Szef Flagship Studios o przyczynach porażki gry Hellgate: London
ta gra na pierwszych trailerach juz wyglada jak zgniot i ku*a :)... wiec rozczarowania nie bylo...
NIE - filmy (cinematic trailer) były REWELACYJNE - ja sam oczekiwałem bardzo dużo, patrzac na nie. Ale cóż, wyszło jak wyszło. Zresztą bardzo się nie zawiodłem. Oczekiwalem a'la Diablo i coś takiego dostałem. :)
Gdzie sa ci ludzie co krzyczeli ze Hellgate jest swietny? :D Jak mowilem: nie trzeba ZAWSZE zagrac - czasaim gameplay movies wystarcza aby wydac osąd...
Hmm, nie powiem, że był świetny, ale przyjemnie spędziłem przy nim czas mimo błędów.
Ot rzezanie kupy niemilców na odstresowanie - niczego więcej nie oczekiwałem. Zresztą czego niby więcej można oczekiwać po diablo-podobnych?
Po prostu. gra była robiona po Blizzardowsku, więc powinna być wypuszczona dopiero gdy będzie gotowa, a nie "bo teraz są święta". Gdyby Hellgate wyszło w lecie 2008 historia potoczyłaby się zupełnie inaczej
Chlopcy mysleli ze nazwisko Ropera i filmik w ktorym koles co 10 sekund rzuca tekst "Like in Diablo series" wystarcza zeby sprzedac slaba (co by nie mowic) gre. W dodatku idiotyczny pomysl z platnym multi przypominajacy mi koreanskie free MMO (niby darmowe ale jek zaplacisz to gra sie 20 razy lepiej albo wogole dopiero wtedy da sie grac).
Chlopcy chcieli sie nachapac - na szczescie gracze az tak glupi nie sa.
BTW. Ich druga gra - Mythos jest o niebo lepsza od Hellgate (zwlaszcza jako Diablo-like game) a miala byc tylko "testem kodu sieciowego".
No coz.... dalej czekamy na Diablo 3. :-)
Pierwszy błąd to wprowadzenie abonamentu...gracz żeby móc korzystać z dodatkowych bajerów i dodatków zmuszany jest do płacenia, a taka gra jak hellgate na pewno nie jest tego warta, każdy woli płacić abonament chodźmy za pełne mmo jak wow.
Największe wady Hellgate: London, które nie powinny się znaleźć w grze z takim budżetem i rozgłosem:
- nędznie poprowadzona fabuła (najważniejszy błąd jak dla mnie)
- brak kwestii mówionych podczas dialogów (w 2007?!)
- nienajlepsza animacja
- monotonia jeśli chodzi o lokacje (przy 30 godzianch gry naprawdę można dostać na głowę!)
- jak dla mnie to część przeciwników była aż nazbyt wymyślna
- monotonne dźwięki
- DirectX 10 w Hellgate: London to kpina! Mogli się nie skupiać na DirectX 10, a tylko na DirectX 9 i dopracować powyższe błędy i niedociągnięcia
- no i jeszcze ten SpyWare!!! Ilu graczy chce być podglądanych?!
Poza tym wydanie Hellgate w tym samym czasie co Wiedźmina, Crysisa, Gears of War, Call of Duty 4 czy Unreal Tournament III już z góry przesądzało, że Hellgate będzie porażką.
Ja na Hellgate: London się zawiodłem. Bardzo się zawiodłem. Nie pamiętam kiedy i jaka gra mnie tak zawiodła.
Z początku byłem bardzo napalony na ta produkcję (te filmiki!), praktycznie tak było do dnia premiery. Bardzo szybko u mnie ta gra poleciała w dół, szkoda, zapowiadała się rewelacyjnie.
Asmodeusz i tu się grubo mówisz. Ja pograłem w demo Hellgate. Wydało mi się średnie. Obejrzałem kilka filmów z gameplay - nadal wydawało mi się średnie. Jednak po porażce Loki poszukiwałem jakieś fajnej gry Diablo podobnej. Titan Quest był nawet nawet, ale klimat nie ten. Cóż, zaryzykowałem i Hellgate kupiłem. I co? Przeszedłem pierwszy akt - nuda, zacząłem drugi akt... i zauważyłem, że gra mnie wciągnęła na tyle, że obecnie gram w Hellgate.
Nieprawdą jest to co napisałeś, to tylko Twoja subiektywna ocena. Aby wydać osąd trzeba zagrać! Widziałeś aby jakiś recenzent gier wydawał opinie na podstawie tego co przeczytał? No chyba nie bardzo prawda?
Kabraxxis Ty wiesz "że biją dzwony, ale nie wiesz w jakim kościele". Po pierwsze Mythos to nie ich druga gra tylko pierwsza i to nie test kodu sieciowego a "eksperyment" do Hellgate. FFS najpierw wszystko testuje na Mythosie, potem wprowadza do Hellgate. Nawet engine jest ten sam! Chłopaki się zorientowali, że z tego może być fajna gra więc i to udostępnili.
Cóż, obecnie czekam na Legend. Nie ma tam co prawda multi, ale gierka jest miodna! Singleplayer rekompensuje brak multi. Naprawdę polecam. Gierka w Polsce ukaże się 18 marca w całkowitej polskiej wersji językowej.
TobiAlex- ja często to słyszę o Hellgate. Sporo ludzi zagryzło zęby i grało dalej i się opłaciło.
Tobi pomyśl chwilę, Kabraxisowi nie chodziło o kolejność w jakiej one wychodziły.
Gra jest porządna, choć nie rewelacyjna. Gdyby nie chcieli opłat abonamentowych za dodatki ogólnie oceniał bym produkt wyżej. Nie jest to jednak poziom pełnoprawnej gry MMO, lecz po prostu RPG z multiplayerem. Nie zmieni fakt dużej liczby graczy w "wioskach" czy fakt istnienia gildii które mało wnoszą.