Gears of War 2 oficjalnie zapowiedziane!
W sieci pojawił się również filmik pokazujący nowe możliwości silnika UE 3, właśnie na podstawie GoW. Zapowiada się smakowicie.
to czyli co beda krecic 2 czesc filmu
film w realiach Gears'ow moze byc naprawde swietny ale proosze, nie Uwe Boll ;p
polecam filmik o możliwościach silnika Unrea Engine 3
I pozamiatane.
Heh fajnie, tylko szokoda, że jeszcze do listopada trzeba poczekać. A Unreal Engine 3 wygląda prześlicznie :)
Epic pewnie więcej zarobi na licencji do UE 3 niż na sprzedaży gier.
Otton_von --> Po to stworzyli Unreal Engine 3. Jak to mówią w pewnej reklamie - z engine'ami jest jak z mężczyznami, muszą zarabiać :-) My gracze możemy się tylko cieszyć, UE3 jest perfekcyjnie zoptymalizowany i generuję wspaniałą oprawę audio-wizualną.
UE jest fajny ale podobnie jak engine z Dooma III, sprawa czasem wrażenie jakby wszytko było z plastiku...
Na to czekam, najbardziej w tym roku.
filmik z silnikiem wyglada swietnie, woda mi sie nie podoba - wyglada jak kisiel (ale to topornosc a la GoW, gdzie wszystko jest "duze", to sale tez musza byc duze ;) )
co mnie ciekawi - jak to sie ma do mocy xb360 - bo - tak wiem - engine zoptymalizuja(uja, albo uje sie) i poznali wady i plusy xb360 - ale przy pierwszym GoW duzo bylo stekania, e potrafi "zachrupac" tu i tam, a engine w polowie nie byl taki bajerancki.
to nie to, ze zle zycze - ale pracuje z dev team'ami i wiem, ze z pustego nawet salomon nie naleje.
ale przy pierwszym GoW duzo bylo stekania, e potrafi "zachrupac" tu i tam, a engine w polowie nie byl taki bajerancki.
Że co? Chyba pomyliło ci sie z PC lub PS3 gdzie chrupanie jest na stanie dziennym.GoW na X360 działał cały czas płynnie, bez najmniejszych przycięć.
rafaleon 2.2
oj animacja potrafiła szarpnąć choćby w sekwencji jak jechali samochodem w lesie podczas deszczu ale sadze ,że to nie wina za słabej konsoli co bardziej niedopracowanego kodu gry
@Drau
dokładnie, a poza tym dwójka będzie świetna patrząc po sukcesie jedynki :P
Umnie jakos ani razu nie bylo szarpanin. Ale jakies 1-2 miesiace temu pojechalem do kuzyna ktory ma telewizor Full HD 46 Cali Sony bodajze i jak odpalilismy Colina Dirta to czasami byly "wciecia ekranu" i jakis dziwne "skoki". Ja mam u siebie taki starutki telewizor chyba 27 cali i jak wrocilem od kuzynka odpalilem znowu colina i jakos czegos takiego nie doznalem. W tym tygodni tata mowil mi cos na ten temat ze gdzies wyczytal o Full HD ze one wlasnie maja takie problemy. Jednak do konca nie pamietam.
rafaleon 2.2 co za łoś HAHAHAHAHAHA GEARS OF WAR NA PS3 HAHAHAHAHAHAHAHA
Gipkoszy bo twoj x klocek nie wyrabia takiej rozdzielczosci , on maxymalnie moze odpalic w 640x480 i dlatego sie obraz zepsol
@Gipkoszy [ Level: 22 - Chorąży ]: no to nie dziwne, ze nie widziales przyciec, skoro grales w nizszej rozdzialce na starym TV.
GoW był dobrze zoptymalizowany ale nie chrupał ? Jak wchodzą chyba w 2 akcie do dużego budynku i pierwszy raz pojawiają się biegające po suficie potwory - za każdym razem można grę sprowadzić grę do 5 fps jak się prztrzyma ogień i zacznie obracać .
Cutscenki to była o tym mowa- zabraklo czasu. Ale i tak nawet w nich nie było dynamicznych cieni, nie mówiąc o rozgrywce.
@albz: chyba gralismy w inne gry, powaznie. Wspominales o tym przy okazji bioshocka rowniez, ze wystarczy flamethrowerem dluzszy czas pospawac przed siebie i fpsy spadaja.
Ale nigdy nic takiego mi sie nie zdarzylo, ani w GoW, ani w Bioshocku, ani w Turoku [gdzie flamethrower takze jest obecny].
albz--> specjalnie załadowałem ten etap, żeby sprawdzić i ŻADNEGO przycięcia. Gra u mnie jedynie zwalniała przy krótkiej cutscence przy której goście wysiadali z samochodu w dżungli (sam początek aktu III bodajże).
rafaleon 2.2 - primo: na pc mi nie chrupie bo na sredniej kalsy pc chodzi naprawde ladnie.
(mam 8800GT i gram w 1920... wiec wiesz gdzie mozesz sobie wlozyc te 640/720 z konsoli)
secundo: to nie zadne dogryzanie xb'owi - sam planuje kupic konsole - poprostu mowie co widzialem u znajomego.
w kazdym razie - engine wyglada super i brakowalo bardzo zniszczen w GoW, wiec wiadomosc super.
(mam 8800GT i gram w 1920... wiec wiesz gdzie mozesz sobie wlozyc te 640/720 z konsoli)
wow, to zajebiaszczy musisz mieć komp, jak wyciągasz ~ 2560x1920...
jesli juz, to zajebisty monitor ;)
a o spadku fps w duzych produkcjach (albo zle optymalizowanych) nie ma co sie rozpisywac. byly, sa i beda. na xie i ps3. o pc nie pisze, bo tam mozna zaczarowac i czkawke nieco przystopowac, ale to juz sa spore $$.
Gdy tylko wymienię sprzęt muszę zagrać w Gears of War - recenzje już dość mnie nakręciły i z chęcią zagram w ten pełnokrwisty shooter.
czyja wiem: Quad, 8GB ramu, monitor 30'', glownie tam PS i ilustrator gosci, ale kupilem GF zeby pograc czasami.
zreszta czym sie zajmuje mozesz zobaczyc na moje www. (wiec komp idzie glonie po to)