Znamy specyfikację komputera do Crysisa: Warhead
Ten komp udźwignie Warhead w V. High (jak inaczej zrozumieć "pełnych detalach)?
Nie, nie uciagnie go w very high. Uciagnie go w high.
Na very high potrzebna by byla karta z minimum 640 mb pamieci, 4 gb ramu i 4-rdzeniowy procek, no i oczywiscie Vista.
Warto dodać że wczoraj no forum pisano że na takim zestawie będzie wyciągało 30fps ale nie podano w jakiej rozdziałce czyli nie jest różowo, oj nie.
zestawy komputerowe dla poszczegolnych gier - ciekawe czy to nowy trend?? jedno jest pewne - to dobry sposob zeby zarobic troche kasy.
ciekawe czy w polsce tez sie to przyjmie?
WTF ?????? WYMAGANIA BYLY PODAWANE MIESIAC TEMU , TEN GOL TO DNO NA MAXA
http://www.strategyinformer.com/news/1928/crysis-warhead-system-requirements-revealed
CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista), Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista), AMD Athlon 2800+ (3200+ for Vista) or better
RAM: 1GB (1.5GB on Windows Vista)
Video Card: NVIDIA GeForce 6800 GT, ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or better
VRAM: 256MB of Graphics Memory
Storage: 15GB
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible
ODD: DVD-ROM
OS: Microsoft Windows XP with Service Pack 2 or Microsoft Vista
DirectX: DX9.0c or DX10
SKAD WY TAKIE WIADOMOSCI BIEZECIE ??????????
Ty jesteś taki głupi czy tylko takiego udajesz? To są minimalne wymagania, więc wracaj na onet.
Zastepowy-> Do Very High(w Warheadzie nazwy są zmienione, więc Very High=Enthusiast) nie będzie potrzebna Vista. Wystarczy Xp.
Warto dodać że na nvision 08 w Warheada grano na 8800GT, jakimś średnim C2D i 2GB Ramu na właśnie ustawieniach Enthusiast i gra wyciągała 20-25 kl/sek bez AA w 1280x1024 i ogólnie nie przycinała.
Plus to że teraz High(Gamer dokładnie) wygląda lepiej niż High w podstawce, więc nie jest źle z optymalizacją.
Oczywiście Ci, którzy oczekiwali cudów to się zdziwią, ale to normalne lepsza grafika=większe wymagania.
A u nas te 699 baksów to pewnie ze 2 i pół koła, mimo kursu dolara na poziomie 2.30-2.50
Taki PC można spokojnie złożyć za maks 1400zł.
Ale konfiguracja ta jest ogólnie nie opłacalna. Lepiej by było kupić tańszego C2D E7200 i najwyżej go podkręcić(co i tak nie było by wymagane) i kupić Radeona 4850. Albo jak ktoś nei lubi ATi to GF9800GTX+, ale ta pierwsza karta jest bardziej opłacalna.
Może. Nie orientuję się teraz w cenach. Mojego złoma reanimowałem 9 m-cy temu i wtedy na płytę, procka i ram z mojego opisu wydałem 1500.
dysk twardy 250GB; - WTF ? Po co 250 GB dysk ? To ta gra chyba będzie wymagała napędu Blu-ray xD
remekra - Chodzilo mi o to, ze tylko na Viscie bedzie mozna wlaczyc wszystko co jest zwiazane w tej grze z DX10. Dla mnie to sa wtedy prawdziwe max detale, pelne detale, full, very high itp.
Nie. Tak naprawdę gra nie będzie obsługiwała dx10, bo pójdzie na vhigh na xpeku, a vhigh to pełne detale. Wyższych ta gra nie ma
Właśnie w tym sęk że nie ma być żadnych różnic pomiędzy DX10 a DX9. Wszystkie ustawienia są dostępne na DX9 i Xp. Takie jest oficjalne stanowisko Crytek, żadnych różnic.
Gra będzie obsługiwała DX10(gdyby nie obsługiwała, na Viście musiała by być w emulowanym DX9, a tak nie będzie. Poza tym nawet na tylnej okładce jest napisane o DX10), ale nie będzie z tego żadnych korzyści graficznych.
@wormss [ Level: 4 - Junior ] dlatego, ze 250 to obecnie najtansze dyski na rynku i po prostu nie oplaca sie wrzucac do komputera dzis niczego mniejszego. dzis nawet 500gb sa za 170-200zl, wiec co to jest? to sa grosze.
Btw Crytek zmienil stanowisko odnosnie roznic dx10/dx9? łał, chyba sie nauczyli mowic prawde, w koncu.
@Remekra
Nie pisz bzdur, albo podaj info, gdzie Crytek przyznaje się do tego, co piszesz? Z tego, co mi wiadomo (a dobrze mi wiadomo) to NIE MA technicznej i sprzętowej możliwości uzyskać efektów DX10 na Windowsie XP. A Very High się włącza jedynie w kwestii tekstur czy pomniejszych elementów. Featuresy DX10 w ustawieniach shaderów NIE MOGĄ być wyświetlone na XP. Wierzysz w bajki? Jest dużo bajerów DX10, które kiedyś były tu wymieniane i nie da rady ich uruchomić na starszym Windowsie.
A odnośnie konfigu w newsie - ta maszyna pozwoli grać na HIGH w 1280x1024 z wyłączonymi "ulepszarkami" ze średnią 30 FPS. W podstawkę na takim czymś dało się osiągnąć średnią 25 FPS.
Da się uzyskać efekty dx10 na xpeku, tylko Microsoft musi albo to zasupportować, albo crackerzy muszą wejść do akcji
Nie przywykłem do pisania bzdur:)
http://www.pcgameshardware.com/aid,653869
Wywiad, plus cała masa wątków na http://www.crymod.com gdzie był ten temat poruszany i było setki razy oficjalnie potwierdzane to co jest napisane w wywiadzie.
Mam Vistę więc mi to obojętne, ale takie są fakty. Z tych bajerów niedostępnych na Xp nawet po modowaniu(chodzi mi oczywiście o Crysisa, nie wiem czy będzie to dostępne w Warheadzie, ale chyba tak), to wiem że jest Object Blur.
Owszem, nawet po wgraniu tweaka gra nadal jest renderowana w DX9 i nic tego nie zmieni. Co nie zmienia faktu że same ustawienia są prawie takie same(oprócz tak jak już napisałem Object Blura, plus to że Parallax Occlusion Mapping, czasem działa, czasem nie.).
A odnośnie konfigu w newsie - ta maszyna pozwoli grać na HIGH w 1280x1024 z wyłączonymi "ulepszarkami" ze średnią 30 FPS. W podstawkę na takim czymś dało się osiągnąć średnią 25 FPS.
Dokładnie. Plus to co napisałem wcześniej, czyli to że teraz High wygląda trochę lepiej.
A także to że nie ma irytujących spadków fpsów na poł sekundy(co często było w Crysis), no i to że zwiększono ilość AI naraz na ekranie(do ponad 40 bodajże) i ogólnie wszystkiego jest więcej(włącznie z wybuchami).
Hydro
Jeśli chodzi Ci o ogólnie DX10 na Xp do wszystkich gier i wogóle, to nie nie jest on dostępny i nigdy nie będzie. I żadni crackerzy tutaj nie pomogą. Aby osiągnąć DX10 na Xp trzeba by było zmieniać ogromną część jądra systemu. Tak że to już nie był by Xp. Więc nie licz na to że kiedyś DX10 na Xpeku zagości.
W sumie odkąd przeszedłem na vistę to sało mi się to obojętne, ale nie ukrywam, że na xpeku wszystko działa lepiej
@Remekra
OK, wierzę Ci. Ale sporo osób wierzy czy tam głupio myśli, że ten tweak w Crysisie to faktycznie możliwość osiągnięcia DX10 na XP, co jest niemożliwe. Sam piszesz o object blur.
Np. @Hydro sądził, że da się coś z tym zrobić, gdy tymczasem to jest bzdura. I nie wiem, kto to w ogóle puścił do neta. DX10 to jest całkiem inny system bibliotek i nic tego nie zmieni.
Znajdz mi w takim razie roznice miedzy vhigh xpekowym a vistowym :P Oczywiście mam na myśli aktywny tryb vhigh w opcjach (co można osiągnąć po zamianie na nazwy CryRenderD3D9.dll z CryRenderD3D10.dll o czym mało kto wie :P) a nie tweaki