Byli pracownicy Naughty Dog zakładają nową firmę
Az szesc gier na raz? Sporo, ale zapewne rozwina jeden lub dwa pomysly, a reszta trafi do szuflady/kosza.
Trzeba kibicować aby się im udało. Im więcej twórców tym większa konkurencja.
Ciekawe dlaczego odeszli, skoro Unchrted okazał się pierwszym naprawdę wielkim powodem, dla którego byłby sens kupować PS3.
Tribunal--->Pewnie mieli dość robinia gier na jedyną słuszną platformę :D
Otton > Często jest inaczej. Im więcej ludzi, tym więcej wszystkiego, na przykład byle jakich gier. Osobiście boję się, że Uncharted no.2 nie powtórzy już sukcesu "jedynki". Skoro to najlepsi ludzie, Uncharted może czekać regres. Tak było w przypadku studia 2015, które zrobiło Medal of Honor: Allied Assault na PC, a potem większość ludzi przeszła pod skrzydła Activision robiąc Call of Duty ..., a MoH trafił szlag. Efekt więc był taki, że dobra gra powstała tam, gdzie był dobry zespół. Konkurencji raczej nie wróżę.
Rafaleon > Niestety, nie masz racji. Problemem twórców jest pazerność, w ślad za nią robienie jednej gry na różne platformy. Czym się to kończy, widać po PES, który nie jest dobry ani na X360, ani na PS3. Z innymi tytułami jest podobnie. Exclusive to nie romantyczny wierność, ale komfort produkcji. Są wyjątki, które pokazują, że wierność barwom idzie w parze z pragmatyzmem, jak chociażby MGS, który jest exclusivem i świetnie na tym wychodzi pod względem gameplay'u.
Tribunal -
Ciekawe dlaczego odeszli, skoro Unchrted okazał się pierwszym naprawdę wielkim powodem, dla którego byłby sens kupować PS3.
Niech zgadnę.... pieniądze ? :) Po x latach pracy chciałoby się zmienić klimat i przy okazji zarobić trochę więcej niż na etacie. Patrz: David Jaffe.
rafaleon - na pewno zajmą się robieniem gier na jedyną słuszną dla ciebie platformę
dss- mowa jest o dwóch ludziach, na dodatek nie najważniejszych. Uncharted robiło 100 osób... Więc jeżeli komuś należy życzyć szczęścia to na pewno tym śmiałkom, teraz za własną kasę muszą przygotować projekty, które ktoś będzie chciał wydać. Z ND odszedł założyciel J. Rubin i co, każda kolejna gra jest lepsza.
Powstanie kolejne studio robiące dobre gry, a przynajmniej taką mam nadzieje. W końcu zdobyli doświadczenie w NaughtyDog.
Tyle ze wynika,z ebeda robic gry ala casual na wii czy nds, stad zapewne az 6 projektow. w sumie niedobrze, mam nadzieje, ze trend przechodzenia ekip na robienie casuali ala cooking mama nie bedzie mocny - akurat ta gra czy podobne sa swietne, tyle ze jak wszyscy beda robic gry dla "kazdego", to nikt nie bedzie robil gier jak Gears of War ;p
Kto by chcial tam nudne Gearsy . . . WIECEJ CASUALI !!! ;]
Albz ... robiło najwyżej 15. Reszta to pomagierzy od rzeczy mało istotnych.
dss- można tak powiedzieć, wg tej logiki Gearsy zrobił Cliffy B z programistą, reszta to pomagierzy ;)
Alnz >>> Nie każda analogia jest genealogią.