Mirror’s Edge z widokiem TPP?
EEE widok z FPP jest o wiele bardziej lepszy niż taki widok z TPP. Przede wszystkim nie czuć tej adrenaliny i prędkości podczas grania
hahahahaahh to juz wiemy jak powstal TPP z Fallout 3 ;) tak samo sztuczne jak ten manekin z F3. ... normalnie Ghost In The Shell 2.2 ;-)
widać wszystkie niedoróbki, które twórcy zostawili. POza tym, FPP jest straasznym ułatwieniem dla nich.
Bleee...
Nie powiem, żeby mnie to szczególnie zaskoczyło. Silnik unreal zawsze mia w opcjach konsoli możliwość przełączania fpp-tpp.
nie no porażka wogle tak za sztywno jakoś FPP lepiej
ale tyleczkiem slodko kreci:D:D
Gdyby ta gra standardowo była TPP to by wszystko inaczej opracowali, a tak to nie dziwne, że ruchy, bieg bohaterki taki sztywny i nie realistyczny. Lepiej pozostać przy FPP.
no fajnie jak by wydali jakiś patch który by umożliwiał widok tpp(z ładną animacją)
Niezłe odkrycie! Teraz EA powinien jakąś łatkę zrobić, która na prawdę umożliwia grę w Mirror's Edge z perspektywny trzeciej osoby. Wtedy na pewno bym kupił. ;)
matysiak, ale ME nie jest robione na unreal engine :)
[19]-----> Skąd te info?
Godfather -> Owszem - jest. Mirror's Edge powstał na Unreal Engine 3, widać to od razu.
A co do triku - cóż, nie ma co liczyć na dopracowaną kamerę w TPP, bo po prostu ME nie był do nie stworzony... ;)
Godfather886 a właśnie, że jest :)
Gra mnie odstrasza
lool
Sztywno się rusza,jednak wolę FPP.
Otóż nie jest. UE 3 tak wspaniale to nie wygląda ^^
Godfather886 <--- Jest:
The game uses Epic's Unreal Engine 3 rather than DICE's own Frostbite Engine because the development of Mirror's Edge began before Frostbite's development ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Mirror%27s_Edge
http://www.shacknews.com/onearticle.x/52569
http://www.joystiq.com/2008/05/07/mirrors-edge-reflects-on-unreal-engine-3/
[27]----> Ty też nie wyglądasz jak chłopak ale jednak...
NewGravedigger -> To nie są niedoróbki, a optymalizacje. Faith nie musi się pięknie poruszać z perspektywy 3 osoby, bowiem i tak tego nikt nie zauważy, a są to zbędne obliczenia dla komputera. I nie powiedziałbym, żeby odzorowanie ruchów sprinterki w FPP było o wiele łatwiejsze niż w TPP.
Kiepska animacja ale i tak szacun dla gościa
a ja sie zastanawiam skąd ten facet wiedział jak to zobić
buahahaha run forest run :)))
Albo kolesiom od modelowania sie nudzilo albo jednak nastawiali sie na tpp bo jest zrobiona cala tylna powierzchnia ciala.
dowódca - Jeśli chodzi o ruchy. Nie wiem jak to określić, po prostu w grze czasami wystepowały takie zawieszenia, kiedy Faith nie mogła przejść nad wiadrem. W TPPP widać to jak na dłoni. Co do animacji, to jest łatwiejsze, bo wymaga tylko dobrego odwzorowania ruchów widzianych z oczu bohaterki. W TPP ruchy te też musisz zrobić, a dodatkowo mase innych rzeczy. I znowu w filmikach widać, że przy biegu po ścianie, Faith czasami w ogóle nie rusza nogami, bo ich nie widać. Jak to nie jest ułatwienie, to ja nie wiem co nim jest.
NewGravedigger -> Ja przechodząc grę nie miałem jakiś problemów z wiadrami, całe szczęście :).
Czy jest łatwiejsze? Nadal sądzę, że nie. "wymaga tylko dobrego odwzorowania ruchów widzianych z oczu bohaterki" to jak dla mnie jest właśnie trudne. Trudne, aby wyglądało to naturalnie, aby gracz kierujący Faith czuł, że ona biega, a nie się przesuwa. Z widoku FPP jej ruchy są fenomenalne, a nikt wcześniej się za to nie zabierał w ten sposób, DICE było pionierem w ukazaniu tego z perspektywy pierwszej osoby.
Owszem, samej roboty TPP może byłoby więcej, ale takie odwzorowanie ruchów z perspektywy FPP, aby wyglądały one naturalnie jest chyba jednak trudniejsze.
Co do nóg, to jest cut-scenka, w której nie możesz kierować postacią. Przypomnij sobie ten etap, chociażby przez filmik (dałbym linka, ale za linkowanie do cudzego serwisu w którym pracuje pewnie dostałbym bana), to zauważysz, że Faith wtedy spogląda po prostu na dźwig. Po co więc animacja nóg? Dla dodatkowych obliczeń? To się nazywa optymalizacja, nie ułatwienie. W normalnej grze możesz oglądać jak nóżki Faith przebierają po ścianie (częściowo także z widoku TPP).
Czy ułatwieniem nazwiesz też nie modelowanie wnętrz biurowców, do których i tak nigdy nie zajrzymy w grze?
Ps. Chociaż możesz to nazwać też ułatwieniem, z mojej perspektywy jednak DICE nie musiało robić (jak zresztą wszyscy) czegoś, czego i tak byśmy nie widzieli.
Jeszcze niedawno myślałem że może w kontynuacji zrobią TPP i będzie wyglądało fajnie, ale teraz jak tak myślę to nie chce tego.