King's Bounty: The Legend [PC]
King's Bounty pamiętam z c64 - świetnie się grało - momentami lepiej niż w heroska - z miłą chęcią zapoznam się z jej nową odsłoną - sądząc po zapowiedziach autorów i screenach gra pierwszej klasy będzie - podoba mi się szczególnie klasyczne schludne i przejrzyste menusy których niestety zabrakło w homam V - szczegół a jednak cieszy
Ciekawe, jakie szanse bedzie mial ten remake pierwowzoru w starciu ze swoimi klonami.
A ja widzę że Rosjanie mają talent do strategii turowych - zaczynając od WOGa - dodatku do haomam3, poprzez disciples a kończąc na fantasy wars - wszystko świetne klasyczne i dobrze wykonane
Jeśli będzie dobra, to czemu nie zagrać...
Kolejny artykuł o KG, który utwierdza mnie w przekonaniu, że warto na ten tytuł czekać.
King's Bounty, ech aż łezka się w oku kręci, martwi mnie tylko troszkę to stare chińskie przysłowie które mówi iż "nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki" ale i tak czekam na tę gierkę i pewnie ją kupię choćby przez czysty sentyment:-)
A czy bohater bierze realny udział w bitwie? Czy wygląda to jak w H3, H4, czy H5?
Czy wygląda to jak w H3, H4, czy H5?
Gwoli ścisłości: w czwórce bohater brał bezpośredni udział w bitwie:)
A co do samej gry-czekam z niecierpliwością. Zapowiada się kawał dobrej strategii. Ciekawi mnie tylko, jak się sprawdzi czas rzeczywisty poza walką-może potwory będą mogły nas gonić? ;)
Grooby ---> tak, bohater bierze udział w bitwie rzucając czary, ale nie wychodzi bezpośrednio na pole walki.
os_hobbitos ---> Tak, potwory potrafią gonić bohatera po mapie.
To ci dopiero:) Ciekawe, jakie to będzie uczucie, spieprzać na złamanie karku przed bandą smoków;)
los_hobbitos ---> mówiąc szczerze średnie. Bohater ma stałą prędkość biegania bo mapie (nie widziałem skilli przyśpieszających to) i jest szybszy od każdego potwora - wystarczy się w porę zorientować.
Gorzej, jak będziesz beztrosko eksplorował teren i nie zauważysz, że za rogiem coś się czai ;).
U.V. ---> nie uważasz, że niektóre skille podczas bitwy są przegięte, np. zdolność wilków do przerażania? Ja się trochę wkurzałem jak grupka kilku tych cieniasów blokowała mi ruch armii kilkudziesięciu piechurów i magów, a tylko arcymag się opierał, więc bitwa opierała się na jego (słabym) ataku i czarach...
Backside --> niektóre czary herosa tez są przegięte. Dajmy szanse potworom :P
A oddziały gonią ale tylko do pewnego momentu - odleglość zależna jest chyba od wartości skarbu którą pilnuje potwór. Na upartego można eksplorować i zbierac skarby wcale nie walcząc. Aczkolwiek ciężko już wyminąć 3-4 potwory na raz :)
Prekursor mojego ukochanego Homm:) Z pewnoscia bedzie to hit.
Dla mnie jest to pozycja obowiazkowa!
a motyw z biegajacymi potworkami bardzo mi przypadl do gustu:P
Ralion ---> "na upartego" nie przechodzi jak są wąskie przejścia do skarbów :). Chyba, że się strażnika wywabia. Ale tak czy siak trzeba z nim kiedyś zawalczyć, choć po pewnym czasie nawet ten ciekawy system walki zaczął mnie trochę nudzić, bo tak naprawdę w demie nie było widocznych korzyści ze zdobywania kolejnych leveli - ani armia się nie robiła bardzo duża, ani zbyt silna, ani się nie dało poznać naprawdę dobrych czarów.
No, jestem ciekaw pełnej wersji, czy ten rpgowy system się sprawdzi na dłuższą metę.
A co do czarów - które na ten przykład? Magiczna strzała :>? Ja nie widziałem niczego zbyt mocnego, a już na pewno nic bez porównania do mocy wycia wilków.
Problem polega na tym, że za walki z potworami dostaje się bardzo mało punktów doświadczenia i z tego właśnie względu nie sposób odczuć, że bohater staje się silniejszy z kolejnymi poziomami. Tylko że cały czas mówimy o wersji demo, gdzie zmagania ograniczone są do jednej, maleńkiej krainy i nie sposób zrobić zbyt wiele. W pełnej wersji będzie na pewno zdecydowanie lepiej pod tym względem.
Strach wywoływany przez wilki jest na pewno irytujący, ale polemizowałbym czy przegięty. Mnie osobiście nie przeszkadza to, że nagle traci się kontrolę nad niemal całym oddziałem - walka jest przez to zdecydowanie trudniejsza. Myślę, że w późniejszej fazie gry będzie można się przed tym po prostu jakoś zabezpieczyć, tyle. :)
A tak w ogóle to podoba mi się, że twórcy wprowadzili brak pokory wśród wojsk. Jeśli mamy więcej oddziałów w armii niż nakazuje umiejętność Dowodzenie, to takie wojsko wymyka się spod kontroli, podczas walki robi co chce i nie można nim sterować. :)
z tego właśnie względu nie sposób odczuć, że bohater staje się silniejszy z kolejnymi poziomami.
Ja wyrżnąłem w pień chyba wszystko co się dało w tej krainie, i na koniec wcale nie czułem się silny. Chyba nawet spanikowałem walkę z tym najtrudniejszym odziałem, bodajże arcymagów i kawalerii - albo okupiłem go totalnymi stratami.
Też mam nadzieję, że pełna wersja przyniesie szersze możliwości rozwoju bohatera, zwłaszcza jeśli chodzi o czary.
Co do wilków - strata kontroli nad jednym oddziałem to w normie i klimacie... ale 4 z 5... tu coś trochę nie gra, zwłaszcza, że wilki były w armii po 5, a takich łuczników czy rabusiów miałem kilkadziesiąt.
Co do dowodzenia - można mieć więcej oddziałów niż Dowodzenia? Ja po prostu nie mogłem przekroczyć tej bariery przez to, że nie mogłem kupić dodatkowych ludzi tylko dokupić stracone oddziały do wyznaczonej liczby.
Wydawało mi się, że to właśnie paraliż strachu tak działał, że oddzialy się same poruszały.
Można, jeśli będziesz mieć maksimum i zgodzisz się, aby dołączyły do Ciebie jednostki z mapy.
nom gierka bedzie wypas
czekam na wersje ostateczna:)
A nie wiecie kiedy to cudo pojawi się w sklepach ? Bo tyle tu zachwytów , że chyba warto poczekać.
nieee no jak King's Bounty robili goście od Space Rangers to nie ma innej opcji - gierka będzie wymiatać.
gierka bedzie zajebista
Jak podaje Acid na swojej stronie http://www.acidcave.net/ gra w wersji anglojęzycznej pojawi się pod koniec września, a w naszej wersji językowej? Cenega twierdzi że październik, ale czy dotrzymają terminu? :)
Na pewno kupię tę grę. Graficznie na screenach nie powala, ale zapewne w trakcie grania będzie to lepiej wyglądało.
Ta gra naprawdę musi być wyjątkowa, skoro klonów HOMMa było już sporo, a tylko ten spotkał się z takim przyjęciem zarówno prasy, jak i krytyków.
Pokażcie mi drugi tytuł, który właściwie wziął się znikąd, a cieszy się tak dużym zainteresowaniem mediów (także polskich, no i naszego GOLa).
Gierka zdobyła też kilka nagród na imprezkach, generalnie zapowiada się miodzio.
Ostatnie HOMMY mnie nieco zawiodły, a z tego co wiem, King's Bounty w ogóle było pierwowzorem serii, więc nie mogę się doczekać :)
Barai --> KB było przed Heroesami, cała seria wzięła swój początek właśnie od tej gry, dlatego jej rimejk cieszy się takim zainteresowaniem. Nie za bardzo można powiedzieć, że tytuł ten wziął się znikąd patrząc na historię :)
Heh, no to się nie popisałem ;)
Skoro to prekursor serii HOMM to może być rzeczywiście czymś wyjątkowym!
A propos, a widzieliście Fantasy Wars? Też z Rosji, też w stylu HOMM. Czyżby zbliżała się nie jedna, ale dwie dobre gry dla maniaków Hirołsów?
BTW pojawiła się polska strona KB - www.kingsbounty.pl
Cenega właśnie posłała pressa
:) Zrobili też konkurs na ilustracje do artbooka - można wygrać fajne nagrody... o ile się ma talent malunkowy.
Ja niestety nie posiadam :P
Hehe, wysłałem swoje zgłoszenie, mam nadzieję, że moja praca przejdzie do artbooku... i że przejdę do historii :PPP
A tak naprawdę to chodzi mi tylko o frikowe Kings bounty hehehe
Nieźle, zazdroszczę:D
A widzieliście reckę w najnowszym CDA? 9/10, jedna z najlepszych gier roku ponoć :)
No kurcze pieczone, taka giera a tyle trzeba czekać...
Ale najważniejsze, że dostaje wysokie oceny, więc nie będzie rozczarowania...