Empire: Total War [PC]
Eh miodzio..Już się doczekać nie mogę..Szczególnie bitw morskich, których ogólnie jak na lekarstwo na rynku gier
Co do obozów to w Prisoner of War uciekało się z obozów jenieckich, a o obozach koncentracyjnych nie ma po co robić gry bo wiadomo jakie będzie zakończenie - Cyklon B ;)
Premiera za niecałe 2 miesiące a tu takie błędy w AI??
Oby to była wina bety ale nauczony doświadczeniem z MTW2
obawiam się że to płonne nadzieje
No i brak limitów czasowych może byc zabójstwem jesli
przeciwnik będzie stał biernie
lub trzeba będzie ścigać jakieś zabłąkane pojedyncze jednostki
które utkną w budynkach
Dobry test, fajnie się czytało.
bridgeburner - może beta przedstawia stan gry sprzed np. 5 miesięcy?cholera wie :)
Jestem strasznie napalony na te bitwy morskie. Screeny są niesamowite :)
Ahh, już widzę tę Flotę Rzeczypospolitej dokonującej desantu na wyspy Brytyjskie :)
Jak AI będzie skopane to na pewno wyjdą dziesiątki modów, które to naprawią.
zaaal a po huj komu limit bitwy ? albo czemu morskie bitwy byly by chaotyczne? ...
Co do minusów:
Jak ktoś chce super zgodnej z historią gry, to niech zrobi sobie superultrahistorycznego moda. Seria TW jest idealna dla graczy, którzy interesują ogólnie się historią powszechną.
A oblężenia? Toż w XIX wieku miasta nie były już warownymi grodami..
Fajny artykuł, jestem przekonany że ta gra zapewni mnóstwo zabawy na miesiące gry, a z modami pewnie na lata...
Coraz bardziej mi się to wszystko podoba, pomimo iż na początku nie byłem zachwycony pomysłem osadzenia gry w XVIII wieku i bardzo żałowałem że to nie będzie Rome2, ale jestem przekonany że i na Rome2 się doczekam, a w tym czasie świetnie będę się bawił przy Empire:-)
bridgeburner---> Tak naprawdę to nie jest BETA wersja gry, tylko wersja udostępniona dla prasy i do tego dość dawno w 2008, a że na GOLu artykuł dopiero teraz...
Prawdziwa beta jest zamknięta.
to czekamy na film z serii 'Gramy!'
Hollowz ---> Czasem limit się przydawał. Szczególnie jak się broniłeś a wróg nie był skory do dynamicznego ataku ;-)
Piotr44 ---> To jest BETA. Podczas developingu oprogramowania stosuje się następujące nazewnictwo:
pre-alpha (nightly builds)
Alpha
Beta
Release candidate
Gold
Ciekawe ile będzie kosztować bo po świątecznym zasypie gier mam trochę mały budżet. A tak ogolnie to gra wymiata jestem fanem AOE III ale ona na pewno bedzie lepsza.
Jedynie oni robią dobre strategie i się jeszcze nie zawiodłem lecz czas pokaże i ciekawe czy w bitwach historycznych będzie waterloo:D
Zdenio -->Tu się z kolegą nie zgodzę. W XVIII-XIX wieku wciąż były oblężenia i to całkiem dużo.
Zarówno podczas wojny 7 letniej, jak i Napoleońskich itp.
Już nie mogę się doczekać kiedy ta gra wyjdzie ale lepiej było by żeby wersja sklepowa nie była tak zbugowana jak beta.
O właśnie, świetny pomysł, filmik z serii 'Gramy!' opowiadający o tym tytule to by było coś :)
Diplo--> Jak już chcesz się czepiać, to to na podstawie czego powstał artykuł to nie była wersja beta gry tylko "Press Release". A na podstawie czego stworzony to nie mam pojęcia czy wersji: pre-alpha, Alpha, Beta, czy Release candidate i ty również nie masz pojęcia na podstawie czego powstał rzeczony "Press Release" wiec nie ma podstaw aby pisać że to akurat beta.
PS nawet dobry jest tytuł artykułu "Beta Test: Empire: Total War [PC]" a nie "Test Empire: Total War [PC] wersji beta" :-)
To bitwy morskie są chaotyczne czy sa mocna stroną gry.
Pisząc taka recenzje niestety trzeba się zdecydować nad istota swojego istnienia...
Gukwa - pojęcia się nie wykluczają. Bitwy morskie dają mnóstwo frajdy i w rewelacyjny sposób urozmaicają grę (nie mówiąc już o wykorzystaniu potencjału drzemiącego w poruszanym przez CA temacie). Pojawia się jednak rysa na szkle w postaci chaosu, który pojawi się w bitwach wszystkich tych graczy, którzy nie będą chcieli się bawić w jakieś wymyślne taktyki. Pozostali skupią się zapewne na szyku liniowym.
Poza tym to beta test, a nie recenzja.
Jeśli informacja o 300-działowych okrętach nie jest pomyłką autora a czymś, co funkcjonuje w grze, to E:TW trafi z szufladki "historia" do "fantasy"...
Zdenio --> Kolega chyba przesadził z ogólnością zainteresowania historią powszechną, w przeciwnym bądź razie pewnie by słyszał o np. Saragossie... A oblężenia zdarzały się wcale często i w XXw.
Long - zgadza się, w tekście jest błąd i już to zgłosiłem redakcji. Największy okręt, jaki widziałem w Empire (Heavy First Rate) ma 122 działa i 300 ludzi w załodze.
"Jeśli informacja o 300-działowych okrętach nie jest pomyłką autora a czymś, co funkcjonuje w grze, to E:TW trafi z szufladki "historia" do "fantasy"..."
Czyli tam gdzie Rome w wersji oryginalnej...
Sandro --> Czyli i tak fantasy :) 300 ludzi to ledwo do obsługi dział starczy na takim okręcie. 100-działowy "Victory" miał ok. 850 osób załogi...
Long - trudno mi się z Tobą nie zgodzić co do kwestii historia/fantasy. Na potwierdzenie informacji o statku daję obrazek -->
Takimi statystykami jak wytrzymałość kadłuba czy zwrotność nie zawracajcie sobie głowy; dam sobie rękę uciąć, że w dostarczonym kodzie są one błędnie wyświetlane.
. Siła wiatru nie zmienia się w ogóle w trakcie bitwy.
czyli hooynia z leksza :| znów trzeba będzie liczyć na fanów
Ciekawostka ;p : A tak wogóle wiecie że strzelba(popularnie i po angielsku zwana Shotgunem) wzieła się z tego że marynaże potrzebowali broni która mogła razić kilku naraz przeciwników przy ostrzale na przeciwko siebie z burt(przykołysającym statku,pod ostrzałem nie było czasu na strzelanie)