Galeria postaci z Fable II
Ja tam w niej nic zlego nie widze.
bo grafika jest na poziomie fable 1 mimo kitu wciskanego przez molyneuxa
Odpychajaca to troche przesadzone. Piekna nie jest rzeczywiscie, przecietna ale ujdzie.
Ojeju... od rasowanych screenów które kiedyś widziałem i bałem się że jak na kompa będzie to mi nie pójdzie do screenów z gry w którą nie zagrałbym za grafikę.
pierwsze screeny jakie widziałem z tej gry byly o niebo lepsze.
Mam tylko nadzieję że będzie wciągała tak jak jedynka :) znowu chcę zabić swoją siostrę :D
StoogeR kwestia perspektywy... na możliwości x360 to jest kiepsko, a jak na tak oczekiwany tytuł to jest bardzo kiepsko
Nie ważna grafa tylko sama gra!!!
Cioły
Coy2k => Racja. Jak dla mnie jest zupelnie wystarczajaco. Moze braki w oprawie gra nadrobi za to czyms innym? :D
TheCountOfGacek => Nie zagralbys za grafike? Tracisz sporo bardzo dobrych gier z takim podejsciem imo. Wiekszosc mojej listy top10 zajmuja pozycje z kiepska oprawa.
Grafika jest slaba, mam nadzieje, ze to wina tego typu screenow. Nie chodzi tutaj o liczbe wyswietlanych trojkatow, jakosc textur itd ale o artyzm - design modeli. Slabo :/
StoogeR - Eternal Sonata na X360 bije bajkowoscia, kolorami i modelami te screeny na glowe. I jak cos wyglada slabo to sie o tym pisze, a nie brnie dalej. Gra moze bedzie miala genialna grywalnosc (Fable 1 bylo dla mnie tylko dobre, wiec _dla mnie_ rewelacji sie nie spodziewam) - co nie znaczy, zeby nie moc golym okiem bez zastanawiania sie stwierdzic, ze na tych screenach wyglada to licho. A dla mnie gra 'idealna' to majaca wszystkie elementy na wysokim poziomie - grywalnosc, grafike (technikalia), grafike (modele, swiat), muzyke, dobre sterowanie itd. A wspomnialem o tym, bo autorzy tak zachwalaja Fable 2, ze :o. No ale to Peter. Ciekawe dlaczego autorzy Finala XIII nic nie spamuja - a pomijajac, ze to inny rodziaj crpg, to jednak jakosc modeli, swiata, wszystkiego to zupelnie inna liga.
grafa jest BEZ-NA-DZIEJ-NA ciekawe co z tego wyjdzie
Cienkie te skriny. "Na zywo" grafika prezentuje sie o niebo lepiej.
A mnie sie podoba art design. Chetnie bym skosztowal tego Fable :)
nawet fajne
moze to screeny z wczesnej wersji albo cuś, bo na reportazu GOLa z gc mowili ze jest ladna...
Klimat pierwszej części wydaje się być zachowany. Mam nadzieję, że muzykę znowu przygotuje porządna orkiestra.
Rzeczywiscie, mi tez sie cos tu nie podoba. Nie chodzi o techniczna strone... raczej design i wizualizacja niezbyt atrakcyjne.
Podoba mi sie tylko tez przedostatni screen.
Obecnie gram w pierwszą część bo na drugą już się doczekać nie moge :) kij z grafą grywalność!
Cholera, chyba dziwny jestem, bo mi się te screeny bardzo podobają. Nie walą po oczach milionem dziwacznych fajerwerków graficznych, ot proste i przejrzyste. Mi wystarczy.
Ciekawe czy będzie obecna zmora wszystkich prawdziwych rpgowców, stosowana w wielu pseudo-rpg od jakiegoś czasu czyli tzw. "retardo-homing-beacon"? Innymi słowy strzałka pokazująca gdzie trzeba iść żeby znaleźć rozwiązanie questa...
@Lothers [ Level: 28 - Chorąży ]: a niech sobie bedzie, jesli tylko bedzie mozna ja wylaczyc.
Tak wskaźnik gdzie iść będzie. Mnie to nie przeszkadza, po co błądzić. Jak ktoś grał w 1 to wie o co chodzi. Co do grafiki dla mnie ok. Zresztą to nie najważniejsze dla mnie. Byle nie będzie przycinać, lub za częstymi Loadami męczyć. Dla mnie powinno być Ok. Nie podoba mi się tylko jedna rzecz w grze, zrezygnowano z śmiertelności głównego bohatera. Trochę kicha, jak będzie można zabijać przeciwników, to to dziwnie będzie wyglądać. Tu główny bajkopisarz dał trochę ciała, nawet bardzo. byle to nie zniszczy gry.
Lothers-->Strzalki jako strzalki ma nie byc. Tak samo mapki okolicy(chyba ze mam stare info).
Ee mi sie podoba.
Nie wiem gdzie oglądaliście skreany, ale te które ja widziałem są naprawdę Ok, wydaje mi się że nawet GTA IV, słabawo może przy tym wypaść, głównie pod katem lokacji. Bohaterowie mogą być, trochę bajkowi, choć w Fable 1 ten bajkowy taki trochę wrcraftowy styl mi się nawet podoba. Przez to gra się odróżnia i ma fajny klimat, taki oderwany od reszty gier które, zaczynają być raczej już bardziej symulatorami świata, niż fajnymi grami do zabawy. Przykład choćby GTA IV, po co w takiej grze, możliwość chodzenia z kumplami na piwo, czy kręgle. To przecież nie jest cel gry.