Prince of Persia [PC] - GC 2008
Nowy PoP jest cudowny :D Obawiam się tylko o wymagania sprzętowe, bo gra ma chodzić na silniku Assassin's Creed, a ten u mnie nie szalał.
Jeju grafika bedzie pewno jak wszystkie nowe gry 2 GB RAM , 512 KARTA , 2,5 Dwurdzeniowy (przystępne) Chociaż grafike na głowe nie bije są starsze i ładniejsze gry ale nie samą grafiką sie zyje :) Mam nadzieje ze fabuła bedzie fajna podoba mi sie to skakanie z przez przepasc we dwoje jedno pcha drugiego zeby był wiekszy odrzut :P
Wszystkie nowe i ładne gry mają wysokie wymagania? Nie... DMC4 wymaga 512 MB RAM-u i na tyle właśnie działa (sprawdzałem, z Athlonem XP+ i GF 7900, min. detali 50 fps)...
Ja po filmikach także się przekonałem do nowego Prince'a. Nowy styl graficzny, do którego byłem tak uprzedzony, wygląda w praktyce doskonale.
Przeciwnicy nowej części to najczęściej zwolennicy poprzednich edycji, oczekujący po raz kolejny tego samego co już było. Ale gdyby Ubisoft podążył taką ścieżką nie uniknąłby narzekań na wtórność.
Imho dobrze się stało, że postawiono na oryginalny pomysł zamiast trzymać się wypracowanych wcześniej schematów. Nic tak nie zabija serii jak monotonność, a Ubisoft wyraźnie stara się aby seria potrafiła jeszcze zaskoczyć graczy czymś nowym.
Jakoś nigdy mnie nie ciągneło do PoP-a ale może pogram
rog1234 ---> tak sie składa że DMC 4 mimo tych " małych " wymagań mi nie chodzi :P
Nowy PoP pewnie też chodzić mi nie będzie a szkoda bo zapowiada sie na wspaniałą gre...
Cud, miód, joint i orzeszki .. PoP ma to coś w sobie co nie pozwala oderwać się od tej gry .. A tego popka już nie mogę się doczekać, ze względu na walkę i kooperacje z SI .. piękną Si :)
Mnie martwi ta cała Elika. Podobne niańczenie widziałem w Myth and Magic: Dark Messiah. Tam też łaziła za nami jakaś wróżka i miała co chwile coś mądrego do powiedzenia.
edit: zapomniałem napisać coś o grafice. może być zajebista. odskok od realizmu - jakby to nie zabrzmiało - co coś nowego.
poza przedostatnim akapitem i informacja ze elika oslepia przeciwnika unimozliwiajac mu tym zadaniem ostatecznego ciosu to wszystko widzialem na filmiku
Jednego tylko nie rozumiem... czy Książę w ogóle może zginąć? W jednym miejscu autor mówi o ciosie zdolnym zabić, a potem o Elice, która ratuje bohatera w ostatniej chwili. Jak to w końcu jest?
Gra jest podzielona na checkpointy wiec jak zginiesz np w walce to jest animacja, w której erika podaje ci rękę i odsyła do ost pointa.
Tomas1987 -> Z Wikipedii:
Ubisoft has emphasized that there will be no way to die in this game, as Elika will save you from any danger. For example, if the Princes slips and misses a jump, instead of falling to his death, Elika will grab him, and set him back on higher ground. Elika can also perform many combat moves, some in tandem with the Prince. If the Prince is downed in combat, Elika protects him as he regains his energy.
Ciekawe jak to wyjdzie w praniu?
Jaro7788--->
Tak, troche to moze byc niejasne. Ogolnie w czasie prezentacji gosc mowil, ze latwo w czasie walki "zginac" (uzywal dokladnie tego slowa). Ale w nowym Prince of Persia "giniece" nie konczy gry, gdyz zawsze uratuje Cie Elica.
W przypadku walki, tak jak napisalem, dziewczyna oslepia przeciwnika, Ksiaze wstaje i mozna walczyc dalej. W przypadku elementow plaformowych, Elica rowniez ratuje Ksiecia, wyciaga go i zaczynamy od ostatniego checkpointa.
Warto zauwazyc, ze coraz czesciej producent stara sie zrezygnowac w grach z systemu smierc-wczytanie ostatniego sejva :) Zamiast tego, po prostu czyms zastepuje sama smierc. Na przyklad Bioshock to Komory, a Prey to swiat umarlych, z ktorego szybko wychodzimy :)
Na początku miałem wątpliwości co do nowej oprawy graficznej, ale faktycznie wygląda jak obrazki z księgi z baśniami - zaczynam się powoli do tego przekonywać, coraz więcej wskazuje na to, że będzie w co grać w wigilię :)
Nowy początek w świecie Prince of Persia zapowiada się na udany.
Tymczasem wracam do Piasków Czasu.
O prosze żeby nowy pop był na gwiezdke(a już czuje że nie będzie) jest to moja prawie ulubiona seria.
Ja chyba wolę, jak bohater umiera niż jest ratowany w cudowny sposób. Jeśli Elika ratuje księcia przed upadkiem, to czemu go przenosi do check point'a a nie np. na miejsce do którego mają dotrzeć? Jeśli ona go ratuje zawsze od śmierci z ręki potwora, sama dobrze walczy i nigdy nie da się zranić, to czemu nie powie do księcia: "zaczekaj, aż się uporam z tym potworem, bo byś mi tylko przeszkadzał".
Ja rozumiem intencje twórców, ale powinni się zastanowić nad takimi rzeczami, bo mnie takie szczegóły drażnią. W Assasins Creed poradzili sobie znakomicie(nasz bohater gra w grę), a tutaj to tak już trochę na siłę jest kombinowanie.
szkoda że nie ma nic o god of war 3 (oprócz jednego trailera z E3)
To że książę jest ratowany przez Elikę wydaje mi się że istnieje na potrzeby prezentacji lub jest jest to coś na wzór tutoriala albo po prostu początek gry.
PAW3K - zle ci sie wydaje - producenci gry mowia(mowi), ze wedlug nich "umieranie" sie starcociem w grach jako, ze kazdy i tak ma save albo checkpoint - lepiej zrobic takie ratownie - cos a la "real time checkpoint" bo gracze sie mniej irytuja. Jest to pewnie prawda - w polowie - zawsze bede gracze, ktorzy wola "normalne" umieranie. Generalnie o tym ratowani mowia wlasnie jako o takim "ladnych, animowanym" wczytywaniu save - cos a la to.
Najzabawniejsze jest to, ze 90% tutaj na forum wieszalo psy na oprawie graficznej po pierwszych screenach, a teraz bija piane ...
Fajnie, ze robia nowy skok artystyczny - odwage sie ceni + nowy Street Fighter to generlanie bardzo bliski styl graficzny co mnie jako grafika bardzo cieszy :)
W zapowiedzi czepiłbym sie tylko tego:
"Muszę przyznać, że potyczka z wypełnionym Korupcją potworem była najciekawszym elementem całej prezentacji."
Korupcją? A czy potwory w PoP dają komuś w łapę? :P Pewnie było to tłumaczone z "corruption", co oznacza nie tylko korupcję, ale także "zepsucie", "deformacja".
Myślę, że nowy styl graficzny to bardzo ciekawe rozwiązanie, taka nowość, która sprawi, że rozgrywka będzie przyjemniejsza ;)
Cała trylogia piasków czasu była niesamowitym przeżyciem, ale nie oszukujmy się, seria PoP potrzebowała zmian, ile razy można walczyć z powodu piasków? Ile razy można oglądać ten sam engine? I tego samego księcia? Uważam, że bardzo dobrze postąpili ludzie z UBI zamykając tamtą trylogię i rozpoczynając zupełnie coś nowego, screeny, filmiki oraz zapowiedzi branżowe przynoszą coraz to więcej informacji na temat jak wspaniała to będzie gra!
P.S: Osobiście boję się tylko jednego, pamiętam jak wraz z Piaskami Czasu wychodził Beyound Good & Evil, i ten drugi pomimo niesamowitej grywalności został po prostu przez PoP'a przyćmiony.
Mam nadzieję, że podobny los nie spotka Mirror's Edge, które wyjdzie mniej-więcej w tym samym momencie co nowy PoP,
kolo194 jesli nie podobały Ci sie poprzednie to nie mamy o czym gadac,
jesli tak, to zobaczsz jak bardzo sie zdziwisz,
murowany hit,
W zapowiedzi napisane było że walka to najfajniejszy element prezentacji - i to mnie martwi, bo potyczka ukazana na filmiku była okropna... Zero emocji, widowiskowości. Bohater cały czas blokuje, czasem zada jakiś cioś, rzuci przeciwnikiem. Z jednej strony można to zwalać na brak umiejętności grającego, ale przecież to była osoba, która tworzy tą grę! Mam tylko nadzieję że to nie "zasługa" systemu walki.
Co do grafiki - szczerze mówiąc wolał bym realistyczny styl podobny do AC, ale to co zrobili też nie jest takie złe...
RedCrow -> Prezentacja walki Ci się nie podobała? Dynamiczna praca kamery, świetne, efektowne ujęcia? A jeśli chodzi o samo walczenie, to... sam musisz spróbować, żeby ocenić. Recenzenci twierdzą, że bojowało im się bardzo przyjemnie - nie widzę powodu, by im nie wierzyć.
Co do grafiki, to sam pomyśl. Poprzednie części odniosły olbrzymi sukces, po prostu żyć, nie umierać i dalej odcinać kupony od serii. Tak pomyślałoby EA. A Ubisoft? Podejmuje ogromne ryzyko, narażając się ze strony fanów na wielki sceptycyzm - jakoś nie chce mi się wierzyć, że powiedzieli sobie "im to się i tak nie spodoba, więc nawet się nie starajmy". Ja już po pierwszym gameplayu przekonałem się do rysunkowej oprawy. I myślę, że naprawdę twórcy włożą w nią ogromnie dużo serca i to właśnie grafika będzie jednym z największych plusów nowego PoPa.
Sam jednak, chociaż jestem w gruncie rzeczy optymistą, boję się, że niektóre inne elementy mogą nie wypalić - obym się mylił:
- fabuła - pamiętając świetną historię z poprzedniej trylogii obawiam się, że w nowej jej poziom może spaść do pierwszych części serii (książę ratuje księżniczkę i zabija tego złego). Autorzy nie mówią na razie za wiele na ten temat, ale to co jest nie napawa optymizmem - mamy tu właściwie powtórzenie schematu "Piasków". Z drugiej strony "Piaski" były interesujące również pod względem fabuły (i, jak dla mnie, bardzo zgrabnie przedstawiały romans dwójki bohaterów), więc kto wie... zresztą to Ubisoft, prawda? Oni nie robią z graczy idiotów.
- kamera - boję się, że mogą z tym być problemy, szczególnie w walce, ale przecież poprzednie części były pod tym względem bez zarzutu...
- rękawica - oby twórcy nie zmarnowali jej potencjału, zwalając wszystko na Elikę.
- nieliniowość - obawiam się, że nie za bardzo ją odczujemy w grze, a jeśli tak, to będzie to głównie to, co widzieliśmy w Assassin's Creed, czyli niewiele.
- długość - 10-15 godzin to trochę mało...
Ale, jak mówiłem, to Ubisoft, więc spodziewam się bardzo wysokich ocen, które będą odzwierciedlały wrażenia szarego gracza.
mnie najbardziej denerwuje przesyt umiejetnosci akrobatycznych ksiecia.
zjezdzanie po scianie? toz to, zeby dostac sie na nizsze platformy wystarczy bedzie zeskoczyc i wbic pazury w sciane. poza tym, wall run, przeskok na druga strone, wall run, przeskok na druga strone i tak w nieskonczonosc mozna. przeciez juz zginac sie w tej grze nie da. mam wrazenie, ze nie chcialo im sie juz takich rozbudowanych i przemyslanych konstrukcji tworzyc, to postanowili po prostu zrobic z ksiecia boga co potrafi sie dostac wszedzie bez zadnych gzymsow, platform, slupkow itp.
walki wygladaja efektownie, ale banalnie. blok+kontra i tak w kolko. jesli to ma byc najwieksza atrakcja gry, stanowiaca takze jej najwieksze wyzwanie, to ja przepraszam bardzo.
co mnie mocno razi, to takze to, ze nie ma tego klimatu z poprzednich czesci. owszem wyglada przepieknie i moglbym sie zakochac, gdyby nie to, ze do prince of PERSIA taka kolorystyka nie pasuje...
jakiś filmik z gry by się przydał, bo jakoś sobie nie wyobrażam tej oprawy graficznej.
@Igierr
Tu znajdziesz sporo filmików z nowego PoP'a, między innymi prosto z gry. Warto je zobaczyć!
Ubisoft szybko zareagował na apel graczy, skierowany przeciwko wydawaniu odtwórczych gier. Nowy Prince of Persia urzeka oryginalnością, pomysłami, niecodziennym podejściem (walka tylko z jednym przeciwnikiem w danym momencie w erze Dead Rising i Devil May Cry 4 - coś niebywałego). Gra w ogólnym rozliczeniu przypomina skrzyżowanie Piasków Czasów z Okami - genialne skrzyżowanie. Ja jestem "za".
Dla EA natomiast jest już za późno, o czym świadczy najnowsza odsłona NFS, który niby wraca do korzeni. W mniemaniu Elektroników korzeniami NFS zwykło się nazywać hybrydę Undeground z Most Wanted. Większej bzdury nie słyszałem od dawna, wróżę sukces podobny do ostatniej odsłony Medal of Honor, czyli brak sukcesu (w moim mniemaniu zepchnięcie tak genialnej gry na boczny tor elektronicznej rozrywki to właśnie brak sukcesu).
Nie uważacie, że przypomina Prince of Persia 2 (ten stary)? Mi się nasunęło takie pierwsze wrażenie...
Wg mnie gra powinna dostać nagrodę za grafikę. Jest super, doskonale pasuje do baśniowego charakteru gry. Super!
Na początku myslałem, ze wyjdzie shit z tą grafiką. Ale czytajac zapowiedź szczerze zmieniłem zdanie. Grafika będzie super a do tego te walki mmm... Ogółem gra będzie świetna.
Niemoge sie doczekac kiedy ta gre bedem mial ale jakie wymagania a jak pacze natą gre to ja musze kupic
have to have
podobno faina ale jeszcze nie wiadomo
podoba mie sie ten nowy styl
Bardzo dobrze ze taka komiksowa grafika ciesze sie ze wreszcie cos nowego...
Nowy price of persia jest super grafa git coodzi mi na maksa mam Q6600 geforca 9600GT i 2 gb ramu
spoiler start
Rzycze wszystkim miłego grania.
a wiecie może czy do nowej prince of persia potrzebny jest dwurdzeniowy procek
bo ja nie mam dwurdzeniowego procka tylko zwykły prawie 3000