Wywiad: id Software
Big Freakin Gun? A co to k&^%a PG 13???
rage będzie od 13, doom od 18
Fajny wywiad. Rage zaczyna coraz bardziej mnie interesować, mam nadzieję że będzię to naprawdę dobra produkcja.
Uwielbiałem id, ale od czasu wydania Doom 3 strasznie zeszli na psy. Ta firma po prostu nie wkroczyła w 21 wiek :( Zapomnieli na czym polega ich sukces, kategoria od 13? C'mon przy takim czymś da się zrobić co najwyżej gumisie.
Rage nie jest zły, ale połączenie ścigałki i strzelanki jest słabe.
Co do Doom 4, to powiem tylko tyle, że po Doom 3 w jednym z wywiadów John C. zarzekał się, że nie będą odgrzewać kotletów i Quake 4 to ostatnia taka przygoda, no i proszę... mamy...
Co do BFG to dawniej nazywali to big fu*kin' gun, a teraz?:! :D
I do tego ta durna współpraca z EA, id od dawna było niezależne, teraz jest duża szansa, że to właśnie EA wymusiło na nich te durne PG13 :(
Nie wiem dlaczego tak wielu nie lubi Dooma 3. Dla mnie ta gra była najbardziej wyrazistym i emocjonującym przeżyciem w świecie gier od czasów Deus Ex. Wszystko w niej było takie "namacalne" .
Moze to dlatego, ze graliscie w dzien? Nie iwem jak to jest z nowymi grami jak Bioshock, Gears of War, niestety nie gralem w nie. Byc moze dlatego troche za dobrze wspominam Dooma 3
hhehehe gosc z kucem rzadzi :D Big Freakin Guns :P to powiedzial wiele o D4 :D ogolnie podoba mi sie nastawienie Lordareona przy przeprowadzaniu kazdego mini, czy tez maxi wywiadu, pyta o to co trzeba, nie słodzi, bardzo dobrze, tak trzymać !
Taa, ale uważam, że Lordareon powinien bardziej popracować nad angielskim. Nie na słówkach, nie na akcentowaniu, tylko na wyrażaniu myśli. Widać często, że ma z tym problem - brak częstego rozmawiania w tym języku. Pewnie Lordareon umie angielski typowo po polsku, czyli całą gramatykę zna lepiej niż jeden człowiek z kraju anglojęzycznego, ale nie umie szybko dokładnie wyrazić tego co myśli :). To jest bardzo ważne w wywiadach. Gadać, gadać i jeszcze raz gadać w tym języku. Wiem co mówię, bo sam jak się przeprowadziłem do Niemiec, to miałem z tym problem. Po prostu jedyne co można zrobić, to szlifować mowę w tym języku i tyle.
Co do BFG to dawniej nazywali to big fu*kin' gun, a teraz?:! :D
Hę? Big Freaking Gun to nazwa stara jak świat, podobnie jak Big Fragging Gun i nie ma w tym nic nadzwyczajnego, że użył jej zamiast Big Fucking Gun. Rozwinięcie Big Freaking Gun było w użyciu zanim Hollenshead i Willits dołączyli do tej firmy.
Aaaa... jeszcze jedno. Wolfenstein 3D też był PG-13.
Doom 3 był ok, prowadziłem największą stronę o D3 w Polsce swego czasu, więc jestem dość dokładnie obcykany w temacie id. Co do Wolf3D i PG13 to wiesz ;] tam nie potrzeba było tego, co potrzeba teraz, co do BFG to może nazwa i obowiązywała, ale w id nadali jej nowe znaczenie o którym wspomniałem, więc?!
Mnie także coraz bardziej zaczyna interesować Rage. Ciekawy jestem czy będzie o niej tak głośno jak o innych grach.
Co do DOOM4 nie wydaje mi się żeby pobił jak narazie Bioshocka. Co prawda te gry różnią się, ale będą miały podobny schemat tworzenia. Ja Sam uwielbiam DOOM3 i gram w niego od czasu do czasu
szczególnie w Multiplayer, ale po jakimś czasie to się po prostu znudzi. Tak jak inne gry.
Na Rage czekam, ale na DOOM4 już nie tak "MOCNO" jak czekałem kiedyś na DOOM3.
I do tego ta durna współpraca z EA, id od dawna było niezależne, teraz jest duża szansa, że to właśnie EA wymusiło na nich te durne PG13 :(
niezależni jak ch..., bo Activision to wzór pozostawiania developerskiej swobody. ;)