wyciekła do sieci - ale w końcu zrezygnował z projektu (lub oni zrezygnowali z niego).
Alice to moja pierwsza orginalna gra. Mam ja do dzisiaj. I grałem z miesiąc temu, nawet teraz jest wciącająca, szczególnie lubie swiat owadów w którym Alicja jest mała.
Napeweno kupię 2 część ale wątpię zeby McGee zrobił to porzednie bo scrapland a szczególnie nowy grimm nie są warte nawet rozmowy o nich.
Mam nadzieje że nowa polityka EA odnesie sukces i będą wydawane tylko porzadne gry (Mirror's Edge, Dead Space, Red Alert3, Undercover)
hedasw
Do dwójki ścieżkę dźwiękową robiło także Nine Inch Nails (wiem bo mam cały soundtrack z Q2, który notabebe jest genialny). A co do Doom 3 to rzeczywiście, nie wiadomo czy id zrezygnowało z niego czy on z id ;). Ale muzyka w menu to właśnie jego dzieło.
hedasw
Jednak sorry, miałeś rację... Postanowiłem sprawdzić i rzeczywiście to Sonic Mayhem zrobiło ścieżkę dźwiękową do Q2. Cholera, zawsze byłem przekonany, że to było Nine Inch Nails. No trudno ;).
Wogóle to nie wiedziałem, że SM zrobili także około połowę soundtracka do Quake III Arena i wszystkie efekty dźwiękowe do Unreal Tournament.
A muzykę do menu w Doom 3 skomponował Chris Vrenna (także z Nine Inch Nails).
Po kolei:
Muzykę i dźwięk do Quake'a zrobił Trent Reznor. Do Quake'a II muzykę stworzył Sonic Mayhem we współpracy z Billem Brownem, poza motywem przewodnim, bo ten został stworzony przez Roba Zombie. A utwór, który można usłyszeć w Doom 3 w menu, to dzieło Clinta Walsha we współpracy z Chrisem Vrenną w roli producenta, a nie kompozytora. Obaj panowie tworzą zespół Tweaker, Vrenna grał kiedyś w NIN.
A Reznor z id Software pokłócił się o kasę. Tak po prostu. Willits powiedział o Reznorze, że "gwieździe rock and rolla trzeba płacić rock and rollowymi dolarami". I tyle w tym temacie.
Pierwsza część, hmm, cóż mogę więcej rzec? American McGee's Alice zajebistą grą jest. :] Mam nadzieję, że nie będzie to prosty remake, w stylu wrzucamy shadery, ile wlezie..
Grałem w pierwszy epizod Grimm (ten darmowy :P) i muszę powiedzieć, że był banalny, prosty i zupełnie mnie nie zachwycił. Ba, nie uważam, żeby nawet był grą wartą pieniędzy. Także nie jestem hurra optymistą.
Poczekam, aż materiały pojawiające się na temat "nowej" Alice, będą bardziej konkretne.
Doświadczamy małego boomu na Alice :>, dobrze że z markami rodzaju Burtona i American McGee w tle, a nie np Disneya.. :P
Ech no cieszę się że wskrzeszają Alicję - pierwsza część zapewniła mi kapitalną rozrywkę na wiele godzin: psychodeliczny klimat, świetne walki z bossami, oprawa audio-video, niesamowity kot :)
Trzymam kciuki żeby ta gra była równie udana i nie ukrywam, że mam pewne obawy - Scrapland też firmowany przez Americana McGee straszliwie mnie roczarował, znudziłem się tak szybko, że nie dałem rady nawet na siłę grać. No, ale mam nadzieję że facet wróci do formy i gierka będzie git :)
Bardzo mnie ten fakt ucieszył, a już na pewno, że nowa Alicja będzie na silniczku Unreal Engine 3 ^^ pierwsza część była bardzo fajna mimo, iż dopiero zagrałem po kilku latach po premierze, ale to był już mój grzech, że późno się o tej gierce dowiedziałem ;p. A co do kota Cheshire'a to fajny był głownie z względu na wygląd^^ Ciekawe jak będzie wyglądał w new Alicji xD. Mam nadzieje, że nie długo zapowiedzą też Heroesa 6 ;)) ehh... pomarzyć można ;]]
jedno slowo : zajebiscie ;d
o korde ze ludzie maja ochote grac w takie gry ale pamietam jak chodzlem do podstawowki to bylo to na kompach zainstalowane ;] na kolko informatycznym ;]
Jerzu175-> A w jakie?
Ja mam dość sieciowych strzelanek i głupich MMO, chociaż są na topie. W grach trzeba szukać sztuki, a takim dziełem była pierwsza Alicja.
Ambitny Loś ---> Nalejdzie mu wódki, mądrze gada.
Ambitny Łoś>Masz 100% racji ja też szykam w grze artystycznego aspektu jeśli jakaś gra jest zwyczajna albo ma podobnych do siebie konkurętów to nawet nie chce mi się w coś takiego grać.
Podam swoją liste gier które są dla mnie szczególnie ważne,jestem pewien że ty byś niektórych nie brał pod uwage a mianowicie:
-Bioshock
-teraz Alice
-God of war(naprawde skala działań w tej grze jest ogromna)
-Gta 4(ze względu na katscenki)
-Killzone 2(tylko ze względu na nietypową stylistyke)
Pewnie jest masa innych ale dla mine te są i będą najważniejsze
gizio1>powiem ci że alice jedynke nie grałem ale ta gra według mnie ma nawet dzisiaj dużą wartoś(coś jak FF7)
nie chce sie wtrącać, ale moze przez te 10 lat na PC brakowało platformówek? ;-)
Z Platformówek to jestem fanem Tomb Raidera i Prince of Persia ale Alice to zupełnie co innego.
Trzeba w to zagrać zeby zrozumieć. Jak ktoś mówi coś o Alice to czesto padają słowa : Psychodeliczna, horror, baśniowa itp.
tankem3 ---. Pomyśl co to znaczy i zagraj.
moja lista gier które mają w sobie coś z dzieła sztuki to (kolejność przypadkowa):
Alice
Bioshock
PoP - Warrior Within
Undying
i trochę niżej
Most Wanted
Dead Space
gizio1 --> gre obserwowałem jakis czas, sam przepykałem Evil Twin który jest podobną grą
Ambitny Łoś --> była już tak jakby kontnuacja undying.
niewiem czy EA ale jest Clive Barker's - Jerycho - skopana gra.
gizio1->Jericho nie miało związku z Undying (poza nazwiskiem "twórcy"). A swoją drogą mi się bardzo podobało :)
To ja ostudzę zapał wszystkich.
1. American McGee już bardzo dawno nie stworzył chociaż dobrej gry (Bad Day L.A, Grimm, Scrapland... to nie są dobre tytuły, ba nawet nie przeciętne, z wyjątkiem Scraplandu).
2. To, że gra nie będzie związana z filmem Burtona można wsadzić między bajki. Wspólnej promocji pewnie nie będzie, ale nie wierzę w to, że EA nie chce się podłączyć pod film żeby zarobić więcej kasy. A to nie wróży nic dobrego.
EA zwolniło już tylu pracowników i ponoisła tyle strat że nie pozwoli sobie na słabe tytuły.
EA zapowiedziało już nowa polityke i skreślanie słabych gier. Niewiem czy trzy pozostałe gry Americana były wydawane przez EA ale wątpie w to. według mnie to były jakieś mało znane i biedne firmy i wyszło jak wyszło.
EA wydało ostatnio wybitne gry: Dead Space, Mirror's Edge, poprawne :Red Alert3 i nfs Undercover.
NFS Shift także zapowiada sie dobrze. Po restrukturyzacji powinny być przynajmnie poprawne gry i jeśli Alice 2 nie bedzie tak wybitna jak jedynka to i tak dobrze bo zadnej takiej gry ostatnio nie było na rynku.
Dosyć gier dla Casuali!