Moto GP 08 [PC]
lol trzeba miec core2 quad no niezle
Chyba najbardziej wymagająca gra, jaka do tej pory wyszła.
podobnie jak slownik ortograficzny...
gra dla pasjonatow:)
Nie chce byc niemily, ale mi ta recenzja zupelnie nie podeszla.
Albo jestem juz tyle stary albo faktycznie ta recke pisal jakis nowy 16letni redaktor.
"Tryb wieloosobowy umożliwia rozgrywkę jedynie przez Internet (do 12 graczy równocześnie)."
Czyli nie ma opcji gry przez LAN ? Tylko i wylacznie internet?
Recenzent to kompletny laik w swiecie motocykli.
A gdy czytalem "(przynajmniej w moim przypadku) często włącza się myślenie kamikadze: „może i będzie kraksa, ale i tak rozłożę przy okazji tego w czerwonym kasku”.
to juz w ogole stracilem nadzieje, ze cos sie dowiem z tej recki.
Gdzie Stranger? Ten chlop przynajmniej mial jakies pojecie co pisal. I mialo to sens.
A tu zaledwie opis gry, nic poza tym.
Do recenzenta - przeczytaj sobie stare recki MotoGP 3 URT i '07.
A potem odpowiedz mi, czy oplaca mi sie kupic ta gre? Jakie sa roznice odnosnie poprzednich wydan?
Czy Capcom wprowadzil duzo zmian w porownianiu do starszego MotoGP?
Processor: Intel® Core™2 Quad processor or higher / AMD Athlon™ 64 X2 or higher
Z wymagań rekomendowanych, podawanych przez producenta - vide chociażby http://store.steampowered.com/app/21610/
Nasze wymagania nazwane są rozsądnymi i mają zdecydowanie więcej wspólnego z rekomendowanymi niż z minimalnymi.
na tym serwisie zawsze sa zawyzone wymagania ja sciagne to jak co pisac na gg 814000 mam pentium4 (Prescott) :) dziadzia ale sobie radzi pozdro!
dobra recenzja
Chciałem zapoznać się z tym tytułem, bo Superbikes 2008 mnie rozczarowało, ale do GP500 pojawiła się aktualizacja na sezon 2008 i już wiem w co będę grał :) Być może zagram w demo MotoGP 08 gdy się pojawi i o ile się pojawi, aby sprawdzić ten symulacyjny aspekt w grze. A tak póki co podrasowana fizyka w GP500 wydaje się być dla mnie jak najbardziej odpowiednia. No, chyba że w końcu przebudzi się GP-Bikes i i w kolejnej becie będzie można w pełni poczuć prawa fizyki.
Recenzja jest słaba i w sumie nic nie mówi o tytule. Gdzie jest Stranger!?
Słaba recenzja, w dodatku napisana przez osobę, która w ogóle nie zna się na wyścigach serii MotoGP :(
Co do samej gry, to wprost nie mogę się doczekać!. Jestem wielkim fanem wyścigów motocyklowych, grałem we wszystkie części MotoGP i ucieszyło mnie zdanie, w którym autor napisał iż w grze pojawią się motocykle o pojemności 150cc i 250cc! Super, na to czekałem. Dobrze, że będą 3 poziomy modelu jazdy. Z pewnością wybiorę "simulator"
W ogóle pajace!
Co to ma być? Nie dość, że recenzent jak sam twierdzi nie lubi, motorów wystawia 75% właściwie nie wiadomo za co odebrał te 25% (za to, ze gra jest dla fanów motocykli? Nie no nie mogę) do tego kompletnie nic się nie dowiedziałem czego nie było wiadomo przed premierą. Same ogólniki, żadnego porównania z innymi edycjami. Żenada na maxa powinien stracić pracę od razu.
Dla mnie jako dla fana MotoGP i gier komputerowych ta recenzja to jakas kpina. Jak mozna do recenzji gry motocyklowej dac kogos kto nienawidzi motocykli? Z pewnoscia Pan recenzent nawet ani razu nie widzial wyscigow MotoGP. Absolutnie jedna z gorszych recenzji jakie w zyciu czytalem.
zgodzisza [ Level: 5 - Junior ]
W ogóle pajace!
i co czujerz sie dowartosciowany tym rze umierz ortograwie pajacu??
Producentem gry nie jest bynajmniej CAPCOM jak to zostało przedstawione w recenzji, lecz znane z serii SBK włoskie studio Milestone. Zdaje się nawet, że engine pozostał niezmieniony względem SBK 2008, a za jego sprawą nowe MotoGP wygląda DUŻO gorzej niż poprzednia edycja autorstwa Climax.
Do NFSV fan: mozna wiedziec gdzie wyczytales, ze Milestone jest producentem gry MotoGP 08, bo wszedzie gdzie sprawdzalem podane jest, ze to CAPCOM jest producentem.
Ta giera ma takie wymagania...uooo...mam nadzieje że mi pójdzie...wygrałem dzisiaj w konkursie gram.tv na tv 4...
Spooooookojnie napaleńcy. Gra smiga ładnie i płynnie na 1600x1200 :). Moj sprzet to Vista bez sp. , 2x4000+ ,2 GB Ram w Dualu i Gf 8600 reszat nie wazna.Jak widac sprzet z średnio niskiej pułki cenowej. Jak zwykle zabezpieczenia gry są wkurzające i trzeba je ominać. Wkurza mnie tylko że gre mam w języku rosyjskim i zeby sie połapać to po prostu trzeba go znac. ( a mówili ucz sie synu ucz... )Nie mam jak porównać do starszych wersji bo w nie niegrałem. Chyba dam zdjecie zeby pokazac jak wyglada grafa.
w koncu musze sie zebrac i zagrac w ktorąs czesc:)....
- Najważniejsza chyba nowość to klasy 125 i 250, ale kol recenzent nie grał w inne motoGP to pewnie nie wie...
- Jeżeli kol recenzenta "Jakby jednak nie patrzeć, jeżdżenie w kółko po torach zaczyna w końcu nudzić" to chyba nie powinien zajmować się grami wyścigowymi?
- Inne licencjonowane gry motocyklowe to choćby FIM Speedway GP, czy SBK '08.
- Na 99,9% widok zza kierownicy (nazwany FPP) jest też w wersji z "głową w poziomie" - ba tak jest prawktycznie w każdej grze motocyklowej, bo tak właśnie jest w prawdziwej jeździe...
- co do grafiki i braku fajerwerków to bez komentarza - dla mnie to GP500 z 99 roku jest dobra...
Dziękując nie wiem komu, mogę w końcu napisać co sadzę o grze.
Od razu zaznaczę, że demo nie powala na kolana, więc zapewne pełna wersja gry także. Ale do rzeczy... Na próżno szukać doznań wizualnych w grze, a które towarzyszyły nam przy oglądaniu screenów. Nie wiem, może ja ślepy jestem, ale grafice daleko do tej z obrazków prezentowanych chociażby na GOLu. Fakt, faktem gra śmiga rewelacyjnie na komputerach średniej klasy. Ktoś, kto dysponuje dwurdzeniowym procesorem taktowanym 2GHz, 2GB RAM i kartą graficzną np. Radeon 3450 256MB RAM, zagra sobie w wysokiej rozdzielczości przy wysokich detalach. Nic nie zarywa, nic nie zwalnia. Pojawiające się logo Milestone świadczy niestety o tym, że grając w MotoGP miałem wrażenie, że to Superbike 08, a nawet Super-Bikes Challenge z nową grafiką. Gra się przyjemnie, jednak nie zauważyłem znaczących różnic między trybem Arcade, Advanced a Expertem. No dobra... Przy najtrudniejszych ustawieniach podrywa przednie koło do góry, a za mocne przechylenie motoru kończy się upadkiem. I to wszystko. Sama jazda wygląda w trzech przypadkach tak samo. Bardzo denerwującym aspektem w grze jest uślizg tylnego koła. Bez względu na to, jak będziemy pokonywać zakręt, wszędobylskie uślizgi dadzą o sobie znać. Momentami miałem wrażenie, ze gram w jakąś grę MotoCrossową. Menu wykonane elegancko, od razu czuć klimat MotoGP. Bardzo ciekawym elementem jest statyczna kamera (przy powtórkach), któr możemy dowolnie obracać o 360 stopni. Dla kogoś kto lubi robić screeny super rozwiązanie.
Pograć można. Ja sobie pogram choć i tak w niedługim czasie wrócę pewnie do GP500. Nie mniej jednak MotoGP 08 jest porządnie zrobioną grą. Przyznaje, że oficjalna licencja robi wrażenie.
Noooo... ja się nie spodziewałem takiego obrotu sprawy. Psioczyłem to tu to tam na nadchodzące MotoGP, ale nadszedł czas aby zwrócić honor do kieszeni. Goozys już mniej więcej napisał co i jak odnośnie dema, a ja czekam na kuriera z przesyłką :) Jestem zagorzałym graczem GP500, ale MotoGP 08 stawiam baaardzo wysoko. Spełniło moje oczekiwania.
Nicky Hayden pozdrawia --->
Jeszcze jedno... żeby tak już na dobre określić wymagania gry. Dysponuję w chwili obecnej poniższą konfiguracją i przyznaję, że poniżej 40fps nie schodzi.
AMD AthlonXP 1800+ (1533MHz), 1GB RAM, ATI Radeon x1650 256MB RAM, DirectX 9.0c
Rozdzielczość: 1024x768x75Hz
FSAA: 4x antialias
Vsync: ON
Fog: ON
Bloom: ON
Motion Blur: OFF
Depth of field: ON
Wet effects: ON
Particle effect: ON
Dynamic shadow: ON
Hi-resolution textures: ON
Jak widać, ograniczyłem się tylko do rozdzielczości obrazu. A w odniesieniu do oficjalnej rekomendowanej konfiguracji ma się to nijak. Nie wiem skąd programistom wziął się Intel® Core™2 Quad processor or higher / AMD Athlon™ 64 X2 or higher.