Diablo III | PC
Gamescon sie właśnie rozpoczął, wiadomo już jednak, ze zapowiedzi kolejnego dodatku do D3 sie nie doczekamy.
Moze więcej szczęścia będziemy mieli z okazji BlizzConu na jesieni.
Witam, do gier komputerowych lepszy laptop czy komp stacjonarny chodzi mi konkretnie o sterowanie?
Mam pytanie odnośnie Diablo 3 i od razu zaznaczam TO NIE JEST TROLLING :) Liczę na obszerną odpowiedź kogoś kto w to namiętnie gra. Jakiś czas temu kupiłem tę grę i przeszedłem raz wątek fabularny i w sumie zakończyłem moją przygodę z tą grą ale zdaje sobie sprawy, że nie na tym to polega tylko w to trzeba ciupać ciupać i jeszcze raz ciupać. Niedługo rusza nowy sezon jakiś OGROMNY patch wyszedł. Niech mi ktoś opisze po co w to grać więcej niż raz? Co ma na celu to ciupanie w ta grę. Co z tego się ma. Ogólnie o co w tym chodzi? Diablo 2 przeszedłem ze dwa razy a moi znajomi ciupali w to na battle net ja tego nie ogarniałem. Więc pytam o co w tym chodzi :D Poważnie.
zacząłem grac od razu na "wysokim poziomi" i gra jest beznadziejnie łatwa , o co tu chodzi? energia sama się odnawia , mam już 7 poziom i ani razu nie potrzebowałem uzupełniać życia...
zwieksz dalej poziom,az bedzie trudniej.
zgadza się... odszczekuję to ;/
Przy levelowaniu postaci nie warto nastawiac sie na "wyzwania" i udowadniac sobie ze sie jest kozakiem, bo sie ubiło Butchera na masterze. Najlepiej levelowac na hardzie gdzie stosunek przyrostu XP do poziomu trudnosci jest najkorzystniejszy, a zabawe z pokonywaniem kolejnych barier zostawic sobie na koniec, jak juz jest wbita 70ka
reaper souls oferuję nam długą rozgrywkę? bo cena jest odstraszająca
Nie wiem , ta gra jest jakaś dziwnie łatwa... zaczynam dopiero II akt a mam już 38lvl. nie korzystam z pomocy najemników , powyciągałem kamienie ze zbroi i broni a gram na III poziomie trudności (czyli najtrudniejszym z możliwych obecnie do wyboru) ... a tak z innej beczki , widzę że od kilku dni są jakieś problemy techniczne ze strony blizzard , wiadomo jak to długo będzie trwało? ... a tak w ogóle gdy gram na razie solo , będę mógł pózniej swoją postać wrzucić do gry online? czy będę musiało na nowo grać?
nie grałem parę miesięcy, odpaliłem przedwczoraj i zrobiłem w tym czasie ok 10-15 zleceń / 2 postacie na 70 lvl / i nie wpadł mi ani jeden kamienny klucz, też tak miewacie czy tylko na mnie Diablo się obraził za chwilowe porzucenie ? :)
Kasar, nie gram w wersje PL, ale obstawiam ze chodzi Ci o klucz do głebokiej szczeliny (czy jak to sie zwie) - jesli tak, to lecą one tylko z bossów na koncu "zwykłego" rifta, za zlecenia (bounties) nigdy ich nie dostaniesz.
dowcip polega na tym że chodzi o klucze do zwykłej szczeliny które miało się dostawać po zakończeniu zleceń od upadłego aniołka :) w pudełku z innymi cudami
Do zwykłej szczeliny nie jest potrzebny żaden klucz. Do głębokiej owszem ale jak napisał Matt one lecą z bossów w zwykłych riftach.
I żebyś się głupio nie wykłócał
http://us.battle.net/d3/en/blog/19814212/patch-230-ptr-patch-notes-8-6-2015
Sekcja ADVENTURE MODE:
Bounties:
No longer award rift keys
Nephalem Rifts:
Nephalem Rifts no longer require Keystones
a gdzieżbym się śmiał wykłócać ? a do tego jeszcze głupio ? w życiu. dałem ciała, moja wina, moja wielka, wielka wina :) dzięki za info
"Uwaga: jeżeli nie masz mocnego połączenia z internetem to nawet nie kupuj tej gry!" taka informacja powinna być napisana wielkimi literami na pudełku, blizzard ma u mnie ogromny minus za wymagane połączenie z netem by przejść głupi singleplayer. Dałem dzisiaj 6 dyszek za grę, ściągnąłem 10giga patchów i łatek i w piz#u... Utracono połączenie z battlenetem. Wielki murzyński blizzardowi za brak 100% singla, następnych gier od nich nie kupie, a szkoda bo mam ogromny sentyment do Diablo 2.
Nie spodziewałem się, że Diablo 3 jest tak zajebiste. Gram na Hardcore. Moja metoda, to gra wszystkimi postaciami jednocześnie, po kolei małymi etapami. Najpierw walę barbarzyńcą, potem Shaolin, krzyżak itd. Przechodzę od miasta do teleportu jedną postacią, gromadzę sprzęt i zaczynam następną, a wspólna skrytka pozwala mi używać wspólnego sprzętu. Nie wyobrażam sonie gry w soft. Tylko w Hardcore, gra nabiera sensu. Czuć wyzwanie, każdy item przeglądam, dobieram najlepszy na każdą osobną wyprawę, bo muszę przetrwać- miód! Polecam taki system. Plusy, to wyzwanie; poznanie wszystkich klas; unikanie nudy- co klasa, to inna metoda gry. A jak zginę jakąś klasą, to poczekam resztą ekipy, aż od początku dojdę, od nowa do tego etapu. Gdy zaliczę finisz, to przejdę dalej na wyższy poziom trudności. Acha i jeszcze jedno, jakby ktoś chciał tak spróbować. Ja gram pierwszy raz, więc mam też jedną postać w trybie soft, traktuje ją jako zwiadowcę, by zorientować się co mnie czeka, jaki boss, taktyka itd. gdyż gram pierwszy raz. Kozacka gra!
Kupiłem tę grę i żałuje. Kompletnie mnie nie porwała. Nie przepadam za taką rozgrywką jednak wszechobecna propaganda spowodowała, że grę zakupiłem. Nie polecam.
Witam mam pytanie odnosnie dzisiejszej optymalizacji tej owej gry jak wygląda to na dzisiejszy dzień po tych nowych updatach bo jak gralem wcześniej na wakacjach gra szarpala obrazem a to denerwuje strasznie gra fajna ale ciężko na ta szarpaniny patrzeć a w szczególności jak się gra na dysku SSD 12gb ramu GTX 970 ASUS strix i i5 4690k więc troche smutno. Czekam na waszą odpowiedź. dzięki
Pytaribo - problem, o którym piszesz został wyeliminowany doc dawno temu. Fakt, ze w miedzyczasie pojawily sie nowe, ale jesli nie grasz WD na wysokich riftach to nie powinno byc problemu ;)
No i gra niamalże kultowa gatunku który do niedawna przyznaję obchodziłem szerokim łukiem,jednakże do chwili kiedy to zdecydowałem się rozpocząć rozgrywkę w świecie ''Diablo 3'',było warto no i przyznaję że gra jest godnym przedstawicielem tegoż gatunku ,a i raz na zawsze przełamała moje bariery i obawy związane z ''nim'' oczywistym faktem staje się że teraz częściej będe sięgał po tytuły hack'and'slash
Kupiłem sobie Diablo 3 rok temu, półtorej coś takiego. Dobra gra ale.. co w niej robić jak się skończy kampanie? pytam szczerze bo w sumie to nie zauważyłem już tam nic ciekawego tzn. chodzi się po planszy i zabija mini bosy z których leci kamyk i otwiera się nim przejście na głębokie szczeliny.. no ok a coś jeszcze? Ostatnio z ciekawości wbiłem bo słyszałem, że jest jakiś nowy obszar. Mianowicie forteca barbarzyńców którą zrujnował Baal w 2 części, przebiegłem ją raz dwa znalazłem kostkę no i czuje niedosyt.
Jest bardzo duży minus tej gry który sprawia, że tłuczenie jej na wyższym poziomie nie wnosi nic nowego. Tzn. "Wrogowie nic nie zadają" a tłucze się ich z minute jednego. Ta gra ma słabo wyważony gameplay, nie ma wyzwania tylko bezsensowne rypanie przeciwnika minute który nic nie zadaje. Jak się weźmie tam udręka 3 albo wyżej to już w ogóle można usnąć trzymając ten guzik a postać bije i bije i bije, naładuje się furia.. jeb jeb parę skili i znowu trzymanie lewego klawisza myszy. Prócz zerowego wyzwania jest też mało skili (przynajmniej dla mnie), a poza tym jeśli postać i tak praktycznie nie ginie to nie ma parcia żeby eksperymentować. Nie ma losowo generowanych lokacji (tylko podziemia, ale i tak mam wrażenie że są "bardzo podobne"). Gra nie karze za śmierć, dlatego nie ma ciśnienia i w sumie gierka polega na trzymaniu lewego klawisza myszy i przechodzenia każdą postacią tego samego bez wyzwania. Niestety obiektywnie patrząc Diablo 2 miało to wszystko czego nie ma Diablo 3. Nie mówię, że to zła gra. Diablo 3 jest dobrą grą ale na raz.
Granie niżej niż Udręka 10 (albo jak woli większość Torment 10) nie ma sensu. Sens ma robienie głębokich riftów powyżej 75. Tam już wyzwanie jest. Nie rozumiesz na czym ta gra polega. Robienie coraz trudniejszych głebokich riftów oto cała esencja Diablo 3. Mam wizarda 850 paragon, smiga się super przyjemnie do 75 rifta, powyzej jest lekko trudno. A 80 już bardzo... tzn dużo szczęścia trzeba. Jednak jak ktoś biega po t3... to litości. Jak wbijasz na grift 75 to czasami zwykly archer może Ci smutnąc bańke za całe hp jeśli masz niską wystrzymałosc. Ta gra jest całkiem złozona, ale trzeba grac duzo i wysoko celować. A najlepiej we 4.
Po sposobie wypowiedzi widać że Flaw rozumie zasady h&s, tylko ta gra to dla kilkulatków jest (oczywiście nie obrażając ich). Bo co to jest za gra, w której po kilku dniach gry można być wypasionym na maksa. Co to za gra w której po wbiciu max levela leci dla każdego to samo (bez znaczenia na trudność gry) i to w ilościach KOLOSALNYCH!!!. Co to za gra która nie ma kary za zgona? Gdzie się pytam jest wyzwanie w tej grze? Widzę żeś spec od h&s-ów więc jakbyś może mógł mi wyjaśnić co mam robić po 2tygodniach gry grając na maksymalnej udręce i będąc ubranym w najlepsze łachy będę wdzięczny. Oooo może mi jakiś crafting cudowny podpowiesz, bo jakiegoś wielkiego szału to nie zauważyłem. W tej grze sztuką jest zginąć, no chyba że ktoś przyśnie. No ja za takiego h&s dziękuję. Idę grać w innego h&s, który jest duuuużo większym wyzwaniem. Nazwy nie podam by nie posądzono mnie o jakieś niecności. Pozdrawiam
ulysses18 - podaj kolego link do armory, niech zobaczymy co tam przez te 2 tygodnie na maksymalnej udręce osiagnales - jak Ci poszło z conquestami, jak głęboko zszedłeś w głąb greater rifta na hardcorze...
Drogi kolego Trias Zdrajca. Nie wpisałem się tu by pisać o tym co mam a czego nie mam i co osiągnąłem a czego nie. Proszę o poradę CO MAM W TEJ GRZE ROBIĆ? Nie krytykuję D3 bo gra nie jest złą grą, mam zarówno D3 jak i dodatek i nie żałuję wydanej kasy bo duuużo czasu przy niej spędziłem, tyle tylko że jest za łatwa, dlatego proszę o poradę jak mam sobie ją utrudnić. Na przykład co mam zrobić, żeby bać się zgonu na sofcie, czym mi on grozi, jaką wymierną ponoszę karę. W HC przestałem grać już dawno temu - jak jeszcze można było łatwo zginąć :P - po tym jak po którymś lagu z kolei straciłem postać(po błędach ze strony Blizzarda). Proszę więc Ciebie Triasie Zdrajco o poradę co zrobić by czerpać z tej gry przyjemność, cieszyć się rzadkim, ale cennym dropem, wycraftować jakiś fajny itemek, zabić jakiegoś mega trudnego przeciwnika, z którego nie koniecznie musi mi polecieć 5 legandarnych itemów i 3 części seta?. Pozdrawiam
ulysses18 - nie wiedzac co zrobiłeś trudno dac Ci zadowalająca rade. Ja do gry wracam co wiekszego patcha, pogram 2-3 tygodnie klasą którą od dłuższego czasu miałem w odstawce i do nastepnego patcha przerwa. W ten sposob od premiery nabiłem w grze pewnie i z 1000h nigdy nie dochodząc do etapu zniechęcenia .....a co przez ten czas robiłem? Levelowałem postacie na SC i HC (bez boostów), bawiłem sie w achievementy, levelowałem innych. Są bounty, rifty, grifty nie mające ograniczonego poziomu trudności - o tym jak daleko zajdziesz decyduje tylko skill ....gear .....no i klasa jaką grasz ;)
Roboty w grze nie brakuje, jezeli oczywiście rajcuje Cie tego typu rozrywka.
jeśli ktoś się zastanawia nad kupnem w tym momencie to odradzam. może na początku będzie ciekawie ale potem gra robi się na czas. bardzo szybko się nudzi szczególnie z dodatkiem RoS gdzie wystarczy tydzień by ubrać całą postać na najwyższym poziomie trudności.
proponuję poczekać aż pojawi się Lost Ark lub Lineage Eternal: Twilight Resistance i wtedy zadecydować o kupnie.
a jeśli ktoś nie grał w serię diablo to polecam drugą część. minusem może się okazać grafika ale reszta to same plusy :)
Kupiłem tą grę. Pograłem półgodziny i odinstalowałem. Gra nudna, postacie niejakie. Brak klimatu. Nie polecam.
To tylko zmarnowałeś pieniądze skoro Ci się nie podobała ;=;
Zanim kupiłeś mogłeś sprawdzić jak to wygląda ;) Poza
tym nie wiem gdzie Ty nie widzisz klimatu ;) Poza tym... To że ci się nie podoba, nie znaczy że musisz się żalić ;-;
co wy macie kurwa z tom magią za dużo magi taka ze gra ale zadużo magi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! usuncie tą magie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idź leczyć się na nogi, bo na głowę to już za późno.
Tom? ;--; Tom to może być książki ;-; Poza tym... Ile ty masz lat? Bo nie uwierzę że powyżej 10 bo akurat w wieku 10 lat dzieci się jarają przeklinaniem ;-; A to nie jest wgl fajne ;-; A tak wgl to Po co tyle wykrzykników? Wystarczył by jeden ;-; Rzygać mi się chce gdy widzę że ktoś spamił wykrzyknikami jakby nie wiedział do czego służą... Sory ale to prawda ;-;
Ps. Jak Ci przeszkadza maga to nie dodawaj jej tyle do zupy ;) Magii się pisze ;-;
Gra rozwija się w pełni tak naprawdę tylko po kupieniu dodatku RoS, co dla mnie jest nie do pomyślenia, że w konsolowej wersji zrobili wersję Ultimate Evil Edition, co daje nam dostęp do podstawki, jak i dodatku, a na PC zrobili Diablo kosztujące dwa razy tyle co 2 w 1 na konsolach.
Wersja na PC dobra, ale mniej opłacalna co UEE. Pomimo krytyki gra jest narawdę dobra, ale głównie dla miłośników hack 'and 'slash i samej serii. Dla graczy zaczynających zabawę z Diablo na PC polecam "obowiązkowy" dodatek RoS. :P
Dopiero dziś zdecydowałem się wreszcie kupić Diablo 3 + dodatek. Ale nie chcę grać samemu, skoro można fajnie spędzić czas grając multi. Czy jest ktoś też początkujący, kto chciałby przejść ze mną kampanię? Jeżeli tak, to zapraszam na battle.net: tomciak89#2137
Po przejściu jednego poziomu z wielu gra sie nudzi. Jest strasznie uproszczona, ogólnie to nie polecam. Szkoda pieniędzy...
The Night. Patrzę że szalony z Ciebie człowiek, wstawiasz takie okropne obrazki.
Grafika bardzo zła jak na ten rok. Wystarczy porównać z Dungeon Siege 3 (wiem, że bez sensu grywalność, mówię jedynie o grafice), która jest rok młodsza, i zobaczyć różnicę - tamta gra wygląda, jakby była z parę lat albo więcej młodsza od Diablo.
Kurde, taką fajną grę jak Diablo tak skopać i taką beznadziejną grafę zrobić. Wstydziliby się.
Może D3 piękne graficznie nie jest, ale mówić że wygląda gorzej jak DS3 to już przesada..
Wygląda gorzej. Może to kwestia screenów, które ktoś np. zrobił ustawiając słabą rozdzielczość w grze.
PaulinaKlaudia - zlituj sie, oceniac gre na podstawie screenów?
Zainstaluj sobie darmowy starter i zobacz jak gra wygląda, bo w tej chwili wychodzisz na ignorantkę...
A gdzie ja napisałam, że ją oceniłam? Oceny jej nie wystawiłam, bo przecież w nią nie grałam, piszę tylko, że bardzo źle wygląda na screenach tutaj - wolno mi się wypowiedzieć przecież.
Do tego oglądałam screeny także w Google, Gameplay na youtube, i nieciekawie wygląda grafa mimo że ma tak wysokie wymagania.
Ciężko nawet powiedzieć, co w tej grafice jest złe, bo postacie są tak maleńkie, że nie widać, czy są dobrze zrobione, czy nie.
Kiedyś chciałam ją pobrać, ściągała mi się kilka godzin, pisało, że pełna wersja, niestety ściągnęło demówkę, w którą nie zagrałam, no bo po co? Raz, że demówka, dwa, ściągałam ją kilka godzin i jeszcze nie ukończyło, a Internet mam radiowy z limitem, więc nie chciałam wyładować tych 30 GB.
Zresztą zobacz tą "piękną" grafę na innych screenach, nie tylko tutaj:
http://www.gry-motocykle.pl/wp-content/uploads/2015/05/AA347.jpg
http://antyweb.pl/wp-content/uploads/2015/02/diablo-3_2.jpg
http://zdjecia.pl.sftcdn.net/pl/scrn/333000/333446/diablo-iii-06-700x393.jpg
https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_folder_media/CDXSHQ02WEDW1370387988817.jpg
http://ps4life.pl/wp-content/uploads/2014/10/diablo3-ps3multiplayer16592024.jpg
Grafika wygląda jak sprzed ładnych 10 lat.
I zapłać za takie gówno 300 coś złotych. Jeszcze mnie nie pogięło.
P.S. Teraz porównaj z Diablo III jakikolwiek screen z Dungeon Siege III, np.:
http://www.gamersgate.com/img/screenshots/DD-DS3/211892_10_medium.jpg
http://blog.gaming.stackexchange.com/files/2011/07/2011-07-13_00003.jpg
http://www.onlinekeystore.com/images/D/p17igs2p4mokl1uuk5f7e5dh925.jpg
http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/a/e/9/ae932b42e1bde94b07e1dd19c0bb3f66/17b18857c8b8128dcca8bb6961aab0b0/dungeon_siege_iii_03.jpg
http://qgn.wpengine.com/wp-content/uploads/2012/11/Dungeon-Siege-III-2012-11-26-22-37-35-742.jpg
http://technopolis.polityka.pl/wp-content/uploads/2011/07/ds-06.jpg
Widzisz różnicę, prawda?
Zresztą w Dungeon Siege 3 grałam i tam pomimo dość słabej fabuły, grafika jest przepiękna, natomiast w Diablo 3... no właśnie.
PaulinaKlaudia - po pierwsze twoje "screeny" z diablo 3 to są z wersji na konsole. Po drugie mam DS3 i ono tak nie wygląda jak na obrazkach nawet przy ustawieniu maksymalnych detali. Po trzecie - diablo dostaniesz ze spokojem za 100zł z dodatkiem, więc o jakich 300 ty tu opowiadasz?
Jeśli ktoś szuka graczy diablo III pod adresem tsa invicta-gaming.com znajduje się największa Polska społeczność tej gry kilkudziesięciu juz zarejestrowanych użytkowników Diablo III oraz dowodzący Xazax największy kanał Polski yotube o tematyce tej gry kanały diablo są pod kanałami division rainbow six i overwatch
Rozczarowanie. Niby wszystko jest ok, ale tytuł nie potrafi przyciągnąć na dłużej. Parę godzin i podziękowałem.
z ciekawości - co przez te pare godzin udał Ci sie zrobic?
zgaduje, że grałeś solo i liznałeś tylko kampanii na niskim poziomie trudności - uwierz mi, to nie jest zaden wyznacznik tego co gra ma do zaoferowania ....choć nie wiem też czego oczekiwałes, bo przy pierwszym podejsciu nawet kampania była dla mnie spoko.
Fajnie masz że dałeś radę odejść XD
Ja grałam 18 godzin i gdyby nie mama to nadal bym grała XDD Zua mama XDD
A jak mam takie pytanko i może mi tutaj ktoś pomorze bo na forach czekam i nikt nie odpisuje :/ Mianowicie uruchomiłem sobie Diablo 3 po 2 latach i nie wiadomo skąd przy wyborze nowej postaci Krzyżowca i początkowej grze od razu mam w sakwie ponad 18 000 szt złota i moc 100/100 którą ma postać Krzyżowca i mogę bez problemu wszystkich ubijać?!?! Ktoś mi się wkradł na konto czy jakiś czit czy jak?
1. Masz tyle pieniędzy bo z innych postaci się przenosi ;)
2. Nie wiem bo nie mam tego dodatku, ale krzyżowiec chyba jest taki mocnyy.. :o (Jak coś to nie wiem ;) )
Niezły hack n slash, w sumie wszystko jest zrobione na dobrym poziomie, ale Diablo 2 było a może jest dużo lepsze.
@Matt
Nie zgadzam się... i napiszę nawet dlaczego.
Chociaż trzeba zaznaczyć, że kreacja doznania, czyli główny cel każdej gry, wplątuje w to wszystko człowieka, przedmiot poznania i otoczenie, dlatego każdy może postrzegać daną grę inaczej, a gier, bez uznania człowieka i otoczenia za stałe, nie powinno się porównywać.
Gry takie jak Diablo są o tyle specyficzne, że możemy je oceniać po liczbie spędzonych przy nich godzin. Ma to związek z wartością estetyczną (główną składową doznania, łączącą człowieka z przedmiotem poznania), którą tu jest wyzwanie.
Czemu gracze (w tym ja) do dziś wracają do Master of Orion II, chociaż próbują innych tytułów (Galactic Civilizations, Imperium Galactica, endless space, Distant Worlds czy, dziś, Stellaris). Czemu właśnei wracją do Master of Orion II, a nie do któregoś z wymienionych tytułów? Czemu gracze wracają do Heroes of Might and Magic III, kiedy mogą grać w kolejne części lub nowsze, podobne gry (chociaż sam przyznam, że dziś swój czas dzielę po równo na HoM&M 3 oraz AoW 3)? Czemu to w tych tytułach mają wygrane tysiące godziny? Nostalgia? Te twoje okulary? Bzdura. Gry oparte o wartość estetyczną „wyzwania” nigdy się nie kończą - marginalizują aspekty, którym jasno można przypisać liczbę godzin koniecznych do ukończenia (fabuła, questy itd.), a skupiają się na rozgrywce. Dlatego też napisałem, że najlepszą oceną jest tu liczba spędzonych godziny. Jak wiemy doznanie pochodzi od mechanik, prowadzących do dynamik, a przez te do określonej wartości estetycznej (M>D>A). Mechaniki, czyli sposoby działania mechanizmów (mechanizm - wydobywanie złota; mechanika - jedna kopalnia dostarcza 1000 złota dziennie), tworzą pomiędzy sobą zależności (dynamika - mechanika wydobywania złota tworzy zależności z mechanikami produkcji wojska, budowania itd.), a dynamiki wpływają na kreację określonej wartości estetycznej (wyzwanie - bitwy, przejmowanie zamków itd.).
Diablo 3 ma ten problem, że podstawowa mechanika wypada bardzo dobrze - stworki morduje się przyjemniej niż w Diablo 2; lecz głębokie mechaniki wypadają już dużo gorzej.
Obrażenia (czyli pochodna wyposażenia, umiejętności, poziomu, statystyk przeciwnika itd.) zbyt szybko dążą do nieskończoności, przez co twórcy, po jakiekolwiek zmianie, mieli ogromne kłopoty z balansem. Tłumaczy to też trudności z wprowadzeniem PvP.
Zdobywanie wyposażenia - tu namieszał dom aukcyjny i, związane z nim, prawdopodobieństwo zdobycia określonych przedmiotów.
Projektu poziomów - proceduralnie generowane vs. stałe (nie wiem jak to teraz wygląda, bo dość dawno nie grałem, ale słyszałem, że twórcy starali się wprowadzić sporo ciekawych elementów, urozmaicających rozgrywkę).
W Diablo 3 można się świetnie bawić kilkanaście, kilkadziesiąt godzin (wyjątkiem jest sytuacja w której nie gramy sami, lecz z innymi w grupie), bo przez tyle czerpie się satysfakcję z świetnego systemu walki. D nabicia kolejnych godzin potrzebne są głębsze mechaniki. Nie twierdzę, że Diablo 3 to zła gra, bo jest przyzwoita, solida, dobra; ale to właśnie te głębokie mechaniki, w przypadku wartości estetycznej wyzwania (tak jak fabuła dla narracji), odróżniały gry dobre/bardzo dobre od wybitnych. Tak było z Master of Orion 2, HoM&M3, UFO: Enemy Unknown (w porównaniu do złożoności mechanik ---> liczby godzin spędzanej przy nowych X-comach), jak również i jest Diablo 2 w porównaniu do Diablo 3.
Raiden - ciężki do przeczytania post i moim zdaniem duży przerost formy nad treścią - zasadniczo wystarczyło napisać, że była (i jest) grupa gier o głębszej mechanice, które trafiają do pewnej grupy graczy bardziej niż gry z mechaniką uproszczoną.
Ktore są lepsze a które gorsze to kwestia indywidualna - jak to mówią jeden lubi ogórki, drugi ogrodnika córki, faktem bezspornym natomiast jest to że, te drugie lepiej się sprzedają, wiec czy nam sie to podoba czy nie bedziemy dostawać ich wiecej, trzymajmy wiec kciuki żeby mimo uproszczeń mechaniki forma była doszlifowana, tak jak ma to miejsce w przypadku D3.
Nie da się porównać gier turowych do Diablo 3. Master of Orion 2 i Herosi 3 mieli prostą mechanikę i więcej masz nostalgii niż prawdy. Dziś już nie mamy 13 lat i nie jarają nas tak gry jak dawniej i dopisywanie mitologii jest głupotą.
Diablo 3 jest przyzwoitą produkcją w swojej klasie najlepszą, to gatunek hack and slash stracił zainteresowanie, wystarczy zobaczyć ile osób kupuje Val Hellsing Grim Dawn czy inne takie tytuły cieszą się one marginalnym zainteresowaniem.
Diablo 3 nie jest w stanie konkurować z waszą nostalgią ale jakościowo to świetna gra a że niektórzy z was z tego co widzę siedzą w grach z lat 90 no cóż nie wszyscy chcą porzucić czasy dzieciństwa.
Osobiście uważam że Diablo 4 nie będzie dlatego że ludzie przestali się interesować tym gatunkiem i zszedł na margines.
gra ceniona jednak mi nie przypadła do gustu - dotyczy to całej dotychczasowej serii Diablo - może nowe Diablo będzie inne ....
Ja przy Diablo 3 bawiłem się bardzo dobrze, ukończyłem tą grę i w żadnym wypadku nie żałuję godzin przy niej spędzonych.
Puki co grałem może 5h. Z początku zaczęło się narzekaniem, ale wszystko zmieniło się na wysoką ocenę.
Przeszedłem Torchlighty obydwa, Sacredy do 2jki, Grim Dawna jeszcze muszę trochę się wysilić bo zaczęło się patrzenie na statystyki tylko, poprzednie diablosy przeszedłem. W czym bije wszystkie wymienione? Grywalnością, fabułą, drobiazgowością. Przyznam, że tylko porównać mogę do ulubionego Borderlandsa. Zacznę od wkurzających spraw. Gra wydaje się za prosta z początku, jakby usunęli wszystkie wyzwania, możliwość decyzji - cyferki. Levele z początku klaustrofobiczne, potem coraz większe. Opisy broni, umiejętności kazały z początku na czuja wybierać, ale okazało się, że jakieś cyferki i procenty są. Punktem przełomowym były dalsze etapy gry, walka, fabuła. To, że co lvl odblokowuję nową umiejętność, albo jej wariant jest pozytywem. Prostota bywa fajna jak się okazało. Umiejętności są bardzo dopracowane, grywalne, wiele na raz się ich używa + to co robi pomocnik też umila rozgrywkę. Dalej jest co zdobywać, dużo chętniej się rozwinie i pogra wieloma postaciami niż jak to w przypadku konkurencji. Fabułę, czy jakieś zapiski - fajnie się ich słucha/ogląda. Klimat jest bajkowy, przekolorowany ale podoba się. Porównując to do Grim Dawna czy Torchlightów, czy Sacredów są daleko z tyłu o całokształt. Jest trochę nonsensów odnośnie i rozwoju postaci i fabuły, ale zabawa jest przednia - to jest gra. Pomimo wieku, gra przebija wszystkie rpg'i w które grałem z tym widokiem. Ogólnie wolę gdy zespół ma coś do powiedzenia i nie jest to tylko służy jako mięso armatnie, ale ocenę dam za frajdę 8,5. Nie będę wymieniał, z której gry co bym przekleił bo wyjdzie, że złożę mount&blade - inny gatunek
Zalecają zadowolić gier PC.Teraz gram w Counter-Strike, [link] [link] Need for Speed Underground 2?
Mam pytanko do graczy, którzy bardzo lubili D2 i którzy wiele już godzin przegrali w D3 - W tej chwili D3 i dodatek stoją łącznie po ~130zł. Czy opłaca się to kupić ? Jest to gra, która jak D2, wciągnie na setki godzin i nie będzie nudzić ? (tu mowa o grze na BN oczywiście) Poczytałem trochę komentarzy ale ciągle nie mogę się zdecydować.
Ja uwielbiałem d2 - miałem kilka mega podejść (postacie 99, 98lvl kilkukrotnie bo po 3 m-cach się kasują -grrrr)
Gram teraz w d3 od prawie 2ch lat i jak tylko mogę gram codziennie - nie liczylem ale pewnie ok 5tys godzin przegrane.
Mimo, że ludzie piszą, że jest łatwe - na to jest prosta odpowiedź - skoro takie łatwe to bądź w pierwszej 10 albo nawet 100tce rankingu. Właściwie to rywalizacja oraz chęć podbijania swojej pozycji jest najlepsze w tej grze - a zaistnienie w nim daje satysfakcję, że farmienie, i godziny przy d3 nie poszły na marne.
Ranking dla europy wygląda tak:
[link]
dla nowych graczy by zaistnieć w rankingu - co 3 miesiące są sezony - każdy czy nowy i stary gracz ma takie same szanse by w nich zaistnieć.
rafq4 - jeśli lubisz h&s i masz sporo czasu to wiesz co masz zrobić:) - tylko pamiętaj z dodatkiem
Ja bym poczekał do blizzconu bo jak faktycznie zapowiedzą czwórkę z premierą w okolicach 18-20 rok to jeszcze z tanieje i będzie stało nawet 100 za oba ale jak koneczmie chcesz to kupuj.
Cóż, mimo sporych nadziei na gamesconie Blizzard nawet sie nie zająknął na temat czegokolwiek nowego z uniwersum Diablo, pozostaje nam wiec czekac na BlizzCon - wieść niesie, że tam zapowiedz będzie
spoiler start
....choc ponoć moze to być aplikacja mobilna?!?
spoiler stop
A mi dzis przyszly 2 pudeleczka z podstawka i dodatkiem wiec zaczynam i mam nadzieje ze bede sie bawil baardzo dobrze :)
POTWIERDZONE!!!!! Będzie Diablo 4!!!
Jes jes jes jes jes jes!!!!!!!!!!!!!
Hah nie będzie diablo 4 jak taki nie wypał wyszedł z 3 nie zaryzykują,. Ponadto nie wyobrażam sobie by były jakieś duże zmiany na tą chwilę w kolejnej części. Wszystkie gry są robione na jedno kopyto aktualnie i nie ma większych zmian między jedną a drugą, musi minąć jeszcze sporo czasu by było więcej możliwości i więcej pomysłów. By zrobić coś odmiennego od dzisiejszych gier które bazują na tym samym.
To może być 2 w hd, dodatek do trójki, nowa z zarazem pierwsza klasa w czwórce lub też nowa gra rpg tą postacią jako głównym bohaterem.
Zasadniczo ostatnio bardzo mało gram w gry, ale kupiłem D3 jakoś na promocji ostatnio i dość porządnie wciąga - dość proste, na godzinkę, dwie dziennie idealne. Graficznie i dźwiękowo też nie mogę się niczego doczepić. Dodatek byłby w sam raz :)
To już jest chyba oficjalne potwierdzenie, że nekromanta będzie kolejną klasą postaci w Diablo III:
https://www.youtube.com/watch?v=TcPZaaXKjo8
Dla każdego dostępna jest wersja trial, gdzie można grać do levelu 13 i przejść jakieś 20% pierwszego aktu).
https://us.battle.net/support/en/article/diablo-iii-starter-edition-guest-pass
Po spędzeniu 10 lat z dwójką naszła mnie ochota na trójeczkę ale mam mieszane uczucia. Co to wg za bajkowa grafika... Wszystkie nowe gry Blizarda wyglądają jak ten cholerny Warcraft?
Dalej jest wymagany net do singleplayera? czy można już grać offline?
Tak, jeśli się chce pograć na laptopie np: u babci na wsi gdzie internetu nie ma, poza tym nie lubię grać w mmo i interesuje mnie tylko singleplayer więc się pytam czy taka opcja jest możliwa...
Tak niestety dalej net wymagany jest.Argument studia wcale mnie nie przekonuje że walka z piractwem i oszustami i dla tego stały dostęp do internetu jest potrzebny.W StarCraft II Pc jakoś umieli zrobić tryb singleplayer Offline a w Diablo III już nie niby jest wersja konsolowa ale to nie to samo. Piractwo i oszuści jakoś im nie przeszkadzali w SII.Dla mnie to zwykłe olanie graczy i pokazie że liczy się tylko kasa ich gra jest wybitna i tylko mogą zagrać elity graczy co mają neta.Bo prawda jest taka że gracze dawno już by stworzyli mody do D3 i gra wyglądałaby tak jak gracze sobie by życzyli a nie tak jak obecnie nekromanta dawno był by już w D3 a tak trzeba za niego zapłacić .Jedyne wyjście skoro nie słuchają sugestii graczy to trzeba zagłosować portfelem.
i tylko mogą zagrać elity graczy co mają neta
Gdyby ktos to napisał przy okazji premiery Diablo 2 15 lat temu pokiwałbym głową na zgodę, ale ponieważ mamy rok 2016, moge tylko pokiwać z politowaniem nad doborem argumentów...
@Bezi2598- z postaciami przechowanymi na dysku z tym też by sobie Blizzard poradził ale czemu nie ma takiego trybu singleplayer Offline w D3 jak w S2 nie mogę tego zrozumieć. mogli by ten tryb wreszcie stworzyć. Patrzeć tylko jak D3 będzie niedługo free-to-play.
W polowie gry ja wylaczylem i wiecej nie gralem, znudzila mi sie. Ale grafika jest fajna i fabuła troche drętwa jak dla mnie.
Kto czekał na okolicznościowy event Diablo I, ten sie doczekał, patch 2.4.3 trafił dzis na serwery.
http://us.battle.net/d3/en/blog/20426802/patch-243-now-live-1-4-2017#general
Witam.
Chciałbym sobie kupić samo Diablo 3 bez żadnego dodatku, wersja pudełkowa, a wiec z płyty gra zostanie zainstalowana - domyślam się że czeka mnie jakaś aktualizacja, czy orientuje się ktoś ile to będzie GB?
Przypadek Diablo III oduczył mnie kupowania gier w dniu premiery i obdarzania tytułów zbyt dużym kredytem zaufania. Gdyby ta gra została wydana pod innym szyldem, np. "Super Diablo Bros" zasłużyłaby na mocne 7/10. Ale jako nastepca D2? Powiedziałbym, że niezły żart, lecz chyba chodziło o przemyślany model biznesowy: wydać grę prostą, przyjemną, kolorową, błyskającą światełkami, dać bardzo znany i wyczekiwany tytuł a w finale skosić miliony $$$. Najbardziej zawodzi system "rozwoju" postaci. Poczułem, że jako gracz jestem gdzieś na uboczu tego procesu, zaś program w trosce o mnie wybierze co dla mnie najlepsze. Jakby na potwierdzenie tego co piszę pełno komentarzy w stylu: "gra prosta i przyjemna, levele lecą, loocik leci". Cóż, panowie i panie z Blizza postanowili ustrzelić pewną niszę rynkową i chyba się udało.
Cóż, od dłuższego czasu miałem dużą ochotę zagrać sobie w 3 cześć moich ulubionych hack and slashow, w końcu dla fabuły zdecydowałem się zakupić sama podstawkę, przyszła wczoraj i rozpocząłem grę barbarzyńca. Na recenzje za późno - ale nie na podzielenie się swoimi wrażeniami z gry, fabuła jak na ten typ gier - super, przerywniki filmowe - doskonałe i w nie których momentach wprawiające w zdziwienie, bohaterowie których spotykamy w przygodzie nie odstępuja od całokształtu gry, dodatkowo ze świetnymi dialogami, no i kwintesencja słodyczy - miażdżenie kolejnych hord demonów. Dzisiaj po południu doszedłem do chwili w której Diablo spada z Królestwa Niebios i rozpada się w pył, i co dalej? Jutro zamawiam RoS, bo podstawka tak mnie wykręciła ze czuje to, że kilka następnych wieczorów poświęce bez wątpienia tej grze. Teraz rozpocząłem grę łowca demonów na poziomie mistrz, po pierwszych misjach sądzę że teraz dopiero się nabawie, a jak przyjdzie mój dodatek - wole nie myśleć. Jak ktoś wacha się nad zakupem diabełka - gorąco polecam. Warte każdych pieniędzy, idealny hack and slash i godny następca D2.
Przyszła wczoraj, a oceniasz dzisiaj. Naucz się najpierw przechodzić całą grę, a dopiero potem oceniać.
Grę właściwie ukończyłem już dawno temu, ale na konkretne przemyślenia naszło mnie dopiero teraz. Z jednej strony, to chyba pod względem mechaniki levelowania, zróżnicowania klas, craftingu oraz bardzo dobrego systemu lootu (oraz jego niezłej obfitości) najlepszy hack'n'slash. Ale niestety z drugiej strony, pod względem contentu, gra naprawdę kuleje. Sama kampania starczy na około 20h, co jak na hack'n'slasha jest wybitnie słabym wynikiem (Grim Dawn ukończyłem po prawie 50h i to jeszcze nie ze wszystkimi dodatkowymi questami, a w Sacredzie 2 po 20h to miałem może zbadaną ćwiartkę świata gry). Same akty też pozostawiają wiele do życzenia: pierwszy jest świetny, długi i zróżnicowany, ale przy każdym następnym zdaję się jakby Blizzowi co raz mniej "się chciało". Drugi - choć w miarę długi - to właściwie tylko monotonna pustynia, trzeci - już dosyć krótki - to głównie twierdza i jej nieliczne okolice. Ostatni czwarty to z kolei króciuteńki wycinek mapy - w dodatku wybitnie słaby i niezbyt zróżnicowany. Całe szczęście, że jest jeszcze Reaper of Souls, który dodaje jeden w miarę dobry akt. Gdyby autorzy dorzucili jeszcze z jeden czy dwa akty gra strasznie by zyskała, no bo ileż można biegać po identycznych lokacja podczas end game'u ? Niby podziemia się generują losowo (choć też nie każde), ale i tak wszystkie wyglądają praktycznie tak samo.
20 lipca wraz ze startem sezonu 11 powinniśmy dostać w swoje ręce długo wyczekiwanego nekromantę ...pozostaje jeszcze tylko pytanie "za ile" :)
Czy nadal jest wymóg połączenia z internetem w grze SP? Wreszcie mam sprzęt który udźwignie diablo w normalnych detalach i zastanawiam się nad zakupem.
Co mi po grze która nie długo nie będzie działać mi na Windows XP.
Takich ludzi z recenzjami jak ty powinni banować. I nie jestem fanboyem gry, nawet w nią nie grałem.
Nareszcie zagrałem. Byłaby fantastyczna gra, bliska idealu. Bo jak na h'n's fajna i wciągająca historia, z ciekawymi postaciami i dobrze napisanymi dialogami. Bo świetna oprawa (muzyka genialna, lokacje śliczne, pełne detali, różnorodne). Klimat znakomity - zupełnie nie rozumiem tego narzekana na cukierkowatość, przecież pierwszy akt jest mroczny, przytłaczający i melancholijny jak mało która gra.
I wszystko byłoby świetne, gdyby nie poziom trudności... WTF???!!!
Na najwyższym możliwym (przy pierwszym podejściu) czyli ekspercie, nie jestem w stanie umrzeć. O ile w pierwszym akcie moje zdrowie czasami ubywało do połowy, tak teraz (koniec drugiego aktu) nie mogę umrzeć choćbym chciał, mogę stać w miejscu a wrogowie najzwyczajniej się o mnie zabijają, a hp ubywa o może 1/100 całości i w ułamku sekundy się regeneruje. Każdy boss pada w 5 sekund. Tak jest przynajmniej przy barbarzyńcy, nie wiem jak przy innych postaciach.
A pomimo tego wszystkiego chce się grać dalej i to bardzo.
Tylko nie piszcie mi, że trudność zaczyna się w multiplayu. Grę online mam głęboko w dupie, a od kampanii też można oczekiwać jakiegoś wyzwania...
Na najwyższym możliwym (przy pierwszym podejściu) czyli ekspercie, nie jestem w stanie umrzeć.
Przy wybieraniu poziomu trudnosci mozesz scrollowac w prawo, przy pierwszy podejściu do torment 6 włącznie, nie krepuj sie, na pewno znajdziesz coś co bedzie dla Ciebie wyzwaniem :)
Czy w tą grę można grać wyłącznie myszką? Jestem osobą niepełnosprawną i nie obsługuję klawiatury. Gdyby ktoś to sprawdził i odpisał byłoby super. Bez problemu grałem w Dragon Age 1 i 2, serię Heroes, serię King's Bounty, Pillars of Eternity, serię The Incredible Adventures of Van Helsing oraz Wiedźmina 1. Może znacie inne gry RPG obsługiwane tylko myszką?
raczej tak. aczkolwiek jak będę w domu i nikt do tej pory nie odpowie specjalnie odpalę i się upewnie ;) ewentualnie jeśli masz myszkę z dużą ilością przycisków na pewno można skille przypisać do innych klawiszy. myślę, że to na pewno by ci ułatwilo grę
Mozna, ale faktycznie myszka z wieksza iloscia (min. 6) przycisków byłaby wskazana - masz 6 skilli, ktore są uzywane z czestotliwościa zależna od buildu, trzeba jednak zakładac ze bedziesz musiał uzywac wszytkich, a klikanie na kazda z ikon byłoby ....powiedzmy, że klopotliwe.
Blizzard popelnil powazny blad wydajac Diablo 3 w obecnej formie, pomijajac juz cukierkowata grafike i brak losowosci leveli w wielu miejscach szczegolnie na poczatku gry (przez co gra jest dosc nudna bo zaczyna sie zawsze tak samo) Diablo powinno byc wydane jako pelnoprawna gra online tak jak World of Warcraft. Wszyscy niby narzekaja na WoWa a prawda jest taka ze kazdy kolejny dodatek jest super a gra jest super grywalna i co raz lepsza, po Warcrafcie 1 i 2 zrobili World Of Warcraft tworzac wspanialy rozlegly swiat i tak samo powinno byc z Diablo czyli Diablo 1 i 2 a potem World of Diablo :) moze Blizzard w koncu przejrzy na oczy i nie bedzie Diablo 4 tylko Diablo Online - to uratuje cala serie na kolejne 20 lat pewnie. A nie jak przypadku Diablo 3 skopali polowe gry a potem ja na oczach wszystkich naprawiali, usuwajac nawet aukcje. Oby kolejne Diablo bylo Online.
A co z ludźmi co czekają na D4 z dobrą kampanią singla?
No właśnie.
To już lepiej chyba dać D3 do F2P i za*ebać je płatnymi dlc i tworzyć D4 pod singla.
Najkrócej jak potrafię:
+Niezła fabuła, w praktyce gra jest sequelem i prequelem jednocześnie.
+Fajny pierwszy i czwarty akt
+Bardzo dobrze przetłumaczona
+Bardzo dobry polski dubbing
+Wracamy do znanych nam lokacji
+Efektowne wydanie pudełkowe
+Po raz kolejny bardzo ciekawy wachlarz klas postaci
+Towarzysze mają swoją osobowość i historię, a nawet można z nimi rozmawiać podczas podróży, miła zmiana w stosunku do "dwójki"
+Widowiskowe filmiki
+Każdy rodzaj demona ma swoją historię, którą poznajemy w grze
+Mimo wszystko dobra gra
-Ale bardzo słabe Diablo
-Pozbawiona doszczętnie klimatu poprzedniczek oraz ponurej aury i poczucia niepokoju z poprzednich części
-Słaby drugi i trzeci akt
-Przeraźliwie łatwa, grając całą grę na poziomie trudności ekspert, bardzo ciężko zginąć. Trzeba bardzo nie uważać. A główni bossowie padają bardzo szybko. Ostatni boss podstawki (nie zdradzam imion, bo spoiler) padł w mniej niż minutę! Przez całą kampanię nie wykorzystałem ani razu złota.
-Pstrokata(!!!)
-Króciutka
-W pełni zautomatyzowany rozwój postaci kompletnie nie angażuje gracza.
-Doświadczenie sypie się jak koks na lustrze. Zdobycie poziomu nie jest żadnym wydarzeniem. Można "wbić level" i tego nawet nie zauważyć.
-Cała masa zawartości, która jest bezużyteczna (crafting, sztandary, zwierzaki, transmogryfikacje i wiele więcej)
-Muzyka nie zapada w pamięć
-Słabe zakończenie
Dokładnie. Chyba najlepsze zestawienie zalet i wad. Gra ewidentnie lepiej wykonana od swoich poprzedniczek ale właśnie ta prostota i zwyczajnie brak klimatu/nastroju bardzo zaniża przyjemność z gry. Gra jest tak prosta, że nie patrząc na ekran jestem w stanie zabić wszystko co się rusza, dosłownie.
Gdzie w piątym akcie można znaleźć dziennik / księgę pod tytułem "Szczeliny Nefalemów".
Ja z takim małym pytankiem. Czy jeśli kupię tą grę na PC będę mógł grać razem z moim kolegą który posiada Diablo 3 na PS3?
D3 jest teraz -Classic Blizzard Games czyli gra z minimalnym wsparciem twórców Ded Rip może zrobią tryb offline.
Moim zdaniem lepiej niz na PC. I mówie to jako osoba grająca w Diablo 2 ponad 10 lat :)
Przyszedłem tu po ceremonii otwarcia Blizzcon 2018, KONIEC DIABLO, jakiś sh.it na mobilki i tyle. Za rok to mogą mnie...
^ za rok znow sie bedziemy ludzic, ze moze w koncu zapowiedza cos sensownego ;)
Witam zacne społeczeństwo gry online możecie mi napisać gdzie można najtaniej kupić diablo 3 z wszystkimi dodatkami ?
jeżeli nadal jesteś zainteresowany, to w tej chwili trwa promocja czarnopiątkowa w sklepie blizzarda >> https://eu.shop.battle.net/en-us/product/diablo-iii-battle-chest
-50% – Diablo III: Rise of the Necromancer – €7.49 (32,43 zł) – Battle.net
-50% – Diablo III: Reaper of Souls – €9.99 (43,26 zł) – Battle.net
-50% – Diablo III – €9.99 (43,26 zł) – Battle.net
-50% – Diablo III: Battle Chest – €14.99 (64,91 zł) – Battle.net
-62% – Overwatch – €14.99 (64,91 zł) – Battle.net
-58% – Overwatch: Legendary Edition – €24.99 (108,21 zł) – Battle.net
Ktoś pamięta jaki był dramat z dostępnością tej gry na premierę? :D Gry nie można było nigdzie dostać, bo jak się pojawiała to od razu wszystkie egzemplarze znikały z półek. Koszt koło 200zł, ale z braku egzemplarzy cena poleciała na allegro do 300-400zł i ludzie kupowali, bo hype był nieziemski. Ja z kumplami jeździłem po całym Wrocławiu żeby kupić tą grę i w końcu udało się po tygodniu, bo ktoś dał cynk, że w jednym z empików wystawili kilka sztuk i kolega zakupił dla nas wszystkich za cenę 239zł/szt. :D No i dom aukcyjny był spoko, bo udało mi się zarobić na hełmach i innych pierdołach prawie 600zł, co zwróciło mi pieniądze za tą grę. W ogóle cyrk z tymi itemami był w stylu topory dla barbarzyńcy dodające 100 inteligencji :D Moja postać zamiast koncentrować się na rozbudowie klasy biegała obwieszona medalionami do wykrywania magicznych itemów... na handel :D
Piszesz głupoty.
Prawdą tylko jest, że grę było trudno dostać w dniu premiery. Reszta to fikcja.
Oficjalna cena na Polskę to 199 zł, więc 239 zł w Empiku to bzdura.
Na Allegro nikt nie sprzedawał za 300-400 zł, bo bez problemu mogłeś kupić cyfrówkę od Blizza za 260 zł.
Ceny promocyjne w dniu premiery:
Media Markt: 169 zł
Media Expert: 155 zł
Tesco: 185 zł
Empik: 179.99 zł
Wiem, co piszę :) Nawet empik zawyżał ceny jak brakowało pudełek. A na allegro często wystawiali januszki, co grę zakupili w empikach i mediamarkach. Mówię oczywiście o wydaniach pudełkowych, a nie jakiś kluczykach ze sklepu blizzarda. Desperacja była taka, że nawet ludzie kupowali klucze do wersji demo, która była dodawana do pudełek. Sam swoje wtedy sprzedałem.
Odyniec ma trochę racji. Diablo 3 lepsze od nudnej dwójki ale gorsze od jedynki z Hellfire.
Jak zmienić czułość myszki w tej grze szukałem w ustawieniach ale nie znalazłem tam takiej opcji... Da się w ogóle ?
Zmień po prostu w ustawieniach komputera albo jeśli masz odpowiednią myszkę przyciskiem do zmiany czułości
Tak gra jest martwa brak nowego kontentu tylko pierdyliony petów i skórek.Ratunkiem dla D3 były by mody ale Blizzard raczej się na to nie zdecyduje bo musiał by wprowadzić tryb offline.A niema trybu bez internetu bo argumentuje że boi się spiracenia gry.Inaczej musiał by przyznać się do błędu że D3 nie jest wcale idealne.
Ja gralem miesiac w podstawke, pozniej miesiac w dodatek i sie swietnie bawilem. Nie zawiodlem sie bo nie traktowalem tej gry jako mmo na lata. Od tego byl Warcraft.
Świetna produkcja polecam każdemu . Grywalności i animacje (mięsistość) w grze biją na głowę inne produkcje . Jednak jest kilka rzeczy które mi się nie spodobały , jak na grę RPG kilkanaście zadać to mało ( same zadania mało rozbudowane ) , sama rozgrywka jest bardzo liniowa (chodzimy po wyznaczonym terenie ) i długość produkcji też pozostawia wiele do życzenia .Tak czy inaczej gra warta uwagi . Zapraszam na całą serię z gry ( gram czarodziejem ) https://www.youtube.com/watch?v=ix8vCEp1BP4&t=0s&list=PLVYHO_RNJKKgPcWcPS5VjAjk2UZG5pLDo&index=2
Diablo III które jest odarte z mocy i siły niby D3 to kontynuacja Diablo II ale jednak Diablo III to tylko cień Diablo II.
Wady
- Nie stanowi wyzwania ( bardzo łatwa na każdym poziomie trudności)
- Brak potków leczących many (zbieramy jakieś dziwne kule z życiem inne moce odradzają się automatycznie)
-Nudne zadania (Mało rozbudowane )
- Moja postać to jakiś kurdupel (brak przybliżania kamery na postaci i obracania)
- Lokacje (bardzo małe liniowe )
- Nie można przypisać skila pod dowolny klawisz (masz to narzucone z góry przez grę)
-Brak klimatu (mało mroczne cukierkowe ugrzecznione)
-Stały dostęp do internetu (argument że piractwo które ma się nijak bo StarCraft II ma tryb offline)
-System rozwoju postaci jest słaby (poziom mistrzostwa powinien być na początku jak zaczynamy grę)
-płatna postać ( nekromanta)
-brak informacji o negatywnych efektach jakie nakładają na nas ataki przeciwników( dostałeś ogłuszenie)
-robiona nie dla fanów tylko dla nowych odbiorców ( dla przeciętnego zjadacza hamburgerów z Ameryki rozgrywka uproszczona do maksimum)
-brak nowego kontentu (Szczeliny Nefalemów Sezony to za mało dać jakieś cyferki do ataku po co to w ogóle)
-Niektóre umiejętności mało przydatne (bardziej ciekawe powinny być)
-monetyzacja (tony pierdylionów pety, skrzydła,skiny)
-szkoda że nie można (zmieniać wyglądu wszystkich przedmiotów w ekwipunku)
-gra (na mocnym sprzęcie potrafi przycinać)
-krótka
- gra na jeden raz zagrać zapomnieć (chyba że jesteś fanatykiem D3 )
-bardzo szybko wbijasz poziom (możesz tego nawet nie zauważyć )
-przeciwnicy nie mają odporności na żaden rodzaj obrażeń.
-Diablo III przed premierą wyglądało inaczej niż teraz ( nie dotrzymanie obietnic przez Blizzard )
-bossowie (nie stanową problemu)
-zamiast wykuwać runy u kowala( dostajemy z automatu do skila)
Zalety
+Grafika ( stylem przypomina World of Warcraft nie które mechaniki ze StarCraft II 2)
+Ciekawe postacie (NPC opowiadają ciekawe historie)
+Niezła fabuła, (mogła być lepsza)
+Bardzo dobry polski dubbing
+Bardzo dobrze przetłumaczona
+Widowiskowe filmiki (Ale to jest Blizzard)
+Odwiedzamy znane lokacje(Tristram)
+Spotykamy starych przeciwników (upadłych)
+Towarzysze mają swoją osobowość i historię, a nawet można z nimi rozmawiać podczas podróży (dostajemy nawet zdanie do wykonania)
+ Tony wszelkiego żelastwa (masa ekwipunku)
+Spora liczba postaci do grania (7)
+Dodatek (który jest taki sobie)
Stan obecny Diablo 3 to agonia sztucznie podtrzymywana przez Blizzard.Ratunkiem były by mody ale na ten krok Blizzard się nigdy nie zdecyduje bo musiał by wprowadzić tryb offline przed którym broni się argumentując się tym że piractwo.W StarCraft II był tryb bez internetu i jakoś piractwa się nie bał Blizzard . Musiał by przyznać że Diablo 3 to jest najsłabsze Diablo.Brak nowego kontentu sezony, szczelin Nefalemów, cyferki do ataku to nie o tym gracze marzyli to za mało żeby gra żyła i przyciągała graczy. Przyszłość to jak na razie Diablo Immortal to profanacja serii jeszcze na dodatek mobilne.Oby nowe Diablo 4 nie wyglądało jak Diablo 3.Nie musisz zgadzać się z moją opinią na temat D3.
Ciężko było mi ją ocenić, dobrać kryteria na podstawię których wystawię notę. Inaczej to wygląda dla mnie po przegraniu około 2 tysięcy godzin (choć już od dawna nie gram w D3 - skończyłem w połowie drugiego sezonu, potem jeszcze ze dwa razy wróciłem na chwilę) a inaczej dla kogoś kto planuje kupić i będzie to jego pierwsze spotkanie z tą grą.
Dla nowej osoby, polecam mocno. Według mnie jest to najlepsza część diablo a grałem dużo i w 1 i 2 część. Ciekawa fabuła, świetny klimat oraz bardzo ładna oprawa audiowizualna. D3 to też przede wszystkim możliwość rywalizacji z innymi graczami (rankingi głębokich szczelin). Owszem kolejne sezony to już tylko praktycznie to samo i boostowanie bazowych wartości itemów i skilli (dlatego też nie gram) ale nowa osoba w grze powinna znaleźć dla siebie kilkadziesiąt/kilkaset godzin dobrej zabawy. Pod względem rozwoju postaci Diablo 2 też wyglądało lepiej ale ogólnie mimo wszystko lepiej oceniam właśnie 3 część Diablo.
P.S.
Sezon 1 (na nie-sezonie top 3 EU , top 8 świat) :))
Według mnie najlepsze Diablo, oczywiście razem z dodatkiem Diablo III: Reaper of Souls. Dlaczego tak jest i dlaczego tak uważam? Wychowałem się na Diablo 1 i 2 ale czas je niestety bardzo mocno dosięgnął.
Diablo 1- Bohater tylko w mieście potrafił szybko się poruszać, kiedy byliśmy w podziemiach bardzo powoli chodził, to toporne dla postaci typu mnich albo wojownik ponieważ magowie i łucznicy uciekali nam biegiem a my powolutku szliśmy żeby uderzyć jednego po czym reszta 8 potworów ładowała nam po plecach, kiedy skupić się musieliśmy na tym jednym w którego i tak często bohater sobie nie trafiał. To takie irytujące że tylko magiem albo łuczniczką widzę jakikolwiek sens grania w Diablo 1, zwłaszcza z dodatkiem gdzie atakujących potworów na dystans jest cała masa.
Diablo 2- podnoszenie z ziemi wszystkiego pojedyńczo, każdej ilości złota i przedmiotu gdzie jeszcze trzeba szukać i przebierać w tych 40 dropach na ekranie wymęczyło mnie tak że musiałem usunąć grę z dysku mimo że chciałem do niej powrócić. Bardzo długie zakupy przez brak porównywarki przedmiotów i sprzedaże z przenoszeniem pojedyńczo wszystkiego do sklepu męczy.
Diablo 3 ma niesamowicie wygodną mechanikę. Też jest masa itemów na ekranie ale sprzedaje się expresem i zbiera z ziemi expresem. Większość skillów ładnie trafia nie trzeba być na tej samej linii prostej jak w Diablo 1 żeby trafić piorunem albo kulą ognia co męczyło w pierwszej części jak cholera. Klimat Diablo 3 najbardziej mroczny jak można mówić że gra nie jest mroczna. Splugawione niebo, anioły powbijane na pale i torturowane. W akcie 5 tygle dusz wysysające wszelkie życie z setki niewinnych ludzi i upadłe anioły. Miasto pełne sterty trupów aż zapach zgnilizny czuć podświadomie przed ekranem komputera/telewizora. Ps. Dodatkowo muzyka w Diablo 3 prze epicka. Ogrody nadziei, Srebrna Iglica (akt4) Tunele plagi akt (akt5). I Lokacje pełne szczegółów, możliwość niszczenia otoczenia w Diablo 3 to najlepsze co Blizzard zrobił. Lokacje nie są takie puste jak w Diablo 1 i 2. Lut Gholein w Diablo 2 puste sam piach a tutaj pełne największych detali. Kolejna zaleta wygrywająca z Diabełkami 1 i 2 to rozwałka. Czuć moc każdego skilla aż cały pad-(jeśli gramy na konsoli-się trzęsie w rękach jak mamy włączoną wibrę). Czuć że zabijamy sługi piekielne i jest moc. Diablo 3 wszystko robi lepiej niestety... pierwszą i drugą część przez toporną mechanikę zjadł czas. Szkoda. Bo na przykład z serii Fallout, pierwsza i druga część przetrwała według mnie próbę czasu gra się wygodnie i świetnie. DIABLO 1- 8/10 DIABLO 2- 8/10 DIABLO 3- 9/10.
Wypociny typowego kanapowego ziemniaka w wyprana mozgownica. To ze myslenie sprawia Ci problemy nie znaczy, ze wszystko co dobre trzeba na sile streamlinowac, upraszczac i udebilniac. Tak Ci zalezy na czasie to po co w ogole grac w cokolwiek? Przeciez w grze trzeba cos klikac, podnosic czasem zloto, czytac i myslec. Idac takim tokiem rozumowania to niebawem gry beda szyte na miare uposledzonego kulawego szympansa.
A chociaż by dlatego, że gra ma dawać przyjemność, nie wszyscy maja czas i chęci by oprócz zabawy grą jeszcze musieć w niej myśleć, kombinować itp. nie którzy pracują i chcą sie zabawić a nie wracając z roboty iść do "następnej roboty"
Diablo III wraz z dodatkiem kupiłem 2 dni temu. Grałem troszkę w pierwszą część za młodu oraz ograłem Diablo II, które pierwszy raz ujrzałem w kafejce internetowej. Mroczny klimat mnie zauroczył. Gdy byłem w posiadaniu komputera, który pozwolił mi na granie bez limitów godzinowych - wsiąknąłem, lecz pragnę zauważyć, że nigdy nie byłem zagorzałym fanem.
Zanim kupiłem Diablo III poczytałem troszkę komentarzy oraz recenzji, żeby wiedzieć czy mój zakup będzie opłacalny, gdyż pomimo upływu czasu za pakiet zapłaciłem 125 zł, co uważam za wysoką cenę (i ten śmieszny nekromanta za 15 ojro). Prolog dał mi cień nadziei, że będę się dobrze bawił. Lecz czar prysnął bardzo szybko. Już sama fabuła zaczęła się robić super sztampowa, ale nadal jej daję szanse (jestem pod koniec III Aktu na ten moment). Co mnie bardzo zabolało to brak drzewka umiejętności oraz run. Nie wiem czy będzie coś na styl kostki Horadrimów z Diablo II, ale póki co nie zapeszam. Zamiast tego mamy totalny minimalizm. Umiejętności zdobywamy wraz z poziomem, które możemy w trakcie gry dowolnie zmieniać. Z reszta balans tych skili też daje mocno do myślenia.
Grafika jak dla mnie ssie bardzo mocno (tak wiem, kiedy powstał ten tytuł, ale jest wiele innych produkcji, które się trzymają lepiej). I gdzie jest, jak ktoś już wspomniał w swoich żalach, zmienna pogoda!? Cała otoczka jest mocno przesłodzona - @Braddock12 napisał, że można dostrzec powbijane na pale anioły i splugawione niebo. Proszę Cię, zagraj w drugą część jeszcze raz i sobie przypomnij ten wszechogarniający mrok. Za każdym razem jak zaczynałem Diablo II i słyszałem muzykę graną w tle, przechodziły mnie ciarki. Jeśli chcesz poznać mroczniejszy klimat zagraj chociaż w Path of Exile, który miażdży trzecią część od Blizzarda.
Poziom trudności to jest kpina, drodzy czytelnicy. Gra nie stanowi żadnego wyzwania. Na chwilę obecną zginąłem tylko raz, ale to dlatego, że odszedłem od laptopa. Musicie się naprawdę postarać, żeby wyzionąć ducha. Mapy przechodzę podpierając jedną ręką głowę, a drugą klikając kierunek i skile na zmiane. Dawno się tak nie wynudziłem, przechodząc cokolwiek.
Diablo III kupiłem tylko dlatego, że Titan Quest Aniversary Edition , jest dla mnie niegrywalne na ten moment.
Podsumowując. Jeśli macie na zbyciu 30 Euro i w cholerę wolnego czasu to można kupić tylko po to, żeby się przekonać czy warto. Jeśli chcesz Drogi Czytelniku pograć w jakiegoś następce Diablo II (o dziwo nie jest to część trzecia) zacznij przygodę z darmowym Path of Exile, który dla mnie bije na głowę Diablo III i jeszcze odcina mu szkydła, żeby się już nie wzniósł kolejny raz z takim przeciętniakiem.
Witaj. Super recenzja. Niema się co spierać która gra jest mroczniejsza bo wiadomo że Diablo 1 i 2. Natomiast mówienie że Diablo 3 jest cukierkowe to lekka przesada. Po prostu bardziej kolorowe ale według mnie dalej mroczne-Krater Arreat-Akt 5. Sam motyw że Diablo się bardzo wkur....:). I postanowił sam odwiedzić niebo a nie czekać jak znowu jakiś bohater odwiedzi jego dom i skopie mu tyłek. Ten motyw już jest mega super. Masz racje dwójka to majstersztyk, jedynka też ale męczarnia z tym łażeniem za potworami które strzelają na piechotę, zwłaszcza kozikami które nam uciekają biegiem. W Diablo 1 już przez mechanike nigdy nie zagram bo mnie wymęczy, natomiast w 2 może jeszcze raz uda mi się przełamać bo klimat ma rewelacyjny ale mechanike męczącą. Pisałem o niej powyżej. Pozdrawiam i dzięki za swoje zdanie na temat Diablo 3. PS. Diablo 3 jest mroczne ale inaczej, nie tak na poważnie tylko bardziej tak jak na przykład Arthas z Wowa. Mroczne to ale baśniowo.
Trójka była dobra w pierwszych 2 latach. Potem zaczęła umierać. Dziś nie polecam nikomu. Aktualnie wygląda to tak że całą postać można wyposażyć w ciągu kilku tygodni i bardzo szybko się znudzi. Zadania na czas jakby to była gra wyścigowa, sezony nie dają nic poza zmianą wyglądu wyposażenia. Wymagania gry są bardzo wysokie a to dlatego że często na ekranie tyle się dzieje że nie widać naszej postaci ani nawet kursora. Do tego wymagany jest dysk ssd żeby uwolnić się od mikro lagów.
Jedynie co to polecam Diablo 2 z dodatkiem jeśli ktoś jeszcze nie spróbował. To jest jedyna gra hack ' n' slash której jeszcze nic innego nie przebiło. Powstaje jeszcze Torchlight Frontiers ale jest jeszcze w fazie alfa
Ja kocham Diablosa 3 to moje zdanie które napisałem powyżej. Natomiast Torchlighta wolę bardziej akurat. Jak powstanie trójka to Diablo 3 czego bym nie chciał ale może zginąć marnie. Torchlight 2 wciągał mnie na tysiące godzin i zero nudy. A masz racje z tym że w Diablo 3 nie wiadomo co się dzieje podczas walki, w Torchlight też mega zadyma a jakoś to widać. I w Torchlight są drzewka umiejętności pod co idziemy, a w Diablo 3 wszystko i tak będziemy mieć. Naprawdę kocham Diablosa 3 ale ma dużo wad a największa to..........z jakiej paki towarzysz nie może nosić pancerza??? To mnie rozwaliło. W dwójce mogą.
Chciałem jeszcze dodać że w Multiplayer jak gramy z kolegami to tyle się dzieje na ekranie że ciężko ogarnąć, natomiast jak gramy single to wszystko miałem pod kontrolą.
No pięknie Blizzard. Tak się traktuje graczy zawieszeniem konta? Żal Nie można mieć swojego zdania na temat tej gry śmiecia.
Co się stało zablokowali ci konto?? Lepiej w Diablo 3 grać na konsolach tam niema tego problemu.
Swietny hack&slash,mimo to 2 poprzednie częsci były bardziej klimatyczne(tutaj troche grafika zbyt kolorowa/cukierkowa).
Gra jest dość dobra, ale na raz. Po ukończeniu Akt 5 Krzyżowcem nie bardzo chciało mi się grać od nowa lub inna postacią. Brakuje tzw ''replay value'' czyli to co miało D1 i D2 a czego nie ma tutaj. Tam zaczynanie od nowa nową postacią lub wyższy poziom trudności dawał tyle samo frajdy co zawsze, tutaj niestety tego nie ma.
Jak dla mnie gra jest o wiele lepsza od Diablo I i II, jestem pewien ze to grafika mnie w nich odstrasza (to nie to co kiedyś, wtedy była dobra, niestety juz nie choć gameplay nadal dobry).
Wracając do Diablo III, gra jest super, i na PC i na konsoli (lepiej mi się grało na konsoli). Grałem w RoS UEE a nastepnie w Eternal Collection na Xbox One X, na liczniku ok 1000 h, szczerze to w żadną grę nie grałem tyle czasu, nawet w Wiedźmina 3, uwielbiam H&S
( <3 DIABLO).
Czekam na Diablo IV, oj czekam 8-).
Z h&s'y grałem tylko w diablosa, są jeszcze jakieś fajne gierki z tego gatunku? Najlepiej na konsole, ostatnio gra mi się na nich dobrze w każde gry. Nawet darmowe PoE się pojawiło. 4k60fps
Diablo III to fajna gra,
Na liczniku 1000h,
Bardzo lubię hack'n'slash'e,
Tnę demomy ku uciesze,
Path of Exile to nie mój klimat,
Wolę w DIABLO sobię grywać,
Bo to dla mnie król gatunku,
Koniec już tych porachunków.
PS: grałem w Eternal Collection(wersja kompletna) na xbox one x, i tym wydaniu gra jest bardzo dobra.
Ostatnia rzecz, ja jakoś nie nie mógł bym grac w kilka gier z tego gatunku, ponieważ są czasochłonne, żeby zebrać dobry Gear wyexpic jedną postać, trzeba grac bardzo długo, nie pisząc juz o tym ile było by to czasu gdyby ktoś chciał spróbować każdą postać w grze. Tak więc, ja gram tylko w jedna gre h'n's na dłuższa metę, i jest to Diablo III, ( do czasu Diablo IV).
Dla mnie hack'n'slash = DIABLO.
I tyle w temacie, ale to tylko moje zdanie, rozumiem ze innym mogą sie podobać Path of Exile i Grim Dawn lub Tochlight 1,2 (innych nie znam, bo nie warto) , są to gry dobre, ale jak wspomnialem powyżej, takie gry są czasochłonne i jeśli juz w nie grac to trzeba wybrać jedną. W końcu nie gramy tylko w gry z tego gatunku, prawda?
A PoE powinien dostać Polskie napisy, bo to fajna gra, ale brakuje właśnie napisów, nie dubbingu !!! Dużo osób ich potrzebuje. (Doceniam ze gra miała mniejszy budżet niż DIII, jest darmowa, a mimo tego jest b.dobra). Ale nie jest ona dla mnie, jak i te które wymieniłem wyżej w tekście.
PS: jak przestaną wydawać h'n's na konsole, to nie będę grał w gry tego typu, mimo iż mam PC.
Niewykorzystany potencjał i cukierkowa oprawa. A wystarczyło jako Diablo 3 wydać podrasowane Diablo 2... Najgorsza część.
Niesiony emocjami po trailerze Diablo 4 postanowiłem wrócić do 3 i ograć ją jeszcze raz od początku tym razem z dodatkiem, którego nie ukończyłem. No i spotkał mnie spory zawód... poziom trudności w kampanii jest chyba przygotowany dla kilkulatków. Mam wrażenie, że pies przed monitorem by nawet sobie poradził. Pamiętam, że na premierę gra była wymagająca. Na poziomie trudnym gra była już wyzwaniem, a teraz jedynie na poziomie udręka gra coś znaczy i to dla postaci, która zaczęła od zera... absurd. Nie mam pojęcia o co chodzi, ale na poziomie normal można stać, być okładanym przez elitarnych wrogów i spokojnie iść sobie po herbatę do kuchni... Z chęcią przypomniałbym sobie fabułę podstawki i zagrał w dodatek, ale nie widzę w tym sensu. No chyba, że na udręce, która i tak nie jest wymagająca.
Zacznij na jakiejś wyższej udręce i nową postacią Już od pierwszej jest ciężko bez sprzętu na początku, ale jak za łatwo to weź sobie od udręki 3 :) W kampanię na normal się nie gra bo faktycznie jest zbyt łatwo.
Źle zbalansowany poziom trudności jest poważny minus Diablo III. Oby Diablo IV nie będzie to samo. Diablo 1 i 2 są wystarczające trudne i satysfakcjonujące.
szukam chętnych 1 lub 2 bez spiny na luzie :) nie interesują mnie turnieje wojny klanowe etc. spokojna rozgrywka, ktoś chętny?
świetna gra z dobrą fabułą i dobrze zrobionym co-op'em jak ktoś szuka gry w której będzie się świetnie bawił samemu lub z ekipą to ten tytuł mogę śmiało polecić.
Dla mnie ta gra jest najgorszą częścią serii . Brak mrocznego klimatu akcja kijowa fabuła zła kolorowa grafika . Diablo 1 i diablo 2 znacznie lepsze ..
Od 2 lat hejtujesz gry Blizza z WoW'a przeniosłeś się na 8 letniego D3? Zlituj się... BTW W takie gry nie gra się dla fabuły a dla lootu, progressu i miodnej sieczki wszelkiego rodzaju pomiotów, to tak jakby filmy dla dorosłych oglądać dla fabuły i liczyć na happy end.
Zagrałem w demo I akt i nie było najgorzej. Myślałem że może być tylko lepiej. Zakupiłem z dodatkiem. Było tylko gorzej. Zabili mnie może że 2x podczas całej gry bo przysnałem. Wogóle nie musiałem stosować leczenia. Przez to wogóle się nie wciągnąłem w tą grę. Ta gra to porażka. Strasznie łatwa. Rozumiem że pod konsolowcow była robiona. Po zakończeniu scenariusza chciałem trochę pograć dalej jakieś sezony jakieś expienie. Zebrałem lepsze zbroje wbiłem jakiś 600 lvl w 3 dni i byłem coraz lepszy więc zapytałem skoro już jestem mocniejszy to teraz co można porobić dalej ale się dowiedziałem, że nic. Że teraz się tylko farmi aby być coraz lepszym tylko nie wiadomo w jakim celu.syracona kasa - trzymacie się z dala i żyjcie wspomnieniami po D1 i D2. Za 30 zł z dodatkami może coś warte nie więcej i zbyt łatwe dla.konsolowej gimbazy.
To akurat prawda, różnica między poziomem łatwym a trudnym jest absurdalna czasami nawet zastanawiałem się czy przeciwnicy mają możliwość zadawania graczowi obrażeń
Dla mnie to dalej najlepszy H&S na rynku mimo wielu bolączek.
1. Grafika - choć gra się wolno starzeje mam problem z jej oceną: z jednej strony np bardzo klimatyczny akt 1 i 5 z drugiej słabsze i bardziej cukierkowe akty 2,3,4.
2. Historia - jest ok, dość przewidywalna ale jak ktoś jej nie zna potrafi zaciekawić. Niemniej jednak pompatyczność i przegadani przeciwnicy strasznie niszczą jej odbiór
3. Klasy postaci - każdą gra się inaczej, bardzo zróżnicowane, dobrze zbalansowane choć na większych Udrękach jedne koszą lepiej niż inne
4. Endgame - jest co robić: bounty, hazard, kostka, rifty, grifty, runu za sprzętem
5. Itemizacja - w sezonach nieudana - jeden słuszny build i set. W grze swobodnej bez parcia na szkło jak najbardziej cieszy masa kombinacji
Spędziłem w Diablo 3 setki godzin, nigdy nie byłem graczem hardcorowym cisnącym każdy sezon. Dla nowych graczy jak najbardziej rekomenduję + D3 ma imo najlepszy feeling systemu walki jaki hack and slashe widziały i dalej żaden inny nie umie go przebić. Nie tak rozbudowana jak PoE ale dużo bardziej przystępna i wciągająca
z serią diablo jestem od samej jedynki wraz z hellfire w te klasyki grałem długimi godzinami , podobnie jak w diablo 2 .
W diablo 3 początkowo grałem długie godziny od premiery , teraz nie chce mi sie wracać .
Na diablo 4 czekam
Skąd info o czerwcu 2021? Skąd wy ludzie te daty bierzecie? Shadowlandsy w Grudniu, D4 w czerwcu 2021...
Ludzie proszę o pomoc mam problem z uruchomieniem gry po jej włączeniu muzyka jest ale ekran robi się czarny o co chodzi?
Nie ukończyłem do końca Diablo II, czy to jest kontynuacja fabuły z II czy to odosobniona część?
Witam, czy są tutaj jakieś chętne osoby do przejścia kampanii w Diablo III w trybie kooperacji? Szukam osób do tego trybu, mile widziane osoby, które już ukończyły tytuł i poprowadzą mnie po prostu w miłym gronie przez fabułę tejże gry. Nie mówię, że Ci którzy jeszcze nie grali, choć pewnie mało tutaj takich osób, również są mile widziani! Pozdrawiam i czekam na kontakt ;). Większość namiarów na mnie macie w moim profilu GOL.
Wrzucam paczkę moich screenów z gry :), większość to bossowie i ciekawe lokacje. Zapraszam :).
Trudno jednoznacznie ocenić ten tytuł. Kwestia "ukażualowienia" serii to sprawa dyskusyjna. Mi to jakoś mocno nie przeszkadzało, ale trzeba przyznać, że twórcy z biegiem czasu za bardzo w nią poszli (brak mikstur, ograniczony rozwój postaci). Fabuła również bywa hmm infantylna, ale z drugiej strony poznawanie uniwersum poprzez znajdowane, udźwiękowione notatki czy listy to bardzo fajny, mały "ficzer". Pomaga mu również dobra polonizacja, niewiele gorsza od tej z WarCrafta 3. Najbardziej irytującą zagwozdką było zbyt duże przybliżenie kamery - jak na grę z 2012 roku jest to spore niedociągnięcie, z jakiegoś powodu nienaprawione przez tyle lat. Atmosfera gry również jest nierówna. Miejscami klimat wylewa się z ekranu (I i V akty), a w innych przypadkach wygląda tak, jakby twórcy zwyczajnie zapomnieli dać adekwatnego filtra graficznego. Z plusów na pewno należy wymienić grywalność - zaraz po kupnie przeszedłem grę 2 razy pod rząd. Od tamtego momentu regularnie wracałem, by sprawdzić inne postaci. A propos - wszystkie z podstawki są dobrze skonstruowane, gra się nimi bardzo płynnie. Niestety, te z dodatków już mi nie leżą - krzyżowiec ma jakieś wewnętrzne fuj, które mi przeszkadza, a nekromanta, no cóż... Tematycznie jest ok, ale nie oszukujmy się - to reskin szamana. Po przejściu kampanii wszystkimi postaci nie ma co w grze za bardzo robić, poza kooperacją i zdobywaniem przedmiotów w szczelinach. To właściwia jedyna forma multi w tej grze. Oczywiście współczesny Blizzard i jego podejście do gier nie pomagały temu tytułowi i cóż, jest jak jest. Kiedyś dałbym temu tytułowi 9,5 z palcem w oku, lecz patrząc z perspektywy - są lepsze HnSy. Niemniej, zagrać można i polecam.
uwielbiam Diablo 3 z dodatkiem. 9/10. ale ta gra cierpi na 5 bardzo poważnych wad.
1-bez zestawów nie pograsz, chyba ze na udręka 5-10. Poza tym po cholere są w grze skille w takiej ilości, jak 95% z nich na udręce 10 w górę nie ruszysz nikogo. Tylko tym skillem się gra wtedy jak zestaw daję bonus. cała reszta do kosza, przez co grając online każdy mag był taki sam jak ja. Zestaw Tyfona/Ognistego Ptaka. Bo inne były za słabe. to po co w tej grze legendarne itemy??? Są później po prostu za słabe.
2- przedmioty legendarne dla danej klasy postaci ciągle się powtarzają już później tylko zmieniają cechy i stopnie-legend-prastary-pierwotny. W Torchlight 1 na 100 godzin gry item może tylko raz mi się powtórzył. A to stara gra.
3- uwielbiam diablo 3 jeszcze raz podkreślam, ale.....to gra dla ułomów. W miesiąc mój mag i barbarian mają 900 level mistrzowski i jadą na poziomie udręka 16 z taką łatwością że strażnika szczeliny rozkładają w 5-7 sekund. Ponad to już prawie tak samo radzą sobie nekromantka i szamanka. Zestawy full. Wszystko wymaksowane i z 14 niebawem na 16.
4- śmierć to żadna strata jak już masz miliony monet. W takim Shadow Mordor/Shadow Of War modlisz się żeby cię nie zabili, bo rosną te orki w siłe. W Diablo 3 naprawisz sobie ekwipunek za 100 monet a masz z 50 milionów, i po problemie.
5- osiagasz 70 poziom masz wszystkie umiejętności. Wszystkie.
Co zrobić żeby postać nie walczyła w zwolnionym tempie bo coś zmieniłem w umiejętnościach i nie mogę dojść co powoduje to zwolnione tempo. A nie da się grać tak przedtem było ok.
Jestem w akcie 5.
Napisz jaka postacią grasz, jaki masz level i jakie umiejętności, to ktoś podpowie co zrobiłeś źle - przy tej ilości informacji które podałeś zasadniczo nie wiadomo nic.
może masz jakiś skill co zwalnia akcje. Czarodziej taki miał. Takie pole siłowe jak kopuła. Niema w Diablo bullet time, to nie Max Payne:). Napisz więcej bo przegrałem setki godzin w to. Może serwer zamula? Też tak może być jak grasz online a jest przeciążony.
Emulator serwera Diablo III skończony i udostępniony przez rosyjskich crackerów.
Warto zagrać w Diablo III w dzisiejszych czasach jeśli w Immortal mobilne (do czasu) dobrze sie bawilem i jesli mega podoba mi sie Titan Quest? I jak wyglada tam multiplayer? Mozna tylko dołączać do innych graczy czy jest tam jakis serwer globalny czy cos?
Diablo 3 po pierwszym uruchomieniu gry, nie przypomina poprzednich części.Na pierwszy rzut oka rzuca się bajkowa grafika oraz skrócony system rozwoju postaci to jest drzewko umiejętności.Wraz z poziomem nasz level idzie automatycznie do góry, a umiejętności pasywne i aktywne dobieramy sobie sami. Z czasem idzie przywyknąć do takiego rozwoju postaci. Grę przechodziłem na poziomie trudności mistrz wraz z dodatkiem. Czasem w grze było łatwo a czasem za trudno,kwestia dobrania- znalezienia odpowiedniego ekwipunku oraz levelu postaci Duzo grałem w diablo, po przejściu gry miałem poziom 70 maksymalny i mistrzowski też 70 co zwiekszalo ponownie statystyki. Minusem gry dla mnie było ciągle wymagane połączenie z internetem , rozumiesz że tu chodzi o zabezpieczenie ale ludzie noo.... Momentami powstawały błędy aplikacji battlenet co utrudniało połączenie i zagranie. Minusem jak wspomniałem wyżej jest bajkowa grafika , brak mrocznego klimatu, jedynie w V akcie ten etap był mroczniejszy od poprzednich. Również brak kostki kanaiego, poprzedniej znanej jako horadrimow, w trybie fabularnym. Wielka szkoda że dopiero po przejściu gry, wchodzimy na tryb przygodowy i idziemy po kostkę kanaiego.Kolejna dla mnie wada brak możliwości skopiowania postaci Save, jak to miało możliwość w poprzednich częściach, z uwagi na ciągle wymagane połączenie z internetem.Czy warto zagrać jako fan serii mówię że tak, ze względu na sentyment.Nie szybko zagram w diablo 4.