STALKER: Clear Sky [PC] - DirectX 10
No to jeszcze trochę i będziemy się czuć jak w rzeczywistości grając w cokolwiek.
A trailer bardzo fajny. Choć widziałem go już jakiś miesiąc temu. Więc GOL się trochę spóźnił.
ladnie, ladnie ale pierwszy stalker mial nieproporcjonalnie wysokie wymagania sprzetowe do jakosci grafy:/ Do tego gra na minimalnych detalach chodzila niewiele lepiej od max. Oby sie to nie powtorzylo.
Taaa, a pamietacie pierwsze trailery stalkera z megafizyka i cudna grafika?
Wszystko to mozna zrobic z palcem w d... pod DX9, wiec chyba MS jakims dofinansowaniem im syponal zeby im sie syfiasta Vista sprzedawala.
wrazenie robi dym i woda oplywajaca powieszchnie - ale to i to tez da sie zrobic pod dx9
patrz bioshock i world in conflicti
co nie zmienia factu ze to i tak dla mnie najbardziej oczekwiana premiera tego roku
a ostatnio przeszedlem stalkera z modem wheather overhaul - wyglada niesamowicie
takie se...ten stalker Ja tam chcem GOW2 i juz :))) ale szczerze? to wole inne gry fpp ta mi nie pasuje ;p
Wszystko to bardzo fajnie wygląda, ale to tylko bajer nie potrzebny nikomu do gry ;) Oby warstwa fabularna trzymała poziom w tej grze, bo tylko to się dla mnie liczy. A ten ostatni odgłos wystrzału mi przypomniał trochę Blooda 2 ;)
wszystko pieknie wszystko spoko, byle by poprawili niektore elementy rozgrywki:
- bandy respawnujacych sie bandytow w dresach i zolnierzy - to byla przesada :/
- wiecej side questow z pomyslem, poprawiony inwentarz oraz caly system handlu
- wiecej roznorodnych mutantow - jakos ubogo bylo w jedynce, glownie spotykalo sie psy,swinie,dziki, gdzieniegdzie bloodsuckera
- sposob prowadzenia fabuly na bardziej trzymajacy sie kupy
- niektore lokacje sprawialy wrazenie niedopracowanych - ja rozumiem, ze zona jest opuszczona - ale mogliby dac wiecej modeli mebli i wyposazenia budynkow albo np. sprawa mnogiej ilosci pustych skrytek - kiedy wdrapuje sie na ostatnie pietro jakiejs zakichanej fabryki i znajduje skrzynke - to mogloby cos w niej juz byc - zeby miec ochote na eksplorowanie innych tego typu miejsc - co i tak robilem :P ale fakt pozostaje
- no i moze to najmniej istotne - ale chmury na niebie , mimo faktu, iz wygladaja za**** moglyby sie poruszac :) bo troche dodaje to wrazenia plastycznosci, razem z nienajlepiej wykonanymi modelami niektorych drzew :)
no tak czy siak bedzie dobrze, ale jakby tak poprawili wyzej wymienione - dla mnie 10/10 :) oczywiscie jezeli fabula bedzie konkretna ;)
Ladne to to. Ale Stalker miał wysokie wymagania przy dobrej grafice. Więc przy tej pewnie 3 GF 9800 GX2 niewystarczą :P
@Otton_von [ Level: 2 - Pretorianin ]: zacznijmy od tego, ze pewnie nawet jednej takiej dual-gpu karty ta gra nie obsluzy porzadnie, a co dopiero trzy.
Amo jeśli chesz mieć takie rzeczy w STALKERZE to poszukaj odpowiednich modów, myślę, że większość z tego co napisałeś jest w jakiś wprowadzone.
Czekam z niecierpliwością to będzie hit
DirectX 10 super sprawa
na koncu widać jak leci woda po tym baneże reklamowym, ale założe się że nigdzie nie kapie :p tylko spływa ale jak dochodzi do konca reklamy to pewnie znika :p
angalo -> ja już stalkera sie pozbylem, ale wiesz ,chcialbym w tego prequel'a grac bez koniecznosci dodawania modow itd :) poza tym niektorych aspektow nie zmienia zadne mody
Liczę na to, że Clear Sky będzie już dokładnie tym, co programiści chcieli uwzględnić pierwotnie w Stalkerze. Kaskę mają, nikt ich chyba już nie goni z terminami - wystarczy poprawić niedoróbki oryginału (a tych było, że hoho...), dostosować grafikę do dzisiejszych standardów i pozostawić stary klimat, a nowy Stalker ma szansę na tytuł FPS-a roku 2008.
Robi wrażenie :)
No zobaczymy co z tego wyjdzie, pierwszy STALKER bardzo mi się podobał mimo wielu niedopracowanych elementów, dwójka na pewno będzie lepsza!
e tam bajery w tym DX10, bez nich tez bedzie super, rzadko sie zauwaza podczas gry takie rzeczy