O patchach i zombie w Call of Duty: World at War
No fajnie, tyle, że na przykład taki Steam wypuszcza kolejne łatki praktycznie bezprzerwy...
Zobaczymy co i jak ;)
jak dla mnie proces tworzenia patcha jest zle zorganizowany
dlaczego proces zbierania, naprawiania i testowania nie odbywa sie jednoczesnie?
przeciez po pierwszym dniu zbierania juz ma sie kilka bledow, ktore moze juz naprawiac w czasie gdy trwaja dalsze poszukiwania i nastepnie testowac, kiedy dalej beda trwac poszukiwania i naprawy innych
wyznaczyc sobie zakonczenia naprawy i do zatwierdzania wyslac to co udalo sie naprawic i w czasie czekania na akceptacje kontynuowac prace, ktore pojda do nastepnego patcha
cos mi sie wydaje, ze problemem jest liczba ludzi oddelegowana do robienia patchow i po prostu jest ich za malo by jednoczesnie zajmowac sie trzema etapami
no coz, produkt wydany, kasa zebrana, trzeba robic nowy, nie mozna marnowac zasobow ludzkich na poprawianie gry, na ktorej i tak sie zarabia
Przeciez w to nikt nie gra, no dobra moze jakie 3-4 k na PC...
Dobrą wiadomością jest podwójne naliczanie punktów w weekendy.
Edit: A patcha i tak się doczekamy.
nie dosc ze Treytah zrobil badziewna gre jak zreszta zawsze np. cod3 to jeszcze sie wymiguje od patchy..
ADEK24 - powiedz mi co w tej grze jest tak wielce badziewnego ? Taki CoD4 - w 2WS - zajebiscie fajne multi - jak ktos nichce - nie gra - ok, ale barziew to raczej nie jest. Gram obie i sie swietnie bawie - ale wiadomo - polskie forum - jak news jest na temat A to ktos musi pomardzic na temat B.
Surmak - pracuje przu developingu - i to tak nie dziala - calosc jest duzo bardziej skomplikowana czesto niz checi ludzi i co sie komu chce - wlasciwie kazda firma od malej po duza ma formalna biurokracje, gdzie goscie z teczkami chca byc pewni, ze nikt ich nie wezmie na dywanik.
HAHA! Ciekawe ile będziemy musieli czekać na komendę /record, która jest zawarta w silniku gry. Bez tego profesjonalne granie w multi (ligi,cupy) nie istnieje. :(
gra wydana na sile, w dupie mam te ich patche, niech sie lepiej skupia na Robieniu Modern Warfare 2, bo poza grafika ta gra nic w sobie nie ma. Multi, w porownaniu do COD4, jest niegrywalne. cg_drawfps i record dalej nei dzialaja, nie wspominajac juz o braku CODTV (ale tego to i w COD4 brak)
Ciekawe ile zniosę jeszcze idiotycznych postów jak ADEK24a czy pr3aka zanim zrezygnuję z czytania tego forum -.-.
Sam fakt, ze gracze serii Call of Duty nie przeskoczyli z CoD 4 na CoD:WaW oznacza, ze gra jest kiepska. Do tej pory przy premierze kazdej nowej czesci przerzucali sie na ta kolejna czesc bo byla lepsza. Tutaj niestety wszyscy zostali przy CoD 4 i czekaja na CoD:MW2.
AntonioMontegio, no wiec przydaloby by sie troche przeprojektowac to wszystko, zeby robic szybciej i sprawniej
ale coz, jezeli firmy uwazaja, ze tak jest dobrze, to ok, nikt im sie wtracac nie bedzie
black - bo CoD5 technologicznie jest prawie niemal IDENTYCZNY pod względem CoD4, ale wprowadzono minimalne zmiany
jak ktoś gra "zawodowo" w CoD4, to niema ochoty grać w to samo, ale w nieco innym wydaniu, bo jedna mu starczy
co do ilości graczy, na Xbox 360 średnio jest to ponad 200 000 ludzi w jednym momencie, a zwykle wacha się to między 150 000 do 300 000 ludzi ONLINE w grze
CoD5 nie zastąpi CoD4, ale na pewno zagości obok tego drugiego w ESL i przeróżnych zawodach
Co za bzdura.......robienie patcha ponad 2 miesiące? Na steamie to byle jakie 3 błędy aktualizują bez gadania w kilka dni lub tyg. Wiadomo że nie ma co porównywać steama bo tam to wszystko nastepuje automatycznie ale mimo wszystko w 2-3 tyg da się zrobić patcha co poprawi stabilność itp. Gracze zdąża się wku**** przez ten czas. W 3 miechy to można w tej chwili zrobić 1/5 nowej gry bo średnio teraz wychodzi 1,5 - 2 lata na zrobienie gry. Poprostu im sie nie chce i tyle.