Call of Duty 4 bije kolejne rekordy
Nie ma co się dziwić, ta gra ma świetny, idealny itp. Multiplayer, wciąga jak cholera.
Już widze te komentarze 15 letnich fanboyów CSa xDD
Jestem pod wrażeniem tych liczb, ale tak dobra gra zasługuje na to wyróżnienie
Najlepszy tryb multi w jaki miałem okazję grać. Kampania to też miazga.
Nic dziwnego.
Swoją drogą nie dziwie sie,że PC'towcy nie mogą grać z konsolowcami - użytkownicy padów dostaliby niezłe bęcki od użytkowników mysz+klawiatura :D
PC nie maja szans w
- platformowkach
- racerach (ach te naciskanie kursora w lewo by jechac dosc plynnie w zakrecie)
- bijatyki
- sportowki
kontra konsole
To w koncu ile sprzedalo sie na kazda platforme sztuk?
tak sie sklada ze COD4 jest swietny nas wszystkich platformach od PC po X360 i PS3 ta gra to poprostu hicior :D jednego tylko mozna zalowac ze producent nie zrobil wspolnych serwerow dla PCtowcow, X360 i PS3 :(
Konsolowcy nie maja szans w
- RTS ( z zamknietymi oczami mozna z nimi grac )
- FPP ( stopami mozna ich pokonac )
- RPG
- SYMULATORY ( prawdziwe nie tak jak ta szmira ACE COMBAT )
- Wszystkie gry on-line ( bo to przeciez tepe buraki grac nie potrafia , mysli ze ma pada w rece od roku to juz wielki mistrzunio ale prawda jest taka ze do prawdziwego 15 letniego grajacego PC-towca nei ma szans w nic )
M$, SONY OUTSIDE !!!!
mariola288
ty k*rwa mózg sprzedałaś na czarnym rynku rumunom bo nie wiem jak można być tak głupim
nie dziwie sie,że PC'towcy nie mogą grać z konsolowcami - użytkownicy padów dostaliby niezłe bęcki od użytkowników mysz+klawiatura
Pierwszy lepszy konsolowy fan tej gry by cie rozjechał na łopatki
Master --> w przypadku marioli, można
Według mnie to zależy od przyzwyczajenia, ja wiem że nie dla mnie jest pad stworzony, ja nawet w platformówki gram na myszce i klawiaturze, próbowałem grać na padzie to po prostu nie mogłem i leży teraz zakurzony na półce, sięgam po niego jedynie kiedy chcem sobie pograć w trochę większej odległości od PC. Kurde mogli by zrobić w końcu jakąś grę, w której będą mogli grać naraz, Pecetowcy i konsolowcy, chyba w Shadowrun można było grać razem, ale ta gra za dobra raczej nie jest, gdyby w CoD4 to było to byłoby idealnie:).
Już teraz na serwerach PCtowych ludzie narzekają na knifowanie, a na konsolach przy używaniu noża jest potężny auto-aim :) Więc gry PC vs konsole pewnie by wyglądały tak, że PCtowcy trzymali by się z daleka i próbowali odstrzelić konsolowców, a konsolowcy by biegali i głównie knifowali :D
Call of Duty to rzeczywiście udany produkt. Jednak nie bez wad, jak na mój gust. Jest strasznie chaotyczna (spawn nie wiadomo gdzie, brak jakiejkolwiek kontroli), idiotyczna koncepcja helikoptera i nalotu, małe mapy, żadnych utrudnień związanych z balistyką i, co może najtrudniejsze do wytłumaczenia, a bardzo istotne, niespecjalnie, przynajmniej jak dla mnie, symuluje napięcie, które mógłbym wyobrazić sobie jako wywoływane atmosferą pola walki (o ile jestem w stanie to sobie wyobrazić). Niemniej jednak gra jest faktycznie dobra. Ale to ... taka gra.
Nie spotkałem nigdy lepszej gry tego typu niż Joint Operations: Typhoon Rising, który już umiera...(ponuro realistyczny klimat, rewelacyjny engine balistyczny - nawet może trochę przesadzony, obłędne mapy i echh...) Dlatego czekam z niecierpliwością na najnowszy produkt z cyklu (niestety Black Hawk, jeśli nic nie pomyliłem) firmy Novalogic. Ktoś tu lub na forum Battlefielda napisał, że gdyby stworzono grę z enginem JO:TR i grafiką Battelfield 2, to byłaby gra doskonała. Lepiej bym tego nie opisał.
Pozdrawiam
nic dziwnego call of duty 4 to według mnie najlepsza gra
mam problem w multi. gdy chce odświerzyć liste serwerów to nic się nie pojawia
Koktajl nie rób z siebie fanboya plz
A o co chodzi, z tym Auto-Aim, na konsolach że niby automatyczne celowanie? Jak to działa? Chodzisz tylko i naciskasz spust, a gra sama celuje? Czy jak?
mariola288: na jakiej podstawie oceniasz że konsolowcy nie mają szans z wami pc-towcami ??? Nie jeden umie się posługiwać lepiej padem niż ty niż ty na myszy i klawiaturze grając w FPS-y. Swoją drogą możesz się pochwalić że nikt z tobą nie ma szans w graniu w gry typu FPP stopami- prawdziwe mistrzostwo świata hehe :) Twoja głupota mnie przeraża bo to już nie jeden taki twój tekst który przeczytałem na GOL. Robisz to bo ci sie nudzi czy może dlatego że bardzo chciałabyś mieć konsole ? Myślę że uwaga Master Kiełbasa (pozdro :) jest w tym wypadku bardzo prawdopodobna :)
Wszyscy jesteście siebie warci....
remekra --> jak więsz jak działa jeden czitów zwany aimbotem, to juz wszystko wiesz.
Inna sprawa, ze w kazdej grze to jest opcja, z której korzystają tylko wyjątkowi ułomniacy.
Co do tematu to dla mnie CoD4 w multi to mega porażka. Małe mapy, bronie mają zerowy odrzut, snajpy mimo patcha nadal nie działają dobrze, przereklamowane perki, zwalone hitboksy, karabiny które są skuteczniejsze na dystans niz snajpy, przesadzone P90, brak dynamiznu takiego jak w CSie. Ze juz nie wspomne o wyszukiwarce serwerów. Bardziej zjebanej nie znajdziesz w ŻADNEJ innej grze.
W CS'a grałem 5 lat, w Battlefielda gram juz półtora roku z małą przerwą, CoD4 zaczął mnie irytować juz po 3 miesiącach.
CS>Battlefield 2>CoD4 :)
_MaZZeo - przecież CoD 4 nie ma wyszukiwarki serwerów ;).
Jak dla mnie CoD był świetny na multi i w singlu, bo właśnie taka rozrywka mi najbardziej odpowiadała :).
A ja myślałem że tylko css ma zwalone hitboxy ;p
Maxblack --> jak nie ma, jak jest? ja mówię o wersji PC, nie wiem jak jest z tym na konsole.
Chociaz, szczerze mówiąc to to coś trudno nazwać wyszukiwarką serverów...
Erni^escik --> hehe, zwalonych hitboksów to nie ma chyba tylko CS, Quake czy Halo, chociaż jesli chodzi o ten ostatni to oceniam to po obejrzeniu setek filmików z online gameplaya.
A CSS to rzeczywiście hitboksy ma zrobione badziewnie. Podobnie DoDS. Call of Duty również. I Battlefield 2, bo w BF2142 jest z tym duzo lepiej. A takie Quake Wars to w ogóle wybija wszystko inne pod tym względem :)
mazzeo- mówisz o wersji na PC, prawda? Na x360 hitboxy są w porządku, małe mapy są w sam raz dla 18 osób, wyszukiwanie meczy jest megaszybkie, a w miarę wolne tempo jest zaletą:) Oczywiście dynamizmu nie brakuje, co najważniejsze brak cheaterów.
Koktajl Mrozacy Mozg
Dlaczego sądzisz, że na PC gramy tylko na klawiaturze i myszce? Ja mam do PC podpięte dwa pady (jeden taki jak do PS2 a drugi jak do X360) i w platformówki, wyścigi i bijatyki gram na padach. W strategie i FPS na klawiaturze i myszce. W TPP różnie, w zależności od gry. Mam wybór, którego nie mają gracze konsolowi bo firmy się uparły, że nie będą umożliwiać konsolowcom gry na klawie i myszce. Dlaczego? Bo nie i już.
Zresztą joypad nie jest optymalnym kontrolerem do bijatyk i wyścigów. Do bijatyk najlepszy jest arcade stick a do wyścigów samochodowych kierownica. Do symulatorów lotu (których na konsole właściwie nie ma) najlepszy jest joystick.
Bandi90 ------> Spróbuj bez autocelowania a przekonasz się ile jest warty pad w FPS-ach - gwarantuje Ci że zanim zdążysz się ruszyć gracze korzystający z myszki i klawiatury podziurawią Cię jak sito (względnie zrobi to przeciwnik komputerowy).....
Oczywiście jak wolisz oszukiwać to porównuj myszkę do pada z włączonym automatycznym namierzaniem, ale z realizmem ani uczciwym porównaniem realnych (a nie sztucznie podbitych przez cheat) możliwości tych kontrolerów nie ma to nic wspólnego.
Czyli sam Ci celuje, i jakbym miał Xboxa360 i grał na nim w CoD4 Multi, na jakimś tam serwerze, to każdy mógłby mieć sobie włączonego Auto-Aim? Czy są serwery na których jest to zablokowane?
troche nie rozumiem tej dyskucji - nie ma co porownywac grania w tego samego fps'a multi na pc i konsoli bo to sa dwa rozne typy rozgrywki, na konsoli calosc (w przypadku cod4) nie jest tak chaotyczna bo kontrola w rozgladaniu sie na padzie jest duzo bardziej ograniczona niz myszy. (i zanim sie na mnie rzuca konsolowcy - ktorym juz,juz, prawie sam jestem - nie mowie, ze pady sa "ograniczone", ale w tej konstrukcji jakiej sa teraz - w czasie reakcji sa za myszkami).
Na pc - (bo tak gram cod4) gra to istny chaos (na 90% serwerow), gdzie 50 osob doslownie szaleje i mamy prawdziwa wojne, sam wole takie rozwiazanie bo calosc (dla mnie - widzialem oba multi - pc i 360-tke) wypada dynamiczniej.
Sposob poruszania sie na padzie jest taki, ze fizycznie nie jest on w stanie pobic myszy bo zostal zaprojektowany nie do fps'ow - a na pc z braku laku - fps'y "zaadoptowaly" mysz bo nie bylo wyjscia.
Kazdy kto widzial game play multi z konsoli i widzi ten z pc wie, ze takie multi nie mialo by sensu - kill'e jakie sie robi na pc sa poprostu niedowykonania manualnie na konsoli - jesi mialy by wystapic w jednym meczu to calosc byla by raczej smutna niz fajna. (wszystkie te jupm kille z obrotem na pc - jak ktos taki wpadl by w konsolowa rozgrywke to musialo by byc 10 do 1 zeby ludzie na padach mieli sie czas obrucic ;) ) Osoba ktora mysli, ze granie cod4 konsola vs pc mialo by sens nigdy nie widziala meczu na pc. ;)
_MaZZeo - nie zartuj sobie, CS jest popularniejszy bo male wymagania i poporstu byl peirwszy, ale hitboxy ma znacznie lepsze CSS; w CS potrafia Ci wejsc hedy z dupy, ktore w CSS nie wejda, bo jest dokladniejszy hitbox (w CS byl interpolowany) oraz kula ma lepiej liczona trajektorie ruchu. Uwzglednianie parti ciala tez stoi wyzej. Fakt jest ze osoby przychodzace z CS i grajace w CSS na poczatku sobie nie radza z tym, po czasie gra sie wybornie poprostu.
Ale chrzanicie z tym autoaimem na konsoli.
Po pierwsze to nie zaden "Auto" aim, tylko wspomaganie celowania, ktore zreszta nie w kazdej grze jest. Po drugie wspomaganie to jest minimalne i raczej polega na tym, ze ulatwia namierzenie celu kiedy celujesz w jego poblize, np. na dalekim zasiegu kiedy trudno jest na padzie dokladnie wymierzyc w jeden punkt.
Poza tym czasem to przeszkadza a nie pomaga.
Oczywiscie, ze granie crossplatformowe nie mialoby sensu, gdyz gracze PC mieliby przewage. Na pewno sa ludzie, ktorzy na padach tez wymiataja w FPSy, ale przecietny gracz radzi sobie lepiej z myszka IMO.
Ostatnio gralem w COD4 na hardened kampanie. Na X360 dlugo sie meczylem z niektorymi misjami, natomiast pozniej u kolegi na PC przeszedlem je praktycznie za pierwszym razem, mimo ze dawno juz nie gralem na PC...
NFSV fan- w fps-ach na konsoli nie ma ŻADNEGO autocelowania ,jest jak napisał Bajt lekkie wspomaganie , które nieco ułatwia namierzanie gdy celujesz w pobliżu celu i tyle ( i tak jeszcze nie we wszystkich FPS-ach tak jest) . Nie ma mowy o automatycznym namierzaniu celu jak choćby w GTA San Andreas na PS2. Jeśli nie wierzysz to zagraj w jakiegoś fps-a na konsoli np. na playstation 3 w Resistance Fall of Man i wtedy się przekonasz.
P.S: nie lubię oszukiwać :)
Może ktoś biegły w konsolach wyjaśni mi, dlaczego tak znakkomity obraz, jaki jest w CD4 multiplayer nie może być zastosowany w singleplayer? Gdy nie ta różnica, singleplayer byłby grą wybitną, a tak jest tylko ardzo dobrą. Chwilami ten fotorealizm jest wręcz przesadzony.
dss, ale OCB? O jakiej wersji mowisz? Bo na X360 w SP grafa jest chyba nawet lepsza niz w MP.