Capcom tworzy nową grę na Unreal Engine 3
Crysis jest na Unreal Engine 3? (:P)
Ojojoj straszne robią grę na UE 3.0 ... i na pewno przyda się jak nic w tej grze :D
nie no co ty RESH Crysis jest zrobiony w Pawn0 (xP)
A to nie jest przypadkiem tak, że CryTek jest podległe EA? A skoro CryTek ma nowy CryEngine napędzający Crisis'a, to czemu EA miałoby tworzyć gry na UE3, a nie CryEngine? Może się mylę, ale chyba lepiej robić coś na własnej (tak samo zaawansowanej) technologi, niż płacić konkurencji za licencje?
Lucyfer89 -----> Crytek nie jest własnością EA Games i tylko oni mają prawa do CryEngine 2. EA, podobnie jak każda inna firma, musiałaby kupić na niego licencję. Poza tym, Unreal Engine 3 jest o wiele lepiej przystosowany do wielu platform, więc dlatego też EA woli korzystać z UE 3.
turning point też jest zrobiony na UE3 a jakoś dobrze nie wygląda
dobry silnik to tylko poczatek. trzeba tez umiec go wykorzystac. porownaj sobie takie hour of victory do gears of war 2.
Mr.Kappa -------> Gears of War 2 jeszcze nie wyszło więc nie ma co tu równać, ale owszem Hour of Victory jest zrobione na UE3, ale jest totalnym shitem.
Czy ja wiem, czy taki dobry ten U3. Póki co grafika żadnej gry działającej na tym silniku w jaką grałem nie zrobiła na mnie jakiegoś większego wrażenia. Przede wszystkim razi w oczy brak anti-aliasingu. Jedyny plus jaki widzę tego silnika to wymagnia, każda gra hula mi w maksymalnych detalach w 1600*1200.
L2 - kojarzy się z Lineage2, a o ile dobrze pamiętam to L2 był na Unreal Engine 2. Mam nadzieję, że zrobią L3, także na konsole xD
Najgorsze w tym całym UE3.0 jest chyba to, że wszystko się tak tragicznie, sztucznie świeci :/
Strasznie nie lubię UE3, brak AA(tylko czasami jest), strasznie sztuczny, wszystko się świeci jak psu jajca(wyjątkiem może być ME chociaż tam też jest dość dużo "świecenia"), no i ogólnie słaby technologicznie jest. Owszem są wyjątki. Mam tylko nadzieję że UE 3.5 będzie chociaż trochę lepszy, bo na początku UE3 był bardzo fajnym silnikiem, ale czas płynie, a nie stoi w miejscu.
Już bym wolał aby większość gier była robiona na Sourcie, bo generuje po prostu bardziej realistyczną grafikę. Albo na CryEngine 2, bo również nie generuje on grafiki "plastyk-fantastyk".