Konsolowy Sacred 2 opóźniony
HAHA czas myslenia i refleksu konsolowcow jest inny wiec TO JEST WIELKI PROBLEM a na dodatek ten pad HAHAHAHA :D
Kiedyś myslałem podobnie jak ty. Do momentu kiedy zagrałem w GTA IV na 40 calowym TV - HAHAHHA!
HAHA czas myslenia i refleksu konsolowcow jest inny wiec TO JEST WIELKI PROBLEM a na dodatek ten pad HAHAHAHA :D
tylko dlaczego konsolowcom dodali wyższy poziom trudności w Bioshocku? przecież to gatunek całkowicie nie grywalny na konsoli
fajnie ze w ogóle sacred 2 wychodzi bo mój komp dziś nie pociągnie już dwójki
Wiadomo, że główna grupa docelowa Sacred2 to PCtowcy i na tej platformie gra sprzeda się znacznie lepiej, więc przede wszystkim Ascaron koncentrował się na niej, a nie na wersji konsolowej. To tak samo jak z DMC4 na PC ( wydano później niż na konsolach)
Też się cieszę, że będę mógł zagrać w "ładnego" S2, a nie okrojonego na kompie (chodzi mi o mój słaby, jak na dzisiejsze czasy sprzęt...).
A co do pada, to nie wiem jak na x'ie, bo dlugo nie grałem na nim, ale pad od PS3 jest bardzo wygodny - w shooterach też!
Na początku to jest tak - jakby pierwszy raz wziąć do ręki myszkę. Jest trudno. Ale potem coraz lepiej i można sobie strzelać headshot po headshocie w MGO ^^
A co do S2:
nie wiem, czy kupię - mam na razie inne plany co do eq growo/konsolowego (m.in. eyetoy, headset...) ale ze względu na to, że pierwsza część była jedną (no i jest) z ulu. gier, zapewne dwójeczka zaścieli miejsce na półce ^_____^
Pozdrawiam
MrXX-->Kiedyś myslałem podobnie jak ty. Do momentu kiedy zagrałem w GTA IV na 40 calowym TV - HAHAHHA!
A myślisz, że PC to się nie podłączy do TV, co?
Poza tym konsolka daje tylko 1280x720, podczas, gdy na PC granie w 1920x1080 to żaden problem...
spoiler start
Nie chcę żadnych wojen zaczynać, ale ile razy można czytać te same niedorzeczne argumenty...
spoiler stop
Likfidator -----> mam PC i XBOX360. To dwie różne platformy. PC mam do strategii i czasem do FPP. Na XBOX360 gram w GTA IV, GRIDa, FiFE. Wkrótce Fable 2 i Fallout 3.
A co do tego podłączania TV do PC - daj spokój... No chyba że ktoś ma w jednym pokoju PC i 40'' TV.
podczas, gdy na PC granie w 1920x1080 to żaden problem.
tak gwoli ścisłości, graniem nie można nazwać pokaz slajdów
Poza tym konsolka daje tylko 1280x720, podczas, gdy na PC granie w 1920x1080 to żaden problem...
A o PS3 i jej Full HD 1080p zapomniałeś? Tam jest rozdzielczość 1920x1080 i granie na konsoli w takiej rozdziale to też nie problem.
Wyobrażam sobie niebo, w którym gracz PC nie interesuje się opóźnieniami premier na konsole, ani konsolowiec opóźnieniami na PC, wszystkim to lotto i zgadzają się z faktami, nikt się nie kłóci i nie wymądrza... ah... mam nadzieję, że po śmierci zobaczę coś w tym stylu
co do rozdziałki na PC jest możliwa jeszcze 2560x1600, fakt trzeba mieć duży monitor i dobry sprzęt, ale proszę - przestańcie się znowu kłócić o rzeczy których i tak nie zmienicie ;]
Poza tym konsolka daje tylko 1280x720, podczas, gdy na PC granie w 1920x1080 to żaden problem...
bardziej żalosnego i do tego bezpodstawnego argumantu dawno nie widziałem xD
Widze, ze troll OnlyPC37 jak zwykle robi swoje ;]
A co do opoznienia premiery - who cares :)
No taa, premiera spóźniona, bo producent pomyślał, że warto pousuwać błędy, bo póki co na PC granie w Sacred 2 to porażka, nic więcej
powiem jak to maja w zwyczaju pecetowcy:)
dobrze ze jest opozniony, pecetowcy przetestuja wersje beta, a osoby grajace na konsoli dostana pelnowartosciowy produkt ;)
Tam jest rozdzielczość 1920x1080 i granie na konsoli w takiej rozdziale to też nie problem.
W upscalowanym 1080p i owszem, natomiast prawie żadna gra w takiej roździelczości nie jest renderowana.
Co do samego newsa, to ja i tak sobie trochę poczekam z zakupem aż stanieje i poprawią bugi.
Jak dla mnie hack'n'slash w stylu Diablo to typowo pecetowy gatunek i wydaje mi sie ze Sacred 2 na konsolach jakiejs wielkiej furory nie zrobi.
Michael_999 ---> PS3 moze sobie obslugiwac 1080p ale wiekszosc gier i tak jest w 720p a skalowanie obrazu do wyzszej rozdzielczosci jak dla mnie nie ma sensu. Konsole na Full HD sa za slabe do tego potrzeba duzo wiekszych mocy obliczeniowych a dzisiejsza generacja konsol ma jej za malo.
Storm93 --> Wyobrażam sobie niebo, w którym gracz PC nie interesuje się opóźnieniami premier na konsole, ani konsolowiec opóźnieniami na PC, wszystkim to lotto i zgadzają się z faktami, nikt się nie kłóci i nie wymądrza... ah... mam nadzieję, że po śmierci zobaczę coś w tym stylu
A wszyscy piraci pójdą do piekła...
@Tankem3
Skończyłeś pieprzyć? :P Pokaz slajdów to byś miał na X360, gdyby którykolwiek z deweloperów zdecydował by się na detale prosto z PC. Wiesz, że w absolutnie wszystkie gry konsolwe, np. na silniku UE3 da się bez problemów grać w 1920x1080 na najwyżej średniej klasy karcie (Radeon 4850)?
BTW - He he, widzę, że wciąż jest sporo osób, które widząc znaczek "Full HD" myśli, że gra w pełnym 1080p. W najlepszym przypadku jest to 720p, ale i tak z framerate ocierającym się o klatkowanie na pececie (30 fps).
Noooo bo Trx pozjadał wszystkie zmysły i "on wie lepiej"...
Człowieku ty chyba nawet takiej rozdzielczości nie widziałeś. Radeon 4850? I co? Może jeszcze frytki do tego?? :P
Lol a Sacred 2 może się opoźniać bo i tak jest fable 2.
@TRX [ Level: 25 - Pretorianin ]: z tym ocieraniem sie o 30fps to mocno przesadzasz.
ale z kolei powiedz mi jedno: czego ty oczekujesz po 3 letniej konsoli z hardwarem wykonanym w starszych architekturach [np GPU] i nie tak aktualnych procesach technologicznych? W dodatku z wciaz rosnacymi detalami w grach [chocby w tych od Epic]? Optymalizacja.. to prawda, moze zdzialac wiele, tylko, ze cuda nie istnieja i sprzet z 2005 roku nie bedzie tak wydajny, jak radeon hd4850 z roku biezacego.
No chyba az tak naiwny nie jestes? tankem, przy wszystkich jego wypowiedziach, pewnie tez chyba nie jest.
Dokładnie Xbox 360, to hardware z 2005 roku. Ba, już w sierpniu 2005, Microsoft rozpoczął produkcję konsoli, która miała zostać wysyłana do sklepu. Teraz tak, Xbox 360 kosztował wtedy 400 Euro. Co kupiłbyś w listopadzie 2005 roku za PC? Ah tak, leciwego Geforce 6800, 1 GB ramu i jakiegoś Athlona jednojajkowego. No ale TRX musi pokazywać cały czas swoją głupotę i porównywać sprzęt z połowy 2008 roku, do tego z połowy 2005. Jeszcze trzeba przecież wspomnieć, że sprzęt idzie do przodu jak nigdy i to, że X360 jeszcze się jako tako trzyma, to bardzo dobrze świadczy o hardwarze dobranym wtedy.
Gadałeś coś o jakimś UE3 w 1920x1080? Tak, szczególnie na Athlonie jednordzeniowym, 1 GB ramu i GeForce 6800.
Btw. Żeby porównywać sprzęt dzisiejszego do tego sprzed 3 lat, to trzeba być niezłym fanboyem pieca i mieć nawalone pod kopułą.
Aha i podobnie jak z mówieniem, że PS3 nie ma gier, to największy problem z "małą" rozdzielczością i frameratem na X360, mają pececiarze, którzy nie posiadają X360.
TRX, ja nigdy nie widziałem, żebyś się gdzieś udzielał (albo komuś pomógł, gdzie nie ma wojenki PC vs. konsole. Czyżby to znaczyło, że to jedyne o czym masz pojęcie i już tylko czekasz z F5 na klawiaturze, żeby uczestniczyć w wojenkach?
Pokaz slajdów to byś miał na X360, gdyby którykolwiek z deweloperów zdecydował by się na detale prosto z PC
widać to na przykładzie Pure czy FIFA 09
Bez Visty nie zagrasz w crysis'a na "full" w tym twoim 1080x1980
Najwięksi sprzętowi i konsolowi znawcy w komplecie. Nic tylko usiąść i czytać te debilizmy popijając poranną herbatę.
No tak, jasne, ja mam nasrane bo porównuję jedną z aktualnie słabszych kart z średniej półki do konsoli z 2005 roku. I teraz nagle parę osób wyskakuje z płaczem, że "ich kochana konsolka jest przecież sprzed trzech lat". OK. ALE... Na kartach sprzed trzech lat też bez problemów chodzi Gears of War w 720p na detalach z iksa, a @Gastovski zaraz wyskakuje z Full HD, którego do dziś na konsolach NIE MA. Nawet na wspaniałym PS3 z 70% zapasem mocy xD Poważna dyskusja, nie ma co.
Widać dyskutanci nawet nie wiedzą, że jest coś takiego, jak rozpiętość sprzętowa na PC i że sam piec nie nadaje się tylko do gier, tak więc trzeba brać spore poprawki porównując te dwie rzeczy do siebie. Zaiste, gdyby producenci gier nie byli tak leniwi to na piecu byłaby porównywalna wydajność, a tak "przecież gość i tak kupi lepszą kartę, po co się starać".
Za przykład dałem tanią i relatywnie dość słabą kartę, tak więc nie rozumiem biadolenia. A może tak wyskoczyć z Radeonem 4870 X2? A może jeszcze w Cross Fire? Rozdziałkę 1920x1080 mam piętro niżej u sąsiada, tak więc raczej wiem o czym piszę.
I jak oczywiście ktoś coś napisze o PC, to zaraz zwą go fanbojem. A w drugą stronę to już nie działa. Heh...
"TRX, ja nigdy nie widziałem, żebyś się gdzieś udzielał"
Taa, i to mówi osoba, która jest na forum o 22 miesiące krócej ode mnie (licząc tylko mój aktualny nick). Przeskanuj sobie posty i sprawdź, gdzie i co piszę. Prawda Cię oświeci :P
BTW - Sam siebie chłopie oszukujesz - w sygnaturce masz taką bzdurę, że aż szkoda. Ile jest tych gier na wyłączność?
@TRX: ale tu nie chodzi o taniosc karty, a o moc. A moc ta karta ma na pewno wieksza, niz Xenos z x360 sprzed 3 lat, no chyba nie powiesz mi, ze wszystko stanelo w miejscu? Przeciez nowy chip ATI/AMD to praktycznie nowa architektura, duzo wieksza wydajnosc i inne nieco dzialanie. Dziwne, zeby to sie nie przelozylo na mozliwosci owej karty i jej mozliwosc udzwigniecia gier na UE3 w rodzialce full HD.
Po prostu te cale porownanie sprzetu sprzed 3 lat, do sprzetu z dzis i chwalenie go, jak to kazda gre w max res pociagnie jest dla mnie bezcelowe.. wiadomo, ze sprzet nie stoi w miejscu, a jego mozliwosci z roku na rok rosna diametralnie, ale to przeciez zadna nowosc i zadne zdziwienie, naprawde.
A co do Gastovskiego, to nie interesuje mnie rozmowa z nim, nie uzylbym takich slow wobec dyskutanta, jak on to zrobil. To co mowie, mowie za siebie, wiec prosilbym o nie wrzucanie mnie do worka razem z nim, na ten przyklad.
@Drau
Oczywiście, że Radeon 4850, mimo średniej mocy, to nowoczesna architektura do gier, którą trudno porównać do możliwości X360. Ale ponownie napiszę tu o jednym - na PC hardware jest zmienny a na konsolach nie. W pierwszym przypadku już nie raz deweloperzy pokazali, jak bardzo mają nas w dupie wychodząc z założenia, że i tak kupimy nowy konfig. Na dodatek wiesz dobrze, że pecet to nie tylko gry i sam system oraz zmienne usługi zabierają sporo jego mocy. I tu właśnie jest moc peceta - chyba zgodzisz się ze mną, że gdyby służył on tylko do gier, to możliwości w renderingu grafiki byłyby nieskończone wręcz.
Jasne, że porównywanie aktualnych rozwiązań i tych starszych nie ma sensu - ale po co takowy temat przewija się wielokrotnie w tematach "wojennych" po obu stronach?
Zauważ jednak, na co odpowiedziałem. @Tankem (jeden z największych propagatorów rulezowania konsol za pomocą bzdurnych argumentów) stwierdził, że w 1080p na PC będzie "pokaz slajdów", a to przecież bzdura ;) Potem następny wyjechał z Full HD w 2005 roku, gdy do dziś ta rozdziałka nie pojawiła się na X360. Następnie bzdura "bez Visty nie zagrasz w crysis'a na "full" w tym twoim 1080x1980". Najpierw pisze o konsoli, potem wyskakuje z pecetem na XP. Heh. Na tym polega właśnie dyskusja o czym nie raz się przekonałem. Na tym forum rulezują większością (co nie znaczy mądrością) posiadacze konsol, na konkurencyjnym jest wręcz przeciwnie.
Pierwsza uwaga - "720p" jak zwykle najbardziej przeszkadza tym, ktorzy akurat konsoli nie mają :) Plus gadki - szmatki o tym, że upscalowanie takiej rozdziałki do 1080 p to oszustwo (tylko co z tego - skoro grafika wygląda wtedy lepiej ?). Powiem krótko - u mnie na Hd-Ready każda gra w tym "żałosnym 720 p." wygląda super :). O tym - że gier na konsolach tej generacji w natywnym 1080 p. będzie jak na lekarstwo (za mała moc sprzętu), wie prawdopodobnie każdy kto ma konsole i jakoś nikomu to nie przeszkadza (z wyjątkiem co poniektórych nawiedzonych "blaszakowców").
Druga uwaga - z przesunięcia premiery wersji konsolowej Sacred 2 należy sie tylko cieszyć. Na Pc gra w tej chwili przypomina wersję beta - zwolnienia animacji, bugi, wysypywanie się do windowsa, pierwszy patch miał ponad 450 mb (wystarczy poczytać oficjalny wątek choćby na tym forum !). Jest to wkurzające, bo na "blaszaku" wydawanie gier tak zabugowanych staje się normą :/ Nieraz nawet recenzenci przymykają na to oczy - ot napiszą co najwyżej "sejwujcie często, bo gra lubi sobie wyskoczyć do windowsa" :/ A gracz pecetowy ma wybór - nie grać i czekać na patche, albo grać w zabugowany produkt i czekać na patche :/
Na konsoli coś takiego nie przejdzie - gracze są bardziej wymagający. Ktoś wyobraża sobie granie na konsoli w takiego Sacreda 2, gdzie co chwilę gra zwalnia, zawiesza się, wychodzi do dasha ? Gracze by dewelopera za to zakatrupili, sprzedaż by poleciała na łeb na szyje, a o wydaniu następnej swojej gry na konsole taki deweloper mógłby zwyczajnie zapomnieć - po jednym technicznym bublu, drugiego nikt by nie kupił.
Ja w każdym razie sobie tego nie wyobrażam - skończyłem mnóstwo gier na PC (przy okazji nauczyłem się żyć z "bugami") i całkiem sporo no klocku. W tym drugim przypadku - żadna gra, nigdy nie zawiesiła mi konsoli, żadna nie wyszła nigdy do dasha. Tyle w temacie.
Dokładnie, lepiej trochę poczekać z wydaniem gry, niż wydać zabugowańca - na konsoli to naprawdę może zabić.
A Ci, którzy krytykują konsolę, zapewne w życiu na niej nie grali. Ja też byłem hardcorowym pecetowcem, a teraz mam Xklocka i bardzo sobie chwalę.