Więcej szczegółów na temat Deus Ex 3
Innymi słowy, z serii zaczynającej się jako przygodowa z elementami RPG, zrobiono klasyczną strzelankę..
"następcy kultowego, cyberpunkowego roleplaya" panie weź się pan nie ośmieszaj jakiego "roleplaya"?
ale grafa:)woooooooooow
Właśnie jedną z najlepszych rzeczy w jedynce było to, że można było rozwijać postać, a tu proponują zwykłą strzelankę. Ja rozumiem, że obecnie najpopularniejsze są Crisisowo-podobne produkcje, ale w takim wypadku niech nie ściemniają. :P
Ponadto Eidos Montreal chce uczynić Deus Ex 3 atrakcyjną produkcją zarówno dla fanów serii jak i graczy niemających o niej zielonego pojęcia - say goodbye dla godnej kontynuacji!
Time will tell.
Nie grałem w poprzednie części. Jakoś mnie do tej serii nie ciągnęło. Jednakże robić z roleplay'a zwykłą strzelaninę to trochę nie bardzo ze strony twórców. Widać, że chcą raczej zrobić masówkę, zamiast klasycznej kontynuacji przygody dla prawdziwych fanów gry.
Jedynka byla jedna z najlepszych gier wszechczasow. Pomimo nacisku na zrecznosciowa strone gry, oferowala wspaniala fabule, zwroty akcji, zroznicowane zadania i trudne decyzje.. Mam nadzieje ze zrezygnowanie ze statystyk (co zrobiono juz w invisible war ;/) bedzie jedynym okrojeniem..
Jedynkę można było nazwać RPG choć walki było w nim faktycznie sporo. Niemniej mroczny, cyberpunkowy klimat, wszczepy, sporo broni, przedmiotów i ciekawe zadania sprawiały, że niesamowicie wciągała. Dwójkę spaprali gdzie się tylko dało, ale jeszcze jako tako nawiązywała do części poprzedniej. Z tego co jednak mówią twórcy trójka niczym nie będzie się wyróżniać od miliona pozostałych FPS-ów. No i tyle pozostało z marki Deus Ex...
To chyba powinno się nazywać Project Snowblind 2...
taaa a skąd autor newsa wziął informację, że DX3 jest robiony na silniku UE3 ??? bo jakoś znaleźć tego nigdzie nie mogę.....
ale grafa:)woooooooooow
Tia, poza tym że to mocno stary artwork... Jedyna dobra rzecz w tym newsie to UE 3, jak jeszcze dodadzą edytor to fani sami zrobią z tego tytułu majstersztyk :]
Tylko nie unreal engine 3.0... Dajcie sobie producenci w końcu siana z tym shitem w każdej grze. Albo chociaż zmodyfikujcie ten engine, a nie w kółko te same tekstury i puste pomieszczenia.
Mnie tam nie przeszkadza taka forma.
Bioshock imo dobrze na tym wyszedl, zachowujac rozne elementy poprzednikow choc w zmienionej odpowiednio i przystepnej dla szerszego grona formie. Tytul zdobyl uznanie, sprzedal sie dobrze i jest jedna z najlepszych pozycji, w jakie dane mi bylo zagrac.
Szkoda marnować taką fabułę i świat na robienie z tego zwykłego shootera. Na szczęście panowie z 2k się już nachapali co swoje, więc jest szansa że Bio dwójka będzie ambitniejsza. Z kolei panom z Eidosu konkretne fundusze by teraz pomogły, więc w sumie nie zdziwiłbym się, gdyby casus Bioshock został powtórzony...
I tak nie powtórzą sukcesu 1 w którą grałem z prawdziwą przyjemnością. A szkoda.
Gdyby im wyszło coś w stylu Bioshock to bym się nie pogniewał. Ale myślę, że lepszej gry od jedynki Deus Ex już nie zrobią. Dwójka to był strzał w kolano, a trójka... Zobaczymy.
Strzelanka? Eee, to ja podziękuje. Już IW był totalnie uproszczony i każdy kto grał wie jak to się skończyło. Najwyraźniej "jedynka" nie doczeka się godnej kontynuacji.
Kiedy ostatni raz grałem w 2 trochę dawno ale chce trojkę to jest super gierka...
Cierpliwie czekamy...nie ma co gdybac za wczesnie...
No ciekawe jak bedzie z ta trzecia czescia, jedynki na pewno nie przebije ale nalezy miec nadzieje ze Eidos sie przylozy.
Zgodze sie z TRX UE 3.0 robi sie juz nudny, wszystkie gry na nim wygladaja tak samo i ta pewnie tez sie niczym nie bedzie wyrozniac od innych gier na tym silniku.
scorpinor napisales :
Jedynkę można było nazwać RPG choć walki było w nim faktycznie sporo. Niemniej mroczny, cyberpunkowy klimat, wszczepy, sporo broni, przedmiotów i ciekawe zadania sprawiały, że niesamowicie wciągała. Dwójkę spaprali gdzie się tylko dało, ale jeszcze jako tako nawiązywała do części poprzedniej. Z tego co jednak mówią twórcy trójka niczym nie będzie się wyróżniać od miliona pozostałych FPS-ów. No i tyle pozostało z marki Deus Ex...
coz ... tak samo jak z Falloutem 3 ;)) panie takie czasy - nawet legende zniszcza byle mamone zarobic;) tez mnie to wkr. ;)
Ponadto Eidos Montreal chce uczynić Deus Ex 3 atrakcyjną produkcją zarówno dla fanów serii jak i graczy niemających o niej zielonego pojęcia - wiemy co to oznacza i wierni fani jedynki mogą poczuć się obsrani.
Wcielimy się tu w rolę Adama Jensena, przeciętnego faceta pełniącego funkcję ochroniarza w laboratorium prowadzącym badania nad biomechanicznymi ulepszeniami. To właśnie one doprowadzą do powstania znanych z poprzednich odsłon mikrowszczepów. Pewnego dnia życie bohatera całkowicie się zmienia - do głównej siedziby laboratorium wdziera się oddział sił specjalnych i urządza prawdziwą rzeź. - TAK parę osób grało w Half-Life : Blue Shift i widzi kopię pomysłu
To jaką skutecznością wykaże się nasz bohater w walce zależeć ma wyłącznie od naszych umiejętności, a nie statystyk. - kolejny element rpg i to co było bardzo fajną cechą charakterystyczna dla DX 1 idzie w p....
Futurystyczne miasto podzielone jest na dwie warstwy reprezentujące status społeczny ich mieszkańców - dla bogaczy zarezerwowana jest górna strefa, natomiast biedota żyje w dolnej warstwie, pozostającej w wiecznym półmroku. - oklepany, ale fajny pomysł. Jednak oznacza to, ze nie bedzie takiej roznorodnosci lokacji jak w DX 1
System doznawania ran i ich regeneracji przypominać ma ten znany z ostatnich części serii Call of Duty - katastrofa... ten pomysł z Call of Duty 2 zniszczył gameplay wielu gier. Samoistna regenracja zdrowia nadaje sie tylko na konsole gdzie celowanie gorsze itp itd, wiadomo o co chodzi.
iekawie zapowiadają się wszczepy, których w finalnej wersji ma być dwadzieścia, a wśród nich znajdziemy urządzania umożliwiające schodzenie z wysokich budynków na wyrastających z pleców mackach, czy umiejętność przebijania się pięścią przez ściany, aby dopaść wrogów czyhających w sąsiednim pomieszczeniu. - The Darkness?
Po tym newsie niestety stracilem cala nadzieje na DX3. Dlaczego wszyscy robiac kontynuacje odchodza od tego co stanowilo rdzen sukcesu? Dlaczego wszystko staje sie takie konsolowe?
"...Po tym newsie niestety stracilem cala nadzieje na DX3. Dlaczego wszyscy robiac kontynuacje odchodza od tego co stanowilo rdzen sukcesu? Dlaczego wszystko staje sie takie konsolowe? ..."
Wydaje mi sie ze dobrze wiesz dlaczego ... dla kasy;)
Tak samo ja stracilem wszelkie nadzieje co do Fallout 3 ... jedyne co jest w tym ciekawe to fakt iz milosnicy DeusEx'a wykazuja zrozumienie dla tych ktorych wkurza przerobienie wspanialej przygody na zwykla strzelanke - natomiast w watku na temat fallouta '3 prawie mnie zabili za to ze napadam na fallouta 3 i konsolowosc wspolczesnego swiata gier ... ;))
Nawet jednego screena jeszcze nie ma, informacje są ogólnikowie, ale tradycyjnie zleciały się już tłumy polskich marud ;-) No to może po kolei:
- za konkurencją: będą punkty doświadczenia - tak jak w pierwszej części
-UE 3: świetna wiadomość - jedynka była na UE1, dwójka na UE2, więc to zoobowiązuje
- samoistna regeneracja zdrowia: czyli jeden idiotyczny pomysł (apteczki) zastąpiony drugim idiotycznym (regeneracja). Ja akurat wolę tą "regeneracje", ale rozumiem że zwolennicy magicznych apteczek leczących nawet najcięższe rany postrzałowe mogą czuć się pokrzywdzeni ;-)
- zalążek fabuły: przeciętny, ale czekam na dalsze info
Ogółem: czekam na więcej informacji. Jedynka to jedna z moich ulubionych gier. Dwójka mnie zawiodła - nie czułem klimatu, nie mogłem się przemóc żeby przejść ją do końca. A trójka ? Pożyjemy, zobaczymy. Lekkim zawodem jest że to będzie prequel a nie kontynuacja. Ale z tego powodu jeszcze gry nie skreślam :)
lordpilot-->
wiesz dobrze ;) nie chodzi o marudzenie ;) a o fakt iz bedzie to strzelanka a nie przygoda. ta sama prymitywna akcja co z F3 ;) no ale fakt - poczekamy zobaczymy;)
na razie to niestety argumenty na "nie" przemawiaja ... i co z tego samego engine (oczywiscie w kolejnej wersji)? Natomiast samoistna regeneracje zdrowia sam krytykujesz;) no rany co to ? Guild Wars ?;) Zalazek fabuly to nie wiem czy przecietny czy raczej pokazujacy ze juz wiecej nic nie bedzie ;)
no ale - pozyjemy zobaczymy;) tak jak mowisz;) jedyne co to juz nie chce mi sie zyc nadzieja ... taka jak przy F3 ;)
@[26]strelnikov: Jesli mnie pamiec nie myli, to nie mowiles o 'konsolowosci' wspolczesnego swiata gier, tylko uogolniales na lewo i prawo, jacy to konsolowcy sa okropni, bo malo wymagaja lub wrecz w ogole nie wymagaja niczego od gier [choc wnioski plynace z tego co pisales byly duzo bardziej dosadne] i jak to okropnie wplywa na gry, w ktore ty dzis musisz grac.
Sam placz, jednym slowem (:
Na oficjalnym forum gry są skany ze screenami. http://forums.eidosgames.com/showpost.php?p=848303&postcount=34 IMO wygląda całkiem fajnie :) Przeszedłem obie części kilka razy a na tą czekam z niecierpliwością mimo niepokojących zmian w gameplayu.
Gry konsolowe są łatwe i proste? W celu obalenia pierwszej tezy polecam Call of Duty 4 na odpowiednim poziomie trudności, w celu obalenia drugiej - dowolnego erpega... sorry, nie jesteśmy już w czasach NESa :)
Drau - widze ze nie umiesz odpuscic - rany jakie to normalne ... widze ze chcesz znowy sie pozalic ... spoko placz jesli Tobie lepiej.
Jestes urazony tym, ze napisalem iz czesto IQ konsolowych graczy = 80? To sorry - takie mam zdanie po tym co widac od kiedy rynek ten rozwinal sie w takim stopniu, iz wplywa to zdecydowanie na sposob produkcji gier takze tych na PC. Mowilem ze przez to, iz gry sa teraz robione dualnie (wlasnie F3 i DE3 np.) to traci na tym sama gra. Zrozum jesli cos ma byc doskonalym RPG na PC to nie moze byc na konsole - jesli chcesz extra strzelanki w bajecznym swiecie to robisz Halo na x360 - wtedy kazdy dostaje swoje rarytasy - obecnie jednak nastepuje dualnosc swiata gier przez co tak naprawde my gracze tracimy dobre tytuly a producenci w latwy sposob zarabiaja kase.
Szczerze juz Tobie pisalem - przestan sie co chwila czepiac moich postow - zobacz ja tego w stosunku do Ciebie nie robie
sterlnikov ===> ale wiesz ze Deus Ex 1 tez byl na konsole?
Moze problemem nie jest IQ graczy konsolowych ale IQ graczy wogole? Na przyklad gimdebili na golu....
Arni28 -->
no grafika naprawde super - takze design ubran / kombinezonow jest cool - zobaczymy jak sama fabula i rozwoj akcji - no przynajmniej grafika mozna sie podniecic;))) szkoda ze tak samo nie spodobala mi sie ta z F3 ;))
ehcsimyzT -->
nie wiem ale wyjsciowo byl robiony na PC - przynajmniej w PC gamerze nie pisali nic o innej platformie lub po prostu nie zwrocilem na to uwagi - jesli powstal na konsole to pozniej mysle - a na jaka? Gralem na PC.
ach - jasne - nie chodzi oczywiscie li tylko o konslolowych - to bylo w innym watku - pisalem ze takze (poza symulatorami) wspolczesnie i na PC malo lub prawie wcale nie ma dobrych tytulow (takich jak kiedys mialem na mysli - Fallout 1 czy 2, Torment, Arcanum). Przyczyna tego jest wlasnie "latwizna na jak ida producenci". Gracze w zasadzie potrzebuja minimalny kawalek swiata 3D i mozliwosc latwego postrzelania wiec ... wydawcy to wykorzystuja sprzedajac ten sam tytul opakowany w rozne pudelka i na rozne wersje sprzetu ;) to jest tylko moje zdanie i wcale nie chce go narzucac innym - to jest forum wiec chyba na forum mam prawo prezentowac swoja opinie ;) - Drau sie chyba przejal ot i wszystko.
ehcsimyzT -->
juz sprawdzilem ... na PS2 ... wiec nie byly to produkcje rownolegle a pozniejsza modyfikacja... wiec co ma piernik do wiatraka? ;))
lol - wlasnie trafilem na artykul mowiacy "...JAK Z GRY DOBREJ ZROBIĆ SHITA..." to o wersji DE na konsole ... http:// [ link zabroniony przez regulamin forum ] /core.html?filtr=0,0&x=gra,26,4874,1741
@[30]strelnikov [ Level: 48 - Generał ]: chlopie, po prostu jak cos mowisz, to mow konkretnie, a nie z szamba robisz perfumerie :) a ze masz ograniczone spojrzenie na te sprawy.. na to nic nie poradze poza wspolczuciem :)
Gry na konsole to okrojone, wypatroszone, prymitywne i ubogie w stosunku do gier PC odpowiedniki. Słowem - gry dla debili! Szkoda tylko, że obecnie rynek gier jest ogłupiany i spłycany przez to konsolowe gówno.
zakkfan [ Level: 16 - Chorąży ]
Gry na konsole to okrojone, wypatroszone, prymitywne i ubogie w stosunku do gier PC odpowiedniki. Słowem - gry dla debili! Szkoda tylko, że obecnie rynek gier jest ogłupiany i spłycany przez to konsolowe gówno.
Super, to se poplułeś. A teraz może jakies konkretne przykłady ?
massca ---> Raczej bym nie liczył na to, że ten forumowy troll poda jakiekolwiek argumenty :) Nie dyskutuj z przygłupem, bo szkoda twojego czasu i nerwów.
jest dobrze widac ze gra bedzie bardziej pecetowa niz konsolowa jak dwojka, widac to po screenach, no i odbrze ze to ue3
cubi - NES nie jest najlepszym przykładem :) na psp katuję teraz final fantasy 1 i 2 które o ile pamiętam, premierowo powstały właśnie na nesa ;)
zakk - przykład pierwszy z brzegu - final fantasy VII crysis core - jeśli ta gra jest płytka, to ty masz rację hue hue
@jura80 [ Level: 57 - Pretorianin ] : lol. a co swiadczy o tej pecetowatosci gry? Bo jak dla mnie, screeny niczego o platformie nie mowia, nie ma ani hud'a, ani niczego tego typu, co mogloby umozliwic wysnucie twojego wniosku.
Na jakim silniku graficznym jest ta gra ? Prezentuje sie bardzo ladnie.
nie wiem ja to widze od zaraz po screenie, byc moze wplyw na to geometria obrazu, gre ktora jest robiona pod pc albo pod konsole zauwazam od razu,w najwiekszym skrocie na konsoli scre nach zwykle nie ma "porzadku grafiki obiektow" , zbyt duzo chaotycznosci w "terenie"
;)
czemu wszyscy piszą, że gra będzie na engine Unreal Engine 3, skoro nigdzie o tym nie pisze a tym bardziej po co mieliby kupować czyjś engine skoro mają własny (ten z tomb raider'a), tym bardziej, że widać na screenach z gry (jesli to są screeny z gry), że nie jest to UE3
jeśli się mylę, to proszę dać mi linka z informacją o zmianie engine.....
massca --> chociażby super duper zjadacz crysisa (chociaż też ograniczonego) HAZE.
cubituss--> tu chodzi o ogólną komplikacje takich gier, każdy kto grał chociażby w Fallouta 2, nie wspominając System Shocka 2 wie o co mi chodzi. Dzisiaj strategie są wymagające jak kiedyś Doom.....
A_wildwolf_A---->czemu wszyscy piszą, że gra będzie na engine Unreal Engine 3, skoro nigdzie o tym nie pisze a tym bardziej po co mieliby kupować czyjś engine skoro mają własny (ten z tomb raider'a), tym bardziej, że widać na screenach z gry (jesli to są screeny z gry), że nie jest to UE3
jeśli się mylę, to proszę dać mi linka z informacją o zmianie engine.....
Ja również jestem ciekaw gdzie można znaleźć takie informacje. :)
To w końcu na jakim engine jest DX3? Jeszcze do niedawna czytałem, że na tombraiderowskim, teraz, że na UE3... Fakt, ze skanów wygląda to na ten drugi...
Abru, Novar, A_wildwolf_A -->
co do ENGINE gry (czy ten z UE3) to informacje taka podal tu Lordpilot - jego trzeba zapytac gdzie to znalazl. Ale grafika naprawde powala ... wreszcie cos mnie wgniotlo w fotel;)
Drau -->
sluchaj kolego - nic do Ciebie nie mam, nie bede odpisywac Tobie tak samo ordynarnie poniewaz mnie to nie bawi, przestan jedynie co post zwracac sie do mnie gdyz ten watek jest o DEx a nie o tym czy mamy rozne zdanie w takim to a takim temacie.
wczepy ?? Lol Chrome + grafika + jakaś tam fabuła i nawet lornetkę będzie można przyczepić ;/
Radkoss -->
sorry stary ale to autorzy Chrome zaczerpneli pomysl "wszczepow" z DE czesci pierwszej ... co wiecej obie te gry zaciagnely ten pomysl z Fallouta a jeszcze wczesniej miales takie rozwiazanie w System Shock oraz jeszcze wczesniej w przygodowce firmy Microprose - BloodNet (to byla mieszanka przygody i RPG , chyba z 1993 roku).
Faktycznie. Niestety to właśnie z tym tytułem kojarzę wczepy (może dlatego że gościu o nich cały czas nawijał).
Pożyjemy zobaczymy, na razie jest za mało informacji żeby pastwić się nad grą. Niemniej Muszą się postarać żeby nie dostali takich samych batów jak przy 2.
Pewnie dlatego ze byly fajnie zanimowane - niestety wszystkie wygladaly podobnie ale design mi sie podobal takze;) jeszcze ta blondynka w Chrome byla fajna, takze jako model 3D dobrze ja zrobili ... szkoda tylko ze gra byla mniej niz przecietna;)
Coz - zle ze to ma byc strzelanka glownie - natomiast grafika jest naprawde przednia ... dawno takiej nie widzialem;)
to jest engine ue3 to widac na screenach, wiecej tu jest http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=29632&r=se
jura80 ---> mi to raczej nie wygląda na engine UE3......
bardziej interesują mnie dowody w postaci wywiadu lub czegokolwiek, w którym wyraźnie jest napisane, że używają engine'u od unreala
OK gentlemans macie racje co do silnika - niestety powstaje na Crystalu nie UE 3
Dziękujemy za zainteresowanie newsem. Faktycznie autorka pomyliła się w kwestii zastosowanego silnika graficznego. Oczywiście gra nie wykorzystuje UE3. News i wpis encyklopedyczny zostały poprawione.