Zostań Kubicą z Codemasters - Formula 1 również dla nowicjuszy
Szkoda, że dopiero w przyszłym roku zagramy w F1 od codemasters. No, ale teraz jest czas na rFactora :)
jesli bedzie taka sama fizyka i sterowanie jak w GRID to dramat totalny...
Jak gra bedzie GRIDem w świecie F1 to bedzie wyjebiscie :)
pilotiusz - a co źle jest ?
Twórcy projektu starają się znaleźć "złoty środek" miedzy symulacją a grą typowo zręcznościową, aczkolwiek takie rozwiązanie może niezbyt zadowolić miłośników symulacji właśnie.
Czyli gra nie dla mnie... Liczyłem, że chociaż dadzą możliwość ustawienia stopnia symulacji - od "hardcore" do "arcade". A takie narzucanie "złotego środka" to nie dla mnie...
Ale krzyżyka stawiać nie będe, jak wyjdzie to potestuję i zobaczę, czy to coś faktycznie fajnego, czy kolejne arcade, tyle, że zamiast zwykłych samochodów będą bolidy F1...
Shaybeck --> Pewnie mu chodzi, że jeśli fizyka w grze o F1 będzie taka jak w GRID, to wtedy będzie dramat totalny. Bo będzie... :/
Szkoda, że dopiero w przyszłym roku zagramy w F1 od codemasters.
To dopiero w 2009 premiera? :(
czytalem wczoraj ten wywiad i jedna wypowiedz zwrocila moja uwage:
We want to be able to offer both things within the game - simulation for the hardcore gamers, but also an arcade experience that you can truly pick up and play. I believe we’ve balanced that in GRID™ and I believe we’re going to balance it in Formula One.
czyli slusznie tutaj niektorzy przewiduja, GRID z bolidami F1- i czysty arcade:/
Zobaczymy jakie to będzie miało wymagania :P
Mam nadzieje, że będzie sporo możliwości setup-u bolidu.
Mam nadzieje, że gra nie będzie czystą arcadówką. Czekam na symulator. Choć po części.
Ciekawe czy zlikwidują system kontroli trakcji
Jasne, że tak. Skoro nie ma go w realu...
n00bki... Jest taka gra rFactor, są do niej mody, ale już seryjnie ma idealnie odwzorowany bolid BMW Sauber. Z modów mamy choćby - sezon 2007 F1 czy wcześniejsze, wszystko jak prawdziwe, grafika może nie GT5 czy Forza2, ale wg mnie bardzo dobry poziom. Mamy tam uszkodzenia, pełną możliwość zabawy ustawieniami, idealne odwzorowanie bolidów polecam filmiki Rfactor F1 z youtube'a choćby. Są w to ligi, ale trzeba przejść trening na licencje żeby nie było burdelu na torze :) Ta gra od codemasters to taka pseudo-symulacja jak ten żałosny grid. Prawdziwi F1 maniacy od dawna wymiatają na driving force'ach i momo w rFactora :P, polecam 59 zeta stoi :)
Noobku. Wszyscy to wiedzą. Jednak nie wszystkim chce się bawić w mody...
Wiadomo również, że Mistrzowie Kodu jakie takie doświadczenie na polu "ścigałek" samochodowych posiadają (ok, żart taki
Stashek ---> Co ty nie powiesz? Tak się składa, że na GoLu rFactor jest dość dobrze znany i ma nawet swoją ligę.
Co do tematu mam nadzieję, że nie będzie kompromisów... :\ A jeśli nawet niech zrobią różne tryby trudności pełną symulację i arcade... Bo kolejnego nfs-a z modem f1 nie zniosę:/ A ja lecę grać w rFactor :P
Jaki rynek takie gry. Drodzy 'pro' gracze, zrozumcie że gier z poziomem symulacji rFactora i miliardem ustawień nikt poza garstką nie będzie chciał nawet z daleka oglądać.
hahahaha codemasters i symulacja? i maja doświadczenie? poproszę jakikolwiek tytuł. To co wyprodukowali do tej pory to czyste arcade'y i GRID jest tego idealnym przykładem. Do F1 potrzebny jest idealny realizm + wspomagacze dla n00bów. Coś w stylu F1 na ps2 i ps3 to musi być minimum, ale czy chociaż ten poziom osiągną? powątpiewam
albz --> Wiem o tym, dlatego uważam, że Codemaster powinien zrobić możliwość ustawiania poziomu symulacji, wtedy i wilk byłby syty i owca cała.
Oczywiste, że CM to nie organizacja charytatywna, oni chcą zarabiać i nie będą robić gry tylko dla 1% graczy. Ale to byłby bardzo miły ukłon w stronę mniejszości, gdyby umożliwili możliwość ustalania poziomu symulacji.
Biedni nie są, stać ich na taki mały prezent :)
albz--> Nikt tu nie oczekuje gry pokroju forzy czy GT ;) Co prawda bardzo podoba mi się F1:CE ale przyznać trzeba, że jest to czysty arcade. Chciałbym, żeby Codemasters zajeło się detalami. Żeby gra jak najbardziej przypominała realne F1 (nie chodzi o grafike). Te widziane w TV jak i te "za kulisami". I tyle.
Jeśli chodzi o model jazdy to możliwość wyboru trybu "symulacja" byłby bardzo miły.
Mi tam pasuje, przecież Codemasters chcą znaleźć “złoty środek” jak on będzie wyglądał to można sobie wyobrazić na arcade bolid nie bedzie zużywał opon nie trzeba bedzie dbać o wagę i ilość paliwa no i model jazdy będzie czysto zręcznościowy. Może nawet do pita nie trzeba będzie zjechać. Czy to jest złe ? No nie wiem popatrzcie po ilości graczy którzy uwielbiają czyste zręcznościówy które nie mają żadnych ewentualnych opcji symulacji do ustawienia. Z drugiej strony przecież można te elementy “ przeszkadzające i nielubiane przez niedzielnych graczy” włączyć ,uaktywnić zaawansowany model jazdy , uszkodzenia, czy wszystko inne co będzie
angażowało gracza żeby wygrać a pomoc komputera będzie minimalna lub żadna. Czy wtedy nie powiemy ze mamy do czynienia z simem? No chyba że “ znawcy symulacji”
bedzie przeszkadzać choćby sama obecność opcji arcade w menu gry :))))
Codemasters to umie zrobić a to ze chcą sprzedać jak najwiecej tej gry to nie ma co sie dziwić,
tak samo czasy sie zmieniają i teraz symulacja nie musi mieć koślawej biednej grafy i animacji “ bo model jazdy sie liczy tylko” o grafę klimat i fizykę w tym F1 jestem spokojny wystarczy popatrzeć na ich ostatnią samochodówkę która myślę ze nie ma konkurencji w tej chwili ( to moje zdanie a o gustach sie nie dyskutuje)
Jak będą smaczki, pity, opony, tankowania, wymodelują z masą szczegółów bolidy. Będzie dynamiczna pogoda wymuszajaca dobór taktyki opon itp. Jak Będziemy sie w bolidzie czuli jak prawdziwy kierowca F1, To będzie świetna gra ... bo Codemasters ma atuty żeby taką grę zrobić :)
Na koniec dla znawców “modelu jazdy” jest taki sim ( tyle ze sie lata a nie jeździ) nazywa sie LockON tam tez EWENTUALNIE można włączyć masę wspomagaczy robiących z tej gry czysty arcade a jednak jest uważana za najlepszy sim o samolotach bojowych :)))
Czy to jest złe ?
Tak.
Na koniec dla znawców “modelu jazdy” jest taki sim ( tyle ze sie lata a nie jeździ) nazywa sie LockON tam tez EWENTUALNIE można włączyć masę wspomagaczy robiących z tej gry czysty arcade a jednak jest uważana za najlepszy sim o samolotach bojowych :)))
bo jest jedyny:DDD
heeh juz sobie wyobrazam "atrakcyjna symulacje" F1 na komputerach... wyscig trwa 90 min i ani jednego wyprzedzania :) ROTFL
F1 jest tematem praktycznie nie do ugryzienia w sposob zadowalajacy wszystkich. W postaci symulacji jest nudny jak flaki z olejem a ilez mozna jezdzic klasyfikacje - czyli wykrecanie szybkich kolek.
Za to w stylu codemasters czyli gowniany arcade to juz nie F1 tylko parodia.
ilez mozna jezdzic klasyfikacje - czyli wykrecanie szybkich kolek
Długo :-). Miłośnicy F1 piali by z zachwytu. rFactor na next-geny, mhmm.
Długo :-). Miłośnicy F1 piali by z zachwytu.
Miłośnicy F1 oczekują symulacji.
Ja w F1:CE jade teraz sezon i za każdym razem jade wyścig na 100% :)
Ja oczekiwałem czegoś na miarę Grand Prix 4, ale widzę, że moje oczekiwania były złudne. No cóż, liczę przynajmniej na coś w stylu F1:CE. Przez krótki okres czasu posiadania PS3, była to moja ulubiona gra. Oczywiście miała sporo błędów, ale była z nią niezła zabawa. Niech Codemasters zrobi coś w tylu F1:CE, dodając Safety Car, lepszy system zniszczeń i lepszą sztuczną inteligencję, a wtedy grę na pewno zakupię.
Zapomniałeś dodać " z lepszym modelem jazdy" :P
No tak :). Ale szczerze mówiąc, to byłem bardzo F1:CE rozczarowany. Liczyłem na coś naprawdę dobrego, a dostałem produkt dość średni.
smieszni sa ci ktorzy uwazaja forze 2 i gt5p za symulacje poilecam sprobowac rfactor albo gtr2 , l4s
W sumie to absolutnie nie rozumiem dlaczego niektórzy już tak na zapas dramatyzują - w newsie nie ma ani słowa o tym na czym ten "złoty środek" ma polegać. Możliwe że po prostu zastosują rozwiązanie najprostsze z możliwych - tryb symulacyjny dla hardkorowców i możliwość włączenia ułatwień dla tych którzy wolą model jazdy bardziej w stylu "arcade". Takie rozwiązanie było m. in. w Forzie (ale też w wielu innych grach) i sprawdzało się znakomicie - sam sobie włączyłem co niektóre wspomagacze :)
Jak dla mnie wiadomość, że F1 będzie też przystępny dla "nowicjuszy" to super wiadomość. W innym wypadku gry na pewno bym nie kupił. Ot, takiego rFactor nie tknę nawet kijem. I wcale się nie dziwię że Codemasters szuka tego "złotego środka" - w końcu większość graczy lubi bardziej zręcznościowy model jazdy, gra dla "hardkorowców" mogłaby się słabo sprzedać, bo kupiłaby ją tylko grupka zapaleńców. A tak - mam nadzieję że zrobią tak jak napisałem, aby był "wilk syty i owca cała".
BTW - jazdy prawdziwym autem nie jest w stanie oddać absolutnie żadna gra.