Killzone 2 [PS3] - GC 2008
Zapowiada się niezły killer.
Ja też jestem pozytywnei nastawiony do tej produkcji, ale uważajcie. Too Human był wart 80 mln $ i wyszła... właściwie nie wyszła. Killzone 2 60 mln $, choć już po gameplayu widać przepiękną grafikę, płynność animacji, a takze inne cechy gry, które powalają na papierze. Too Human prezentował sie słabo ze strony grafiki, jak i walk. Cały wyglądał jakis sztuczny i jak widać po ocenach niezrozumiały.
Nie wiem czym się tak podniecają fanboye PS3, ja tu nic szczególnie ciekawego ani zbyt nowatorskiego nie widzę. Przypomina mi to trochę sytuację z Halo 3. Dużo szumu o średniaka.
Chudy The Barbarian ---> Dokładnie. Gra nie jest powalająca, ot zwykły średniak... Jest wiele innych tytułów, które mają większą szansę być produkcją roku...
Zwykły średniak? Dobre... może i nie będzie to gra roku 2009, ale nazwanie tej gry zwykłym średniakiem, po tym jak aktualnie się prezentuje... to wg. mnie spore nadużycie. Jeżeli K2 to zwykły średniak to czym jest GoW 2?
Ja rozumiem fanów PS3 (chociaż sam mam X360). Killzone 2 to jeden z tych killerów kalibru Gears of War z "zielonego obozu". Mimo iż pierwsza część miała być pogromcą Halo, wyszła z tego nudna gra którą wychwalali posiadacze czarnulek bo nie grali w lepsze strzelanki. Natomiast druga część uważam że będzie świetna. Hellgast'y z Killzona nareszcie mają w sobie tą grozę i mogo stać się symbol sony tuż obok sackboy'a z LBP. Liczę na świetną, krótką ale intensywną, kampanię oraz na długowieczny multi (o ile Sony poprawi działanie PSN, bo narazie to co druga próba łączenia jest nieudana, a dobieranie graczy po skillu jak na X360 nie istnieje). Obawiam się troche o fabułę, która powinna trzymać graczy w napięciu oraz stworzyć "kult" tej gry (jak miało to miejsce w przypadku Halo). Obyśmy poznali historię głównego bohatera, który charyzmą napewno Spartana 117 nie pobije, ale może być prawdziwym, realnym człowiekiem który nie pokonuje siedziby szatana w pojedynkę, z jednym palcem w du... pupie :-)
Oby Sony sobie jakoś poradziło ze sprzedażą gier na PS3 i samej PS3, bo zaniedbują PSP przez jej starszą siostrę...
Bardzo liczę na tę grę, ale co raz bardziej obawiam się że wyjdzie z tego drugie "Haze"
Haze na filmach wyglądał nieciekawie i widać było, że coś z grą jest nie tak..., demo dobiło gwóźdź do trumny. Tutaj gameplaye prezentują się rewelacyjnie, więc sam nie mam specjalnych obaw :).
Chudy The Barbarian i Jack6464.... Mam PS3, nazwijcie mnie fanboyem ;/
Ale czy graliście w jedynkę?
Bo ja potrafię docenić ten sequel tylko po jej poprzedniczce... Jeśli bym patrzył po tych artykułach to też bym miał średnie zdanie...
Killzone 2 średnie, Haze? Muhehehe.
Hype jaki jest na tą produkcję przewyższa praktycznie każdy tytuł na PS3. To co się dzieje na zachodnich forach jak Gametrailers czy NeoGaf przy nowym infie z KZ2, przechodzi wszelkie wyobrażenie.
Pomijam już fakt, że graficznie najbardziej zaawansowana gra na PS3, więc ludzie kupią ją choćby z tego powodu. To nie Crysis, gdzie musiałeś wyłożyć kasę na nowy sprzęt. Tutaj za 60 Euro masz super grafikę.
ZajacWilk ----> A możesz podać chociaż powód takiego dumania? Co powoduje konkretne obawy? Czy piszesz tak po prostu, bo ci się nudzi?
http://www.n4g.com/ps3/News-188048.aspx
Czysty Gameplay który powala.
Warte zauważenia:
Pierwszy kill kolesia , koleś dostaje w kłębachkurzu i krwi - nie widziałem chyba bardziej miodnej growej śmierci w życiu. Aż chce się kosic hellgastów
Rozpadaie budynku gdzies w połowie budyku Crysis szczycił się fizyką a tu spada bardzo duuuzo obiektów jednocześnie plus full dymu olumetrycznego (czegoś czegonie było duzo w Crysis)
System recznego usuwania kolesi czyli kolba naprawde fajnie wyszła :)
Animacje smierci powalaja (połaczenie animacji + rag dllcos wspaniałego) Szczególnie jak jeden koles dostał z kolby i zzsunął się po murku zaprawdę świetne.
Gameplay nie jest "czysty", mało na nim widać przez słabą jakość, gdyby był w HD(ciekawe kiedy takie Gameplaye zaczną się pojawiać, mogli by chociaż jakiś krótki dać), albo chociaż nie był nagrywany z kamery to wtedy można by było zobaczyć więcej. Co do budynku, to widać że to było oskryptowane i mogę się założyć że gdyby grał ten poziom jeszcze raz to zawalił by on się dokładnie tak samo(jak np. w HL2 Episode Two gdzie Strider niszczył drewniany domek, jeden wielki skrypt).
dymu olumetrycznego (czegoś czegonie było duzo w Crysis)
Wystarczyło rzucić granat dymny, albo popatrzeć na niebo i chmury. Albo wysadzić samochód w powietrze. Poza tym
Crysis- 2007
Killzone 2- 2009
Widzisz różnicę?
To co moim zdaniem jest najlepsze we wszystkich gameplayach KZ2 to wygląd broni, aż chce się strzelać. A najbardziej powinni popracować nad wybuchami bo moocno odstają od reszty b. dobrej grafiki.
Remekra, gdybyś się chociaż trochę zainteresował, to byś wiedział, że od lipca zeszłego roku jest pełno gameplayi z HD. Są z E3 rok temu, z GC rok temu, z PS Day z marca tego roku, z E3 tego roku i z GC z tego roku. I to nie są nagrywane kamerą przed obrazem.
Ponadto, porównanie Crysis - 2007 i KZ2 - 2009 jest niesprawiedliwe, bo KZ2 to Luty 2009, a Crysis Listopad 2007. Równie dobrze możemy teraz Warheada brać na celownik :).
A samo porównywanie tych gier, to kretynizm do potęgi, bo mają zupełnie inną stylistykę.
Co do wyglądu - KZ2 został uznany w tym roku na E3 przez Gametrailers.com za najładniej wyglądająca grę. Warhead skończył bodajże trzeci.
"Snajperzy – jedną z ich umiejętności jest czasowa niewidzialność." wooooow co za oryginalne rozwiazanie
"Snajperzy – jedną z ich umiejętności jest czasowa niewidzialność." wooooow co za oryginalne rozwiazanie
distek to byla ironia czy tak sie tym podnieciles??