Co trzeba poprawić w Warhammerze Online?
z tego co tu czytam widzę wnioskuję, że skoro AoC wystartował wcześniej, a War wygląda na to, że będzie miał tyle samo bugów przy starcie co on, to wychodzi na to, że AoC jest na chwile obecną bardziej dopracowany ;)
Wszystko okaże się po premierze. Co do WAR-a to i tak nie mam zamiaru w niego grać. Jakoś bardziej ciągnie mnie do AoC.
Wiekszosc mmo ma mase bugow na starcie wiec takie psioczenie na AoC jest lekko smieszne ;]. Mial je WoW ,Everquesty itp ... I tak jak przy AoC wielu ludzi psioczylo ;].
Co do Warhammera to tylko nie wiem jaki naiwniak bedzie oczekiwac mega dopracowanego mmo na starcie .
Uookie ===> ty juz chlopie lepiej nie mysl.
Mr_Hyde mądrze prawi. MMORPGi sa na tyle skomplikowane, że często dzieje się tak, że firma wydając "patcha" naprawiającego jakiś mały błąd, w konsekwencji więcej psuje - nawet Blizzowi się to zdarzało. To więc nie kwestia tego czy gra ma błędy, bo będzie jakies miała prawie zawsze.
Wiesz co Mr_Hyde a mnie guzik obchodzi że WoW na starcie takze miał masę bugów, brak end contentu i etc., jest rok 2008 a nie 2004, nowy produkt powinien być lepszy bądź chociaż porównywalny od obecnego na rynku, inaczej wciąż jeździlibyśmy na drewnianych kołach.
WAR na chwilę obecną jest bardzo dopracowany jak na startującego MMO i jest o klasę bardziejdopracowny niż AoC w chwili premiery.
Zaraz,a na jakich teraz jeździmy? Czy aj czegoś nie wiem? Idę zajrzeć do mojej bryki...
no ja też raczej zostanę przy AoC, choć chętnie bym zagrał w tego WARa, aby mieć porównanie... i nadal jest dla mnie zastanawiające (wybacz ehcsimyzT, ale lubię główkować), dlaczego tak jak wspomnieliście, psioczono bezsensu na AoC, a w przypadku WAR'a nagle wszyscy są tacy wyrozumiali i stwierdzają: bugi przy starcie mmo to normalka ;) czyżby żaden z tych najkąśliwiej psioczących nawet nie grał? ;)
Na kazdym kroku widac,ze WAR jest "oczkiem w głowie" Redakcji GOLa i nie mozna na niego zlego slowa powiedziec.
spoiler start
Rozbudowany,malodynamiczy WOW z elementami strategii turowej;
spoiler stop
dlaczego tak jak wspomnieliście, psioczono bezsensu na AoC, a w przypadku WAR'a nagle wszyscy są tacy wyrozumiali i stwierdzają: bugi przy starcie mmo to normalka
Pewnie dlatego, że w przypadku patchy w WAR widać jakiś postęp zamiast wprowadzania kolejnych bugów. I zmiany dotyczą spraw istotnych, a nie wyglądu ikonek.
Nie ma się co oburzać. Po prostu bugi w War nie są tak spektakularne jak w AoC (którego sam posiadam), a gra jest już na etapie bety naprawdę stabilna.
Co do uwagi że to wolniejszy wow i elementy strategii turowej - Rzeczywiście ludzie narzekają na mały dynamizm, jednak co do rozgrywki to autorzy sami potwierdzali, że to ma być gra nastawiona na duże potyczki mocno oparte w strategii a nie button-mashing mordobicie:)
Różnica jest taka, że kiedy Mythic zapewnia, że dany element działa tak jak powinien w ich wewnętrznym kliencie, to po udostępnieniu go faktycznie jest tak jak tłumaczyli twórcy. Balans stron jest na przyzwoitym poziomie już po premierze, a end game nie było testowane wyłącznie na postaciach npc. :P
Rok 2008 = lepsze, bardziej dopracowane gry niż w 2004? Jest takie przysłowie programistów: "im więcej linijek kodu gry, tym więcej błędów - idealny program zajmuje jedną linijkę". Stąd, bardziej złożone gry = więcej błędów, nad którymi trzeba zapanować.
Co do samego WARa - zobaczymy jak wyjdzie. Samo informowanie o poprawkach i błędach (przyznajemy się do błędu!) jest pozytywną sprawą - chyba, że ma cele marketingowe (zobaczcie ile błędów naprawiliśmy!).
To ze walki w Warhammerze są wolniejsze i bardziej taktyczne to miód na moje uszy po bezmyślnym pvp w Age Of Conan, gdzie walki polegały na 1-2 ciosach.
WoW - Szaman "You only need cast Frost Shock to WIN" :]
Mage Frostbolt, Frostbolt, Frostbolt, Frostbolt.
Priest PW: Pain, Mind flay, Mind flay, Mind flay, pain
Itd itd :]
Dlatego wole coś wolniejszego, ale bardziej rozbudowanego.
WoW - Szaman "You only need cast Frost Shock to WIN" :]
takie coś to chyba było aktualne w 2005 :P
Żeby się dostać do open bety wcale nie trzeba być z USA :D Wystarczy w Amazonie złożyć pre-order na fałszywe dane hehe.
Ponieważ biorę udział w CB / OB WAR'a i gram także w AoC mogę stwierdzić, że WAR w tej chwili jest 600 razy bardziej dopracowany niż AoC obecnie (3 miesiące po premierze!). I jest jeszcze coś! W WAR mamy już teraz praktycznie wszystko to, co Mythic obiecał a w AoC do dnia dzisiejszego nie ma 1/15 tego, co miało być.
Radkoss - nikt nienapisał że bedzie bardziej rozbudowane tylko duzo wolniejsze:) Zapewne i tak kiedy przyjdzie czas na bg, kazdy bedzie uzywal najsilniejszego castu czy ciosu, na przemian ze spowolniajacymi/leczącymi. Nikt dla zabawy niebedzie sie osłabiał:) Czy tez uzywal 8 skillów w pvp. Ciekawi mnie jak bedą wyglądały wojny gildi na słabszych kompach, bo EA nienapisało tych wymagań tylko pod pve:) (Mam nadzieje) Moze beta testerzy tu sie wypowiedza. Chociarz mozliwe ze Ci ze słabszym sprzetem niezostali dopuszczeni do bety.
Lepsza grafika= wieksze wymagania
Wiecej postaci na ekranie= jeszcze wieksze wymagania
40 magów na ekranie= pokaz slajdów, zobaczymy czy to silnik uciagnie.
Chyba należy życzyć każdej grze mmorpg aby dorównała do WoWa zarówno grywalnością jak i dopracowaniem bo AoC chyba nigdy nie osiągnie tego poziomu świadczy o tym dobitnie ilość i liczebność gildii w AoCu poprostu nie ma porównania z WoW inna liga.
Do boju WAR czekamy na Ciebie!!!
Beta na fileplanet? Milo, ale nie bede znow placil 15 dolcow za subskrypcje zeby dostac sie d obety tak jak w przypadku BF: Bad Company. Wole poczeakc do premiery i nie psuc sobie gry ;). Swoja droga - przynajmniej sa szczerzy i luzno podchodza do sprawy. Informuja graczy o wszystkim. Z tym brakiem 4 klas i 2 cytadel mogli dopiero poinformowac po premierze tak jak AoC z DX10 i end game contentem.