26-minutowy gameplay Left 4 Dead
Graficznie jest TRAGICZNIE. Widać, że Valve za wszelką cenę chciało dopasować swój produkt do posiadacza przeciętnego komputera PC, zamiast wykorzystać potencjał tkwiący w nowym sprzędzie tudzież konsolach. L4D wygląda gorzej niż gry z konsol sprzed 2 lat, nawet taki The Darkness wydany ponad 1,5 roku temu zjada L4D na śniadanie, o nowych produkcjach nawet nie wspominając.
Czemu nie można było przygotować tego lepiej? Lepszej grafiki połączyć z tym samym gameplayem? Silnik Source mocno odstaje od niemalże wszystkiego obecnego w tej chwili na rynku i to w sumie smutne, że wciąż go eksploatują.
O ile na początku byłem niesamowicie pozytywnie nastawiony do tej gry, o tyle po zobaczeniu tych materiałów przestałem na nią czekać, jest masa lepszych tytułów.
Na mnie wciąż robi wrażenie. W końcu gra, w której zombie nie zachowują się jakby dopiero co wstały z łózka.
A co do grafiki, akurat przy tym tytule nie sadzę aby musiała być pierwszych lotów. Source jeszcze daje radę.
Graficznie bardzo fajnie. Tylko czy mi się zdaje, czy w tej grze nie występuje za bardzo recoil?
Grafika nie jest najwyzszych lotow, ale zauwazcie, ze duzo lepsza od innych gier na silniku SOURCE
Graficznie jest TRAGICZNIE
No bez przesady tragicznie nie jest. Bez fajerwerków, dobroci DX10, ale i tak grafę oceniłbym na 4/4+/6
Problem jest inny - już przy końcu part'u1 można poczuć monotonię - ale niedługo będzie demko dla wszystkich to się przekonam na własnej skórze
tragicznie ni jest
Nic specjalnego.
Graficznie nie będzie najlepiej, gdyż twórcy usiłowali dopasować produkt do miernych i badziewnych osiągów konsol, zamiast skupić się na wydajnym segmencie sprzętowym jakim jest tylko PC.
Mnie się demo cholernie podoba.
Jakoś do 4 w nocy się zasiedziałem chyba, nie pamiętam kiedy ostatni raz coś takiego się przydarzyło.
Niespodziewanie demo bardzo miło mnie rozczarowało. Naparzanie do hord zombie daje wielką radochę. Gameplay jest naprawdę spoko. Szkoda tylko (takie są moje przypuszczenia), że cała gra będzie polegała tylko na naparzaniu. Nie wiem, czy będą bossowie, jakieś zagadki itp. Mowa oczywiście o singleplayerze.
Grafika jest naprawdę dobra. Nie ma tu najnowszych wodotrysków, ale za to wszystko chodzi płynniutko i jakoś nie powoduje odruchów wymiotnych. Gra cieni tworzonych latarkami jest naprawdę klimatyczna. Polecam przetestować demo, gdy tylko pojawi się oficjalnie dla wszystkich.
GunarDAN --> Bossowie będą, nawet gracze będą mogli się wcielić zombie bossów a następnie tłuc "ocalałych".
Również obawiam się, że gra może się dosyć szybko znudzić, niemniej na chwilę obecną jest świetnie. Na Expercie na razie jest cholernie trudno, chyba raz udało nam się dotrwać do końca.
Jest jeszcze kilka rzeczy jakie muszą dopracować (szczególnie łączenie z serwerami!!), ale jest naprawdę dobrze.
Grafika może nie jest najwyższych lotów, mimo to wolę taką grafikę niż gdyby miała by to być kolejna gra z Plastik-Fantastik grafiką na UE3(który baaaaaardzo rzadko jest dobrze wykorzystywany).
Co do Gameplaya to również mi się podoba.
Demo juz jest, na torrentach.
LEFT 4 DEAD DEMO-TL
1.07 GB zajmuje, zripowane ze steam'a chyba ;)
O jeju, aope czyli do ciebie mam rozumieć, gra jest dobra dopiero wtedy jak ma świetną grafikę??? Coś w stylu, brzydka grafika = nic nie warta gra, świetna grafika = świetna gra?? Z tego co napisałeś tylko takie coś można wywnioskować. A w ogóle mi grafika z Source zawsze się podobała i jak ktoś już tu napisał ten silnik ma świetną fizykę.
@Xfiler: tak tak, już spokojnie, oddychaj powoli.
@Endex: nie o to chodzi. Czemu nie mogą zrobić gry ze świetnym gameplayem i świetną grafiką? Czemu nie mogą połączyć tych dwóch elementów? Niektórym się udaje (GoW2, Resistance2 i wiele, wiele innych).
W HL2 Episode One Alyx bardzo często właziła mi na linię strzału. Po obejrzeniu filmików narasta obawa, że tutaj włazić mi będą 3 osoby. Zwłaszcza w pomieszczeniach.
nielubie zbytmio gier z zombiakami :(
Szczególnej rewelacji nie widzę ale szykuje się w miarę ciekawy CooP
Taaaa... Teraz jak grafika nie wali na kilometr GOW-owym PLASTYKIEM to jest brzydka? Przesadzić z normal mappingiem, obniżyć liczbę trójkątów, wyjdzie plastykowe obłe g...o, ale będzie "zoptymalizowane", konsole uciągną, a i tak wszyscy się będą jarać "super detalami". Do tego 20 filtrów, blurów - nic nie widać ale jest zajebiście, grafa na maxa.
Całe szczęście jest jeszcze takie valve, które stawia na dobry silnik bez konsolowego klimatu plasteliny.
Moze byc ciekawie, ale za bardzo mi wieje tym modem do HL2 - Zombie Panic! Source...
Grafika ok, bardzo lubie sourca... ale te textury i dzwieki przypominaja TF2, co niszczy "straszny" klimat....I fakt faktem, ze postacie tez sa imo kiepsko wykonane (tez zalatuje TF2)...
Met3iz
A mi to bardzo pasuje. Pomijając już moją miłość do TF2, lekko komiksowy design postaci i przeciwników (szczególnie przypominający Hulka Tank) dodają grze odrobiny odmienności w morzu innych, identycznie wyglądających Survival Horrorów.
Survival Horror już od dawna nie ma straszyć, ale tworzyć niezwykłą atmosferę zagrorzenia czyhającego z każdej strony.
Oby do jedenastego, oby do open-dema.
Kzaioo
Wieeelki plus dla Ciebie :)
Mam nadzieję, że na moim złomku się uruchomi... Mam też nadzieję, że strzały w naszych kompanów nie odbierają im życia, bo mogłoby to być przytłaczające w ciasnych pomieszczeniach...
Zapomniałem o tym napisać, ale bardzo podobają mi się jeszcze zombie.
No jest to zupełnie bezmyślne kroczenie ku mięchu, bezmózgi w L4D dodatkowo potrafią się wspinać (nowość!), lub czyścić sobie drogę rzucając lekkimi przedmiotami.
No i ten Tank - poezja!
Obejrzałem te gameplaye i muszę powiedzieć, że jestem pozytywnie zaskoczony. Grafika mimo wszystko mi się podoba. W najbliższym czasie nie kupię, ale tak po nowym roku może się zastanowię nad kupnem.
Zapowiada się ciekawa i dynamiczna zabawa, ciekawe jak bdzie rozwiazana sprawa z serwerami jak w jednej grze bedzie bralo udzial tylko 4 osoby??
Czekam na demo i zobaczymy
Grafika jest ładna, ale cała reszta... mam nadzieję, że to co na filmikach zostało pokazane to nie wszystko co oferuje L4D, bo samo wspólne strzelanie do Zombiaków to dla mnie żaden coop. Mogliby chociaż zastosować taki tani chwyt z podsadzaniem, żeby np. jedna osoba musiała przejść przez kanał wentylacyjny i uruchomić switch, żeby przepuścić resztę drużyny. Valve chyba mogłoby się uczyć od twórców Sven Coop'a.
Poza tym, akcja jest trochę zbyt szybka, żeby to wszystko miało jakiś klimat dreszczowca, bo tutaj wszyscy biegną, strzelają i co chwilę krzyczą "reloading!". Zrobiliby chociaż tak jak w CoDzie 4, chodzenie i sprint przez krótki czas. Dodać by do tego jeszcze przerażające odgłosy, mało amunicji, barykadowanie się w ciemnych pomieszczeniach ze strachu przed tymi słynnymi Bossami i naprawdę byłoby super. No, ale może to miał być po prostu kolejny TDM. Valve schodzi na psy, czy może tylko ja wyciągam błędne wnioski z filmików? Mam nadzieję, że te drugie, a na PC też przydałoby się jakieś demo, bo nie mam Live'a na 360tce :P
Gra jest naprawde świetna,ale tylko i wyłącznie od stopnia trudności expert i w góre,dzieki czemu kazda mapa stanowi wyzwanie i naprawde trzeba sie dobrze zgrać.
Pograłem trochę w demko (ściągnięte z torrenta, bo normalnie wyjdzie dopiero na koniec moich wolnych dni :P). Jest nieźle, ale z ludźmi na pewno będzie się lepiej grało :P
Trochę mało broni jest, pump action shotgun, automatic shotgun, assault rifle, submachine gun, snajperka, pistolet i dwa pistolety. Mówię, że mało, bo trochę mało się miedzy sobą różnią. No i można jeszcze dodać do tego koktajle mołotowa i pipe bomby oraz zamontowanego miniguna (odgłos ten sam co w TF2 przy strzelaniu, to samo shotgun :P). Jednak skoro to Valve, to na pewno będą znaczące updaty i dojdą nowe bronie i kampanie tak jak to było w przypadku Team Fortress 2. Mam przynajmniej taką nadzieję.
W demie są tylko 2 chaptery pierwszej kampanii - poziom mniejwięcej pokazany na trailerze i subway. Plansze polegają na przejściu z początku do safehousa. Oczywiście przy okazji rozwalamy zombich napotkanych po drodze. Co do tych, to trochę z nimi jest dziwna sprawa. Raz widzimy pojedynczych, którzy tylko stoją w bezruchu lub opierają się o ściany a jak nas zauważą to dopiero zaczynają biec, chociaż i tak po drodze giną :P Innym razem, znikąd przybywa dosłownie tłum, czasami z obu stron (nawet gdy nikt nie zostanie obrzygany przez Boomera - a jakby ktoś nie wiedział to właśnie wtedy się zbiega bydło :P), ale wydaje mi się, że to sprawka Directora, którym na singlu jest AI. To samo się tyczy umiejscowienia nowych broni i amunicji, które czasami pojawiają się w innych miejscach niż zwykle oraz Bossów. Na zakończenie taki tam screen z tym wielkim bydlakiem :P (detale medium czy tam minimum, bo komputer mi szwankuje i tnie się chyba wszystko, więc nie mogę ocenić optymalizacji)