Wiedźmin: Powrót Białego Wilka oficjalnie zapowiedziany - pierwsze screeny i zwiastun!
Nie rozumiem, po co w newsie powoływać się na jakiś zagraniczny serwis, skoro zdecydowana większość pokazanych tam materiałów można zobaczyć na stronie Wiedźmina i nowo powstałej stronie gry Wiedźmin Powrót Białego Wilka?
to bedzie kontynuacja na konsole czy to samo co na PC tylko nextgenowe
Fabularnie to będzie ten sam Wiedźmin, który w październiku 2007 roku trafił na PC.
Wszystko inne, ma być albo stworzone od podstaw, albo gruntownie poprawione/zmodyfikowane.
@$Respect$ [ Level: 16 - Generał ]: no a czego chciales? kolejnej rozszerzonej edycji edycji rozszerzonej? lol.
Same screeny traca photoshopem i to mocno, mowie tu o tlach zwlaszcza.
Już nie mogę się doczekać :) PC wersje przeszedłem 2 razy, ale jako, że mam słaby sprzęt to grałem na bardzo słabej grafice. Ale w końcu będę mógł się cieszyć Wiedźminem na PS3 :D Suuuper :D
Dobra grafcia
Drau --> Tylko, ze ta tak zwana 'Edycja Rozszerzona' to byl zwykly patch, dzieki ktoremu gra wygladala i dzialala tak, jak powinna w chwili wydania, rok wczesniej..
Czuje sie tak jakos dziwnie.... hmmm... nie wiem jak to nazwac... oszukany to troche za duze slowo. Ale przeszedlem podstawowa wersje, krotko po premierze gry na PC, a tutaj okazuje sie ze dopieszczona ER wychodzi i w koncu wersja na konsole. Sam nie wiem, ale jakos czegolnie sczesliwy nie jestem, tylko nie potrafie powiedziec czemu. Napewno czuje rowniez pewien zawod, ze mimo uplywu roku nadal nic nie slychac o 2 czesci, a CDP eksploatuje stary produkt. Choc z drugiej strony, wiem ze kosztowal ich wile pracy i chca wyssac z niego jak najwiecej, czemu sie nie dziwie i pewnie gdybym byl ich szefem to tak samo bym dzilal.
Zwykły patch, to był może i dla nas, Polaków. Ale dla Niemców, czy Amerykanów, za spawą kompletnie przerobionych dialogów, to ER była prawie jak zupełnie nowa gra.
Grupa CD Projekt (CD Projekt RED + Metropolis) pracują aktualnie nad 4 tytułami.
1. Wiedźmin: Powrót Białego Wilka (XBox 360, PS3)
2. FPS powstały na kanwie powstającej w Metropolis gry THEY (PC, Xbox 360, PS3)
3. ???
4. ???
lynn --> To fakt, jako uzytkownik wersji angielskiej moge potwierdzic, ze wersja bez tego patcha jest kompletnie zalosna i niegrywalna.
nie rozumiem co komu przeszkadza że CD Projekt Red wydaje Wiedźmina na konsolę. Jeżeli ktoś uważa że taka gra jest nieatrakcyjna to jej nie kupi. Im więcej Red zarobi na grze tym lepszy będzie jej następca.
wysiak, lynn --> recenzje i nagrody anglojęzycznych serwisów świadczą jaki Wiedźmin był "żałosny i niegrywalny".
Chciałbym, żeby dokładnie taka wersja trafiła na PC :) I żeby można było grać na padzie. No cóż, trzeba chyba w końcu sprawić sobie konsolę :)
tak, wiedzmin był kiepski i zbugowany ale na moim xpudełku chyba niebedzie takich dlugich loadingow wiec narzekac moge tylko na bugi bo jak widze po screenach na grafike nieda rady :P
Nieźle podrasowane te screeny. Jak zwykle sciema. W wersji pc w cd-action też dali kundle podrasowane.
BuncoleX ---> mam dokładnie takie samo odczucie. Ale niech robią, zarobią i będą mogli wydać coś nowego.
Dwa pytania do szanownych graczy....
Czy wersje konsolowe będą spolownizowane w pełni?
Czy to będzie ten sam Wiedźmin z wersją rozszerzoną?
Czy tylko jakaś przeróbka....
Pozdro i czekam na odp :PP
Trochę dziwne jest wydawanie tej samej historii dwa lata po debiucie :/
Nie ujmując Wiedźminowi, który mimo pewnych problemów technicznych był bardzo fajnym cRPGiem. Jednak po dwóch latach mogliby się pokusić o coś zupełnie nowego.
Ciekawe jak sobie programiści poradzą z Xbox Live, przecież u nas nie można się legalnie zarejestrować do tej usługi. Chyba ze po to zaprzęgli to francuskie studio do pracy. We Francji mają Xbox Live :)
Cainoor: Spoko, robia jeszcze Wieska 2 na starym silniku i Wieska 3 na nowym.
Grafa robi wrażenie . Pychota.
Jesienią 2009 roku
racja... grafika fenomenalna
Grafika może i ładna, ale mi wystarczy Wiedźmin na PC ;]
hmmm....... czuję niedosyt...... graficznie przedstawia się trochę lepiej od pierwowzoru, ma lepszy HDR, dynamiczne oświetlenie, trochę lepsze tekstury (z tego co widzę to niebo, i np. deski), i nowe modele... Do zauważalnych poprawek trochę innego typu, zaliczyłbym takie rzeczy jak: kot chodzący sobie po karczmie (być może będzie się dało z nim wejść w interakcje), nowe misje poboczne (na którymś screenie: wieś odmęty, a w krzakach bandyta salamandry). Nic nie wiadomo na razie o systemie walki (a szkoda).
Następne wnioski wyciągam z trailera..... Nie wykluczone, że będzie kolejny rozdział (ale to raczej taki przerywnik ala ten z wsią odmęty, tzn. nie ingerujący w główny wątek fabularny). Można też spodziewać się nowych potworów, i rozbudowanej walki na pięści...
Już wszystko tłumacze.... Widzicie zimę na trailerze, jedyna zima jaka była w oryginale to ta pod sam koniec ,a tu był jeszcze las. Nowe potwory, spójrzcie ponownie na tę samą scenę, dziwne psy, nie widziałem ich w PC'towej wersji. Na koniec, walka na pięści, na trailerze widać ćwiczącego Geralta, najpierw trenuje walkę na pięści.
To co mówię na podstawie trailera jest bardzo niepewne, bo to są domysły, jednak to co mówię o screenach to po prostu przedstawione fakty...
Grafika jest ładniejsza, bo jest z gry która zostanie wydana jesienią 2009 roku, czyli dwa lata po premierze gry na PC. 2 lata w rozwoju grafiki to bardzo, ale to bardzo dużo.
Wilki i śnieg na filmiku nie mają sie ni jak do fabuły, bo widocznie nie zauważyłeś, że to co się tam dzieje, Geralt przeżywa w wyobraźni.
I jeszcze raz powtarzam. Zgodnie z tym co mówią twórcy fabuła ma być tożsama z tą znaną z komputerów osobistych.
Powrót białego wilka???? To jest wersja oficjalna czy sami to przetłumaczyliście??? Bo w wersji anglieskiej jest "the Rise of the White Wolf" (w takim przypadku najbardziej trafne i sensowne wydaje sie "wzejscie bialego wilka" lub "narodziny białgo wilka" bo o ile moj profesor tlumaczenia pan prof.dr.hab Tadeusz Piotrowski nie kłamał to rise nie oznacza powrotu.
sam mam xbox 360 ale moim zdaniem robienie wiedzmina na konsole nie ma sensu i sprzedaz tej gry będzie mniejsza niż na PC dlatego że gra jest popularna na wschodzie a więc tam gdzie góruje PC
lol gdy gra pierw pojawia sie na konsoli to port na PC wyglada ladniej, teraz jest odwrotnie ;)
Nowy engine, zmieniona walka - wychodzi że praktycznie od nowa to robią. Możliwe że wyjdzie z tego slasher bo głównym tekstem z wywiadu jest że walka będzie "bardziej dynamiczna".
Dla tych co mają pretensje z faktem, że teraz ma się pojawić mocno usprawniony Wiedźmin tylko na konsole przypomnę, że najczęściej to gry z konsol ukazują się dużo wcześniej niż na pc, ale tam trafiają już wersje ulepszone. Teraz jest na odwrót i dobrze. Sam może się skuszę na edycję na ps3 o ile zmiany będą znaczące (wersja na pc dawno temu ukończyłem, choć muszę przyznać, że jak dla mnie nie był to tytuł wybitny, choć grało się bardzo dobrze).
Coz, jesli CDP Red zarobi wystarczajaco duzo z obu wersji, to moze sequel bedzie juz tworzony na obie platformy jednoczesnie i nikt nie bedize poszkodowany.
Ja osobiście od dawna czekałem na potwierdzenie wydania „Wieśka” na konsolę. Gdyż według mnie sterowanie z PC można bez problemu przenieść na pada. Ukończyłem Wiedzmina bodajże 4 razy, a i dalej mi się nie znudził, takiej fabuły już dawno w żadnej innej grze nie spotkałem.
Ps: Nie wydaje się wam iż postać Geralta z trailera wygląda gorzej, niż z filmików w grze?
@ Augustus "Cole Train" Cole
Powrót Białego Wilka to oficjalny, polski, podtytuł.
@ igloopol
Dlatego powstaje wersja na konsole, aby "zachodni świat" mógł sobie pograć w Wiedźmina na większą skalę niż dotychczas. Zresztą o ile mi wiadomo saga ASa popularna jest nie tylko w Polsce, Rosji i krajach ościennych, ale także na przykład w Hiszpanii, ale tam na PC praktycznie się nie gra.
@ Sid67
W jednym z konkurencyjnych serwisów jest całkiem sporo materiału poświęconego konsolowemu Wiedźminowi, w postaci plików video.
Jest tam min mowa o nowym systemie walki. Ma być ona łatwa, opierać się ma głównie na jednym przycisku. Ale będzie można na większą skalę niż na PC parować ciosy i możliwe będzie zdawanie kontrataków. Do tego Geralt ma umieć skakać w czasie walki, a przeciwnicy mają mieć lepszą SI.
Aha i wybór danego stylu walki ma mieć większe znaczenie niż na PC. Podobno o wiele trudniej będzie się walczyć z grupą przeciwników w stylu szybkim, czy silnym.
nowy silnik graficzny, przecie wyglada tak jak na pc rzadnej róznicy tylko hdr wyostrzony jest i sie bardziej wszystko swieci ale niewiem czy to można plusem nazwac w przypadku tej gry, sama gra jest dobra polecam tym co niegrali i konsolowcom ale weżcie kupcie konsolowcy to pewnie cdp sie skusi na kontynuacje
śmieszny ten drugi skrin... nie dość, że miecz na plecach wisi sam sobie, w powietrzu, to jeszcze ten który wiedźmin trzyma w ręce zachaczy przy ciosie o tamten :D
lynn:
Wiem, że na tamtym filmiku to była jego wyobraźnia. Aczkolwiek! Równie dobrze mogły to być wspomnienia ( może ten trening Geralta odbywa się już po zakończeniu afery z salamandrą, co oznacza, że mogłoby się to pojawić w grze), lub po prostu migawka nie mająca związku z rzeczywistością i po prostu wcięta przez montażystę aby fajnie wyglądało:P Faktycznie mogłem się mylić, ale zauważ, że różnie można to interpretować..
Te 3 ostatnie są pięknymi... renderami. Bardziej nawet mi one przypominają artworki. Jednak skoro będzie nowy silnik i te screeny są z gry, to naprawdę grafika jest świetna IMO.
Dlaczego z elfami Geralt walczy srebrnym, a z potworami żelaznym mieczem? O co kaman?
@lynn [ Level: 4 - Legionista ] > Powrót Białego Wilka to oficjalny, polski, podtytuł.
To moze wypadaloby zmienic tez jednak oficjalny angielski podtytul? Bo niby jestem tylko samoukiem z jezyka obcego, ale rise =/= powrot.
Moze to i szczegol, ale wali po oczach, bo to zwyczjanie dwa rozne slowa.
Poprawią walkę powiadają... to może, już nie będzie cofającego się utopca, w odległości 2m od miecza, któremu "ulatują" punkty żywotności.