World in Conflict doczeka się pierwszego dodatku
Zapowiada się ciekawie.
<= # Otoczenie (budynki, pojazdy, lasy) całkowicie podatne na zniszczenie.
Ciekawi mnie jak gra sprzedala sie na swiecie ze producenci zdecydowali sie na wydanie dodatku (jesli to sie sprawdzi)?
fajnie już sie nie moge doczekać
W Warcraft III też można było niszczyć lasy :)
takie w tym halo że ta gra ma poprostu swietny multiplayer i dla fanow WiC informacja o dodatku to swietna wiadomosc. nie mam zamiaru sluchac wiecej negatywnych opini nieudolnych graczy... ta gra troche jednak od gracza wymaga i byle szczeniak tego nie zrozumie.
dla mnie to swietna wiadomosc. pozdrawiam wszystkich odwiedzających massgate
Taaa w coh po byku mozna bylo znisczyc cala mape - domki sie rozwalaly, i czasami jak na cos czolg wjechal. Na tle WiCa gdzie cala mapa po 10 minutach mogla wygladac jak powierzchnia ksiezyca + mood change, coh wyglada strasznie blado.
patchu -> ten "szczeniak" ma 29 lat, wiec nastepnym razem pomysl przez chwile co piszesz
finfafin -> ostrzal artyleryjski w CoHu widziales?
Moze cie zdziwie bo przeszedlem CoH ze 2 razy wiec widzialem wiekszosc rzeczy. I ten krociutki ostrzalik trwajacy ~20 sek i uzywany 2-3 razy na mape, ktory i tak oprocz niszczenia jednostek nie daje zadnych innych korzysci jest niczym w porownaniu z wicem gdzie takich ostrzalow masz i z 20 na mape trwajaca 20 minut. Dolicz do tego nuki, fuel air bomby, naloty, gaz, napalm, lgb niszczaca mosty, a twoj podziw do mozliwosci niszczenia mapy w coh drastycznie spadnie.
Ty za to chyba w WiC'a nie grales, right?
Pudlo, gralem. I niestety mimo tych pieknych zabawek sama gra w multi (bo singiel jest slaby) nie dorasta CoHowi do piet. Tak ze nie musisz sie napinac :>
patchu ta gra akurat jako RTS wymaga malo . Po becie ja zrezygnowalem z zakupu . Gra ma tylko sens jak sie gra w duzych zgranych druzynach . W normalnej rozgrywce jest nastawiona na strategicznych casuali ktozy nawalaja sie artyleria latajac po mapie az nie natkna sie na gracza ktory ma armie przeznaczona do walki z ich wlasna ( schemat kamien papier nozyczki ). Ale nic straconego bo zaraz fundusze na zakup straconych jednostek wracaja na konto . Od bety cos sie zmienilo?
finfafin to co mowisz odnosci sie wylacznie do trybu dla jednego gracza .
Akurat WiC w multi przebija CoH o kilka dlugosci, jezeli ktos oczywiscie nie lubi odgrzewanych kotletow, wszak w coh mechanika jest żywcem zerżnieta z DoW'a, a ta bardzo od tej W3 nie odbiegala :>
No i grajac po necie chce grac Z ludzmi, a nie OBOK nich. Nie ma sie co oszukiwac ze CoH ma jakies uber mozliwosci gry druzynowej.
Udajesz, ze wiesz jak wyglada gra w multi w CoHu a tak naprawde bredzisz jak potluczony. Mechanika zerznieta z DoWa? W CoHu masz sektory (3 rozne surowce) ktorymi mozesz odciac przeciwnika od dostaw, praktycznie nie budujesz bazy, masz trefy zniszczen pojazdow, deformowalny teren, brak "magicznych" uzupelnien oddzialow, brak walki wrecz itd.
Co do gry druzynowej - jesli nie bedziesz scisle wspolpracowac z ludzmi z teamu to nie masz zadnych szans na wygrana. Granie "obok" konczy sie wtopa.
Domyslam sie, ze to, ze WiC jest Ground Control w innych realiach juz ci nie przeszkadza?
Luke, w Coh nie da się roznieść mapy choćby nie wiem co się działo, kompania ma dosyć słaby engin jeśli chodzi o zniszczenie mapy. Owszem po arty są jakieś kraterki, ale są małe i brzydkie, dodatkowo nie da się zniszczyć ziemii gdzie jest zabudowanie.
Miniu: to ty jednak odpal sobie WiC w werji finalnej, bo beta a to co jest teraz to duza roznica.
nie bede sie sprzeczać o to ile wymaga od gracza gra, z kims kto w to poprostu nie gra (nie grał).
"Fundusze" moze i wracaja ale na tym polega caly mechanizm. jezeli nie umiesz grac taktycznie, i tracisz szybko swoje jednostki musisz niestety sporo odczekac zanim bedziesz mogl ponownie cos zwerbowac. srednio na sekunde wraca sie od 50 do 20 punktow gdzie zakup ciezkiego czolgu to 1200. nie jest to takie "zaraz". w tym czasie przeciwnik ma przewage. dodatkowo jednoski ktorych sie nie traci, zdobywaja stopnie przez co mogą szybciej strzelac, czesciej uzywać np pocisku HEAT, wiec odpowiednie rozstawienei jednostek i poruszanie sie nimi owocuje w same kozysci.
_Luke_: "Co do gry druzynowej - jesli nie bedziesz scisle wspolpracowac z ludzmi z teamu to nie masz zadnych szans na wygrana." identyczna sprawa jest w WiC wiec to zaden argument na plus CoH.
Śmieszy mnie argumenty o braku możliwości budowania baz, budynków itp. gra jest nastawiona na szybką akcje (nie "bezmyślną"! - poprostu przyspieszona o te zbedne 10 minut rozbudowywania "baz")
może poprostu część komentujących WiC raczyła by odpalić multi choć na chwile i nie pisać pierdól
ojojojo
W coh sektory to akurat rozbudowany pomysl z dow w ktorym jednosurowcowe sektory juz wystepowaly, baze sie buduje bo przeciez caly sprzet z nieba nie spada, strefy zniszczen i brak walki wrecz - no zajebiscie duzo to zmienia. Deformowalny teren? :D No fakt, niszczenia domkow w dowie nie bylo, ale nie nazywaj tego deformowalnym terem.
Teraz pare rzeczy zerznietych z dowa - system uzupelniania teamow (lekko przebudowany), kupowanie dla nich broni, cala mechanika upgradeowania jednostek i upgradeowania bazy, IDENTYCZNY schemat gry - zajmij punkty na mapie, wybuduj jak najwiecej jednostek, rozwal baze wroga. Mechanika w CoH to rozbudowana mechanika DoW.
I nie pierdol o jakiejkolwiek grze druzynowej w coh, bo to jakie jednostki wezmie jeden gosc z teamu w zaden sposob nie wplywa na powodzenie drugiego, nie ma tu zadnego wzajmnego uzupelniania sie. Teamplay z coha jest na poziomie pubowego cs'a, ten z wica nawet na publikach przypomina jego rozgrywki klanowe.
finfafin prosze nie osmieszaj sie . W Coha multi nie grales chyba wogole , bez wzajemnego uzupelniania sie i wspolnej taktyki to daleko w tej grze nie zajedziesz .
patchu odpalic to sobie mozesz papierosa . Nie mam zamiaru kupic gry ktora mnie po becie odrzucila. Odnioslem wtedy wrazenie ze gram w GC super light rozgrywka totalnie nastawiona na mikro. Jesli nie gralo sie z klanem lub znajomymi to kazdy robil co chcial . Z tego co widze na forum gr.org nic pod tym wzgledem sie nie zmienilo i pubow trzeba unikac . Istnieje mozliwosc zobaczenia gdzies video replayow z najnowszej wersji gry?
Miniu z wzajemnoscia prosze cie bys sie nie osmieszal nt. wic'a, o ktorym najwyrazniej nie masz pojecia. Tylko ze ja moge miec nikle pojecie nt. CoH ale badz co badz gralem w niego troche dluzej niz ty w wica i to bynajmniej nie w bete.
Wyjasnij mi tez jakie to w wicu moze byc mikro gdzie dowodzi sie max 8 jednostkami?
ja nie mam zamiaru sie klucic. nie gralem w CoH i zlego zdania o nim nie powiem bo NIE MAM PODSTAW. ale jak ktos nie gra obecnie w WiC w multi a tymbardzjej mecze klanowe to prosze by zrobił to samo.
patchu poczytaj wyzej to zobaczysz ze pisalem ze mecze klanowe w Wic sa fajne i tam gra pokazuje swoje pazury . Problem mialem z pubami. Sa jakies video replaye? Naprawde chcialbym zobaczyc czy od publicznej bety ta gra zmienila sie tak bardzo jak twierdzicie . Jesli nie ma to chociaz napisz co uleglo zmianie .
finfafin wiesz wogole co to mikro? Akurat im mniej jednostek masz tym wieksze ma znaczenie niz makro . Szczegolnie w takiej grze jak Wic gdzie to drugie jest ograniczone do minimum. Im mniej ich masz tym wieksze znaczenie na polu walki odgrywa pojedyczna jednostka i jej zdolnosc wiec optymalne nimi zarzadzanie przeklada sie na wieksze szanse na zwyciestwo.
postaram sie zalatwic kilka od naszego lidera klanowego bo zbiera wszystkie.
w od bety zmienilo sie praktycznie wszystko co zwiazene z obrazeniami, czyli sila zadawanych obrazen, zasieg AntyAir... takie tam :D najlepiej przeczytac change log. dobrze ze massive dba o fanow WiC. jest juz 7 patchy wyrownujacych rozgrywke.