Stormrise [PC]
No no no, szykuje się coś niezłego, ale najpierw muszę zboczyć Halo Wars.
Muszę się nie zgodzić z Panem redaktorem. Minusem są dwie strony konfliktu i mała ilość jednostek. Ja uważam, że będzie ta ilość wystarczająca biorąc pod uwagę to, że będziemy walczyć w trybie verticality. Kamera też nie będzie należeć do standardowych. Myślę więc, że i tak będzie (nie)mały problem z opanowaniem wszystkiego na tylu "płaszczyznach".
Checkpointy i pola energii... śmierdzi mi to trzecim Unrealem.
całość ogólnie śmierdzi kopiowaniem. Jednostki jakby żywcem przeniesione z halo i c&c.
A ten duży potworek na ostatnich screenach to wypisz wymaluj jeden ze stworów w gears of war.
Zresztą wszystko wydaje się być bez polotu. Sam pomysł z tą "pełną" trójwymiarowością jest niezły ale jeden dobry pomysł to za mało.
Wydaje mi się, że zbytnio autor czepia się tego kopiowania. Jednostki raczej na Halowe nie wyglądają. Długie płaszcze, plecaczki itp. Bliżej im chyba do Killzone'a. Jedyne co faktycznie wygląda na zrzynkę to wielki stworek nawiązujący do Resistance, a nie GoW.
Po mało udanym i nisko ocenionym przez branżę i graczy Vikingu: Battle for Asgard
hm dla mnie była to dobra gra
Viking ma średnią 70%, więc tragedii raczej nie ma. Moim zdaniem wypada nawet lepiej niż DMC4.
Szczerze to macie racje to bf2142 w nowej oprawie + quake 4 w nowej oprawie + halo to jak jeden mix dobrych gier, moze i nie sa oryginalni no, ale zawsze to moze byc dobra gra zobaczymy.