Bioshock 2 w drugiej połowie 2009 roku
Ciekawe co tam wymysla tym razem :)
Hm... Czekam z niecierpliwoscia na wydanie PC grafika bajeczna ciekawe jak reszta no i wymagania.
2 część może być ciekawa bo będziemy sterować kolesiem kilka lat przed 1 częścią :)
sterować :)
Będzie ciekawie to na pewno, tylko ile trzeba czekać ;/
Jeśli kontynuacja będzie choćby tak dobra jak pierwsza część,to łykam w ciemno:)
mam nadzieję, że udźwigną ciężar sukcesu pierwszej części, a nie wielu się to udaje...
A ja mam nadzieje, ze ta gra nie będzie okresami nudna jak flaki z olejem, bo mnie krew zalewała w niektórych momentach. Ale ukończyłem ;) I grało sie całkiem fajnie, choć klimat tak sobie mi pasował.
Jeśli gra będzie na U3 to wymagania nie będą straszne :P
Hehe U3 i niskie wymagania.Przypominam że to nie będzie zwykły U3 ty wersja BARDZO zmodyfikowana.
E tam, wymagania... Jeśli komuś już dzisiaj Crysis co najmniej na high chodzi płynnie, to z BioShockiem 2 nie będzie miał problemu bo wątpię, aby były dużo wyższe od BioShocka.
I tak jak mówi Otton_von - jeśli będzie robiony na Unreal Engine 3 (co jest bardzo prawdopodobne) to wymagania nie będą straszne.
kubicBSK ====> z tą wersją BARDZO zmodyfikowaną to ci się chyba pomyliło z Gears of War 2... Na pewno Unreal Engine 3 w BioShock 2 będzie zmodyfikowany (w BioShocku już był!), ale na pewno nie będzie BARDZO zmodyfikowany.
A co do wymagań gier robionych na Unreal Engine 3 to wszystko zależy od umiejętności twórców.
Na pewno wszystkim chodził Crysis "conajmniej na High":)
Ale w sumie mamy jeszcze troszkę czasu do ulepszenia blaszaka lub zakupu konsoli.
kubicBSK tak mi chodzil bez problemu na high na 9600gt karcie za 360 zl i co ?????????? oczywiscie nalezy zainstalowac najnowszego patcha ktory przyspiesza ladnie gierke
Bardzo sie ciesze z tej informacji!Dla mnie osobiscie Bioshok to gra prawie kultowa o wspanialej grafice i przede wszystkim niesamowitej atmosferze srodowiska w ktorym gra sie toczy.No i ten niesamowity dzwiek...Palce lizac!!!
@Tribunal [ Level: 11 - Generał ]: nie pomylilo mu sie. Levine wiele razy powtarzal, ze uzywaja "heavily modified unreal 3 engine". Ale jako, ze korzystaja z tego enginu i posiadaja na niego licencje, to zapewne otrzymaja od Epic najswiezszy build ze wszystkimi jego ostatnimi plusami.
A z enginu na pewno beda dalej kozystac, w koncu maja wiele rzeczy napisanych juz pod niego konkretnie, wiec po co byloby to przepisywac?
Mnie cieszy obecnosc Levine'a na pokladzie.
to zapewne otrzymaja od Epic najswiezszy build ze wszystkimi jego ostatnimi plusami
To jak na razie nie jest regułą. Nawet wyjątków zbyt wiele nie ma.
Gdzies w jakims wywiadzie czytalem, ze taka jest u nich umowa licencyjna wlasnie.
Drau - Epic nie poradził sobie z sukcesem swojego produktu. Sprzedali bardzo dużo licencji a supportu nie było prawie żadnego. Bo podać komuś najnowszy kod nie wystarczy. A i tego raczej nie było, jak się zajmowali Gearsami i UT3.
SK pozwali ich o to, co prawda sama firma śmieszna bo 10 lat gry nie może dokończyć, ale w czasie jak Epic swobodnie projektował gry na swoim engine, mocno podrasowanym, inni mieli problemy, żeby go zmusić do działania w jakikolwiek sposób. A nie wierzę, żeby poza nimi i developerami 2K od Bioshocka, nikt inny nie potrafił programować gier.
Jakoś mnie mierzi pomysł kolejnego Bioshock. Dla mnie ta gra była kompletnie zamkniętą opowieścią. I fakt, że zawsze można coś tam nowego wyczarować, to jednak będzie już robienie na siłę, dla kasy. Bioshock dla mnie to temat tylko na jedną grę. Reszta to będą zapychacze...
@albz: Bioware tez sobie poradzili jakos [no.. nie liczac doczytywania tekstur], w kazdym razie nie narzekali jak SK i nie dolozyli sie do ich procesu sadowego.
Fajnie. Nie czekam z niecierpliwością, ale może być ciekawie. Byle fabuła dała radę.
GunarDAN ====> każda gra jest robiona dla kasy. Nawet te najbardziej ambitne. Ale rzeczywiście coś może być w tym, co napisałeś. To nie jest kolejne Call of Duty czy Medal of Honor, gdzie można zmienić front, a - jak widać - zupełnie odbiec od poprzedniej tematyki!
Niemniej jednak - jak napisałe Drau - mnie też cieszy obecność Levine'a przy tym projekcie bo to daje dużą nadzieję, że jednak BioShock 2 będzie grą naprawdę udaną.
Choć moim zdaniem, jeżeli będzie się toczyło w normalnym - nawet podupadającym - mieście, bez Tatuśków, Siostrzyczek, Splicerów itp. to BioShock 2 może nie mieć tego klimatu co BioShock, a przecież klimat był jedną z najważniejszych rzeczy w tej grze.
No nic, zobaczymy. Ja w każdym razie wyczekuję BioShocka 2 z niecierpliwością! :)
Tribunal - zgadzam się, że każda gra jest robiona dla kasy, ale tylko częściowo. Są przecież priorytety. Wydaje mi się, że znajdzie się grupa zapaleńców, która robi grę przede wszystkim z powodu pasji, z chęci uzyskania doświadczenia lub dla zabawy a zarobek traktuje jako drugorzędną sprawę. Wtedy wychodzą hity albo shity, w zależności jak bardzo się taka grupa postarała :P Oczywiście taka jest moja teoria i nikt nie musi się z nią zgadzać ;)