God of War III – pierwsze szczegóły z rozgrywki już dzisiaj
No to teraz tylko czekać na nowy trailer, god of war 3 nie może zawieść
Szkoda, ze pokazany gameplay nie wyglada jak pierwszy trailer ale podobno jest ze starego buildu wiec grafika moze sie jeszcze sporo zmnienic i mam nadzieje, ze dojdzie do takiego poziomu jak na pierwszym trailerze.
Cóż, biorąc pod uwagę, jak GoWy wyglądaja na PS2 i PSP, to o jakość grafiki trójki bym się specjalnie nie martwił.
teraz tylko czekac az wpadnie tu logotus i pusci text typu "legacy of kain bije gowa na glowe!!!!!<buu>"
Sory ale na mnie te zdjęcia z game informera wcale wrażenia nie robią,co nie zmienia faktu że w tą gra poprostu musisz zagrać
Wielokrotnie większa moc PS3 w stosunku do PS2 pozwala ulepić Kratosa tylko z 4-krotnie większej ilości polygonów?
To mam pytanie z ilu polygonów składa się na przykład bohater Dead Space? Albo Chris z RE5? Ma ktoś jakiekolwiek dane?
Jeśli jesteśmy przy grach na PS3, to chciałem poinformować, że w/g serwisu vgchartz.com ilość sprzedanych egzemplarzy Little Big Planet właśnie przekroczyła 2 mln :).
Kolejna gra monopolisty pod tytułem SONY szkoda słów.
Szkoda, że nie ma GoW 3 na xboxa, chociaż kilka bijatyk by się znalazło. Pocieszające jest to, że będzie Dante's Inferno, w sumie dość podobne.
Nigdy nie grałem w poprzednie wersje GOW ale w tą na pewno zagram : )
2009- rokiem PS3
Większego błazna niż logotus chyba nie znajdziemy :D
Zapowiada się pięknie, oby wyszło w tym roku :)
Szkoda, że taki tytuł wychodzi tylko na ps3... może kiedyś ;]
Infinitez masz na myśli może kiedyś kupisz PS3?
jak znajde to kupie sobie dwojke na starza konsole,bo nawet nie wiem o co chodzi w grze dokladnie
STIG ASMUSSEN (game director): "we want this to be the game that shows people what the ps3 can do"
noo, czyli że w końcu zobaczymy grę, która wykorzysta w 100% ukrytą moc ps3? ;)
to trochę czepialstwo ale 20 tys. polygonów jak na nową generację to nie jest dużo. W RE4 postacie miały ok 10 tys., a ps3 to podobno pazury ma pokazać. nie zapominam o killzone, ale żart twórców odnośnie ps2 jest żałosny. martwi mnie kierunek w którym idzie sony.
@flagg
Ja tam jestem spokojny o przyszlosc SONY szczegolnie dobrze zapowiada sie ten rok, GoW III zapowiada sie tak czy siak spektakularnie, i choc jestem wielkim fanem DMC jesli chodzi o slashery a z seria GoW nie mialem w ogole stycznosci, czuje ze ta gra pobije wszystkie produkcje tego typu.
to trochę czepialstwo ale 20 tys. polygonów jak na nową generację to nie jest dużo.
kto ci bedzie patrzał na kratosa jesli 20m zajmują ostrza, a 100 tys pewnie zuzyją na Bossów(tak jak ten ze Screenów)
flagg
zauważ że w RE4 obserwujemy akcje z bliższej odległości niż w GoW2. O grafikę się nie martwię ponieważ GoW2 na PS2 wyglądało lepiej od wydanego w mniej więcej tym samym czasie Genji na PS3. To nie ilość polygonów ani ostrość tekstur decyduje o grafice ale inwencja twórcza deweloperów (killzone 2). Jeśli zatem chlebaczek nie będzie obliczał nadmiernej ilości polygonów możemy być pewni że zaoszczędzona moc zostanie wykorzystana w innym celu. Przez cały czas eksploatacji PS3 będą wychodziły gry i każda następna będzie wykorzystywać 100% mocy (pamiętacie Lair?). Po prostu twórcy gier będą coraz lepiej potrafili tą moc wykorzystać.
z tymi poligonami to rzeczywiście przesadzili, przecież w shadow of the colossus na ps2 jeden kolos ma 18 tys. poligonów.
cielak20 -->
Tak, kamera cały czas obejmowała 1/50 kolosa, natomiast kratos będzie stanowił 1/50 kamery, widzisz różnice?
w GoW II Kratos wyglądał praktycznie idealne, 3x wiecej polygonów z pewnoscią wystarczy aby wyglądał jak na filmie, a 4x to już z pewnością...
Co do wykonania to chyba nikt nie ma watpliwości że to będzie miazga.
To kolejny obok killzone, unchardet bardzo ważny tytuł da PS3.
A że to tytuł pisany tylko na PS3 możemy być pewni że ustanowi nowe standardy wizualne.
Killzone, GT5, zapowiadający się fenomenelnie nowy Unchardet dowodzą że na PS3 mam naprawdę potężne silniki graficzne. Oby tak dalej.
A co do ilości poligonów to w GT5 jedna fura to 100 000 poligonów, w killzone 2 jedna postać ma więcej poligonów niż cały level z jedynki.
Patrząc na te skany coś mi się zdaje że Kratos znowu wstrząsnie światem elektronicznej rozrywki.
No to ten rok należy do PS3, co do tego nie ma wątpliwości :) X360 "wypstrykał" się z pewnych hitów w zeszłym roku, na ten nie mają nic, czego nie miałaby konkurencja. SONY zaczyna rozwijać skrzydła, co cieszy. Z pewnością kupię :)
tankem3 ale czemu w shadow of the colossus kamera pokazywała 1/50 jak przecież możesz się oddalić i zobaczysz całego kolosa, więc o co z tym chodzi??
czemu w shadow of the colossus kamera pokazywała 1/50 jak przecież możesz się oddalić i zobaczysz całego kolosa, więc o co z tym chodzi??
jakto o co? o to ze nie ma najmniejszej poptrzeby dopieszczać coś co jest niezauważalne jeśli jest male na ekranie.... Heh ja wiem po co ci te polygony :D... moze niektórzy czekają na kolejne sex mini game
Przeszedłem obie części na PS2 i nie mam obaw co do tytułu najlepszej gry na PS3 2009 lub 2010 roku (zależy kiedy wyjdzie ;). Szkoda tylko że nie będę miał możliwości zobaczenia dalszej części tej świetnej epickiej powieści.. Co do gry-online, to motyw rzucania się na Kratosa był już w Gow2, tak samo jak skrzydła Ikara i Golden Fleece...
szkoda że trzeba tyle czekac
Nie kupil bym ps3 dla tej beznadziejnej gry wolał bym kupic xboxa 360 i ggrac w gears of war 2 i na xboxe jest lepsza grafa
I znowu się zaczyna... ale nie dam się sprowokować.
Buhahahaha, 20k polygonów na postać Kratos'a? Ale z was Lole. Chyba na cały ekran.
Jak można nie myślec tylko łykac jak ślepy pelikan badziewie które wam wkładają do głowy marketingowcy?