Pecetowy Mass Effect bez darmowych dodatków?
Wciąż nad tym pracujemy. Przed nami jeszcze kilka miesięcy pracy, więc dodatki mogą się w niej znaleźć
gdyby tak było,to by przesuneli premierę.
mega te gry ostatnio długo robią :( nabieram wrażenia że ci wszyscy programiści to mega lenie.
whiter --> Wydaje mi się, że wyrażenie "wciąż nad tym pracujemy" oznacza po prostu, że wciąż negocjują warunki z Microsoftem.
Pilav
Pewnie masz rację, a znając politykę MS i ich chciwości (tak, tak chciwości i nie wyskakiwać mi z tekstami, że gry nie robi się dla frajdy ale dla pieniędzy) skończy się zapewne na podstawce bez dodatków.
Pilav, Angalo ---> Ładnie, pięknie, tyle że bez sensu. Nie muszą negocjować nic z Microsoftem, ponieważ : BioWare od pewnego czasu jest własnością EA. Prawa do Mass Effect ma Bioware/EA. Ponadto EA wydaje pecetową wersję Mass Effect (na zachodzie). Coś jeszcze dodać czy już rozumiecie ?
Najprawdopodobniej chodzi o to, że tych dodatków mogą nie zdążyć zaimplementować, tym bardziej że premiera wersji PC jest w maju (czyli raptem za dwa miechy), a w wersję na Xpudło wysedł dopiero pierwszy dodatek (wczoraj lub przedwczoraj). W każdym razie nie macie się co martwić - gra, nawet bez tych pseudododatków jest super :)
lordpilot ---> Tu nie chodzi o to, kto jest włascicielem praw do Mass Effecta (bo wiadomo, że EA) ale o warunki dystrybucji tzw. "downloadable content" z konsoli. EA wydaje tylko pecetową wersje ME, natomiast MS jest publisherem wersji konsolowej i może mieć prawa wyłączności do DLC (podobnie jak np. z GTA IV).
Skoro dodatkowe mapy, postacie, questy itd są gotowe na konsoli to przeniesienie tych danych do wersji PC to tylko formalność.
EDIT: Implementacja danych jest tym bardziej prosta, że wszystko hula na UE3.