Mafia II [PC]
Trzeba zagrać, a potem porówna się z GTA :)
Pierwszą Mafie pokochałem za niepowtarzalny klimat i dużo dobrej akcji w dwójkę na pewno zagram, nie wiem czy mam sens porównywanie jej z GTA IV, dla mnie mafia na pewno będzie hitem niezależnie od ocen jakie dostanie :)
Zapowiada się dobrze, ale... właśnie, to co zobaczymy w tej grze pojawiało się już wcześniej. Odgrzewany kotlet? Oby nie. Jednak jakoś trudno mi sobie wyobrazić, że gra bardziej wciągnie, od jej pierwszej części.
pięknych samochodów i szybkich kobiet
To specjalny zabieg w tym tekście, czy pomyłka? ;)
prawda jest taka że mafia byla lepsza nawet od gta san andreas... ktore bylo dlugo pozniej po niej , oby mafia 2 byla lepsza od gta iv i saints row 2
Zapowiada się godny konkurent Mafii. Cieszy mnie, że za scenariusz bierze się ta sama osoba co w jedynce. To właśnie przez główny wątek fabularny pokochałem tą grę i mam nadzieję, że nie ucierpi on na skutek dodania możliwości kupowania ubrań, jedzenia obiadów i innych, moim zdaniem niepotrzebnych pierdół.
Porównywanie Mafii II do GTA IV nie bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że Czesi nie upodobnią na siłę swojego produktu do GTA :P.
RVIN --> Ja tu nie widzę pomyłki. :)
"jej pomocą kupimy zestaw świeżych ubrań, w które przebierzemy się, by zmylić policyjny pościg, zapłacimy za obiad regenerujący zdrowie Vito" mam nadzieje ze beda alternatywne metody.w gta:sa jedzenie i przebieranie sie nie zdalo egzaminu
Eeee nie ma co przesadzać z tym "kotletem", przecież tak na prawdę GTA 3 i wszystkie dodatki to takie "kotleciki", bo nie za bardzo się od siebie różnią :) Mimo wszystko nie przeszkadza im to być doskonałymi i klimatycznymi grami.
Nie moge sie doczekac.
Można powiedzieć ,że pierwszaz część Mafii wyprzedzała swoją epoke w branży , co widzieliśmy na przykłądzie innych gier wydanych później np GTA czy lipny Godfather. Mam nadzieje że dwójeczka spełni pokładane w niej nadzieje.
Czekam na nią z utęsknieniem. W jedynkę zagrywam się do dziś :)
Tak! Na tą grę również czekam z niecieprliwością! Jedynka była super, choć nie porównywał bym jej do GTA, bo to troszkę inaczej poprowadzone gry pod względem fabularnym - Mafia jest bardziej zamknięta, co nie przeszkadzało jej być super hitem. Tym bardziej - jeśli ktoś grał w Mafię, to grał także i w GTA i na odwrót. Mam nadzieję, że II będzie trzymać klimat poprzedniczki, i podobne fabularnie będzie poprowadzona.
@Mateck
"Zapowiada się godny konkurent Mafii"
chyba "nastepca" byloby bardziej na miejscu :D
Pierwsza część to chyba jedna z najlepszych gier jaką grałem a już pewno TOP 3. Mam nadzieje że te wszystkie zbedne dodatki jak kupowanie ubrań, jedzenie obiadów nie przybliżą gry do Ojca chrzestnego (nędzna namiastka Mafii) czy też GTA. Mi jak najbardziej opowiadała dość liniowa rozgrywka bez miliarda udźwnień i dodatków, które nikomu nie są potrzebne.
wszystko, co zobaczymy w Mafii II, widzieliśmy już wcześniej – brak nowych patentów może na dłuższą metę znudzić graczy. oby sie tak nie stalo....
trzymam kciuki
Zagram na moim PC na Very High Bo na X'a bedzie slabsza grafa czekam :]
Mi tam zmiany szczególnie niepotrzebne. Jeśli gra będzie tak samo dobra jak jedynka to już szykuje specjalne miejsce dla niej na półce.
gawlak >> a ja wrzucę płytkę w konsolę, bez czekania 30 min na instalację, odpalę grę bez przebijania się przez menusy opcji i zagram w to na płynnych 30 fps'ach na beznadziejnie tanim sprzęcie...
to będzie super gra grałem w pierwszą część i byłą super
oby tylko fizyka była dobra, bo tylko to moze byc lepsze w gta niz w mafii...
ale jakby wsadzili ageie albo tego euphoria to byloby zajebiscie
edit. niedoczytałem
physx. no to teraz gta moze najwyzej possać
pięknych samochodów i szybkich kobiet. :P
warstwa techniczna zdolna pokonać GTA IV.
Ale w rzeczywistości zawsze jest inaczej.
wszystko, co zobaczymy w Mafii II, widzieliśmy już wcześniej – brak nowych patentów może na dłuższą metę znudzić graczy.
Przez co gra znudzi się po 2godz gry.
Mafia II podobnie jak FC2(miała być hitem, który pokona wszelaką konkurencję a jest grą średnio-dobrą). Takie moje zdanie.
moszeusz ---> Nie mów hop bo na PS3 może być konieczna instalacja a na Xboxie 360 mogą w pewnych przypadkach znikać tekstury jak w GTA IV gdy się szybko jedzie i dzięki nowemu dasboardowi również będzie można albo nawet trzeba grę zainstalować na dysku :)
A na grę oczywiście czekam bo w jedynce była przedstawiona ujmująca historia i może tym razem też będzie podobnie. Z zapowiedzi wygląda całkiem obiecująco.
RVIN ma racje. Też to zauważyłem. Pomyłka w 4 akapicie na 1 stronie tej zapowiedzi. "Ich marzeniem jest znalezienie się w strukturach mafii, gdzie niewielkim wysiłkiem zaznają smaku wykwintnych restauracji, pięknych samochodów i szybkich kobiet."
RVIN, dokładnie o tym samym pomyślałem :D.
To nie błąd , tylko taka lekka nutka wtorkowego szowinizmu :). Enjoy.
Oj, czekam na ten tytuł z utęsknieniem. Dla mnie jedynka zjada wszystkie te badziewne historie z GTA. Mam tylko nadzieję, że dwójeczka nadal będzie klimatyczną strzelaniną, gdzie jeżdżenie po mieście to tylko dodatek, a nie sedno gry. No i liczę na kolejny "oskarowy" scenariusz...
Odkąd tylko się dowiedziałem, że oficjalnie zapowiedzieli Mafie II, odtąd czekam na nią najbardziej ze wszystkich gier. Nie wyobrażam sobie, aby Mafia II nie spełniła moich oczekiwań.
Strasznie na tą gre czekam,jedyna gra co moich oczach dorównuje GTA 4 szkoda że przełożyli premiere.
MAFIA II vs GTA 4 ciekawy pojedynek,oby mafia nie okazała się grą która ma tylko piękną grafike...
Super, że Take-Two przejęło Illusions ponieważ oni potrafią robić tak dobre gry jak Blizz, dlatego bez obaw sądzę, że Mafia II będzie godnym następcą poprzedniczki (którą zresztą przeszedłem dziesiątki razy:P)
wszystko, co zobaczymy w Mafii II, widzieliśmy już wcześniej – brak nowych patentów może na dłuższą metę znudzić graczy.
hmmm z tego co przeczytałem w zapowiedzi jakoś tej obawy nie zauważam :D po co jest polepszać coś co jest wspaniałe? można jedynie dostosować towar do dotychczasowego rynku t.j. zmian graficznych przed wszystkim
Vercetti[GOL] --> aj Ty żartownisiu Ty :P ^^
MAFIA II vs GTA 4 ciekawy pojedynek,oby mafia nie okazała się grą która ma tylko piękną grafike...
GTA IV na pewno będzie lepsze od Mafii bo GTA ma coś czego Mafia nie będzie miała nigdy, a dokładniej mówiąc grywalność. Fabuła z tego co tu czytam to przeciętniak a do fabuły IV trzeba dorosnąć a nie połowa graczy to dzieci 13 letnie, które nic nie rozumieją.
Gry, a raczej klony GTA, które nigdy mu nie dorównają.
Driv3r (2004) i Driver: Parallel Lines (2006)
Mercenaries: Playground of Destruction (2005)
Destroy All Humans! (2005)
Mafia: The City of Lost Heaven (2002)
True Crime: Streets of LA (2003) i True Crime: New York City (2005)
The Simpsons Hit & Run (2003)
Ojciec chrzestny (2006)
Total Overdose: A Gunslinger's Tale in Mexico (2005)
25 to Life (2006), 187 Ride or Die (2005), Crime Life: Gang Wars (2005)
Just Cause
Crackdown
Źródło Wikipedia.
Taka jest prawda.
Jeśli klimat i fabuła będzie taka jak w Mafii to GTA może już iść w kąt. Bo właśnie te dwa elementy były idealne w pierwszej części. Wątek fabularny był po prostu świetny, kiedy oglądałem zakończenie to szczena mi opadła. Tak samo klimat. Po prostu nie powtarzalny, Godfather(gra oczywiście) to tylko jakieś marne popłuczyny, tego czym była Mafia, więc porównania nie są na miejscu. Żadne jak dotąd GTA nie zbliżyło się nawet do tego poziomu(nie licząć IV w którą jeszcze nie grałem, ale i tak wątpię aby było w tym przypadku inaczej).
Owszem pod względem otwartości świata lepsze jest GTA, ale wolę świetną fabułę, klimat niż po raz setny robić zadymy.
a do fabuły IV trzeba dorosnąć a nie połowa graczy to dzieci 13 letnie, które nic nie rozumieją.
To zdanie byłoby prawdą gdyby zamiast "IV" była "Mafia".
Poza tym jak możesz wypowiadać się o Mafii(na temat jej fabuły, grywalności) skoro nawet w nią nie grałeś?
PitbullHans<<
co ty gadasz?
gdy tylko mafia wyszła, mimo jej liniowości pobiła konkurencyjną GTA3 (zobacz min oceny na GOLU)
rockstar musiał ratować się Vice city która o dziwo pojawiła się zaskakująco szybko ( rok po gta3)
wszyscy zachwalali fabułę klimat oraz grywalność czyli to czego brakowało gta3, która była tylko przeniesieniem gta2 do 3d ( wykonywanie misji luźno powiązanych sztampową fabułą) więc na miejscu rockstara bym się bał mafii2.
Sa na nią czekam z utęsknieniem. Też mogę sie pochwalić opadem szczeny w epilogu cz. 1wszej...i
"o japier****" :P
Pitbull ---> chyba ci się coś pomieszało. Mafia nie dorównuje GTA ? Wierzysz wikipedi ? powodzenia ci życzę. Mafia nie zbliżyła się grywalnością do GTA, przebiła ją... Kiedyś też tak ubóstwiałem każde GTA, jednakże grając w Mafie poczułem to coś, czego nie czułem grając w GTA. Jeżeli druga część Mafii będzie miała równie genialną fabułę i klimat to będzie jedną z najlepszych gier jakie ostatnio wydano.
o fabuły IV trzeba dorosnąć a nie połowa graczy to dzieci 13 letnie, które nic nie rozumieją.
WTF ?! już weź się nie błaznuj...
edit. spójrzcie na podpis Hansa: "Na te gry "chyba" nie warto czekać: Mafia II", jak widać głupota nie zna granic... masakryczni są fanboyowie GTA, chyba gorsi od tych xklockowych ;]
Jeżeli tam pisza że grafika Mafii 2 jest zdolna pokonać GTA4 to ja już boję się wymagań...nie stać mnie na wymienianie kompa co pół roku...
PitbullHans -> farmazony panie piep**sz. Cykl GTA to fabularne padło. Bardzo grywalne, ale fabularnie to pało. I w żadnym razie nie należny ich ze sobą porównywać. To gry z innej parafii. Mam tylko nadzieję, że autorzy Mafii II nie pójdą w ślady GTA i gra nie będzie polegała głównie na bieganiu po mieście i sianiu pożogi. PitbullHans - z Wikipedii też się będziesz uczył dzieci robić?
PitbullHans ->twierdzisz że MAfia:The City of Lost Heaven nie dorównuje GTA? Masz racje....PRZEWYŻSZA JĄ 100 RAZY...powiedzmy sobie szczerze że seria GTA to shit,gówno które służy tylko do tego aby sie powyżywać na przechodniach...zero fabuły,słaba grafika(jedyna nadzieja w GTA4 ja pisze na razie o serii GTA do San Andreass oczywiście wyłączając Vice City która zdecydowanie jest najlepsza)...miejmy nadzieje że GTA 4 wniesie coś więcej...ty chyba w Mafie nie grałeś jeżeli sądzisz że jest słaba...
Jak dla mnie Mafia II nie dorówna GTA IV. Między innymi dlatego, że nie będzie multi.
Powiem tak: Krytykujecie mnie bo nie możecie znieść prawdy.
Mafia? A jak się kończy co na końcu zabijamy pewnie jakieś bossa, dla którego wcześniej pracowaliśmy i zostajemy super bossem mafii.
Lubicie Mafię dlatego, że lubcie żyć w nierealnym świecie, który nie ma miejsca, w scenariuszach z bajki(filmy itp.), gdzie to wy jesteście najlepsi, uciekając od rzeczywistości.
Wszystkie gry podane wyżej to zwykłe gów*o , oparte na GTA, które zawsze będzie do przodu, ponieważ opierają się one na wcześniejszych tytułach tej serii.
Fabuła? Jaka niby? Ktoś mi streści i powie w konkretnych argumentach(Co mam mafia lepszego od GTA) a nie jak dzieci z podstawówki wykrzyczy, że mafia jest lepsza.
PitbullHans -> hahahahha to żeś chłopcze wymyślił fabułę, w sam raz na gierkę z automatów :P
Potwierdziłeś przez to że nawet nie grałeś w tą genialna grę jaką jest Mafia, a wojujesz z jej fanami, jesteż żałosnym małym fanbojem.
Zadne gta nigdy nie dorownalo mafii. Rownie dobrze mozna porownac mc'donalds'a (gta4) do elganckiej restauracji z klasa (mafia). Tak samo mniej wiecej mozna porownac odbiorcow. Oczywiscie kazdy moze miec czasami ochote na big mac'a ale wiadomo...
PitbullHans--->dobrze więc wytłumaczę ci jak człowiek z LO:
1)Mówisz że lubimy Mafie bo chcemy żyć w nierealmym świecie...chwila ty chcesz powiedzieć że GTA jest grą realną? W realnym świecie nie uciekniesz przed całą armią policjantów i SWATEM albo nie pozbedziesz sie policji wjeżdżając(nawet przed ich nosem) do lakierni...Mafia jest pod tym względem lepsza i to o wiele...poza tym jak możesz oceniać Mafie jak w nia nie grałeś bo nawet nie wiesz jakie jest zakończeie...zagraj i przejdź całą to pogadamy
2)Co ma takiego Mafia czego nie ma GTA? Juz ci mówię:klimat,realizm,grafikę,grywalność...mam wymieniać dalej? A co ma takiego GTA czego nie ma MAfia?
3)Przede wszytkim to ty jesteś dzieciakiem z podstawówki bo uparcie twierdzisz że GTA jest lepsze nie przechoząc MAfii...twoj dziecinność potwierdza sie także w tym iż uważasz że GTA jest najlepsze i nic jej nie dorówna(HAHAHAH)...to ty zakrzykujesz że GTA jest lepsze a nie my że MAfia jest lepsza...chciałeś dowodów to je masz...aha chciałem dodać że MAfia jest grą od 18 roku życia więc radzę zgrać za kilka lat bo teraz nic nie zrozumiesz z tej gry...
A jak się kończy co na końcu zabijamy pewnie jakieś bossa, dla którego wcześniej pracowaliśmy i zostajemy super bossem mafii.
I właśnie tym zdaniem udowodniłeś że dalsza dyskusja z tobą nie ma sensu. Wypowiadasz się na temat gry w jaką nie grałeś. Mafia to nie GTA, czy Godfather gdzie właśnie takie zakończenie najlepiej pasuje. Z tym akurat nie trafiłeś nawet w 1%, bo kończy się kompletnie inaczej i streszczenia tego nie ma sensu, bo świetnie można Ciebie samego zacytować.
"a do fabuły Mafii trzeba dorosnąć a nie połowa graczy to dzieci 13 letnie, które nic nie rozumieją."
Zmieniając tylko jedno słowo.
Co do argumentów to one już były, Mafia zjada fabułą i klimatem każdą część GTA(oprócz IV, ale jak już pisałem mogę iść o zakład że i w tym przypadku będzie tak samo), a także misje są o ciekawsze.
Mafia? A jak się kończy co na końcu zabijamy pewnie jakieś bossa, dla którego wcześniej pracowaliśmy i zostajemy super bossem mafii.
LOL, koniec dyskusji...
PitbullHans -> hahahahha to żeś chłopcze wymyślił fabułę, w sam raz na gierkę z automatów :P
Potwierdziłeś przez to że nawet nie grałeś w tą genialna grę jaką jest Mafia, a wojujesz z jej fanami, jesteż żałosnym małym fanbojem.
Szkoda mi nawet miejsca na dysku i ściągnięcie pirackiej wersji tego shitu z sieci.
MistrzGrzegorz
Najpierw to ty naucz się czytać ze zrozumieniem.
Potem synku, zastanów się czy pisać.
Takimi argumentami to posługują się dzieci w przedszkolu, skoro jesteś w LO to mógłbyś się bardziej wysilić bo twoja wypowiedź to nawet nie 1% mojego poziomu.
I właśnie tym zdaniem udowodniłeś że dalsza dyskusja z tobą nie ma sensu. Wypowiadasz się na temat gry w jaką nie grałeś. Mafia to nie GTA, czy Godfather gdzie właśnie takie zakończenie najlepiej pasuje. Z tym akurat nie trafiłeś nawet w 1%, bo kończy się kompletnie inaczej i streszczenia tego nie ma sensu, bo świetnie można Ciebie samego zacytować.
Nie chcesz dyskutować ze mną, nie musisz, prosiłem o przedstawienie fabuły a nie durnowate twierdzenia.
Co do argumentów to one już były, Mafia zjada fabułą i klimatem każdą część GTA(oprócz IV, ale jak już pisałem mogę iść o zakład że i w tym przypadku będzie tak samo), a także misje są o ciekawsze.
Chyba nie tu. Mówisz, że ja oceniam grę, w którą nie grałem a sam to robisz. Misje ciekawsze. Przykład. Mówić to mnie nauczyli po urodzeniu.
może i nauczyli cię mówić, ale tylko głupoty bez sensu.
PitbullHans -> idź stąd chłopcze, bo się tylko ośmieszyłeś. Każda Twoja wypowiedź, to strzał w kolano.
StoogeR -> lepiej się nie da tego zobrazować:)
Mafia to zupełnie co innego niż GTA, bardziej brutalna, mniejszy, ale bardziej ''oddany'' świat, poważniejszy klimat i inne. Ale i tak kupię, na PS3 niestety, ale mam nadzieję, że nie będzie jakościowo dużo odskakiwała od wersji PC. W końcu to pierwsza gra studia na PS, a że jest nim PS3, tym gorzej dla nich :) No nic, nie dla grafiki kupuje się Mafie!
opis mafii
https://www.gry-online.pl/gry/mafia-the-city-of-lost-heaven/zd2d7#pc :D
chciałem wkleić i pogrubić najważniejsze aspekty ale tam wszystko już jest powiedziane :)
Właśnie zauważyłem:
''pięknych samochodów i szybkich kobiet''
Nie no, może być, ale coś mi się wydaje, że jednak pomylono epitety.
Ja pierdole, ile razy jeszcze przyczepicie się do tych szybkich kobiet? Czy tak prosty zabieg słowny jest tak trudny do zrozumienia?
PitbullHans ma trochę racji dotyczącej Gta IV, ponieważ mówi na temat tej najnowszej części, w której fabuła jest do tej pory najlepsza ze wszystkich części. Rozumiem, że lata 20-te i 30-te mają swój unikatowy klimat w Mafii The City of Lost Heaven, ale w gta to nie jest shit tak jak mówicie Nie chodzi w niej oto by robić tylko zadymę, są tam elementy, które zamieniają najnowsze dzieło rockstar w coś więcej. Jestem też pewny, że niektórzy nie grali w tą grę, bo nie wyszła do tej pory na PC. Ja testowałem ją na xbox'ie więc wiem co mówię.
Mafia? A jak się kończy co na końcu zabijamy pewnie jakieś bossa, dla którego wcześniej pracowaliśmy i zostajemy super bossem mafii.
Ja nie mogę.. skąd się tacy ludzie biorą? Jak można oceniać grę którą się nawet nie widziało na oczy? Ech..może Cię zaskoczę, ale zakończenie Mafii po prostu wgniata w fotel. Mogę nawet zaryzykować stwierdzenie, że to najlepszy ending w grach( a już na pewno bardzo oryginalny).
Bardzo bliskie zakończenie jak cytat Marcinga, ale...Dokładnie popieram przedmówce.
Mafia jest dla mnie grą, która totalnie miażdży głównie dzięki wątkowi fabularnemu...Jest idealna, grasz a wydaje Ci się jakbyś oglądał film.Sequel będzie o niebo lepszy i to na pewno.No i ta grafa...
PitbullHans - tak się składa, że grałem zarówno w Mafię (świetny tytuł), jak i w GTA IV (zajebista gra). Fabuła GTA IV, mimo iż próbuje być poważna, to nadal sztampa przez duże "SZ". Bo co takiego fajnego jest w opowieści o facecie szukającym lepszego świata?
Mafia natomiast opowiada historię taksówkarza, który przez przypadek wmieszał się w porachunki gangów. Ten incydent ciągnie go w świat korupcji, brudnych pieniędzy i wykonywania narzuconych przez Dona rozkazów, by ukazać na końcu to, czym kończy się niesubordynacja i chęć odkupienia swoich win. Nie mów mi więc, że bajeczka o zarośniętym śmierdziuchu to większa rzecz, aniżeli historia, która naprawdę mogła się wydarzyć.
Poza tym, Mafia to - jak napisali inni - grywalność, realizm i świetne strzelaniny. Pamiętam do dziś, jak po przekroczeniu prędkości nie raz goniła mnie policja, albo ciężkie chwili, jakie przeżywałem w czasie kościelnej draki. Tylko druga część Mafii jest w stanie zapewnić mi powtórkę z tych zdarzeń.
Podsumowując: równie dobrze mógłbym napisać, że GTA to podróba Drivera, bo zrzyna z niego 3D. Przepraszam, za głupi jestem dla Ciebie - w końcu nikt nie dorasta do Twojego poziomu. Ukłony dla mistrza.
a mi się bardzo podoba termin, akurat wtedy będzie można się skupić na tym tytule
Najpierw i tak zagram w GTA IV ;) Jak coś dopiero potem Mafia II ;)
Dobra, koniec tematu. Postanowiłem wypróbować ;) Zobaczymy co to za "cudo". Rzadko zmieniam zdanie ale zdarzyło się parę razy.(np. FC2). Przynajmniej znalazło się parę mądrych osób w tym temacie, nie to co większość.
Peace
PitbullHans - przywracasz mi wiarę w siłę konkretnych argumentów. Przy okazji ostatniej dyskusji, pewien człek próbował mi udowodnić, że argumenty nie liczą się, gdy krytykujemy grę w komentarzach na GOL-u (bardzo oryginalne stwierdzenie).
Aha, nie zapominaj o skromności, bo tekst o poziomie był nie na miejscu (stąd sarkazm w mojej wypowiedzi).
Po prostu cud,miód i orzeszki. Będziemy mogli przewozić coś w bagażnikach,wydawać w różny sposób kasę,kupować nowe ubrania a przede wszystkim to zmiany pór roku,myjnie i stacje benzynowe, czyżby gra ocierała się lekko o symulacje. Dla mnie "must have" wiosny 2009 oczywiście na Xboxa 360. Mafia II będzie świetna. PS: Nie można tej gry porównywać do GTA IV,ponieważ to jakby dwa inne światy. Każda z tych gier ma swój,własny,niepowtarzalny klimat. GTA to współczesność a mafia to druga połowa XX wieku.
Dajcie spokój juz kolesiowi widac ze zbyt pochopnie ocenil Mafie nie znając jej genialnosci.....
i jezeli napisze ze gral w nią i przeprosi i przyzna sie do bledu to chwala mu za to:).....
jezeli tego nie zrobi i nie dostrzeze tego to albo klamie albo jest kretynem:).....
zadna filozofia...Mafia gra wybitna naprawde dla dojrzalych graczy...
Tegoroczny sezon mordowana Legend strzałem w głowę w pełni (patrz F3). Oby Mafia była wyjątkiem. Tak, SĄ jeszcze wyjątki (patrz King's Bounty). O niewielu grach po ukończeniu mogłem powiedzieć jako o najlepszych w jakie kiedykolwiek grałem. Mafia się do nich zalicza, więc nie dziwne, że dalej będzie o wpisach niejakiego
PitbullHansa. > Widząc, co się dziś dzieje z nowymi tytułami, gaming industry, walutą, wolnością jednostki itd ;). CHOLERNIE boję się o Mafię 2. Ale co mi zostalo; jak tylko wierzyć, że będzie dobrze ? Twoje wypowiedzi odbieram jak prowokacje fanboya GTA w wątku konkurencyjnej gry: to jest niestety jak zabawa zapałkami na otwartej cysternie, daj sobie na luz. Akurat Rockstar z czwartą częscią swojej serii dość dobrze sobie poradził, wyszła gra w którą chętnie pogram jak wyjdzie na pieca. Mimo tego, że należę do tej radosnej mniejszości, dla której Mafia jest lepszą grą od GTA 3. Dzięki elementowi, którego nie poznasz jeśli nie zagrasz: "na pewno będzie lepsze od Mafii bo GTA ma coś czego Mafia nie będzie miała nigdy, a dokładniej mówiąc grywalność" - Nieżle 'jasnowidzu', a nie dostrzegłeś w Mafii grywalności ? Tylko współczuć. "Fabuła z tego co tu czytam to przeciętniak a do fabuły (..) trzeba dorosnąć a nie połowa graczy to dzieci 13 letnie, które nic nie rozumieją."- o dziwo mogę się zgodzić w pewnej sytuacji: postaw przed sobą lustro i przeczytaj to jeszcze raz głośno. Choć jesteś chyba zbyt ostry, w mojej rodzinie 13-latki całkiem dobrze rozumiały fabułę GTA ... :) Nawet więcej, były nią zachwycone. Co do zakończeń: "Mafia? A jak się kończy co na końcu zabijamy pewnie jakieś bossa, dla którego wcześniej pracowaliśmy i zostajemy super bossem mafii." - widać, że nie grałeś lub nie grałeś do końca. Nie będę spoilerował NAJLEPSZEGO zakończenia w historii gier komputerowych, ktoś z czytających ten wątek może kiedyś skończy w Mafię pierwszy raz, może nawet ty ;) A jeśli naprawdę ci się Mafia nie podoba i nie chcesz nawet sprawdzić, czy może ci się spodobać - taka mała prośba: czy mógłbyś ('Would you kindly...') się uprzejmie zamknąć w wątku o grze, w którą najwyrażniej nie grałeś ? Dodatkowo czy mógłbyś trzymać swoje buty się z dala od tej gry (nie kop jej tak, bo się spocisz). Normalnie mam na takie sytuacje jedno, 'żołnierskie' słowo, ale żeby nie dać ci okazji do twierdzeń, 'że fani Mafii niegrzeczni są', w zamian mafijna laurka :). Niech stracę, poświęciłem te 10 minut w paincie na przerobienie concept arta z niezłej stronki http://www.mafia2family.com , może ty uwarunkowany negatywnie do tej gry jesteś czy coś ;) ? Więc, 'czy mógłbyś'...
Nierozumiem takich ludzi jak PitbullHans naprawde... Mafie przywizol mi kiedys brat i przez ta gre zawalilem caly tydzien w szkole hehehe... Niewiem czy dobrze pamietam ale Mafia wyszla chyba mniej wiecej w tym samym czasie co GTA 3, w ktore tez gralem ale jak wlaczylem mafie to wyrzucilem GTA. mafia kladla na kolana chlopcow z rockstar games klimatem,rozgrywka,grafika doslownie wszystkim. A GTA 4 to juz jest kompletna nuda wogole niemam ochoty w nia grac i powiem wam szczerze ze jeszcze zadnego GTA nieprzeszedlem do konca hehe chociaz San Andreas podobalo mi sie najbardziej a Mafie to przeszedlem z 5 razy. Z niecierpliwoscia czekam na Mafie 2 i mam nadzieje ze Czesi znowu sie spisza. Pozdro
Witam.
Skoro już tak porównujemy mafię do gta, to chętnie napomknąłbym o poziomie trudności - GTA to bułka z masłem, nie ma tam żadnego poziomu trudności, prosta gierka na wieczór by troszkę pomłócić, nie wysilając się zanadto.
Natomiast każdy kto grał w mafię, wie jaka ta gra jest trudna i potrafi czasem nieźle wkurzyć ;) Misje przechodzone po kilka razy, za każdym razem inaczej by się w końcu udało - najlepsza misja wg. mnie to ta w hotelu, potem zaś w kościele, grając w mafię, czułem się jakbym uczestniczył w filmie, akcja naprawdę potrafiła(i nadal to robi!) nieźle wciągnąć.
A w GTA? OK. Dobra gra, ale nic poza tym. Bardziej czekam na Mafię 2 niż na GTA, powód też prosty - ile to już tych GTA było? A Mafia jest tylko jedna ;)
Grałem w każdą część GTA od jedynki poczynając, jeszcze na poczciwym pentiumie 90 mhz po 3, SA i VC..Ale żadne z nich (mowa o 3 i ''dodatkach'') nie wciągnęła mnie tak jak Mafia.
Pitbullhans jeszcze słówko do Ciebie. Tak samo mógłbym ocenić GTA 4 w które jeszcze nie miałem okazji zagrać(nie posiadam konsoli i raczej posiadać nie chcę). Mógłbym mówić że to kawał gó**a ale czy moja opinia będzie wierzytelna skoro NIE GRAŁEM? NIE.
Pozdrawiam.
Ps. Co do zakończenia Mafii - nigdy nie widziałem lepszego i bardziej nieoczekiwanego zakończenia w jakiejkolwiek innej grze.
cytując Pitbulla - ''zabijamy bossa mafii i jesteśmy super bossem mafii'' każda schematyczna gra(w tym np. GTA) miała by takie zakończenie, całe szczęście że mafia do takich nie należy :)
Mafia 2 tobędzie gra.To będzie gra dla ludzi z klaą ,a nie prostaków grających w GTA IV.
Zreszta nigdy nie lubiłem serii GTA ,beznadziejna fabuła,nierealistyczność nużyły mnie przy tej grze.A Mafia to było cudo siedziałem po kilka godzin prz tej grze.Wraz Z seria Hitman najlepsza gra akcji TPP wszechczasów.
PitbullHans--->ty nawet nie grałeś w MAfie więc nie mamy o czym gada...strzał w kolano...boli? Wyjdź stąd dzieciaku z przedszkola bo nie znasz nawet zasad konwersacji...
Nie chciałem ale jednak...
Otóż co do "pojedynku" Mafii z GTA to zgadzam się iż Mafia wypada w tym porównaniu o niebo lepiej niż wszystkie GTA...ale wszystkie GTA do San Andreas.
Aby uniknąć ataków w stylu "ty pajacowaty funboyu" itp pozwolę sobie zauważyć że jak większość z Was zagrywałem się w pierwszą Mafię.Urzekła mnie klimatem oraz fabułą...zraziła tylko jednym a mianowicie tym bezsensownym i zupełnie zbędnym wyścigiem.Co do porównań Mafii(pierwszej)z GTA IV: jest to zabieg tak samo bezsensowny jak tłumaczenie użytkownikowi PitbullHans że Mafia to kawał dobrego kodu skoro on nawet nie pofatygował się żeby zagrać.GTA IV to niezaprzeczalnie najlepsza gra "gangsterska" z jaką miałem przyjemność się zetknąć...siedziałem godzinami z padem w ręku,wypiekami na twarzy i nie raz wyrwało mi się "o kur**" i tym podobne...podczas zaskakujących zwrotów akcji(tak,tak wreszcie fabuła stoi na porządnym poziomie)opadała mi szczęka...oczywiście zaniki tekstur były ale bardzo sporadyczne i nie wpływały na rozgrywkę.Ale dość o GTA IV.Po przeczytaniu zapowiedzi Mafii II jestem pełen nadziei iż będzie ona tą samą grą(w sensie struktury rozgrywki) co jedynka i że obiecany poziom graficzny nie pociągnie za sobą wywindowania wymagań...Nie chcemy kolejnego TechDemo ! i to tyle...pozostaje czekać i skonfrontować zapowiedź z rzeczywistością.
cóz nie zapowiada sie nic super
Tak się zastanawiam: jeżeli pierwsza MAFIA zjadła na śniadanie wszystkie GTA do SA włącznie, to chyba druga zrobi to bez problemu z GTA IV :-)
MAFIA to gra z klasą, GTA to gra dla dzieci i dresiarzy :P
A panu PitbullHans już dziękujemy za wesołe teksty. Śmiech to zdrowie, ale odpocząć też czasem trzeba.
Czyżby do PitbullHansa coś zaczęło docierać ? https://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=8343131&N=1 post [4] - i tutaj też już nie mąci :) Hm.. wychowawcze działanie masowej zjebki czy tylko zmęczenie pluciem ?
ja pierdziel no normalnie ja tu padne...
jestescie naprawde tacy głupi aby porównywac mafie (2002) z gta 4 (2008) ?? bo ja tu widze ze kazdy tu to robi ludzie to jets 6 lat róznicy
ps. walkov.
zajebiscie powiedziane i smiesza mnie ludzie którzy mówia ze to do gta trzeba dorosnąc hehhe to skoro tak to do mafi niech podchodzą tylko 80 latki
Mam nadzieję, że okaże się wielkim rozczarowaniem, bądź totalnym syfem...WAM NA ZŁOŚĆ HEHE! ^^.
vavato -> ty się rozczarujesz naszym brakiem rozczarowania.
Przy okazji: ty jesteś tym kretynem z wątku o Fallout 3? podobnie pisał :P
Uważam ze MAFIA II powinna być freewarem. Kto jest za?
dla takich gier warto trzymac PieCyk w domu :) szkoda ze nie wyjdzie na konsole.
ha :) wrociles mi wiare w ludzi :) ale gdzies czytalem jak chlopaki twierdzili ze jesli nawet powstanie to nie poswieca tej wersji tyle czasu co pecetowej. tak czy siak jedynka byla doskonala. czekam z niecierpliwoscia.
Z serii GTA lubiłem 'jedynkę'. Potem żadna mnie już tak nie wciągnęła, po prostu nudne to było. Mafię przeszedłem 2 razy (to i tak sporo jak na mnie, rzadko gram w jakąkolwiek grę ponownie), bo jest po prostu super. Nie każdemu musi się podobać, ale ja kocham klimaty w stylu Nietykalni, Ojciec chrzestny itd. To wszytko jest w Mafii, a GTA jest robione w kierunku nowoczesnych gangów. To nie to samo, to nie ten klimat. W GTA 4 planuję zagrać w najbliższym czasie, ale męczy mnie koncepcja wykonywania setek zadań, z czego większość polega na: zawieź, przywieź, zabij. To jest już nudne i możliwe, że szybko się czwórki pozbędę. W Mafii jest ciekawa fabuła i mimo, że gra jest liniowa, to bardzo wciąga. Wszystko tworzy sensowną całość - jak w filmie. Jedyne, co mnie wkurzało, to wyścig ;)
Mam nadzieję, że nie zrobią z Mafii II GTA, bo naprawdę nie muszą. Te 2 tytuły powinny się różnić od siebie. Oby te przebieranki, jedzenie itd. były jakimś zbędnym dodatkiem dla chętnych. Mi takie duperele są niepotrzebne - w Sims grałem naprawdę krótko :)