LEM na temat nadużyć w promocji gry Legendary
LOL no cóż, panowie z LEM-a - na tym polega reklama :) Sądzę, że można by wiele podobnych przykładów znaleść dla produków z innych branż.
Oj nieladnie CD Projekt. Przez takie zagrywki tracicie na wiarygodnosci. Macie za to u mnie minusa.
Dla waszego dobra lepiej nie umieszczajcie takiego napisu na pudelku...
HarperGomez - Blad. Reklama musi byc rzetelna i nie moze wprowadzac konsumenta w blad. A w tym przypadku moze tak byc.
Nowa gra Terrorist Takedown 3 twórców Call of Duty
Reklama "musi być" rzetelna i nie wprowadzać w błąd? Znajdziecie mi taką reklamę w TV?
czy spark stworzył chociazby jedną częsc call of duty? stworzył. mozna ich nazwac jej twórcami? mozna. o co więc chodzi? normalna wyolbrzymiająca praktyka reklamowa, jakich od lat setki.
zastępowy - błąd. od informowania sa informacje, od reklamowania reklamy:) sztuka polega na tym aby zając się pierwszym nie zwracając uwagi na drugie:)
Chiałem skomentować tekst Zastepowego o reklamie ale widzę, że inni już to zrobili. Teoretycznie chłopak ma rację z tym że wszyscy mają te zasady głęboko w poważaniu (poza częścią konsumentów być może).
wasylus - jesli ktos podejmuje decyzje o zakupie na podstawie reklam, to tak jakby sam sie wypinał:)
Się zgadam kompletnie.
CoD należy do Infinity Ward.
A Treyarch co ma do tego? Zrobili oni CoD'a o takiej popularności jak CoD4 czy CoD2? Nie sądzę, więc oni też się nie liczą.
O Sparku nie wspominając ^^
To: LEM
Spark stworzył dodatek czy coś tam z nazwą CoD.
A więc są twórcami dodatku,
dodatek jest serii CoD
i nazwa CoD należy się:
Activision
Treyarch
Infinyty Ward
Gray Matter
Amaze Entermairament
Spark
Piszę kursywą te 4 studia gdyż wg LEM nie należą im się prawa do tytułu.