Disciples III: Renaissance [PC]
Trzymając sie zasady że wszystko co turowe jest piekne(z nielicznymi wyjątkami)niecierpliwie czekam Disciples3.
Nie wiem jak wam, ale ten filmik jakoś nie zachęca mnie do zagrania w D3 (pole walki, "niewyraźny" wygląd jednostek). Poczekam na recenzje graczy.
Walka wygląda rzeczywiście nieco dziwnie, ale zapewne po chwili idzie się przyzwyczaić. Te paski stanu życia są za duże, zasłaniają większość ciała małych jednostek :) Cieszy mnie natomiast bardzo, że jest taka różnica rozmiarów między jednostkami. Wreszcie smok to smok, 15 razy większy od jeźdźca. Graficznie też bardzo dobrze, chociaż w czasie walki nie idzie tego dostrzec, jedynie przy tych specjalnych ujęciach podczas ataku, rodem z Heroes 5. Mogli sobie je darować, ja to wyłączyłem w piątce już na początku.
Mapa przygody też wali na kilometr piątą częścią hirków, chociaż oczywiście nie jest tak kolorowo.
Czekam :)
Jest dobrze. Wydaje się, że zachowali mroczny klimat poprzednich części. No i ta sama stylistyka graficzna, to cieszy :)
Jedynym mankamentem dla mnie jest to, że walka jest taka jak w HoMM czy King's Bounty, miast tradycyjnej rozgrywki karcianej, ale trudno, oraz brak armii umarłych w podstawowej kampanii..
Mam nadzieję, że niebawem będzie można w to zagrać!:)