Gears of War 2 [360] - Unreal Engine3 Enhanced - Tech Demo
Woda wyglada bajecznie. Jej zachowanie, ksztalty, az milo popatrzec.
Niszczenie obiektow - zniszczenie betonowych scian odkrywa stalowe zbrojenia.
Patent na pewno dobry i brakuje tego w grach, ale poczekamy jeszcze chyba 10tki lat,
zanim naprawde zaczniemy porzadnie niszczyc wszystko w grze.
Szczerze, przydalaby sie taka gra "Destroy Everything". Bez konkretnej fabuly czy akcji.
Po prostu zniszcz co tylko Ci sie podoba... a najlepiej wszystko :>
Gra wygląda o wiele lepiej, zniszczenia znacznie poprawią odczucia w czasie gry, no i wreszcie woda zacznie się jakoś zachowywać. A jeżeli chodzi o zniszczenia MasterDD to w nowym Mercenaries będzie taka możliwość. Jeszcze Fracture, nowe Star Warsy i gra przez internet na PC, w którą można zagrać jeżeli ma się kartę ageia Physx.
uoo, fantastyczne, szczegolnie koncowka:) czyli niszczenie otoczenia i elastyczne przedmioty (szescian miesa, lol:)
no i global illumination ^^
Coś pięknego. Miło popatrzeć, no i te zniszczenia :)
Ta woda jest za****** ! Ale mięso też fajne ;)
Robi wrażenie. Mam nadzieję, że te elementy z silnika, będą w Gears of War.
Choć na taką chmarę przeciwników, bym nie liczył - chyba że z prawie zerowym AL.
A i wątpię, aby w GoW 2 znalazł się taki system zniszczeń jak na filmiku. Pewnie tylko w ściśle określonych miejscach.
Woda wygląda fenomenalnie, również mięso (ciekawe czy znajdzie, jakieś zastosowanie w grze).
Azerath -> Dzieki za info :)
Jesli chodzi o szescian miesa, to mysle, ze chodzi im o pokazanie mocy nowych bajerow silnika.
Bo takie ruszajace sie mieso przydaloby sie np. w Prey'u 2.
I nie ma co ukrywac - na pewno swietnie by wygladalo.
To co tu pokazano po prostu miażdży. Największe wrażenie zrobiła na mnie woda (czegoś takiego chyba nawet w BioShocku nie ma), niszczenie otoczenia też niczego sobie, a mięsna kostka po prostu wymiata. id będzie musiało się nieźle napocić przy nowym enginie.
mi film przerywa :(
Największe wrażenie zrobiła na mnie woda (czegoś takiego chyba nawet w BioShocku nie ma),
Nie ma, ale w Uncharted jest.
wezcie zrobcie flash !!!!!!!!!!!!
nie stac was ?
albz74 > nie K*RWA NIE MA, PO CO TO NAPISAŁEŚ ZNOWU ZACZYNASZ
Nie ma, ale w Uncharted jest.
Ale Uncharted nie ma kostki mięsa. Happy?
BTW, ten filmik pokazuje jak dużo można wycisnąć z UE3. Oby tak dalej (sądzę że gra Destroy Evrything cieszyłaby się większym zainteresowaniem, po dodaniu do niej elementów MIĘSA. Wyobraźcie sobie że trafiona krowa rozszczepia sie na kawałki realistycznie poruszającego sie mięsa, które możemy zanieść do rzeźni i zrobić sobie bekon ^^)
które możemy zanieść do rzeźni i zrobić sobie bekon ^^)
Taa... nowa taktyka ludzi - otruć Locustów bekonem krowy, która jest chora na chorobę wściekłych krów. Misja pierwsza: Opiekowanie się cielaczkiem. Misja druga: oznakowanie krowy... :)
ten kawałek mięsa miał przedstawić w jaki sposób będą wygladać trupy. Juz nie będzie latających kawałów mięsa o fizyce pudełka.
albz, litosci, to juz farcry inst. ma lepsza wode jak drejk.
cioruss - śmiem się nie zgodzić. Przy całej wspaniałości UE3 trzeba zachować proporcje. Nie widziałem w żadnej do tej pory grze rzeki zrobionej tak jak w Uncharted, podobnie z sadzawkami, gdzie fale rozchodzą się przy poruszaniu. Fajnie że UE3 ma teraz takie możliwości i z utęskneniem czekam na gry, w których to będzie tak wyglądało.
A gry na nowej wersji UE3 pojawią się i na PS3 więc po co się napinacie. Nie chcę się wdawać w żadne wojny platformowe, wspomniałem o Uncharted dlatego że ma naprawdę świetny engine, ale
do cholery nie zapominajmy o Uncharted :P