Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Age of Conan DX9 i DX 10 – znajdź różnice

22.08.2008 10:50
1
zanonimizowany378237
16
Generał

woda z „efektami” nie wygląda jak falujący kisiel?
Masz rację, trochę przesadzili. Faktem jednak jest, że gra na Dx10 prezentuje się lepiej niż dobrze, czyt. bardzo dobrze :)

22.08.2008 10:51
😁
2
odpowiedz
zanonimizowany572806
6
Legionista

Hm roznice widac tylko w wodzie. I po co wydawać kase na viste?

22.08.2008 10:52
3
odpowiedz
zanonimizowany492699
45
Konsul

Eee, tam. Niedługo dx 11 :D

22.08.2008 10:52
eJay
4
odpowiedz
eJay
248
Quaritch

gameplay.pl

Ta woda wygląda jak w DX, ale w wersji 7.0

22.08.2008 11:02
😍
5
odpowiedz
Stolek541
9
Legionista

Ta woda wygląda jak w DX, ale w wersji 7.0
A od kiedy DX 7.0 obsługiwał shadery ?! Odpal sobie Morrowinda na GF 4 MX440 i będziesz wiedział o co mi chodzi :P

22.08.2008 11:07
T_bone
6
odpowiedz
T_bone
262
CMDR

GRYOnline.plNewsroom

W Silent Hunter 4 jest lepsza woda i prześwity a gra chodzi pod DX9 ;p

22.08.2008 11:08
Koktajl Mrozacy Mozg
7
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

malo jest gier gdzie akcja toczy sie glownie pod woda ;)

22.08.2008 11:13
Matysiak G
8
odpowiedz
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Nie wiem, jak z punktowym oświetleniem, ale reszta efektów jest dostępna pod dx9, więc wygląda do tak, jakby wyłączyli je tylko po to, żeby napisać na pudełku o obsłudze dx10. Underwater caustiscs miały nawet mody graficzne do quake'a 2 (q2xp czy q2evolved). Ładniejszą wodę widać było już w wielu grach z Crysisem na czele. HDR jest pod dx9 - vide choćby HL2 Lost Coast. Jednym słowemn dx10 w AoC to jedna wielka ściema.

22.08.2008 11:18
Arxel
9
odpowiedz
Arxel
227
Kostka Rubika

Jednym słowemn dx10 w AoC to jedna wielka ściema.
No wiesz - FC robi kolejne MMO, planuje dodatek do AoC... DX10 to tylko kolejna "miła" dla graczy informacja, by zapomnieli o tym, że AoC kuleje (PvP) i że FC się obija z istotnymi poprawkami... Czekają na WAR-a, aż w końcu się za późno zrobi i obudzą się z ręką w nocniku.

22.08.2008 11:22
zarith
📄
10
odpowiedz
zarith
249

ZNALAZŁEM RÓZNICĘ.

podstawowa różnica jest taka, że age of conan NIE OBSŁUGUJE dx10.

mimo tego, że na pudełku jest napisane że obsługuje.

22.08.2008 11:23
ślimok
11
odpowiedz
ślimok
72
ssset

Z tego co czytam i widzę to w AoC to tylko szata graficzna ma się dobrze. Bo reszta podobno jest strasznie zabugowana.

22.08.2008 11:24
12
odpowiedz
zanonimizowany328464
0
Konsul

Wszystkie tego typu porównania można sobie o kant d... rozbić. Widać jak na siłę pogarszana jest grafa na dx9 do fotek i ulepszania tych na dx10. Spokojnie taka grafa mogłaby istnieć pod dx9, ale po co skoro można naciągnąć ludzi na zmianę systemu i sprzętu.

Wiem co mówię, bo sam niedawno przesiadłem się na dx10 i jakoś w największych hitach pod nowego dx (Company of Heroes, World in Conflict, Crysis) widocznej różnicy nie ma (doszło kilka mało znaczących efektów w stylu przebłyski promieni słońca przez chmury itp.). A przecież miała to być wręcz graficzna rewolucja :/

22.08.2008 11:24
Matysiak G
13
odpowiedz
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Arxel

Ja osobiście w MMO nie grywam. Ale podejrzewam, że te gry nie są tak popularne ze względu na grafikę, tylko na możliwość współpracy i rywalizacji z mnóstwem różnych ludzi. Jeśli jest tak źle, jak mówisz, to z pewnością oszustwa związane z grafiką grze nie pomogą.

Scorpinor

Dobrze gadasz. O tym właśnie piszę bo to z tych porównawczych screenów wynika.

22.08.2008 11:26
eJay
14
odpowiedz
eJay
248
Quaritch

gameplay.pl

Stolek541--->Pierwszy Unreal nie miał shaderów, a woda wyglądała podobnie - moze troszke gorzej, ale w 1998 roku to był szał łał (była oparta na dynamicznie zmieniających się teksturach).

22.08.2008 11:43
15
odpowiedz
zanonimizowany432945
17
Konsul

Nie chce tu bronic AoC bo DX 10 w tej grze rzeczywiscie jest "nieco" naciagany, ale rzadko kiedy screeny wygladaja lepiej niz gra w akcji. Zwlaszcza ze podczas gry woda w morzu faluje i swiatlo odbija sie od niej roznorodnie. Nawet screeny, na ktorych nie ma wody jak te z drugiej i trzeciej partii powyzej nie oddaja wszystkiego co widac podczas gry, a statyczne screeny na ktorych jest woda juz w ogole nie sa w stanie oddac graficznej jakosci wody.

22.08.2008 11:45
16
odpowiedz
Bak15
42
Generał

odwalic mi sie tu od kisielu!

22.08.2008 11:46
siurekm
17
odpowiedz
siurekm
56
Szef wszystkich szefów

Co?Tu jakaś różnica???

A tylko w oświetleniu...., wole Xbox

22.08.2008 11:52
Mutant z Krainy OZ
18
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
256
Farben

Różnica? Jednie na 10 jest trochę jaśniej, i może jakiś tam minimalnie mniejszy blur, tzn. na upartego można stwierdzić, że obraz jest trochę ostrzejszy. Ale to może jestem ślepy i na siłę staram się coś znaleźć.

22.08.2008 11:56
19
odpowiedz
FX-RobsoN
32
Chorąży

Nawet fajnie wygląda oprucz tego kisielu niejest dokońca tym czym powinno być

22.08.2008 11:57
😃
20
odpowiedz
SirGoldi
97
Gladiator

Najlepsze są screeny porównawcze, z których jeden DX10 ma włączony HDR, a DX9 - nie ma. Teraz zagadka - dlaczego? :-)

Kpina i tyle. :-) Nie wiem, kto się na to nabierze...

22.08.2008 12:29
21
odpowiedz
zanonimizowany407138
55
Konsul

i bedzie jak z crysis'em.kozaki znajda odpowiednie pliki i okaze sie ze na xp bedzie wygladalo tak samo + 10-15 fpsow wiecej;D

22.08.2008 13:07
22
odpowiedz
zanonimizowany158035
63
Centurion

OpenGL 3.0 ma to samo co DX10 i działa na XP !

22.08.2008 13:09
23
odpowiedz
zanonimizowany426336
20
Chorąży

Causticsy były już chyba w pierwszym Far Cry i to nie tylko pod wodą
HDR można odpalić nawet na shaderach 2.0 co udowodniło Valve.
Real time ambient occlusion przy odrobinie samozaparcia można włączyć nawet w Mount&Blade.
volumetryczne światło - szczerze to nie wiem co to daje, ale volumetryczne mgly i swiatla widywalem juz kilka lat temu w demach technicznych
specular reflections to juz absolutna kpina

Kiedy developerzy przestaną okłamywać klienta i powiedzą wprost, że Directx 10 oznacza zmiany tylko dla programisty. Ostatni Directx, który rzeczywiście pozwalał na nowe efekty do wersja 9c i to ona powinna nazywać się 10, bo zmiany były ogromne. Ale trzeba było poczekać do Visty.

Do posta wyżej:
OpenGL 3.0 prawie się nie różni od 2.0 z tego co słyszałem.

22.08.2008 13:14
remekra
24
odpowiedz
remekra
64
Horonrzy

7ymek-> To jak na Xpeku w Crysis będziesz miał Object Blur to powiedz.

Faktycznie na tych screenach różnica jest minimalna. Ja czekam na grę, która będzie tylko w DX10(Ensemble[czy jak to się tam pisało;)] Studios chyba taką robi), dopiero wtedy będzie można zobaczyć na co tak naprawdę stać DX10, bo nie będzie trzeba się skupiać na DX9.

A tak wogóle to oczywiście że większość efektów DX10 można osiągnąć na DX9, tyle że na DX10 uzyskuje się je lepiej i szybciej. Nikt nie mówił że w DX10 to jest super dużo więcej efektów(chyba tylko papka marketingowa), względem DX9.
Ale jednak tutaj to jest przesada, żeby w DX9 nie było HDRu.

22.08.2008 13:15
Pl@ski
😃
25
odpowiedz
Pl@ski
49
Endżajner

WoW, rewolucyjne zmiany po prostu... Nie mogę się doczekać, aż abonament przedłużę! :D

22.08.2008 13:48
hedasw
26
odpowiedz
hedasw
107
Generał

Jeżeli ktoś nie widzi różnic między DX9 i DX10, to może po prostu nie sprawdzał ? Oglądałem niedawno polskie Call of Juarez i "hit" Crysis w DX10 i nowe efekty po prostu RAZIŁY w oczy (dosłownie, bo dotyczyły głównie gry światło/cień i promieni/smug słonecznych). Na powyższych screenach także to widać, jednak jak ktoś trafnie zauważył, wersje DX9 są podejrzanie kiepskie.

22.08.2008 13:53
claudespeed18
27
odpowiedz
claudespeed18
210
Liberty City Finest

a jednak widac różnice, gdy porównamy to widoczne są ale podczas gry...kto tam by sie głowił :D

22.08.2008 13:54
28
odpowiedz
zanonimizowany271205
0
Pretorianin

PRAKTYCZNIE WSZYSTKIE TE EFEKTY DA SIE ZROBIC NA DX9
NIE LIZMY TYLKA MICROSYFTU

TRZEBA BYC FRAJEREM ZEBY KUPOWAC GRAFE POD DX10 I SIEDZIEC NA TAKIM SZAJSIE JAK VISTA

22.08.2008 14:04
29
odpowiedz
zanonimizowany328464
0
Konsul

Tylko prędzej czy później będziesz musiał zmienić kompa i system, a wtedy i dx10 i vista będzie nieunikniona. A co do samego systemu to nie dramatyzowałbym. Sam flugałem na Vistę ile wlezie, ale przesiadka z xp była bardzo płynna i wręcz nie zauważalna. Jak ma się porządnego kompa to z vistą i z grami pod nią nie ma żadnych problemów (tylko miejsca zajmuje gdzieś o 10x za dużo).

Tu chodzi o fakt, że pod dx10 nie potrafią robić jeszcze gier, które by się w poważnym stopniu różniły od dx9. A pokazywanie specjalnie modyfikowanych screenów nic tu nie zmienia.

22.08.2008 14:05
Szefoxxx
30
odpowiedz
Szefoxxx
81
Doradca

Co za żal - kolejna firma chwyta po ściemy marketingowe, crysis na dx9 miał to wszystko i wyglądał lepiej, a oni się chwalą , że mają takie efekty na dx10 - zwykłe lenistwo firmy i tyle bo w dx10 się łatwiej robi te wszystkie efekty, żenada i tyle powinni im to zbojkotować..

22.08.2008 14:07
remekra
😁
31
odpowiedz
remekra
64
Horonrzy

SIEDZIEC NA TAKIM SZAJSIE JAK VISTA

22.08.2008 14:18
CFH
😍
32
odpowiedz
CFH
87
On March The Saints

takie zycie... po 10 bedzie 11 a pozniej 12 i tak dalej... tak samo jak z windowsem. co chwile nowy tylko ze przewaznie starsze sa lepsze %)

22.08.2008 14:25
33
odpowiedz
zanonimizowany328464
0
Konsul

remakra -> zobaczymy za rok na czym ty będziesz siedział. A "szajs" bo...? O xp też tak mówili przez wiele lat.

22.08.2008 14:34
remekra
34
odpowiedz
remekra
64
Horonrzy

To mów to do Ijona. Ja się tylko śmiałem z jego tekstu. Za rok będę pewnie siedział na Viście, tak samo jak teraz siedzę na niej i nie widzę że jest szajsem. Jeśli ktoś kupuje nowego PC, to nie ma sensu siedzieć na Xpeku, bo po co? Vista jest bezpieczniejsza, ładniejsza a w niektórych miejscach szybsza niż Xp, a jak nie szybsza to tak samo szybka jak Xp. Owszem na początku Vista była słaba, ale teraz kiedy jest Service Pack 1 i ma się wszystkie aktualizacje to jest to świetny system. Jest wsparcie DX10, który coraz częściej będzie w grach(FC2 ma niby chodzić o wiele szybciej w tym trybie).
A większość ludzi, którzy tak bardzo narzekają na Vistę pewnie jej na oczy nie widzieli. Świetnie to obrazuje eksperyment Windows Mohave(w Google poszukać).

22.08.2008 14:43
35
odpowiedz
zanonimizowany328464
0
Konsul

a to w takim razie sorka - nie zauważyłem, że to cytat, bo za szybko wątek cały przejrzałem ;)

22.08.2008 14:58
36
odpowiedz
zanonimizowany378237
16
Generał

T_bone<--- tyle, że w Silent Hunter 4 'pływasz statkami' więc woda jest jednym z najważniejszych aspektów gry, nie dziw się, że mimo, że jest to Dx9 to woda wygląda tam lepiej. Z resztą już nie raz były poruszane takie tematy. Gdyby producenci dobrze optymalizowali gry to cieszylibyśmy się Crysisem Very High na dx 8

22.08.2008 15:21
uookie
37
odpowiedz
uookie
133
Konsul

też mam viste i uważam że jest okey. dobry sprzęt, aktualizacje i śmiga bez problemu.

co do AoC na dx10-tce to oczywiście się cieszę. już teraz gra wygląda świetnie, więc będzie jeszcze świetniej wyglądała.

22.08.2008 17:20
38
odpowiedz
zanonimizowany557717
33
Centurion

Ale MS ma parcie na sprzedaż tej Visty... Kurde, pakują ten szajs do laptopów (przez co cena +300 zł co najmniej), teraz zaczynają namawiać producentów gier, żeby tą kupę promowali (bo tak to odbieram). Zrobili gów.no i próbują to wepchnąć klientowi w każdy możliwy sposób...

22.08.2008 18:06
Matysiak G
39
odpowiedz
Matysiak G
154
bozon Higgsa

UOKiK się do sprzedaży lapków z Vistą przyczepił. Uważają, że jeśli cena z OS-em jest większa, to kupujący powinien mieć wybór, czy chce mieć system postawiony, czy nie. Możliwe, że niedługo lapka bez Windy będzie można bez problemu kupić - nie płacąc wspomnianych 300 pln.

22.08.2008 18:09
😐
40
odpowiedz
zanonimizowany531427
0
Senator

Wy jesteście chyba ślepi !! Przecież widać znaczną różnicę między DX10 a DX9 w tej grze !!

22.08.2008 18:11
😍
41
odpowiedz
zanonimizowany484600
41
Legend

tylko skąd wiadomo ze ten cały DX10 to nie pic na wodę, tak jak w Cryshicie? czyli niektóre efekty twórcy zablokowali dla DX9 po to by je dodać na DX10, mimo że te mogłyby być na starszym directxie...

potęga DX10, a wszyscy się podniecają.

22.08.2008 20:34
yestri
42
odpowiedz
yestri
85
Magister Equitum
Image

_MaZZeo<<
dokładnie
beziko
dx9 crysis odblokowane v high > to chyba też caustics:)?>>
pod wodą jest to samo(awet na high dx9)

22.08.2008 20:35
yestri
43
odpowiedz
yestri
85
Magister Equitum
Image

ooo a tutaj hdr (także dx 9)

22.08.2008 20:41
yestri
44
odpowiedz
yestri
85
Magister Equitum
Image

woda jest lepsza w crysisie>>(moje subiektywne odczucie)

PS.
nie jestem jakimś fanem crysisa - pokazuje to co można uzyskać na dx9 na tytule,
który miał być marką dx10

22.08.2008 20:59
remekra
45
odpowiedz
remekra
64
Horonrzy

Jak już napisałem wcześniej, jak osiągniesz Object Blur na Xp to powiedz, życzę szczęścia.
Odblokowanego V High też nie masz, ot nie ma chociażby POMa na drugim screenie. A nawet jak już się go ma to czasami szwankuje(raz działa, raz nie).
Poza tym różnicę widać dopiero w ruchu, wiem bo grałem w obu trybach i DX9 i DX10.

Poza tym na tym tweaku co wgrałeś wszystko się strasznie świeci.

22.08.2008 21:13
yestri
😜
46
odpowiedz
yestri
85
Magister Equitum

może i się świeci,
może i nie ma object blur,
może i nie ma POM
cokolwiek to znaczy :P
:)
ale efekty same w sobie są łudząco podobne a oko lajka raczej nie wychwyci że w tym i w tym momencie jest zastosowany super transfer lighting shader consulting :P

no i masz przewage bo nie grałem na dx10 :)

22.08.2008 21:22
Chudy The Barbarian
47
odpowiedz
Chudy The Barbarian
89
Legend

W MMO i tak liczą się tylko questy i itemy.

22.08.2008 21:29
48
odpowiedz
zanonimizowany370388
0
Generał

A od kiedy kisiel faluje ?

Woda jest sliczna.

22.08.2008 21:41
49
odpowiedz
zanonimizowany484600
41
Legend

remekra --> tyle ze nikt nie udowodnił, ze tego efektu nie da się uzyskać na DX9. Jeden Object Blur, phi, ale reszta "cudownych" efektów jest dostępnych po pogrzebaniu w configu.

Śmiać mi się chce jak widze te porównawcze screeny z newsa. HDR dostępny tylko na DX10? rotfl... Niech ktoś udowodni, ze te wszystkie efekty nie są dostępne na DX9. Bo dla mnie, ten cały DX10 to jeden z największych bzdur w ostatnich latach który miał na celu zrobienie w balona sprzętowych onanistów.

23.08.2008 00:26
50
odpowiedz
razor_v
18
Legionista

uprzedzam nie czytalem wczesniejszych wszystkich postow
wszystkie te efekty mozna uzyskac na dx9 dobry przyklad crysis wszyscy juz stwierdzili ze mozna do samo zrobic na dx9 co na dx10 tylko ze na dx10 podobno to latwiej zrobic - podobno bo tak czytalem nie wiem tego z wlasnego doswiadczenia.
a jezeli dalej ktos nie moze uwierzyc w takie efekty jak hdri na dx9 niech wlaczy grid'a tam bez przerabiania czegokolwiek na dx9 otrzymujemy hdri blur i te inne wszystkie bajery tylko ambient shadows chyba tam nie znajdziemy ale w crysisie na dx9 po odblokowaniu mozna i to zobaczyc
caustic w crysisie mozna normalnie zobaczyc na dx9 i ladniej wyglada niz w conanie
ambient occlusion i hdri tez jest
volumetric lights mozna latwo zaobserwowac np. w dzungli
spectacular reflections tez jest
jedynie czego nie jestem pewien na 100% to volumetrycznej mgly ale jak da rade zrobic na dx9 wolumetryczne chmury - takie jak w crysis - to mgle tez na pewno da rade

moje zdanie jest takie ze dalsze oszukiwanie ze dx 10 jest potrzebny jest bez sensu

popatrzmy na crysis warhead tam zeby wlaczyc very high nie bedzie potrzebna juz vista/dx10
i co dalo sie? dalo bo czemu nie jezeli w crysisie sie dalo to wczesniej zrobic programikiem ktory zajmowal 50kb i tylko omijal zabezpieczenia poziomu detali

chyba tyle mialem do powiedzenia

mam nadzieje ze kiedys ludzie zmadrzeja

23.08.2008 00:49
remekra
51
odpowiedz
remekra
64
Horonrzy

Marketingowa papka mówiła że niby(i nawet jej to wyszło) DX10 dodaje super nowe efekty, a tak nie jest. Większość tych samych efektów można by było osiągnąć na DX9. Ale na DX10 można je osiągnąć mniejszym nakładem pracy, łatwiej po prostu. Pierwszy lepszy przykład, gdzieś był news że w konsolowej wersji World in Conflict, grafika może(albo będzie nie pamiętam) odpowiadać wersji DX10 na PC, ale będzie to wymagało większej ilości pracy. DX10 to głównie ułatwienia dla programistów, a także możliwość obliczania fizyki przez kartę graf. A nie masa nowych efektów i tak było mówione od początku(nie mówimy tutaj o marketingowcach).
I zanim już kompletnie zjedzie się DX10 może lepiej poczekać na pierwszą grę, która będzie działała tylko w tym trybie. Wtedy będzie można zobaczyć na co to API stać, bo nie będzie trzeba się skupiać na tym aby jakoś to działało na obu trybach, nie będzie trzeba sobie zawracać głowy DX9, więc cała uwaga pójdzie na DX10. Ensemble Studios taką grę robi i mam nadzieję że wyjdzie ona jak najszybciej.

23.08.2008 12:18
52
odpowiedz
djgromo
100
Pretorianin

Co do HDR pod direct-x 9 to oczywiście, że jest.
Grałem w Test Drive Unlimited z włączonym HDR-em na Windows XP i ge-force 7600 gs (ma shadery 3.0 jeśli to ma znaczenie).

Tak poza tym to HDR daje naprawdę świetne efekty wizualne.

Myślę, że ja poczekam jednak z wymianą kompa na direct-x 11.

23.08.2008 13:47
😍
53
odpowiedz
Piotrek.K
203
... broken ...

Czytajcie ludziska CALY news, bo rece opadaja
<<<---

W newsie jest wyraznie napisane: Słynny już HDR, którego część osób w ogóle nie trawi. Dlaczego nie włączono go w wersji DX 9? Przecież też jest dostępny. - 'go'=HDR na DX9

24.08.2008 02:48
Szefoxxx
54
odpowiedz
Szefoxxx
81
Doradca

remeka -> I zanim już kompletnie zjedzie się DX10 może lepiej poczekać na pierwszą grę, która będzie działała tylko w tym trybie.

już taka powstała... halo 2 na PC - kolejny dowód na bezużyteczność dx10 bo każdy wie jak ta gra wyglądała graficznie... ale liczyła się jak zwykle KASA , aczkolwiek osobiście uważam dx10 za mimo wszystko lepsze api od dx9 bo po prostu ułatwia wiele spraw programiście i stąd widzimy lepsze efekty na viście bo po prostu na dx10 chce się firmom robić bo jest łatwiej - oczywiście mogliby też zrobić to samo na dx9 ( oczywiście tak do końca nie wszytko bo jednak dx10 wprowadza nowe specyfikacje także w sprzęcie np. wspomniany Object Blur czy shader model 4 ) ale trwało by to za długo, po za tym dx10 jest naprawdę zoptymalizowany i pozbyto się w nim możliwości własnych rozszerzeń co w przyszłości według mnie zaprocentuje jak nie w tej wersji to w dx11.

24.08.2008 03:33
remekra
55
odpowiedz
remekra
64
Horonrzy

Halo 2 akurat działało tylko na Viście nie przez to że gra mocno wykorzystywała DX10(nawet nie wiem czy wogóle go wykorzystywała, czy tylko tak na papierze) tylko przez widzimisie M$. Pomijając fakt że i tak udało się ją uruchomić na Xpeku po paru dniach od premiery.
Mi chodzi o grę od początku tworzoną na DX10 i tylko na niego. I taką właśnie grę tworzy Ensemble Studios. Wtedy będzie można zobaczyć na co to API stać. A stać na wiele.
Jedne z Tech dem nvidii dla serii 8, pokazywało co można w nowym DX zrobić, chodzi dokładnie o to demo gdzie tworzyło się kliknięciem myszy wodospady, a wszystkie obliczenia z tym związne były wykonywane przez kartę. Może i takie coś dało by się zrobić pod DX9, ale potrzeba by było o wiele, wiele więcej pracy.

24.08.2008 14:36
Szefoxxx
56
odpowiedz
Szefoxxx
81
Doradca

remeka -> no i masz rację.

31.08.2008 20:53
rog1234
😁
57
odpowiedz
rog1234
77
Dragon Install

Nazwijmy to tak - wygląda lepiej... ale może tak wyglądać na DX9... nawet lepiej... co pokazuje (nielubiany przeze mnie ogólnie, ale przyznaję, ładny) Crysis albo Devil May Cry 4...

31.08.2008 21:03
58
odpowiedz
zanonimizowany501047
0
Generał

Skąd pewnośc ze to DX10 ?????

04.09.2008 08:16
😱
59
odpowiedz
zanonimizowany576636
1
Junior
Image

ściągnełem AOC z netu i po instalacji gry w panelu simple settings w zakładce Graphics directx 10 jest nie aktywne co zrobić aby było można włączyć
posiadam vista 64 i 32 bit 4gbram karta 2x gts 8800
i na jedny i na drugim kompie brak możliwości zaznaczenia dx10
O co chodzi ???

04.09.2008 08:24
zarith
📄
60
odpowiedz
zarith
249

chodzi o to że, jak pisałem wczesniej, aoc nie obsługuje trybu directx10.

04.09.2008 08:26
👎
61
odpowiedz
zanonimizowany576636
1
Junior

a to ściemniacze

22.12.2008 10:42
👎
62
odpowiedz
zanonimizowany557456
11
Pretorianin

Ściemniacze jak nie wiem

Wiadomość Age of Conan DX9 i DX 10 – znajdź różnice