Prince of Persia | PC
Czekam, czekam, czekam :) Wydaje się, że nie ma jak tego sknocić, no ale wszystko się zdarzyć może ... No ale trza myśleć pozytwynie.
Jestem dobrej nadziei.
hehe obyy nie sknocili, mam dobre zdanie o tej serii
Miejmy nadzieję, że ta komiksowa grafika będzie pasować przynajmniej dobrze do walk i klimatu gry :)
nooooooooo wrescie ale co to komiks ...............
czy to jest ksiaze ???????
czy postac zmienili ???????
cienko to widze
buhahahahahahahahahahahahahaha wejdzcie na http://www.getionary.pl/search?query=prodigy&from=pol_ang&ln=pl albo (www.getionary.pl) i zobaczcie co znaczy prodigy xD
zombie czu-czu ---> Co cię tak śmieszy? Może w takim razie pośmiej się jeszcze z gier Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects, 8th Wonder of the World, Age of Wonders, Miracle Warriors: Seal of the Dark Lord.
A co do nowej gry o księciu to mam nadzieję że nie będzie tylu kombosów jak w poprzedniej części bo to mnie doprowadza do szału:) Oczekuję gry w stylu Tomb Raidera czy Indiany Jonesa a nie Mortal Kombat.
A co do nowej gry o księciu to mam nadzieję że nie będzie tylu kombosów jak w poprzedniej części bo to mnie doprowadza do szału:) Oczekuję gry w stylu Tomb Raidera czy Indiany Jonesa a nie Mortal Kombat.
Żartujesz, prawda? Przecież liczba kombosów jest jednym z głównych smaczków w PoP'ie i jakby mięli z tego robić jakiegoś Indiana Jones'a, gra okazałaby się rozczarowaniem, porażką.
Chociaż wszystko możliwe patrząc chociażby na ten cell-shading...
ValkyreX ---> Wcale nie żartuję. Jak dla mnie kombosy powinny zostać na zawsze w grach Mortal Kombat i Dead Or Alive, których nawet kijem nie tykam Ja chcę się zagłębić w fabułę i akcję a nie zastanawiać się jakie to 5 klawiszy trzeba teraz nacisnąć żeby było dobrze. Może jeszcze w nowej części dadzą księciowi drużynę, której będziemy mogli wydawać polecenia i walka będzie się odbywała w turach, i na dodatek będziemy mogli wybudować sobie bazę i zbierać surowce, dzięki którym kupimy sobie jakieś nowe wyposażenie :D
Można i tak tylko mnie takie coś nie odpowiada i tyle w tym temacie. Komuś to się może podobać. Jak Sands Of Time podobał mi się nawet to już w Warrior Within walki zaczęły być coraz bardziej upierdliwe a w Two Thrones twórcy przeszli samych siebie i chyba nawalili tych kombosów więcej niż w całej serii Mortal Kombat i Dead Or Alive razem wziętych :) Cała nadzieja w nastepnych częściach Tomb Raidera.
zombie czu-czu --> co niby Cię w tym śmieszy, słownik podaje tak :
prodigy
(l.mn. prodigies) cud natury, cudo; a child prodigy cudowne dziecko
ja nie widzę w tym nic śmiesznego np. Prince of Persia: Cudowne Dziecko
Troche nie podoba mi się ta rysunkowa grafika, ale na pewno będzie to fajna gra
COBRA-COBRETTI---> Ty chyba żartujesz! Ilość kombosów Warriorze była idealna i przynajmniej ja miałem pretensje, że w Thronesach było ich tyle samo....
Jeżeli nie zrobią nowych, zapierających dech, mega wypasionych kombosów, to się obrażę, to samo z mocami...Jeżeli nie będzie cofania czasu to pozabijam...
Ludzie, przecież gdyby nie cofanie czasu, akrobacje i walka (także fabuła i muzyka, ale je na chwilę pominiemy) to to nie było by to samo....wtedy byłoby to coś na rodzaj DMC i zupełnie niczym się nie wyróżniało z pośród Action/Adventure...
Seria Prince of Persia znana jest z innowacji i jeżeli w tej części nie dadzą jakichś nowych patentów, o których się innym nie śniło to, to...... eh, seria zejdzie na psy...
Ja oczekuje od tej części bardzo wiele i czekam na jej premierę o wiele bardziej niż na jakąkolwiek inną...
Ajaj, ten Prince Of Persia to bedzie hit !
Juz chciałbym wto sobie zagrac ;) aLe do wakacji już niedługo !
Ja bym chcial zeby znowu pojawil sie DAHAKA, jak dla mnie byl to, jest i bedzie najlepszy glowny przeciwnik we wszystkich tego typu grach :D
Dahaka rulez
Co do grafy, jakos komiksy mi leza, najelpiej Prince sie prezentowal w WW, fajne byly te mroczne klimaty, a do tego jeszcze ta muza od Godsmack'a... miodzio
Wolalbym zeby grafa byla na poziomie Assassin's Creed, mogliby ten potencjal wykozystac, zwazywszy ze AC znudzilo mi sie po 30 minutach grania.
Wystaczy polaczyc grafe z AC z fabula PoP i juz mamy extra giere
123el --> No dobra może przesadziłem z tym że jest taka duża różnica między Warrior Within a Two Thrones ale nie masz racji mówiąc że jest tyle samo możliwości ruchu i ciosów bo w pierwszej jest 70 a w drugiej 82. Tak przynajmniej jest według instrukcji. Jak dla mie to o jakieś 50 za dużo :)
COBRA-COBRETTI---> Mi o konkretnie ciosy chodzi, bo ich nie przybyło, ale ruchów tak... Eh, gdyby tych najlepszych mocy chociaż w TTT nie zabrali i fabułę zrobili lepszą, a i długość gry przedłużyli to może by się równała z poprzednikami... Pozostaje liczyć na Prodigy...
Tu macie fotke jak to wygląda
No tu mnie Ubisoft zaskoczył . Myślałem , że Prince of persia : Dwa trony była ostatnią odsłoną i skupią się nad kolejnymi częściami assassin's creed , a tu kolejna odsłonka ..... Nawet niezły pomysł :)
dzwiedziu Po co wstawiasz tego ss ? przecież każdy to chyba widział
Nowy Prince of Persia nie ma nic wspólnego z poprzednimi częściami gry. A więc – w nasze ręce trafi zupełnie nowa historia Księcia z Persji
Głównym zadaniem naszego podopiecznego będzie ratunek pewnej krainy
W jednym momencie krajobraz gry zmienić się w może z pięknych i kolorowych lokacji w ciemne, mroczne ścieżki.
Silnikiem użytym w grze będzie podrasowany nieco Anvil – czyli ten, znany z Assassin’s Creed
Ponoć, włosy Księcia Persji składać się będą z większej ilości polygonów, aniżeli cały bohater w Warrior Within
Premiera pod koniec roku na PC, X360, PLAYSTATION 3 oraz DSie.
Fajnie że jest nowa część.Tylko ta grafa wkurza.
DRAGON nie "czwórka" , ale "siódemka" :P
Nie wroze tej czesci niczego dobrego :/ Trylogia Ubisoftu byla extra ale to co teraz probuja zrobic pogrzebie serie tak jak 3d
Co ich podkusiło, żeby w 2008 r. zrobić tę grę z taką beznadziejną grafiką. gdyby była podobna do Assassin's Creed to bym tę grę kupił, ale jeśli będzie rzeczywiście taka jak na screenach to na pewno jej nie kupię!
Tribunal@
ale ty jesteś naiwny jakbyś chciał wiedzieć to ten silnik odpowiedzialny w tej grze to silnik graficzny z... Assassin's Creed tylko może ci się wydaje że jest brzydki bo to CELL-Shading a gra i tak dla mnie ma sup[er grafikę ale niektórzy jej nie doceniają
Danio ====> ale ty jesteś naiwny. Jakbyś chciał wiedzieć to mam gdzieś na jakim to będzie silnku. Mi chodzi o styl graficzny, a nie silnik. Styl graficzny w tej grze mi się bardzo nie podoba, nie doceniam tej grafiki. A w Assassin's Creed - mimo, że podobno to ten sam silnik - mi się podoba, i to bardzo i doceniam jego grafikę. Czaisz różnicę? To fajnie.
będzie ta gra na ps2?
wapiczapi czego się czepiasz, jak byś nie zauważył moja wypowiedź nie miała poinformować że "Heir Apparent" to nie jest podtytuł tylko stwierdziłem to że na stronce nie zmienili tego, radze się nauczyć interpretować i czytać ze zrozumieniem
Teraz po tych screenach w wątku o wersji na Xbox360 jestem już na 100% pewien, że z mojego punktu widzenia UbiSoft popełnił błąd z tą grafiką, wobec czego na 100% tej gry nie kupię, choćby średnią ocenę w internecie miała 100%, choćby GOL dał jej 100% i rekomendację, i choćby w CD-Action dali jej 10/10 i znak jakości.
E tam zobaczymy jak będzie w realu;] Naruto mi nie przeszkadza XD jezeli będzie taka grywalnośc jak poprzedniczki;] I tak będe miał;]
balom----> a widzisz zeby byla gdzies mowa o ps2 ?? nie nie bedzie na ps2
widze podtytulu sie pozbyli i wkleili "2008"
Moim zdaniem kreskowkowa grafika rodem z XIII nie pasuje do tej serii. Poza tym uwazam ze robia ta czesc na sile i moim zdaniem Assassin's Creed godnie zastapil Prince Of Persia ;)
widzieliście stronę główną tej gry myślę że ta stylistyka graficzna trochęnie pasuję ale jednak jeżeli to będzie podobne do Okami z tego co wiemy po zapwiedziach to gra dla mnie będize ODJAZDOWA :D
No jestem bardzo ciekaw co im wyjdzie ... ale to Ubi wiec nie mogą spartolić nowego księcia.
ciekawe jakie beda wymagania?
stawiam na 2GB RAM. Gdzieś tak 15 GB na dysku i intel C2D 3 Ghz. O karcie graficznej nie mam pojecia.
TO TYLKO PRZYPUSZCZENIA
Dlaczego nie mogli zrobić takiej grafiki jak na trailerze?!
Hehehe, trailer utwierdził mnie w przekonaniu, że cell-shadding będzie praktycznie niedostrzegalny - jak dla mnie oprawa w niczym nie różni się od tej z Piasków czasu. Na szczęście...
Wyglada to jak nisko budzetowa gierka :/ Po swietnej trylogii nadszedl czas na kleske i zbeszczeszczenie serii ktora trwa od 1989 roku
Ludzie oceniaja grafike i silnik po skrinach. Ignorancja się szerzy panie Panie dzieju.
Imo Cell shading zaskoczy wszyskich i gra nie straci zbyt wiele z mrocznego klimatu:)
Chyba Ubisoft nie zrobi gry z cell-shadingiem, aby nie wprowadzic niczego nowego, bo to by było śmieszne, więc nie wypisujcie głupot, ze gra się wam nie podoba, bo widzieliście artworki.
Dlaczego +12?
Jestem fanem trylogii i też z niecierpliwieniem czekam na 4 część. Ciekawe jak ten cell shading w grze będzie wyglądać. Mam nadzieje że będzie przynajmniej na poziomie Warrior Within który był dla mnie najlepszą grą z trylogii.
Wyglada to jak nisko budzetowa gierka :/ Po swietnej trylogii nadszedl czas na kleske i zbeszczeszczenie serii ktora trwa od 1989 roku
Jeszcze nie widzieliśmy nic oprócz kilku screenów i trainera więc nie gadaj bzdur.
Zbulwersowałam się okropnie, gdy oświadczono fanom, że przeżucili się na cell-shading, ale, po obejrzeniu wyśmienitego zwiastunu i tych kilku (może kilkunastu) skrinów z gry - zmieniłam nastawienie. Nigdy nie trafiło mi się grać w gry wykonane tą techniką, więc nie mogę zakładać z góry, że będzie źle.
Wystarczy cierpliwie czekać i mieć nadzieję, że wydawcy dotrzymają tym razem słowa i wydadzą latem.
Ja właśnie odwrotnie uważam ta grafika dodaje niespotykanego klimatu. Jeśli komuś podobał się klimat Warrior Within będzie zawiedziony. Jest to strzał w dziesiątkę z tym cell-shadingiem i dopiero teraz czuć tę lekką dawkę orientu. Pyzatym nigdy nie widziałem tak dopracowanego cell-shadingu jest on po prostu przepiękny i jak zwykle taki styl graficzny ma mniejsze wymagania.
Gdyby nie te kontury grafika nie odstaje od, na przykład, Assassins Creed pod tym względem. Piękne, realistyczne tła, o światłocieniach już nie wspomnę, bo gdy zobaczyłam najnowszą porcję zdjęć z gry na kilka sekund mnie dosłownie zatkało!
Ciekawe jak wygląda to w rcuhu? Ale przeczuwam, że się nie zawiedziemy.
Może twórcy bali się porównań z Assassins Creed? Gdyby nie cell-shading wiele aspektów byłaby zbyt powtarzalna
Data Premiery:
Świat: jeszcze nie ogłoszona
Przecież w trailerze pisze że "Holiday 2008" [dla nieznających ang. , "Wakacje 2008" ]...
Owszem, ale Ubisoft ma zwyczaj przesuwania dat premierowych swoich 'perełek' (zresztą nie tylko Ubifost). Miejmy jednak nadzieję, że tym razzem dotrzymają słowa *nie mogę się doczekać*
Czekam niecierpliwie na grę. Oprawa graficzna prezentuje się świetnie i nada grze odpowiedniego klimatu. Interesująco prezentuje się też temat współpracy Księcia z Eliką.
myszolka --> Witamy na GoL-u :-) Znasz mnie z Imperium Prince of Persia.
Boże co oni zrobili z tą grą , co oni uczynili porażka
Porażką są takie komentarze. Gra nie wyszła,a tysiące ludzi już w nią grało i wie że to będzie porażka. Zakrzywienie czasoprzestrzeni? Nie, to głupi ludzie oceniający grę po paru screenach i uważający zmianę stylu graficznego za porażkę. TF2 wyszło to na dobre, Battlefield Heroes zapowiada sie dobrze. Jeśli będzie to co najlepsze w poprzednich częściach (nie, nie grafika) to będzie to dobry tytuł.
Lotnik_jack --> popieram, nareszcie ktoś gada do rzeczy x)
Jak nietrudno zauważyć, nie jest to typowa grafika cell-shading (która faktyczniw wygląda jak ruchommy komiks), a niemal dopracowane do perfekcji obrazy. Twórcy spędzili ponad rok na samym kreowaniu tego stylu!
zgadzam sie lotnikiem_jackiem ktos normalnie pisze
Na wakacjach prawdopodobnie ruszy kampania reklamowa tak wyczytalem na pewnej stronce i chyba o to chodzi w zakonczeniu trailera
$Darken$ ----> Sorry mój błąd nie wiząłem pod uwagę wcześniejszych części. Pozdro
pokemonik ---> Ze strony głównej Prince of Persia wynika jasno, że premiera ma być latem! Trudno w to uwierzyć, ale, jakby nie patrzeć, Ubisoft pracuje już nad tą gierką ponad rok, więc nie jest to aż tak niewiarygodne.
A kampania reklamowa ruszyła. Sięgając pamięcią - chyba żadna część PoP'u nie miałą tylu wywiadów z producentem, jak ta właśnie (do teraz ukazało się 5 + ten na Ubidays + te krótkie, które zamieścili przed 'speedartami').
Neo ---> Dziękuje ślicznie x)
Trzeba przyznać że najnowszy Prince of Persia jest bardzo dobrze reklamowany i ta reklama jest świetnie zaplanowana (te concepty które "wyciekły" z serwera Ubi). Mam nadzieję że premiera będzie na pewno w wakacje - GoL i gram ciągle piszą o końcu tego roku.
Nie dziwię się że liczba wywiadów jest tak duża, w końcu seria zupełnie zmienia styl. Trzeba jakoś ludzi do tego przekonać.
Owszem, Neo 12. Trzeba także dodać, że 'zaplanowali' nie tylko jeśli chodzi o reklamę. Pamiętacie niespójność niektórych zapowiadanych przed premierą elementów fabuły w Dwóch Tronach? Nawet wygląd i stroje postaci były zmieniane (Kaileena, księżę (w początkowych screenach odziany był w coś brązowego) i mroczny ksiązę (w pierwszym zwiastunie miał białe włosy i kamizelkę)). Tutak od początku trzymają się z góry ustalonego planu.
I to mi się podoba.
Pierwsze trailery z Dwóch Tronów były robione na szybko, aby zainteresować ludzi - tutaj najwyraźniej zmienili plan. I bardzo dobrze.
wiadomo cos o wymaganiach?
zoloman ---> NIe, jescze cicho na temat wymagań. Wiadomo tylko, że nowy PoP tworzonu jest na tym samym silniku graficznym co Assassins Creed, ale nie wiem, czy ma się to jakoś do wymagań.
myszolka --> Biorąc pod uwagę trochę inną strukturę świata i grafikę to nowy PoP na pewno będzie miał wymagania mniejsze od AC.
Scortch---> gry zazwyczaj wychodzą szybciej na konsole.
a ja sie obawiam ze bedzie przereklamowana, jakos piaskow czasu nie reklamowali za bardzo i okazalo sie ze gra byla swietna i nadal jest :) A dla mnie taka grafika jak w najnoszwym POPie ukaze sie w tym roku jest niezbyt dobrym podejsciem, zreszta ten prince bedzie inny niz tamten... Ciekawe jaka bedzie fabula, ale watpie zeby mnei ta gra pozytywnie zaskoczyla. Lubie zmiany ale bez przesady
Przereklamowana - owszem. Co nie znaczy, że gra będzie kiepska.
Chciałbyś znać fabułę? Proszę bardzo.
Wydarzenia z tej gry dzieją się w mniej więcej tym samym okresie co wydarzenia z Piasków, także w Persji.
Nasz książę, jak się okazuje, nie jest księciem od początku. Jest zwykłym podróżnikiem, a nawet złodziejaszkiem i włóczęgą. Wracając pewnego razu przez pustynię na swym osiołku, zastaje go przeraźliwa burza piaskowa i zupełnie się gubi. Gdy burza ustaje okazuje się, że jest w przedziwnym, mrocznym miejscu (jak w trailerze). Spotyka Elikę, która karze mu jak naszybciej uciekać. Jest zupełnie zdezorientowany, ale posłuchał jej. Okazuje się, że bóg zła powoli wydostaje się na wolność, byz wyssać dobro i światło ze świata. Wszystko, co ich otacza, kolejno, zalewa czarna ciecz zwana korpucją. Okazuje się też, że Elika jest strażnczką drzewa życia i posiada 'magiczne' moce. Teraz wspólnie z ksieciem muszą odratowć zniszczone cząśtki świata i zapobiec dlaszemu rozpszestrzenianiu się zła.
Mam nadzieję, że niczego nie pominęłam x)
Fabuła jest owszem bardzo ciekawa i interesująca, ale chciałbym, aby gra miała nawet najmniejsze powiązanie z poprzednimi częsciami.
pokemonik118 [ Level: 7 - Legionista ]
A szalone akrobacje głównego bohatera nie stanowią dla ciebie choćby najmniejszego powiązania.
myszolka -> hm skoro ten ksiaze na poczatku nie jest ksieciem, a pozniej ma byc to oznacza ze jest 2 ksieciulkow ;p zreszta fabula w trylogii PoP byla taka ze tamten ksiaze przmieszczal sie w czasie, obawiam sie ze w tej najnowszej czesci nie poradza sobie z wytlumaczeniem zmian czasowych.
raziel88ck---> Nie rozumiem. Jakich zmian czasowych (w najnowszej odsłonie PoP'u)?
reszta załogi---> W wywiadzie, który ukazał się wczoraj, twórcy nadal trwają przy 'Holiday 2008'. Co wy na to?
myszolka --> Zaczynam tracić wiarę w wiarygodność Gry-OnLine. Jeśli nawet sami producenci mówią że data premiery to Wakacje 2008. Tylko czemu nie ma wieści na temat wydania w Polsce.
myszolka -> akcja dzieje sie w czasach piaskow czasow no nie? A Ksiaze pozniej cofnal czas, nastepnie w duszy wojownika ciagle zmienial czas i zmienil przyszlosc co widac bylo z dwoch tronach. Wiec nie wiem jak im sie uda polaczyc fabule najnowszego Prince'a
Ojej, Ubi nie ma zamiaru łączyć fabuł Prince of Persia i Prince of Persia Piaskowa Trylogia. Napisałam mniej więcej w tym samym czasie (tak powiedzieli twórcy). Powiedzieli, że to tak obszerne pole, że równolegle mogą dziać się rózne historie, żę Persia ma wielu książąt (?).
Zresztą, jeśli to osobna fabuła, osobne postacie - czas nie ma aż tak dużego znaczenia. Persja, starożytność.
Pisaki działy się w Azadzie, Dusza wojonika na Wyspach Czasu (więc niewiadomo dokładnie, gdzie to na mapie), Trony w Babilonie. A tę część można przenieść przecież w zupełnie inne 'perskie' miejsce.
albo chyba sie domyslam o co chodzi prodeucentowi. Poniewaz POP z 89 i POP 2 z 93 stanowily calosc, tak antologie :) POP 3D byl odrebna historia, cos w stylu ze historia potoczyla sie inaczej. Trylogia Ubisoftu z lat 03/05 stanowila jeszcze inna historie i chyba ten POP bedzie 4 historia :P Ale mnie i tak chyba nie przekona ta czesc, za bardzo polubilem 3 czesci z lat 03/05
Nie rozumiem was, przecież Prince of Persia 4 to ma być całkowicie nowy książę.
Neo12 ---> nie o to mi chodziło
Mała nie ścisłość, Holiday to nie tylko wakacje Holiday to również święta Bożego Narodzenia i ogólnie święta i to właśnie w tym okresie spodziewał bym się premiery, wakacje to jednak chyba za wcześnie no i wiadomo że w tym okresie wychodzi mniej dobrych gier bo prawie wszyscy szykują swoje premiery na październik/listopad/grudzień wystarczy popatrzeć co się w 2007 działo w tym okresie.
Nie łączcie i nie mieszajcie porzedniej trylogii z nowym PoP'em. Obie gry nie mają ze sobą fabularnie i wątkowo żadnego związku.
remekra ---> Masz rację. Wybacz za nieścisłość. Po prostu jako 'wakacje' popularniej funkcjonuje.
Huh, a się już, jednym słowem, napaliłam -. -
a wiecie czy będzie inna część
obraz z gry
obraz gry
obraz gry
weduk mnie super
balom --> te screeny wyszły już kilkanaście dni temu. Skąd mamy wiedzieć, czy będą kolejne części, skoro ta nawet się nie ukazała? Zależne jest to między innymi od tego, jak pójdzie Ubisfotowi sprzedaż tej gry.
fajnie wygląda.
na jednej stronce widziałem część,,Kindred Blades"
No nie powiem, księżulek ma zajebiaszcze sandałki ;]
balom-> Kindred blades to pierwotna nazwa dwóch tronów.
dzięks-PJanek myślałem żę to jakaś inna część która będzie
Miałem 2 poprzednie części i bardzo mi się podobały.Czekam z niecierpliwością.
Z niecierpliwością czekam na tą grę! Myślę, że będzie tak samo dobra, jak wszystkie poprzednie części. Oby nie trzeba było długo czekać na premierę. Dla mnie grafika się nie liczy, ale grywalność. I jak będzie się fajnie grało w nowego księcia to nawet grafa nie będzie przeszkadzać.
Michael_999 --> Och, tak. NIepodważalna prawda.
Swoją drogą, jakoś tak nieco uchichło po tym szumie z trailerem. Przed premierą, na którą z utęsknieniem czekam, chętnie zobaczyłabym nowego PoP'a 'od kuchni'.
wkrotce targi Gamec Convention wtedy dowiemy sie wiecej.
Nie lubie zbytnio komiksów ale moze walka będzie dobra w tej gierce
Grafa Ultimate ciekawe czy bedzie lepsaa od poprzedniej
napewno będzie lepsza o wiele lepsza
nie będzie pod tytułu
zjebali tą gre, raczej jej grafike ;/ niepodobaja mi ise gry ultimate
Silnik graficzny pochodzi z Assassins Creed ale czytalem gdzies ze te screeny to prowizorka oryginalu.Bedzie to w stylu XIII ale wierze ze Panowie rozsadni z Ubisoft nie spartola sprawy.
To za bardzo przypomina assassin creed, ale napewno nie bedzie tu takich bledow graficznych jak w AC np. strażnik zabawiający się z ławką.
pokemonik118-omg widziałem lepsze rzeczy.
btwq- z Eliki będzie całkiemk fajna dupeczka
Super
Lol, żal.... Kiszka. Zmienili postać i "pazury". Co to ma być? Łańcuch był lepszy. :( Nie kupie
Nie "pazury" tylko rękawica :P A w ogóle to gra zapowiada się cool :D
Witam wszystkich fanów prince of persia.
Otóż kiedy dowiedziałem się o tym że będzie kontynuacja mojej ulubionej gry od razu się ucieszyłem, ale mam jeden problem związany z fabułą.
Na początku czytałem że ta część ma być prequelem czyli ma opowiadać o wydarzeniach które toczą się jeszcze przed piaskami czasu, później czytałem że ma to być kontynuacja piaskowej trylogii tylko ma opowiadać już zupełnie inną historię, a niedawno dowiedziałem się że w tej części mamy kierować zupełnie innym bohaterem niż w poprzednich ( trylogia piasków ).
Czy mógłby ktoś mi to wytłumaczyć.
Z góry dziękuje.
Będzie tam robił muzę Prodigy ?
spoiler start
:P
spoiler stop
to bDzie zajebista gierka xD
jak usłyszałem ze Twa Trony to ostatnia częsc (i nikt nie powiedział ze to ostatnia częsc trylogi a nie całej seri) to czekałem az bDzie cos podobnego do PoPa... doczekałem siie Assassin's Creed ale to nie to PoP chodziarz mi sie spodobał...
Grafika ma byc odjechanaa... lecz jak zobaczyłem ze bDzie w technologi cel shading byłem troche zawiedziony bo przyszła mi na myśl XIII xP ale po screenach widac ze grafika stoi na wysokim poziomie
no chyba dobra ale coś na ps2 nie szybko wyjdzie
Ciekawe czy kiedys zrobia cos w stylu stuningowanego PoP1 jak na konsolach, tyle ze na PC. By sie przydal...Jakos mi 3D nie pasuje w PoP, ale to wina przyzwyczajen ;)
Jestem wielkim fanem Prince of Persia i również czekam na kolejną część.
Myślę że jak każda będzie fantastyczna!!! :)
Mam nadzieje że będzie to zarąbista gierka :D coś mi się zdaje ze będę musiał kompa zmienić :P
Ciekawe że Ubisoft tworzy kolejną grę ,,Prince of Persia" która tym razem nie jest kontynuacją poprzednich. Zapowiada się kolejny hit.
Ja wierze w twórców :) na pewno będzie to bardzo klimatyczna gra, bez względu na grafę
Ja też jestem wielkim fanem księcia i czekam również na tą część. Cieszy mnie że jakaś fajna kobieta będzie nam pomagać i jeszcze z tego powodu że jest łudząco podobna do rok młodszej ode mnie kuzynki. Dokładnie to samo a jak widać piękna jest a mi sie tylko wypada smucić że to moja kuzynka...:)
A propo filmu Prince Of Persia The Sands Of Time jeśli nie widzieliście to looknijcie sobie jak wygląda filmowy książe;)
http://persia.moviechronicles.com/2008-08/first-images-of-jake-gyllenhaal-as-the-prince/
Po pierwsze gra będzie na takim samym silniku graficznym jak assassin's creed, po drugie że gra ma taki styl graficzny to nie znaczy ze będzie od razu beznadziejna...
moja ulubiona seria, mam nadzieje ze i ta czesc bedzie swietna
daje w ciemno 10/10
co to ma być jakas kreskowka z komiksa?
omg nielepiej zrobic juz klon jak piaski,wojownik,wieża tylko taki shit ...
no moze jeszcze niezrobili i beda zwlekac do next czerwca... wtedy moze pokaza prawdziwe screeny
co to ma być jakas kreskowka z komiksa?
omg nielepiej zrobic juz klon jak piaski,wojownik,wieża tylko taki shit ...
no moze jeszcze niezrobili i beda zwlekac do next czerwca... wtedy moze pokaza prawdziwe screeny
Jak wam grafa nie pasuje to wyjazd czy gra musi mieć dobrą grafe żeby była fajna W prnce of persia nie liczy sie tylko grafa najlepsze w princu jest fabuła a jak sie coś nie podoba to wyjazd
ZMIENIAM ZDANIE TA GRA JEST WYJEBISTA !!!!!!!!
Ja, się ciesze, że nasz książe będzie wyglądał jak z bajki xD Włeśnie na to czekałem przez te wszystkie "książe of persia" Będzie wypas. Tylko szkoda, że - podobno - tylko będzie jeden, trudny, przeciwnik na całą misje :/ I obawiam, się o sterowanie, ale jak jeden z producentów w, którymś filmiku powiedział: "Sterowanie będzie jak bułka z masłem" xD (troche przekręciłem, ale co tam ;) )
Czekam czekam mam nadzieje ze nie sknocą bo ty gry są fajne a zaczeło się w 1989
Raczej nie sknocą bo po trailerach widać, że się starają. Mam nadzieje, że będzie to dość dobra gra. Kolorowy książe (wada czy zaleta ?), super mapki, ciekawe walki. Jak im to nie wyjdzie to, się obraże xD
Dlaczego SPAMujesz pisząc ten sam post w kilku różnych wątkach.
EDIT: Ech, czemu nie mamy już grudnia. Specjalnie z kumplem będziemy koczowali pod sklepem byle tylko dostać jak najszybciej grę. Piękna grafika, postacie, system walki, otoczenie i mapki, fajna fabułka - to będzię hicior. Byle tylko nie spieprzyli polskiej wersji.
nie przemawiaja do mnie cell shading ;\ boje sie troche ze to bedzie taki Assasins Creed + bieganie po scianach.ale zobaczymy,mam nadzieje ze mimo wszystko bedzie monitor bedzie ociekal miodem ;]
Miejmy nadzieje że tego nie zepsują :)
spoiler start
Poprzednie częsci nie były złe
spoiler stop
Miejmy nadzieję :-)
spoiler start
Poprzednie częsci nie były złe
I nie próbuj sugerować że jest inaczej.
spoiler stop
Nie moge sie doczekac kiedy wyjdzie a tu jeszcze do grudnia tyle czasu...
Nie sądzicie, że atmosfera nadchodzącego PoP'a stała się nieco uśpiona? Jeśli sięgnąć pamięcią, pół roku przed premierą, np. Dwóch Tronów, w niemal równych odstpeach czasy fani dostawali jakiś efektowny trailer czy gamplay. A tu? Premiera tuż, tuż a w nasze ręcę trafił jeden porządny zawiastun i pojedynczny gamplay =<
Już nie wspomnę, jak Ubi stara się zbierac uznanie innymi sposobami - developerski blog (który jakąds porażającą popularnością się nie cieszy), konto na youtubie, sporo,sporo wywiadów z Benem (w których, bądć co bądź, nawija o tym samym).
Mam złe przeczucia <<boi się>>
<<Tekst kopiowany ze strony ipersia.eu z komentarzy>>
No, fani, pobudka!
Od jednego z pracowników poskiego wydziału Ubi (niedawno utworzonego w Warszawie) możemy dowiedzieć się, że możliwie data premiery (w Polsce rzecz jasna) przesunięta będzie na listopoad! A głosu księciu, to już oficjalnie, użyczy Maciej Zakościelny! Moje źródło: http://polygamia.pl/pokaz-co-masz-na-swieta-ubisoft (ostatnia część filmiku).
Co Wy na to? =>
hoho zakoscielny? no niezle.co dopremiery to ja z kolei slyszalem ze ma byc w grudniu.to oczywisci ploty,ile w nich prawdy okaze sie, mam nadzieje, juz wkrotce. ja jestem troche sceptycznie nastawiony do nowej oprawy wizualnej ksiecia, ale mimo wszystko mam nadzieje ze gra bedzie conajmniej dobra i wciagnie na dlugo.ktos tam pisal ze cell-shading umozliwia obnizenie wymagan - na to bym raczej nie liczyl, podejzewam ze gra wykorzysta wszytkie nowotechnologiczne dobrodziejstwa, a wysokiej rozdzielczosci tekstury zrobia swoje.
mimo paru obaw, czekam na nowego PoPa z niecierpliwoscia.
Proszę, niech mnie płeć piękna nie zlinczuje, ale szczerze nie przepadam za Zakościelnym. Jednak muszę gościa pochwalić za zdolności dubbingowskie. Czy ktoś oglądał na programie ZigZap 'Szóstkę w pracy'? Jeśli tak wie, o czym mówię. Dodatkowo jego czysty, młody, nieco zadziorny głos idealnie oddawałby (jeśli tlyko niczego nie zwalą w trakcie nagrywania i Maćiek da z siebie wszystko) buntowniczą osobość jescze-nie-księcia, tak myślę.
Informacje z przesunięciem premiery nie są jescze zatwierdzone, jednak tak zapowiedział sam przewodnik siedziby Ubi w Warszawie.
Bez obrazy ale ten cell shading jest bardzo slaby... Mogli zrobic lepszy, do tego to nie pasuje do prince'a.
Też na początku byłam negatywnie nastawiona do nowego rodzaju grfaiki (w tejże serii dlascisłości). Kolory wydawały mi się nienaturalne, magiczne połyski zbyt nierealne. Jednak mogę śmiało na tym etapie stwierdzić, że Ubi poszło o wiele dalej, niż to wyglądało na początku => Wystarczy obejrzeć prześliczny trailer z targów w Tokio (jest m.in. na głównej stronie PoP'a princeofpersiagame.com)
Widzę że będzie pełne spolszczenie.
Wie ktoś może kto odda głos Księciu oraz Elice?
Rany, Serek55 -. -'
Spójrz sześć postów wzwyż (post mojego autorstwa)!
buu cell- shading :/ tragedia
Szkoda że nie poprowadzą dalej trylogii z tamtym księciem i piaskami czasu. Niewiem czy przestawie się na cos takiego
pzdr.
Na początku prince nie bedzie wiedział że jest ksieciem to zupełnie nowy deizain gry
Screeny wyglądają ciekawie... Zobaczymy, jak wyjdzie sprawa z "mini-bossami"... Zapowiada się całkiem fajna zręcznościówka!:D
Ta gra będzie wyjebista:D
sewor, Harry M - Wracajcie do szkoły dzieci, to nie jest gra dla was.
fajne kupię niemogę się doczekać daje 1000/10.
CO Znaczą TE Ostatnie SŁowa?
mi ta wersja gry nowe watki wogóle nie odpowiadaja;/ gra bedzie do bani
Gra będzie extra na 10000000000000000%. Grałem w wersje na komórkę i była niezła, jaka będzie na PC i na konsole tego nie wiemy, mi się wydaje że wyjdzie dobrze.
Szczerze mówiąc to wersja na komórki jest przykrótkawa i aż nazbyt denna. Do tego łatwa i posiadająca zaledwie 1/4 wątków wersji na inne konsole. A co do gry, to nie mogę się doczekać. To jest to, czego oczekuję od gry - relaks. Dużo skakania, mało walk, baśniowy klimat potęgowany możliwościami towarzyszki. Ech... żyć, nie umierać.
no bez przesady sam klima tej gry wydaje sie być przynudnawy to nie to co warrior within i two thrones a do tego ta rękawica do bani
konr23m---> a mi właśnie ta rekawica sie podoba
Jak na razie to te screeny mnie odrzucają, nie cierpię takiej grafiki, co to ma być kreskówka czy jakiś komiks durny... Oby gameplay był dobry, ale mam przeczucie że zaprzepaścili tą grę totalnie przez takie zmiany.
Pubudka, SysOp _-_ Do tej pory do dyspozycji masz TRZY trailere, TRZY Developer Diary oraz MASĘ gameplayów z różnych źródeł (w tym jeden profesjonlany wypuszczony od Ubi).
Może potrudź sie odrobinkę i poszukaj troszkę a dopero potem oceniaj (już mie wspomnę o wulgarnym poziomie twojego posta. Bo tak się składa, że bardzo lubię i komiksy, i kreskówki!), co? ><
SysOp - zawsze masz jeszcze Assassin's Creeda, na którego technologii bazuje Prince of Persia. W tym rzecz że szybko się nudzi.
Co do grafiki, to się nie zgodzę. Ma urok i to ona jest głównym atutem gry.
gierka ok ale za szybkie te walki normalnie to osłabi grę i trzeba będzie wciskać co popadnie żeby walczyć.
grafika w niektórych zdjęciach piękna,a na innych dziadowa.
fajny bieg po ścianie ześlizg na rękawicy, skoki lepsze...
będzie posiadać tryb multiplayer,chociaż te walki więc nie wiem czy kupić pop4...
Nie!!!! Co to ma być??? Co to za PoP z jakimś komiksopodobnym ludkiem! Matko jedyna czy ich powariowało? To ma być gra dla nastolatków i dorosłych czy gra dla malutkich dzieciuszków?? Ja tego w ogóle nie rozumiem. Gameplay mnie odstrasza, modle się teraz aby usunęli tą kreskówkę i wstawili normalną grafikę. "XIII" wypaliła, ale to inna bajka. To co teraz zrobią będzie kaszanką. Może nawet nieporozumieniem roku.
I przestańcie piep***, że to "super" wygląda. To jest MASAKRA na gatunki gier!
(no chyba, że w zamierzeniu autorzy chcieli stworzyć grę dla dzieci???!!!)
"A teraz pokażemy wam co się dzieje gdy książę ginie. No właśnie. Nic się nie dzieje" lol xD
(awsed) --> A słyszałeś o czymś takim ja różnice poglądów? To, że dana rzecz jednej jednostce nie przypadnie do gustu nie znaczy, do cholery jasnej, że wszystkie inne pójdą jej śladem!
To ja naprawdę głowię się i trudzę, dlaczego taki ogrom osób widzi w prezentowanych nam próbkach PoP'a wyłącznie 'komiksową' grafikę =/ Mnie osobiście zachwyca szereg detali, dopracowanie szczegółów, dbanie o najdrobnijesze elementy grafiki. Nie wmawiajcie mi, że przez dwa, długie lata ludzie pracujący nad tą odsłoną lenili się i zrobili wszystko 'na odpierdziel'.
Nie wiem, jakiej jesteś wiary, ale modlić się o kompletną zmianę szaty graficznej miesiąc przed premierą - no, powodzenia.
Mówisz, że Ubi zrobił grę dla dzieciaków. Jednak poziom, jaki sobą reprezentujesz nie wybiega poza poziom piątej klasy podstawówki _-_
Pozdrawiam =3
Po obejrzeniu tego Story trailer ogarnął mnie szok... W sposób jaki wykonany jest i ta piękna muzyka w tle sprawiają, że jeszcze bardziej chce mieć tą gre. No nie moge sie jej doczekać ;)
Spoiler w tym filmiku, więc jak ktoś nie chce oglądac to niech nie ogląda :P
http://www.gametrailers.com/player/42707.html
O tak, sam story trailer może wydawać sie dość montonny, ale ja oglądam go codziennie z siedem razy i nie czuję, że się 'wypala'. Majestrzyk.
I nie jestem pewna, czy wszyscy zauważyli - cell-shading jest mnie cell-shadingowy niż na początku. Kontury wyraźnie się 'schdziły', nie są tak wyraźne jak na pierwszy trailerach czy screenach. Według mnie to bardzo pozytywna poprawka =>
myszolka --- sam mówisz o "różnicach poglądów" a piszesz, że "Jednak poziom, jaki sobą reprezentujesz nie wybiega poza poziom piątej klasy podstawówki _-". Więc jak? Sam jesteś dzieckiem i twój na razie mózg jest niewystarczająco mocny do przerobienia własnych napisanych słów.
Ehh, szkoda gadać.
Grafika grafiką, ale może gameplay będzie dobry?
Wypraszam sobie. Grono fanów Prince of Persia nie stanowią wyłącznie osobniki męskie i, na przykład, jestem tego przykładem =p
Zrozumiałabym, gdyby należąca do mnie ksywka brzmiała obojnaczo, ale, bynajmniej, 'myszolka' jest rodzaju żeńskiego i jest toc słowo pochodzenia polskiego, więc chyba nietrudno odgadnąć, jaka płeć kryje się za takim pseudonimem -. -"
A reszty Twojeg posta daruje sobie komentować. Geez, really... <wzdech>
moim zdaniem gra bedzie denna w porównaniu do poprzednich częsci ale to tylko moje zdanie:P
przecieź każdy może mieć inne zdanie:)
A moim zdaniem to bedzie kolejna wspaniała częsc
CO ONI ZROBILI Z PoP.....
pozostale czesci to mistrzostwo a to z taka grafika i z takim glownym bohaterem to porazka ;(
jestem fanem princa szczegolnie WW ale to to juz nie jest PoP...
Należy czekać do premiery bo wtedy wszystko będzie jasne. A może ta grafika będzie dobrym rozwiązaniem?
Nom zobaczymy czy gracze zaakceptują inny styl grafiki, ale myślę że przez to może być ciekawsze, lecz trzeba czekać do premiery!
A wiecie może że ta gra jest zrobiona na tym samym silniku graficznym co Assassin's Creed? Gdzieś czytałem a porównując wymagania Assassin's ma trochę większe...
Jak zobaczyłam jak będzie wygladać grafafika w tej grze to sie załamałem, nie mam pojęcia dlaczego ludzie się tak jarają jej wygladem, a jeśli chodzi o wymagania to są śmiesznie małe. Najlepiej by było jak by w pełni wykożystali silnik z gry Assasine..... wtedy to by dopiero była gra na miano kontynuacji legendarnej serii, a tak to tylko bedzie zwykła gierka która przejdzie bez echa. I jeszcze jedno ,szkoda że zmianili postać, mogli by zostać przy sprawdzonym Księciu Persii
ja mam tylko nadzieje, że gra nie będzie krótka, oraz, że będzie do wyboru wersja angielska z polskimi napisami... bo jakoś Zakościelnego tam nie widze ;/
W roli księcia Maciej Zakościelny
Mamo! Ratuj!
Tak, już od przynajmniej półtora miesiąca było wiadomo, że księciu użyczy głos właśnie pan Zakościelny.
Ja tam wierzę w jego możliwości, bo nie będzie to jego pierwszy raz. Ale, cóż, obawy też i są - bo jak sam powiedział w jednym wywiadzie - gdy podkładasz głos w grze, nie widzisz ani postaci, ani przebiegu akcji (odwrotnie ma się to w filmach animowanych, gdzie na ekranie przed aktorem wszystko wudnieje), co jest bardzo ważne, kiedy chcesz oddać emocje, więc polegać możesz jedynie na swojej wyobraźni i, ewentulanie, na scenariuszuk, który trzymasz w rękach =p