Pojemność płyt Blu-ray nie satysfakcjonuje Hideo Kojimy
Co za sciema... Nie wierze ze nie moga sie zmiescic nawet na dwuwarstwowym blu-ray'u (50 GB). Panie Kojima: Wciskaj kit w okno bo szyby drżą!
Kolesia nie zadowoli nawet 100GB na płytce bo powie ze mu się intro nie mieści które trwa półtory godziny w rozdziałce HD :P
To niech wyda gre na hdd 300GB.
Hideo Kojima nie satysfakcjonuje Hideo Kojimy.
juz teraz przesadza, rozumiem 8GB na dvd na x360, ale bez jaj.
gosc powinen zobaczyc intra z amigi - w kategori 32KB a potem marzekac na blu-ray
Kiedys to wszystko sie miescilo na dyskietce i bylo lux. Teraz nie dosc ze nikomu sie nie chce "wycisnac" z karty czy procesora maximum to jeszcze im za malo iles tam GB czy TB. W dupach sie im poprzewracalo a gry coraz bardziej nudne i powtarzajace schematy.
To ciekawe co zrobi kiedy w Konami zapadnie decyzja o wydaniu MGS4 na Xbox360...
Jeśli zastosował trik powielania tekstur dla skrócenia czasu doczytywania to faktycznie mogło mu braknąć.
b4r4n - a Ty uparty jak nie powiem, kto :)
Tribunal - będzie bolało :D Chociaż wydaje mi się, że konwersja to kwestia czasu, maks 18 miesięcy od premiery na PS3.
to niech wydadzą na 200 GB i będa mieli spokój... ehh HK to już jakby nie mógł uczepić sie blue'raya
To będzie ostatni Metal Gear Solid. Trudno by Hideo nie starał się zrobić z MGS4 idealnej gry na zwieńczenie szmatu czasu z snakem :) Każdy kolejny MGS był coraz lepszy. MGS < MGS2 < MGS3 i pewnie MGS4 przebije wszystkie swoje części poprzednie.
To jest chyba jedyna gra w której wszystkie seqele są coraz lepsze od orginalu.
MGS2 Nie było lepsze od MGS1 ...
Co nie zmienia faktu ze 3jka przebiła wszystko i wszystkich :)
ja wiem czy przebiła... dla mnie trójka stoi na równi z jedynką :P Dwójka najgorsza to fakt, choć na tle innych tytułów wciąż jest to tytuł genialny
Niech wersja ajponska posiada eng subtitles i po problemie dla fanow.
Jak to się tym Japońcom w głowach poprzewracało. Jak im miejsca brak to niech sobie wydadzą gre na 2 płytach. Wcześniej były dużo mniejsze płyty i jakoś nie narzekali.
nic dziwnego, że braknie miejsca jak "cutscenki" będę przegadane do granic możliwości.
Tak, to wierutna ściema i bzdura mająca na celu wywołać zamieszanie. Nie ma obecnie na rynku gry (czy to na PC czy na konsole), której dane (odejmując oczywiście filmiki w HD) zajmowały by więcej niż 5-6 GB. A MGS4 nie wygląda wcale lepiej od Uncharted czy Crysisa. Zapewne znów ponagrywali po 10x te same dane na płycie dla szybszego dostępu i wrąbali kilka godzin filmów w 720p, które zajmują pewnie z 15 GB. A na płycie i tak na 99% będzie jeszcze z 20 GB wolnego miejsca...
To jest normalnie tragedia, jak oni chcą manipulować ludzką naiwnością...
Faktycznie, te filmy Kojimy są za długie. Praktycznie cały MGS 3 zawiera filmy o łącznej dułgości jakichś 60 minut. Moim zdaniem to niepotrzebne.
Kurcze co wy piszecie wystarczy pobrać demka jakiejś gry na ps3 z ps store np RICHET&CLANK jedna mapa zajmuje bez filmów HD 1400 mb JEDNA MAPA a taka gierka ma intro w HD wyczesane dialogi i kilkanaście leveli. Podobno w killzone 2 jedna mapa ma ponad 2GB. HD kosztuje tekstury wysokiej rozdzielczości bardzo złożone siatki obiektów ITP no ale takie czasy. Tylko szkoda mi X-boxa bo pewnie wachlowanie 5 płytkami DVD niedługo stanie się prawdą HEHE
yazz- podobno już od czerwca ten czytnik :D
Ale tylko do filmów. Transfer i dostęp przez USB absolutnie nie spełnia żadnych standardów i wymagań przy developmencie.
He? Serio, albz? Filmy only? To szczerze mowiac o kant dupy potluc, myslalem, ze beda konkurowac na plaszczyznie gier oraz megapojemnych plyt z PS3....
Moize to zabrzmi glupio, nie jestem fachowcem, ale:
Doczytywanie od czasu do czasu tekstur, leveli, dzwiekow, itp. itd. jest bardziej pracochlonne, niz ciagly streaming video w zajebistej jakosci z kosmicznym pewnie bitratem (film BR)?
yazz- co do gier to od początku to było mówione - po ustanowieniu napędu w postaci DVD tego się trzymają (MS) , wprowadzenie gier na nowym nośniku przełamałoby bazę użytkowników na pół, wkurzyło chyba wszystkich posiadaczy konsoli i jest skazane na porażkę. To się nigdy w historii nie udało - przystawka CD do megadrive, rozszerzenie pamięci do N64 nie były wykorzystywane przez developerów bo ludzie nie kupowali na masową skalę tych urządzeń.
A co do 'pracochłonności' to trochę nie tak, oczywiście, że film ma kosmiczny bitrate, ale odczyt jest jednostajny (poza skakaniem po płycie i menusach) i przewidywalny. A tutaj masz napęd który możesz połączyć tylko za pomocą USB, który ma swoje ograniczenia. Transfer chyba nie byłby problemem, ale komunikacja z urządzeniem już tak. Obecnie w konsoli developerzy, przez API mają bezpośredni dostęp do napędu i mogą robić co chcą (z wyjątkiem puszczenia płyty w drugą stronę :P ) , z USB jest rozmowa jak z zewnętrznym urządzeniem. Tak więc zewn. napęd nadaje się i owszem do przechowywania plików i transferu ale nie do gier. Nie w tej postaci w każdym razie.
Dokladnie, zmiana/wprowadzenie dodatkowego nosnika, na ktorym wydawane bylyby gry po takim czasie byloby samobojstwem wrecz.
I tak, nadal uwazam, ze do gier dvd9 wystarcza na dzien dzisiejszy. "Perfekcjonisci" pokroju Hideo Kojimy, dla ktorych zawsze bedzie malo, to sa bardzo, bardzo nieliczne wyjatki, potwierdzajace jedynie regule.
Ale z was marudy. Kojima chce aby ostatnia część jego serii byłą najlepsza, by miała wszystko zapięte na ostatni guzik. Co do filmów to mogą trwać i 12 godzin jeżeli będą miały klimat i będzie się je chciało oglądać. Poza tym w trailerach widać jak Solid Snake w Metal Gearze z jedynki stoi przed Liquidem w Metal Gearze z dwójki. Możliwe więc, że walka będzie pewnego rodzaju mini-gierką, a znając Kojime - bardzo rozbudowaną i dopieszczoną mini gierką.
Pshemeck
Kiedys to wszystko sie miescilo na dyskietce i bylo lux. Teraz nie dosc ze nikomu sie nie chce "wycisnac" z karty czy procesora maximum to jeszcze im za malo iles tam GB czy TB. W dupach sie im poprzewracalo a gry coraz bardziej nudne i powtarzajace schematy.
Że co? Nie chce się wycisnąć? Hideo mówił, że wiele rzeczy musiał wypieprzyć, a niektóre skompresować, a i tak nie jest zadowolony z końcowego efektu. Poza tym specjaliści w grze będzie bardzo rozbudowany tryb multi.
Drau
"Perfekcjonisci" pokroju Hideo Kojimy, dla ktorych zawsze bedzie malo, to sa bardzo, bardzo nieliczne wyjatki, potwierdzajace jedynie regule.
Nie wytrzymam. "Zawsze będzie mało". Człowiek chce zrobić dla takich ignorantów jak ty grę, która będzie wybitna, a tacy ignoranci potrafią tylko krytykować, a później sami będą się podniecać grą. Poza tym gry na PS3 są coraz lepsze i to normalne, że gdzieś trzeba zmieścić modele i tekstury lepsze i więcej ważące od tych z konkurencyjnych konsol. Jak nie macie co robić tylko krytykować coś na czym się w ogóle nie znacie to lepiej idźcie odrobić lekcje i się pouczyć. Może przynajmniej trochę nauczycie się logicznie myśleć.
Co stoi na przeszkodzie aby „Starter Pack” Metal Gear Online umiescic na dodatkowej plycie BR?
Generalnie gra moglaby byc na dwoch nosnikach, nie sadze by userom to specjalnie przeszkadzalo...
Takze, Azerath, czesc ludzi ma racje, bo Kojima Productions robi z igly widly...
@Azerath [ Level: 4 - Pretorianin ]: wyzwiska sobie zachowaj dla siebie, kolego.
Gdybys cokolwiek o mnie wiedzial, to wiedzialbys, ze nie czekam na MGSa _w ogole_, ba - gdybys chociazby przeczytal mojego poprzedniego posta w calosci [a nie tylko zareagowal na przytoczenie nazwiska Hideo], to bys zauwazyl, ze ja nie czekam na gry tego developera, ani na gry ogolnie w tej postaci [gry tworzone w sposob, by zajac jak najwieksza ilosc miejsca na nosniku, celem usprawiedliwienia jego istnienia na rynku, miedzy innymi].
Lepsze modele? W ktorym miejscu? MGS4 nie wybiega pod wzgledem szczegolowosci modeli, grafiki, ogolnej jakosci designow czy leveli od wiekszosci tych lepszych gier [tzw hitow] z samej PS3 czy tez konkurencyjnych konsol. Moze lepiej sam poznaj lepiej udostepniony dotad footage z MGS4, zamiast na slepo podazac za slowem 'Kojima'.
Reszty twoich uwag odnosnie lekcji i tym podobnych dziecinnych zagrywek nawet nie skomentuje, szkoda literek.
Zgadzam się z moimi dwoma poprzednikami.
To tylko marketing, nic więcej. Dla chcącego nic trudnego, nie takie rzeczy trzeba było na płytach mieścić.
I tak, tak - Azerath wie, że MGS4 będzie wybitny. LOL. Dziecko się naoglądało wyreżyserowanych trailerów i myśli, że taka będzie gra. Ech, a ja myślałem, że magia reklamy już nie działa nawet na gimnazjalistów.
Jakoś, chyba w 2004 roku albo 2005, można było zmieścić na dyskietkę uwaga, uwaga Grę w 3D!!!1111oneoneonejedenjeden!!1. Wiadomo nie była to graficzna rewolucja, ale poziom prezentowała niezły, który mocno nie odstawał od grafiki w tamtych czasach.
Nie pamiętam co to była za gra, jakieś małe studio to zrobiło, ba nawet nie pamiętam o co w niej chodziło, to bardziej nie była gra tylko pokazanie że jest to możliwe, a teraz "miszcz" Hideo Kojima, nie może zmieścić gry na 25GB czy tam 50GB? Heh, widzę że rozleniwienie programistów nie dotyczy tylko rynku PC.
Mgs zawsze miały bardzo filmowy klimat masę dialogów dodatków, itp ttp co kolwiek by nie napisać to w pierwszej piątce najlepszych gier wszechczasów są dwa MGS-y a to p czymś świadczy. Ja byłem posrany przy pierwszym MGS-ie najlepsza gra w moim rankingu i grafika zawsze w mgs była dobra ale to fabuła i klimat daje radę, biadolcie biadolcie ale mgs wyrwie nas z butów jak zwykle.
Co kolwiek by nie napisać to w pierwszej piątce najlepszych gier wszechczasów. Mówię tu o zdaniu ogółu a nie jakiegoś odmieńca kochającego simsy czy inny badziew. Pewnie jesteś zagożałym PC-towcem i nie grałeś w mgs , to nie pisz o czymś czego nie znasz.
Mam prawo do wlasnego gustu, wiec moge oceniac i ty mi tego bynajmniej nie zabronisz.
A wyzwiska zachowaj dla swojego kolegi, Azeratha, bo widze, ze macie duzo ze soba wspolnego w tym temacie.
"Zagorzalym PCtowcem" haha, i kto tu wypowiada sie o czyms, na czym sie nie zna, rotfl.