Ubisoft nabył firmę odpowiedzialną za produkcję efektów specjalnych do filmów Sin City i 300
No nieźle nieźle:D
Jestem na tak. Wiele gier posiada wspaniały filmowy charakter, dobra gra to nie tylko gameplay te czasy już mineły, teraz gra musi mieć dobrą fabułę, klimat oraz wyczesane cut-scenki. Doskonale to widać przy grach typu GTA4, MGS4, COD4, GOW1 wszystkie te gry ryją beret pod każdym względem a ich filmowa fabuła naprawdę podnosi znacznie wartość tytułu. Ci ludzie wiedzą co robić i super będzie oglądać niesamowite scenki z pięknymi kadrami i kapitalnym oświetleniem oraz animacją.
Niedawno przeszedłem MGS4 i muszę przyznać ze ta gra ma power. A filmowy klimat tej gry podbija strasznie grywalność i odczucia płynące z gry, przy mgs4 takie halo3 to tępa infantylna strzelanka, tak na margineśie to teraz nie mam po MGS4 ochoty w nic grać wszystko wydaje mi się beznadziejnie płytkie i bez wyrazu nawet singiel z COD4 wypada mizernie.
Ten ruch oczywiście wyjdzie na dobre Ubisoft'owi. Ale jednak zanim te "efekty" znają się w grach, będziemy musieli troszkę poczekać. Jak dla mnie dobra wiadomość - lubię oglądać dobre filmy i grać w dobre gry :P A grać w "filmową grę" to cudowne odczucie xD xD
Warto jeszcze dodac ze Ci Panowie robia od ponad dwoch lat prerendery do produktow UBISOFTU. Nie jest to moze czysty geniusz jak animacja do Mark of Chaos.. ale to z pewnoscia jedna z lepszych firm w branzy CG.
Ot chociażby RE4. Fabuła? Dno, a co podniosło jego wartość? FILMOWOŚĆ! Dodawał maksimum klimatu i przyćmiewał banalną fabułę. Jestem na tak.