Sprzedano milion pudełek z Ninja Gaiden II
małooo.... milion jak na konsolke to wcale niejest duzo.
w ogóle milion na byle co to to mało jest.
Wbrew pozorom wiekszosc gier na pojedyncze konsole nie przekracza miliona wiec jest to dobry wynik.
To nie jest tak, że można powiedzieć, że np. milion to mało, a 3 miliony to dużo. Wszystko zależy od funduszy jakie zostały poświęcone na produkcje. Każdy tytuł jest przeznaczony dla pewnej grupy docelowej, której liczebność zależy chociażby od kategorii wiekowej. Część gier zarobi na siebie, jeśli zostanie sprzedana w 100k egzemplarzach, inne muszą liczyć na wielomilionową sprzedaż, żeby pokryć koszty produkcji.
Dokładnie, średnia sprzedaż gier nie będących super hitami dochodzi do pół miliona i bardzo często wychodzą kolejne części, a więc zarabiają na siebie.
b4r4n-> bo w superhity pompuje sie duze ilosci kasy, i duza czesc pochlania reklama :) a nie-superhity to niby tak samo robione gry, ale bez hype i nadymanego marketingu koszty sa z 3-4x mnejsze :)
Bardzo dobra gra i dobry winik. Była tworzona z myślą o fanach i osobach zainteresowanych wersją na pierwszego xboxa, ale nie kupili jej przez zbyt wysoki poziom trudności.
bo w superhity pompuje sie duze ilosci kasy, i duza czesc pochlania reklama :) a nie-superhity to niby tak samo robione gry, ale bez hype i nadymanego marketingu koszty sa z 3-4x mniejsze :)
Z tym marketingiem nie do końca racja
Brawo ale mam dla was super wiadomosc panowie LITEON ZLAMANY <JUPI>
a tu opis ;p
http://www.devilsps3.centelia.net/liteon/
niewiem po co przerabiac skoro grajac na orginalach mozna jeszcze troche zarobic na nich, raz mniej a raz nawet 2x tyle :)
dla mnie bomba :P
myslalem ze ta gra sprzeda sie w co naj mniej 2 mln