Age of Conan traci graczy, rozpoczęto łączenie serwerów
No i dobrze, niech zdycha. Może wreszcie przystopują z marnowaniem fajnych licencji na te durne MMO.
Szkoda...mogło być naprawdę fajnie. Gra ma potencjał, tylko gdzieś coś chyba nie wyszło. Ale mam nadzieję, że nie umrze tak szybko.
zamykanie serwerów to nie ratowanie projektu, to minimalizowanie strat.Serwery muszą utrzymywać,ale nie muszą aż takiej ilości.Zwłaszcza że pewnie świecą pustkami.
Pustke to masz w gaciach. Nie jest to zamykanie serwerow tylko przenoszenie bo faktycznie jest ich zbyt wiele szczegolnie pve.
Super decyzja nowego Dyrektora!
Dobra decyzja, niech jeszcze trochę to dopracują a przed końcem roku sobie pogram hehe
Ta decyzja wyjaśnia przyczyny "opóźnienia" Connana PL.
Nie zgadzam się jednak że konsolidacja serwerów "rzadko kończy się sukcesem". Nie ma ona przecież zezwolić AoC zdetronizować WoW-a, a jedynie zwolnić tępo tracenia graczy i, przy odrobinie szczęścia, odzyskać część utraconych. Taktyka ta sprawdziła się w takim EQ2 a nawet w pewnym sensie w katastrofie, jaką była premiera Vanguarda.
Moim zdaniem i tak robią to o dwa miesiące za późno. Wiem, powszechnie uważa się łączenie serwerów za pierwszy zwiastun końca, ale ja nie miałbym nic przeciwko łączeniu serwerów nawet w nowych grach - popatrzmy np. na WAR, 1/3 serwerów stoi nieprzerwanie na low-low i ich sytuacja się pogarsza wraz z ucieczką graczy na bardziej ludne.
Komu oni wciskają ten kit? Ich gra powoli się wykrwawia i żadne sztuczki tego nie zmienią (dx 10? Co mi z grafiki, jeśli sama gra ma niską grywalność?)
Lepiej niech będzie jeden serwer na którym będą grać wszyscy a nie kilka na których gra kilka osób na krzyż. Dobra decyzja.
"Morrison poinformował również o posuwających się naprzód pracach nad włączeniem do gry funkcjonalności charakterystycznych dla technologii DirectX 10." i TU jest pies pogrzebany. Zamiast skupić się na poprawie mechaniki, dodaniu nowych atrakcyjnych elementów, urozmaiceniu panowie pracują nad nową super grafiką w DX10 - teraz pytanie ile można cieszyć się grafiką w MMO?
CDP mógłby, zamiast męczyć się z AoC, odpalić w Polsce WoW a EA WAR :)
Łączenie serwerów cztery miesiące po premierze? Coś szybko.
Dotychczas coś takiego miało miejsce chyba tylko w przypadku Vanguarda, bo w EQ2, na przykład, zdecydowali się na to trzy lata po wypuszczeniu gry.
jihaad, argumentacja na poziomie osiedlowego śmietnika.Spadaj trollu
Zło NG - trollem to ty jestes-piszac o grze ,w ktora nie grasz/nie grales,a poglad o grze ksztaltujesz na podstawie wypowiedzi innych ,ktorzy tez nie grali badz tez twierdza ze gra jest zbugowana bo nie moga sie wydostac z Tortage na 30 lvlu. Nie bede cie karmil wiecej,spadaj.
Coś mi się właśnie wydawało, że te początkowe zachwyty nad "gigantycznym sukcesem" Conana są przedwczesne i jakoś sztucznie entuzjastyczne, gra IMHO ogólnie nie za ciekawa i raczej z dołka dzięki dx10 nie wylezie. Nie oznacza to iż padnie, ale stanie się jednym z wielu MMO, omijanym przez główny nurt graczy. A co do Funcomu, to swoje już chyba zarobili, a że nie wyszła z tego kura znosząca złote jajka, no cóż "Shit happens"...
Tak czy siak ja zostaje z AoC . Po EQ2 to moj ulubiony mmo ,zadne WOW'y i WAR'ki (w ktore tez gralem) tego nie zmienily . Laczenie serwerow to dobra decyzja . Za duzo ich na ta ilosc ludzi jaka gra .
Ten ruch to doskonałe posunięcie, ponieważ jest zbyt dużo serwerów i nie które świecą pustkami, więc nie zgadzam się z autorem tego reportażu że to gwóźdź do trumny AoC tylko wręcz przeciwnie, bardziej zaludnione serwery więcej ludzi do PvP :) chociaż na serwerze Aquilonia nie mogłem narzekać na brak rozrywki w postaci paru morderstw co prowadziło do wielkiej wojny w wiosce Tesso :D
Mr_Hyde >>> zgadzam sie z Toba w 100% :)
Gdyby abonamenty nie były takie wysokie grało by w ta grę więcej osób...
Wysokie? Wysokie? No nie bądź śmieszny.... płacąc kartą kredytową abonament miesięczny za większość gier wynosi poniżej 50 zł, to mniej dniówka przeciętnego skomputeryzowanego, pracującego Polaka.
no cóż, miała to być gra, która odciągnie tysiące od WOW-a, miała być prawie tak samo dobra, tylko zapomniano, że prawie robi wielką różnicę............
Mam nadzieje, ze dopracuja wszystko i przy polskiej premierze bedzie juz cacy, bo jesli Polacy maja miec rzeczywiscie tka niski abonament, to moze nawet zaczne grac ;).
Chociaz jak narazie to wracam do mojego Wowa, ktory moze najlepszy nie jest, ale w cholerstwo sie pyka calkiem przyjemnie trzeba przyznac :).
coz mam watpliwa satysfakcje ze moje obawy okazaly sie uzasadnione.
Goscie ktorzy skopali tak wspanialą gre jak Anarchy Olnine musieli zrobic to samo z nowym projektem.Jak zwykle niezly pomysł , niezla kontynuacja i kompletna pustka na koncu.Czyli robisz koncowy level i ...i g....
W anarchy bylo podobnie bajeczne 150 lvl , wspaniale community i... potem nuzace farmienie expa a potem ...tak a potem swoje 220 lvl mozesz sobe wsadzic w ...
Na dodatek ich przewrazlilwienie na glos i narzekania graczy .Eeee szlem na 20 lvl i mnie zabil 200 lvl tak nie moze byc i prosze ograniczenia lvl ,przedzialy gazu 100%,75% itd itp.Reguly pvp byly tak porąbane ze gdyby w podobnie skomplikowany sposób ludzie sie rozmnazali to gdzies po 10 pokoleniach po adamie i ewie ludzkosc by wymarla.
Wielkie nadzieje na AoC , te same zapowiedzi,podobnie jak w nieslawnym Lost Edenie (dodatku do Anarchy) i taka sama klapa.
Jihaad, na podstawie czego wysnułeś że nie grałem w aog?I w którym miejscu napisałem że jest zabugowana?LOL.Po prostu patrząc z boku wygląda to jak minimalizowanie strat, i w przeciwieństwie do ciebie patrzę na to TRZEŹWO.Wyjdź czasem z domu,przewietrz mózg, zobacz ludzi na zewnątrz a nie na monitorze.
Podobała mi się ta gra bardzo ...
Ale jak twórcy skupiają się na dodawaniu wodotrysków z DX 10 zamiast na naprawieniu bugów to sobie strzelają w nogi ...
Tytuł który powstawał 5 lat wygląda jak wczesna beta (masa błędów). Nic dziwnego, że nikt w to nie gra. Początkowe zachwyty i chwalenie się 500tys sprzedanych ezgemplarzy, było bardzo zabawne, bo skończył się darmowy miesiąc i ludzie uciekają najszybciej jak mogą.
Mam nadzieję że podobne zabiegi nie będą czekać graczy WARa, szczególnie po wejściu dodatku WOWa.
Kolejny dowód na to, że darmowe MMORPG niczym się nie różnią a nawet co niektóre są lepsze od płatnych.
ja tam wracam do AoC od stycznia z polskim abonamentem. AoC to najlepsze mmo w jakie grałem (a grałem w kilka, uwierzcie). mała liczba użytkowników, co podkreślano już miliony razy, wiąże sie z tym, że grają tam ludzie ze średnia wiekową 29 lat którzy nie są nolife'ami. a więc mamy dużą liczbę kont ludzi, którzy grają lika godzin dziennie i na takiej liczbie serwerów wygląda, jakby było ich nie wielu, bo sie zwyczajnie mijają. łączenie serwerów to to, na co całe community czekało no przynajmniej (śledząc oficjalne forum) od dwóch miesięcy.
To po prostu żałosne. Twórcy zamiast skupiać się na grywalności, rozgrywce (tak jak Blizzard to robi z WoW, czyli poprawia jego grywalność poprzez dodawanie patchy) poszli na grafikę i super-wypas DX 10 ^^ Problem w tym że nie każdy ma Vistę i DX 10. Po drugie wiadomo że AoC będzie gorzej chodził na Viscie. PO trzecie... i tak większość użytkowników będzie grać na XP i starym dobrym DX 9. Dlatego WoW, czy GW mające małe wymagania odniosły ogromny sukces. Nie jestem jakimś antyfanem FunComu, myślę po prostu że twórcy popełnili podstawowy błąd. Gorzej że gra tnie się nawet na bardzo dobrych komputerach, ale to pozostawię bez komentarza dla dobra twórców i samej gry... Łączenie serwerów nic nie da, sama gra musi ulec zmianie a nie tylko serwery... Z resztą i tak rządzą Warhammer Online, Guild Wars i mój ukochany World of Warcraft!
Blizzman-masz racje,wow żondzi! W końcu 10 milionów chinoli nie może się mylić!
przez te jeb... łączenie serwerów i to jeszcze z ruskimi ścierwami , są teraz lagi jak skurw...n , typowy chamski ping 200-400 , charakteryzujący ruskim badziew ;/ wolałem grać z kilkoma osobami niż z bydłem , przez które mam lagi! po kur... doładowywałem na te 2 miesiace