Fable 2 na GDC - potwierdzono tryb kooperacji
"Strzelać z niej będziemy za pomocą przycisku Y na padzie. Przycisk B posłuży do rzucania zaklęć."
uf cale szczescie ze gol o tym wspomnial, nie bede musial wchodzic do opcji przed "new game' no i moge zaczac sie wczuwac "Y fire B zaklecia, Y fire B zaklecia, Y fire B zaklecia"
Peter wygaduje bzdury, co-op był już w wielu innych RPGach. Ale poza tym detalem to bardzo dobra wiadomosc
Ja tam wolę sam, a obawiam się, że po zaimplementowaniu takiej opcji poziom trudności zostanie tak ustawiony, że potrzeba będzie 3 kolegów, żeby grę przejść
Ostatni screen wygląda jak z zadania "Bandyckie myto" z części pierwszej
Super! Nie ma nic bardziej fantastycznego niż coop, a ten dodali do RPG! To będzie hit przez duże H!
albz74 ===> slabe wytyczne cos dostales...
Adrian Werner ===> na przyklad w jakich cRPG byl co-op?
realsolo ===> Diablo to nie cRPG :P
akurat Fable ma duzo blizej co cRPG niz diablo..
Rozumiem fanow Diablo, sam nim jestem ale ciezko zrecznosciowke nazywac crpg :]
Sweet Zombie J pamietam ze byl nawet w Baldurs Gate i to na 6 osob . Ten tryb ma tylko sens jesli postacie graczy nie sa do siebie przywiazane .
Miniu ===> ale po LAN'ie i dosc parszywy. Tak samo jak w NWN gdzie duzo lepiej wychodzilo granie multi niz klasyczny co-op.
Fable to bardzo slabe cRPG chociazby ze wzgledu na rozmowy z cyklu "tak" lub "nie" co w klasycznych RPG jest nie do pomyslenia :D Btw: stare poczciwe RPG kopia tylek tym nowym bez 2 zdan.
Ale suchar !! Fable 2 jak narazie tyko na Xbox360 !! Ehh... a jedynka była ekstra :(
Te wszystkie screeny to są tylko z Fable 2?
Jeżeli tak to trochę dziwne. No, chyba że na Xxox360 w 2008 r. nie wyjdzie m.in. Borderlands, Alan Wake, Alone in the Dark, Crysis, Gears of War 2, Aliens: Colonial Marines, Dead Space, Elveon czy Fallout 3...
A seria Fable to jest action-RPG, czyli coś pomiędzy RPG a hack'n'slash.
Tribunal, o czym ty znowu pieprzysz?
Sweet Zombie -J - nei rozumiem dlaczego? Bo potwory atakuje się w czasie rzeczywistym, nie turach, tak?
charli - bo ja wiem czy to jakis warunek sine qua non dobrego cRPG? japonskie cRPG pozwalaja tylko wysluchiwac dialogow w wiekszosci przypadkow, w takim Daggerfallu czy Morrowindzie tez tylko sluchamy co maja do powiedzenia NPC.
W Fable masz cos innego, co zastepuje dialogi - interakcje z NPC za pomoca czynów i emocji. Coś za coś... nawet więcej tu rpg, bo uzywajac ikonek emocji na przypadkowym przechodniu obserwujesz tylko reakcje - mozesz sobie wyobrazac co wlasnie powiedziales, albo zrobiles... swietny pomysl, tylko ze praktycznie niczemu waznemu w grze nie służący.
Fable to madrze skonstruowana gra, pozwalajaca na prawde poczuc swoj wplyw na otaczjący świat.
A ze uproszczona, spłycona i straszliwie krótka - nie zaprzeczam. Fable to taki zaczątek dobrej gry, którą mam nadzieje będzie Fable 2.
Tribunal - gratuluje. Fable 2 nie widziałes na oczy, ale już wsadziles na półeczke cała serię :)
mineral ====> o tym, że Microsoft/Lionhead mówił, że Fable 2 będzie najładniejszą grą na Xbox360 w 2008 r. A po tych screenach widać, że raczej tak nie będzie!
Mastyl ====> jeżeli Fable 2 będzie Falloutem, Planescpae Tormentem, Baldur's Gatem i Neverwinter Nightsem 2008 roku to stawiam ci piwo...
Mastyl--->no zgadzam sie ze dialogi nie sa wymagane do dobrego cRpg ale one ubarwiaja ta gre w pewien sposob. Latwiej jest wtedy utozsamic sie z kierowana przez nas postacia gdy wybieramy opcje dialogowe niz z bohaterem nie mowiacym zbyt wiele.Wlasnie tego mi w Fable brakowalo, a te emocje to sam okresliles trafnie "praktycznie niczemu w grze nie sluza"
Screeny prezentują się świetnie. Czuć ten klimacik;) Oby świat nie był tak stucznie ograniczony jak w pierwszej części.
Tribunal- nie gadaj głupot, gra prezentuje się doskonale, może Tobie nie odpowiada ten bajkowy klimacik, ale to nie oznacza, że innym też nie.
Żeby rozwiać wątpliwości. Fable 2 w zamysłach twórcy jest prawdziwym RPG'em. Żeby dowiedzieć się co to oznacza należy rozwinąć skrót RPG i go zrozumieć. Role Playing Game. Gra, w której wcielamy się w jakąś postać. Twórca Fable 2 Peter Molyenux mówi, że to będzie pierszy prawdziwy RPG'eg od wileu lat, a może pierwszy w ogóle. Dlaczego? Gdyż w tej grze wcielamy się w postać bohatera. Gramy ją od młodości aż do śmierci. Otoczenie traktuje nas tak jak sobie na to zasłużyliśmy, czy robiliśmy rzeczy złe lub dobre. Możemy poślubić naszą wybrankę, lub wybranka jeśli gramy kobietą. Mieć dzieci, kupić sobie dom, tawernę, a nawet zamek - możemy kupić wszystko co znajduje się w świecie gry.
Jak czytam zapowiedzi Fable 2 to przypomina mi sie jak zapowiadali pierwsza czesc, mowiono wtedy o "rewolucji w grach RPG" obietnice o wielkim swiecie, o tym ze jak zasadzisz drzewo to po jakims czasie ono urosnie i inne bajery, a co z tego wyszlo dobry RPG ale nie bylo w nim nic przelomowego.
Dobra mogles miec zone (albo pare zon:) ale ten element byl zrabany nic praktycznie nie dawal tylko to ze dostawales od zony prezenty w postaci jakis itemkow.
Faful, masz rację! W pierwszej części Peter dużo naobiecywał, fakt. Ale teraz ma możliwości do spełnienia tychże obietnic. Wszakże jest to nowa generacja, możliwości się zwiększyły.