Mirror's Edge [PC] - wersja PC
niezłe ale w realu grając jest zupełnie tepsze
Szczerze wstepny gameplay na wersji konsolowej bardziej mnie zachecil niz ten :/
Wedlug mnie - nie spójny i mało przekonywujący :/
Jedynie z Kozim89 sie zgodze - muza niezla.
physX daje rade, szczegolnie ze za free dla kazdego posiadacza nowszego GF`a.
btw, czy mozna gdzies do tej gry dostac soundtrack?:)
to samo co na konsoli
Chyba na konsolach nie ma takiej fizyki. O.o
Fizyka robi wrazenie, chyba wybralem jednak dobrego wyboru inwestujac w Geforca 260 Gtx a nie Radeona 4870, bo teraz nie wiadomo jak to na radkach bedzie wygladac.
Matthew666 ---> taa oczywiście
najbardziej mnie smieszy koncepcja poruszania sie, koleś nawet nie wyszedł, a ten już zaczał skakać... nie jest tak strasznie intuicyjne jak to pokazano
Jak dla mnie nie ma się czym podniecać, a już na pewno nie fizyką. Gra fajna choć żadną rewolucją nie jest, a szkoda bo mogłaby być, niestety dla EA tylko dobra gra zbyt często jest satysfakcjonujące...
Mi w tej grze najbardziej podoba się kolorystyka :) Ostatnio, wszystkie produkcje jakieś takie szro-bure, ciemne, smutne posępne itd. a ME bardzo kolorowy i że tak powiem "radosny" :D Nie twierdzę że takie "ciemne i smutne" gry są złe (czasem taka kolorystyka doskonale buduje klimat), ale coś dla odmiany też się przydaje. Miło jest sobie odpalić takiego FarCry'a 2, Assassin's Creeda (wycieczka do ciepłych krajów :D) czy nawet Gothica 3, gdy za oknem paskudna pogoda, zimno i deszczowo. Humor się poprawia i jesienno-zimowa deprecha mija :))
A co do samej gry - nie grałem, i raczej to się nie zmieni, samo skakanie (zwłaszcza mocno liniowe) to trochę za mało. Gdyby gra miała jeszcze np. dobry system walki (jak w AC) to była by zupełnie inna rozmowa, a tak trochę kicha...
Faktycznie bardzo fajna grafika działa jakos tak pozytywnie na zmysły i psyche ale wczorajsza posiadówka z demem ściągniętym z live'a jakos mnie nie przekonała.Tak biegać po tych dachach i uciekać bo strzelają...Pomysł może i fajny ale nie dla mnie.Lepiej sobie skakanke kupić.A fizyka? takie cuda to już widzielismy,nie ma sie co podniecać geforcem (ktoś tam na górze się podniecał)gra nie wygląda na sprzętożerną
Trochę tu niektórych nie rozumiem. Jak można wymagać od platformówki by była nieliniowa? Czy jedne z lepszych gier z tego gatunku, tak jak "Rayman 3" czy "Prince of Persia" były takie? Nie, a przecież dostawały bardzo wyskokie noty. Owszem, były drobne wyjątki, tak jak świetny "Beyond Good & Evil", który miał trochę swobody (mogliśmy pływać po planecie, ale nie całej, bo była tam taka jakby "straż graniczna", mogliśmy uczestniczyć w różnych minigierkach itp., ale same misje przecież też były liniowe), ale to jest raczej rzadkie w platformówkach. A propo nierównego tempa gry "Mirror's Edge"(o czym było również, np. w wideorecenzji X360: https://www.gry-online.pl/S014.asp?ID=242): czy w wychwalanym, np. "Prince of Persia" nie było momentów, gdzie zatrzymawaliśmy się, bo nie wiedzielśmy jak gdzieś doskoczyć lub jak rozwiązać jakąś zagadkę? Przecież były. To dlaczego nie może być takich elementów w innej grze z tego samego gatunku, czyli w "Mirror's Edge"?
P.S Sorry, że prawie to samo zamieściłem w komentarzu do wideorecenzji, ale chyba nikt tego nie przeczytał, bo dałem to trochę późno.
Dlatego że:
1. To nie miała być platformówka (przynajmniej tak twierdzili twórcy zanim gra się ukazała)
2. W grach wymienionych przez ciebie chodziło nie tylko o skakanie, ale także o walki i zagadki - więc liniowość była jak najbardziej dopuszczalna.
3. Skoro w grze mamy w 95% tylko skakać, i w dodatku jak po sznurku, to jaki jest sens gry?
Tempo:
1. Zagadki w PoP były bardziej złożone, czasem trzeba było coś przesunąć, czasem przekręcić, zrobić coś na czas, trzeba było odkryć drogę przejścia etapu itd. W ME mamy czerwony kolorek, który mówi nam gdzie mamy się dostać, musimy tylko sami ustalić jak się tam dostać... Moim zdaniem to jest sztuczne wydłużanie czasu gry.
2. Zauważ że ME ma znacznie szybsze tempo niż np. PoP, a na siłę wciskane zagadki, psują ten stan rzeczy.
dodali lepszą fizykę w wersji na pc i jest wielkie halllooo... żal, ta gra nie potrzebuje bajerów, sama w sobie jest piękna
ponawiam pytanie.
Jak to będzie? Skoro mam radeona to będę obserwował tekturki zamiast fruwającego materiału?
Scortch wiesz dużo ludzi lubi takie bajerki w grze, konsolowcy jak i PCtowcy.
NewGravedigger pewnie będziesz miał taką fizykę jak na filmiku, tyle, że za nią teraz będzie odpowiedzialny proc zamiast karta GF. Tak mi się wydaje, ale jak się mylę to niech ktoś bardziej obeznany się odezwie.
Ragn'or, przecież to FPS. Bieganie i skakanie to raczej dopełnienie tej gry.
Lol. Bieganie i skskanie to 99 % gry, dopełnieniem jest właśnie strzelanie. Gra promuje nawet nieużywanie broni palnej achievmentami.
RedCrow--> No, w ME można wyłączyć czerowny kolorek, ale z resztą, to się z tobą zdgadzam. Chociaż ta gra może być fajna, dynamiczna - jak będzie na PC, to pewnie zagram (raczej w jakiejś tańszej serii).