Crysis Warhead ostatnią grą Cryteka wyłącznie dla pecetów
Wytłumaczenie bardzo proste, ale pewnie prawdziwe, bo zaczęty projekt, w tym momencie pewnie już w bardzo zaawansowanym stopniu niepotrzebnie trzeba by zmieniać na potrzeby multiplatformowe : )
Głupoty gadają a jestem ciekaw czy by zmienili zdanie gdyby nowy Crysis sprzedał się w liczbie 10mil sztuk to na pewno kolejny crysis będzie na PC
^
O jezu, co za baran :D chyba newsa nie zrozumiałeś dziecko.
gdyby nowy Crysis sprzedał się w liczbie 10mil sztuk
niedoczekanie twoje.
I znowu będzie "Piractwo na PC... blablabla...jesteśmy niedoceniani...blablabla...idziemy na konsole... blablabla... co z tego że stworzyliśmy kiepską grę, której nikt nie kupował, piraci nam to zrobili". Jak zawsze.
Sami się o to prosili. Zrobili engine tylko pod PC i to w czasach, gdy praktycznie każdy szanujący się FPS jest multiplatformowy.
Teraz pewnie za mało czasu na konwersję, a terminy gonią i dodatek musi być szybko skończony - pewnie kontrakt z nową serią kart nVidii łączy ;)).
Wszyscy zrzucają słabą sprzedawalność na piractwo ... przyznaje jest to poważny problem, ale popatrzmy na takiego Blizzarda stworzyli raptem kilka gier i jakoś nie słyszałem deklaracji że zmieniają platformę bo im się nie opłaca bo to im za dużo ludzi pościągało grę przez torrenta ... wniosek jest jeden robisz świetną grę która zachwyca fabułą grywalnością to się sprzeda w wielkim nakładzie a nie skupiasz się tylko wyłącznie na grafie i niech się dzieje co chce jak komuś nie pójdzie to sobie odłoży kasę na quad sli i mały reaktor atomowy, a jak się nie sprzeda to obraza majestatu
No, a na konsole wystarczy zrobic gniota - a i tak ludzie kupia. Wiec lepiej robic na konsole gry. Smutne ale prawdziwe.
Vader ---> tutaj się nie zgodze na konsolach musisz robić gry które od początku do końca są z optymalizowane bo wszystkie błędy kodu widoczne są gołym okiem i co najważniejsze nie możesz zwalić winy na sprzęt jak na PieCu:)
Za`afiel - Domyślam się, że Vaderowi nie chodziło o błędy i optymalizacje. Właściwie to w pewnym sensie właśnie potwierdziłeś swoim przykładem jego słowa :P
Tak Za'afielu,tylko ze Blizard skupil sie wlasnie przez piratow glownie na grach sieciowych,gdzie za granie ponosisz pewne oplaty wiec dlatego na tych grach na PC dobrze wychodza.Inny przyklad to Capcom i jego Age of Conan tez sieciowy.Wedlug informacji Capcomu na wczesniejszych grach tez mieli straty,a przynajmniej lichy zysk.Tylko dzieki sieciowkom zostali przy PC.
andrey - Coś ci się chyba pomyliło... To nie Capcom jest twórcą Age of Conan, tylko Funcom - wydawcą jest zaś Eidos :P Odnośnie piractwa, to uważam, że gra musi być naprawdę dobra, to wtedy więcej ludu zdecyduje się na kupno oryginałki...
W przypadku Blizzarda akurat, mając pirata wiele się traci - Battle.net, a w WoWie to już w ogóle... Dlatego wiele osób się "nawraca" i kupuje oryginał :P
Hehe konsolowcy se w gębe plują .
Niby czemu? Bo nowy Crysis nie wyjdzie na konsole? (Pomijając fakt, że będzie to ostatni crytekowy PC-twocy exclusive) O Boże. Idę się powiesić! :/
"nie stworzymy już nowej gry wyłącznie na pecety, miał na myśli wszystkie nowe projekty, nad którymi rozpoczniemy pracę w przyszłości" ====> jeśli chodziło mu tylko o nowe projekty, to może mamy się spodziewać jeszcze Crysisa: xxx (only PC), bo przecież został jescze Prorok... ;) Może też nad nim już pracują :) I może to mają być właściwe 2 i 3 część :)
Masz racje Say90!Ja sie po prostu przejezyczylem,to wina przepracowanej ostatniej nocy i braku snu.Oczywiscie chodzilo mi o producenta gry Age of Conan;norweska firme Funcom a nie Capcom.Sorry!
nowe gierki będę na platformy i pc i co z tego.........
Nie będę z tego powodu płakać Yuri (czy jak mu tam)
Za'afiel - Blizzard tworzyl gry glownie na siec a na sieci potrzeba zazwyczaj cdkey
Czyli z tego wynika że seria Crysis jest zarezerwowana dla PC (nie tylko 1 i Warhead, ale również kontynuacje), dopiero nowe serie Cryteka będą również na konsolach.
Crysis a duże wymagania a co dopiero jak wyjdzie Warhead albo jeszcze 3 cześć... strach się bać
kozak_007 ---> ten sam silnik, te same wymagania...
@Kozak_007
Ja wiem, że masz sprzęt sprzed dekady, ale to nie znaczy, że dla innych te wymagania są aż takie straszne. Według mnie (i wielu normalnie myślących ludzi ;) ) Crysis ma zupełnie odpowiednie wymagania co do średniego sprzętu w tym roku. W 2009 roku (tak jak to było z FarCry'em) Crysisa będzie jadł na śniadanie każdy komputer.
A co do Crysisa - nie mam zamiaru płakać. Gra mi się średnio spodobała (grałem w demko) i nie mam nic przeciwko temu, że następne części będą też na konsole. Ciekawi mnie jedynie, jak owa grafika będzie wyglądała na takim X0, który już od dawna cierpi na zadyszki w kwestii rozdziałki HD i 60 klatek. Pewnie lokacje będą wielkości 5x5 metrów z dwoma drzewami na krzyż ;) Poczekamy i zobaczymy, czy na konsolach uda się zarzucić choćby pełne detale high.
@TRX
Tekstury dostaną 4x mniejszą rozdzielczość (x0 512 MB vs PC 2 GB + 512 MB graf), rozdzielczość obrazu zmniejszymy do 720p (albo jeszcze niżej - patrz HALO3), wyrzucimy co drugie drzewo, zmniejszymy mapy ograniczając obszar do minimum, a do tego uprościmy znacznie cienie. Efekt? 60 fps, szybkie loadingi z płyty i całkiem dobra grafika, ale do wersji PC nie będzie co porównywać.
W każdym bądź razie w grach nie chodzi o grafikę, nawet w Crysis, który ma swój specyficzny klimat (mimo, że w dość znacznym stopniu budowanym przez grafikę) i mi osobiście bardzo się podobał.
No i co z tego, że będą konsolowe wersje. Ja i tak gram na padzie od X360, bo jest wygodniejszy niż klawiatura i myszka i można grać leżąc w łóżku :D
Łoś ---> Jasne, przecież pady są w ogóle stworzone na potrzeby fpsów, żeby się łatwiej grało :).