Command & Conquer: Red Alert 3 [PC]
Ale z tą świetną oprawą graficzną to chyba jednak przesadziłeś... ;) Jeśli chodzi o RTS-y, to świetną oprawę graficzną ma World in Conflict i do czasu pojawienia się Warhammera 40.000: Dawn of War II, to on będzie pod tym względem królował wśród strategii. Natomiast z tego, co widać oprawa graficzna Red Alert 2 ustępuje nawet 2-letniej Company of Heroes. To jeżeli chodzi o technikalia.
A jeżeli chodzi o styl graficzny, to jak dla mnie World in Conflict i Company of Heroes miażdżą pod tym względem Red Alert 2 - styl graficzny tej gry wybitnie mi się nie podoba! Zresztą cała gra do mnie nie przemawia i na 99,9% sobie ją odpuszczę.
Tribunal - widząc RA3 w ruchu, odnoszę niemal same pozytywne wrażenia. Niektóre jednostki faktycznie wyglądają jak zabawki wyjęte z dziecinnego pokoju, ale już wszelkie efekty świetlne i woda (woda, ludzie, woda!) stoją na wysokim poziomie i bardzo mi się podobają :)
Humorystyczne podejście do wojny imho dobrze przeszło w RA2 jakby nie było, ale co do tych szybkich tank rushy to się obawiam, bo to była najmocniejsza strona RA2 - czyli bardzo szybka i dynamiczna akcja :) ale muszę przyznać, że te nowe screeny wyglądają wyśmienicie
Tribunal skoro jej nie lubisz to po co porównujesz? :D Od razu się na pośmiewisko narażasz...
Oczywiście nie chodziło mi o Red Alert 2, lecz o Red Alert 3.
hansatan ====? debilny argument. Po pierwsze - jak mogę nie lubić tej gry skoro jeszcze nie wyszła (napisałem 99,9%, a nie 100%). Po drugie - a dlaczego nie mogę porównywać? Zabronisz mi? A nawet jeśli bym zagrał w tę grę i nie polubił, uważał za największego gniota, to nie mógłbym jej porównywać do innych "bo jej nie lubię"?! Poza tym porównuję tu grafikę, a nie rozgrywkę i grę jako taką.
W zasadzie na dokładniejsze porównania przyjdzie czas po wydaniu demka/rozpoczęciu beta-testów gry :)
hansatan - przyznam szczerze, że nigdy nie grałem po sieci w RA2, ale pamiętam że zarówno w Generals, jak i w C&C3 w większości przypadków ludzie krzyczeli 'no rush 5 mins' - w RA2 jest odwrotnie?
Jedna drobna ciekawostka, może ktoś tego nie zauważył...
Spójrzcie na tę grafikę -> http://thethirdinvasion.com/img/media/concept/sovietfortress.jpg
Po prawej stronie znajduje się Tesla Trooper z napisanym cyrylicą jednym słowem na pancerzu. Jeśli spróbujemy je przeczytać, otrzymamy coś na kształt słowa: "bitch" :)
Na Tesla tankach też można znaleźć cyrylicę, ale "uja" chyba nie oznacza niczego konkretnego... choć niektórzy wierzą, że jest to odwołanie do amerykańskiego "hooah".
Sorka, ale CC3 i Generals to zupełnie co innego multipleju niż RA2 :)
Tribunal jeśli tą grę chcesz ocenić po screenach od strony grafiki, to od dawna wiadomo, że nie jest to najważniejsze w serii CC...
Tak naprawdę świetność CC skończyła się na RA2...
Najbardziej w RA3 nie podoba mi się ta nacja japońców znowu na siłę wciskają, a co z tego wynikło to każdy dobrze wie, kto grał w kampanię kosmitów w TW :(
Przyznam że trochę przykro mi się robi jak patrzę w jakim kierunku rozwinęła się seria Command & Conquer, szczególnie "Red Alert". Połączenie rzeczywistych elementów i jednostek takich jak czołgi Abrams, śmigłowce Apache czy myśliwce MiG z fikcją w stylu żołnierzy tesla, chronosferą w alternatywnej rzeczywistości to był miód części pierwszej. To co widzę teraz to jakiś tam RTS w którym jedna strona ma niebieskie jednostki a druga z sierpem i młotem. Może to ja się starzeje a może to gra się rozwinęła w mało interesującym mnie kierunku, oczywiście jeśli ewolucja graficzna to ten znaczący rozwój.
"...Alianci z „trójki” odróżnią się od swoich poprzednich inkarnacji nie tylko amfibijnymi jednostkami i budynkami, ale również charakterem piechoty. Teraz, zamiast zwykłych żołnierzy, otrzymamy oddziały policji wyposażone w hełmy, kamizelki i strzelby, zaś ich specjalną umiejętnością będzie ukrywanie się za tarczą przed wrogimi pociskami. Nie zdziwiłbym się, gdyby w finalnej wersji gry na ich wyposażeniu znalazł się także gaz łzawiący pozbawiający wrogów możliwości odpowiedzenia ogniem."
To ja podziękuję...
rofl fakt trochę głupie i tak później podczas gry mało się korzysta z takich "głupot"
rofl fakt trochę głupie i tak później podczas gry mało się korzysta z takich "głupot"
Akurat w C&C3 dodatkowe zdolności bywają dość potrzebne. Sądzę, że tu będzie podobnie.
Nie ma tego klimatu :/
HUtH @down - zgadzam się , brakuje trochę ciężkawego klimatu , a modele są zbyt zabawkowe.
design i w ogóle cała ta gra jest tak dziecinna, wszystko wygląda jak zabawki, a teraz już się zabawkami nie bawię :P
REDZIO BACK!!!! ah pamiętam te czasu red-alert 1 :) Potem dwójka, która już nie tak ale nadal boska. Oby to było również coś wielkiego.
Ej ludzie!! Czy Wy aby na pewno graliście w RA2?! Przecież tam też było wszystko lekko "komicznie" i "zabawnie" przedstawione więc bez przesady. Przecież w dwójce też kolorystyka była "zabawkowa" więc o to ten szum?!
hansatan - o to, że teraz będzie jeszcze bardziej zabawkowo, komicznie i zabawnie. Seria zmierza w IMHO złym kierunku. Prawidłowym powinien być ten nadany przez RA1, gdzie dominuje powaga, nie ma cycatych panienek i czuć, że wojna jest koszmarem (ten upadający na ziemię pluszowy miś na cut-scence po pierwszej misji Rosjan... ech...).
Hmm ... może macie racje, zobaczymy jak to wyjdzie w finale może będzie tak jak mówicie, a cycata panna to tylko miły dodatek :P
Przecież działo cząsteczkowe było już w tyberian sun. Tak samo to, że "(lecący odłamek może kogoś uszkodzić!)". Żadne nowości. Jak dla mnie szykuje się dobra pozycja :)
To co się działo w Tiberian Sun to była pomyłka, tam mogłeś zginąć nawet nic nie robiąc :D
Grałem w każdą część Red Alertów i każda mi się podobała bo ogólnie dla mnie najlepsze RTSy to są z serii C&C tak jak C&C3 mi się bardzo podobało i jak dla mnie to był najlepszy RTS 2007 (ale to tylko jest moje zdanie :) ) A Red Alert 3 będzie super na pewno a grafika też jest super ale do premiery maja jeszcze duzo czasu wiec mogą to jeszcze ulepszyć ;)
co nie podoba sie Sims Alert??
https://www.gry-online.pl/s055.asp?ID=106404
https://www.gry-online.pl/s055.asp?ID=95039