Oficjalne demo Unreal Tournament 2003!!!
a ja skomentuje to tak -
:-D
Demo pełen wypas!
a ja to skomentuje tak -
zciągam tylko ile będe na to czekał ???? i czy i jak będzie to u mnie chodzilo...
Ja właśnie zacząłem ściągać i jestem 30 w kolejce ;D
Wspaniale, wspaniale... mam nadziejęże spełni moje oczekiwania. No cóż w nockę mój modemik będzie sięnieźle grzał.
ehh nie to ja jestem 30 w kolejce !!!!
ehh kolejka kolejka, jush zciagam sobie go z innych witryn no ale coosh poczzekam tez na golu moze szybciej na golu zciągne z czekaniem niz na innych stronach bez
Skopiowałem to z innego wątku bo już nie chciało mi się pisać po raz drugiii(link poniżej)
No więc kilka moich spostrzeżeń na temat dema.
Po pierwsze spodziewałem się czegoś więcej (co nie znaczy że to lipa!)
Grając w demo czułem się trochę jak grając w stare UT,choć grafa poprawiona (to nowy engine...?? chyba nie...) Woda rulzzzzz!!! Grafika jest OK dałbym jej 8/10 - aha grałem w 800x600x16 i wszsystkie detale max. Zważając że mam 900Mhz, GF2MX i 256 MB SDRAM to duuuuży plus dla gry w porównaniu do innych nowych produkcji. Żaden super sprzęt nie jest potrzebny. Jeśli ktoś woli Q3 niż UT raczej gra mu nie podejdzie. Nie tak łatwo zabić przeciwnika jak w Quake`u (no chyba że Headshot), mozna pouciekać i trzeba naprawdę kilku strzałów aby gość wyciągnął kopyta (dla mnie to in plus w Q3 ginie się zbyt szybko). Dźwięk wporzo jednak czegoś mi brakuje, poza tym słyszę to co w starym UT...Mapy...hmmm...nijakie (druga mi się zdecydowanie nie podoba) - jedna ze słabszych stron programu. Bronie - podobają mi się szczególnie broń gdzie RMB przybliżamy i celujemy delikwentowi w głowę a LMB pozbawiamy go jej (nie pamiętam nazwy) :) (Flak Canon to pomyłka, na szczęście dużo skuteczniejsza niż w UT)
Grywalność - dla mnie troszeczkę za wolne, ale chyba już lepsze niż za szybki Q3.
Na Advanced boty głupie jak cholera stoją w miejscu i walą bezsensownie w ciebie. No ale to mało ważne gdyż to giera do rozgrywki wieloosobowej.
Podsumowując - grałem krótko (30minut) i mogę ocenić demo UT2003 jedynie na 7 w skali do 10 (to i tak wysoko bo jestem wybredny jak diabli). Jak pogram dłużej może coś się zmieni. Oczywiście w chwili obecnej produkcja ta króluje jeśli chodzi o tryb multi w grze FPP. Generalnie jest dobrze, nawet bardzo dobrze, ale....mogłoby być lepiej...
Pamiętajcie że moje spostrzeżenia opierałem na 30 minutowej grze w demo!
Final może skopać nam wszystkim dupy aż miło ;))))
Peace.
tak jush jestem 3 w kolejce i za jakies 5 minut zaczne zciągać demo, mam nadzieje ze predkość bedzie wynosiła około 10 kbps bo inaczej to bedize bez sensu......
nie no po kiego sie moderatorzy dudaj wwalili z kopytami ?????????? teraz nie moge zciągnąć tej gry !!!! ponieważ ktoś tutaj podal linka z ktorego zkozystalem ale nieumyslnie go skasowale, a z gry-online mimo ze jestem pierwszy w kolejce nadal nie moge zciągać !!!!!!
Vein ---> w jakim ty swiecie zyjesz ? ;) Kazdy wie ze z GOL-a zeby cos sciagnac to trzeba tydzien wczesniej rezerwacje robic :P
ogolnie to sceptycznie jestem nastawiony do wszystkiego co spod znaku unreal, ale
ale ogolnie demko nawet fajne, chyle czola przed fizyka samej gry, przeslawna karma wprowadza wyzszy wymiar realizmu w grach, zachecam d samobojstw nad pochylniamy,schodami, to co dzieje sie z cialem jest przecudne
ps. woda - tragedia, z czego ona jest ?roztopionego pliatiku ?
Kiepska woda??? no to cienko bo woda to byl zawsze mocny punkt Unreal'ow ;-), a w innym watku ktos mowil, ze woda jest zajebista ;-)
lepsze wrazenie by robila jakby ja wzieli z pierwszej czesci, teraz jest totalnie plastikowa, bardziej juz sztuczniejszego plynu zrobic nie mozna,tworcy chcieli zaszalec i zrobic takie odgarnienia wody po wiekszych ekspozjach, w sumie idea bardzo fajna ale jak to wyszlo.. to rece mozna zalamac, jak ktos widzial podstawowe demko technoligiczne pod geforce'a o nazwie tlwater (fale tam sa idealne)to niech to samo sobie wyobrazi 5 lat wczesniej..
tom666 przypomniałeś mi coś - gdzie znajde jakieś wyczesane demka pod GF`y typu TLWATER? Tak żeby na widok grafy szczena opadała do samej podłogi. Tylko nie za bardzo wybujane bo mam tylko GF2MX400 (900mhz, 256sdram)
ja tesh oto prosze tylko moze być bardziej wybujałe, 1.4ghz 512 mb ram , GFmx400 64 mb
topm666--> zgadzam się z Tobą.Przeznaczyłem cały dzień na tą grę i muszę powiedzieć że gra (demo) jest ... kiepska
rzadni demek nvidii --> na nvidia.pl w download/programy jest troche demek do ogladniecia, lacznie z tym tlwater
hej ludzie czy u mnie na a1700XP 512MB DDR Gf4mx440. pojdzie ta giera w 1024x768x32 z detalami na maxx???
A czy u mnie na Athlon 2000 XP 256DDR i GeForce 4 Titanium pojdzie to w 1600x1200 w max det. ??? Monitor 19" wiec moge w tej rozdzielczosci pograc.
Gralem w poprzednie demo UT 2003 na starym sprzecie Duron 900 160mb i GeForce2MX400 64mb, ale rwalo troszke, z tym ze w tamtym demku nie dalo sie zmieniac rozdz. ani detali, zreszta to bylo dobre 3 miechy wstecz. Teraz sciagam oficjalne demo i mam juz 6%. Jeszcze jakies 2-3 h i bede mogl sam sprobowac :))))
Bleah, ja na takim wolnym laczu o sciagnieciu 100 MB to sobie pomarzyc tylko moge... :[ Coz, poczekam na pelna wersje...
Wreszcie! Gralem w 2 bety tego dema ale bylo kiszkowate (w koncu widnial napis "2001") Jak odpale to powornam. Pozdrawiam wszystkich (klan CURE w szczegolnosci).
MAC
ehh a ja znow nie moge pograc po lanie w unreala bo niewidac servera gry-online.........
szybki serverek z demem:
Vein --> chyba wyłączyli serwer, bo ja mam go w Favorites i też nie mogę się dołączyć...
Jak przerobic muze z UT2k3 na wav lub mp3?! To juz nie jest tak jak w UT i tamten soft nie dziala. Jezeli mozecie mi pomoc to piszcie na [email protected]
Mac [CURE]
PS>Z gory dziekuje za helpa
Jak zdobyc Redeemera w demie UT2k3?!Udowadniam, ze jest to mozliwe!
Malo kto wie (w Polsce prawie nikt) jak mozna znalesc Redeemera w demku UT2k3. Od razu zastrzegam, ze pojawi sie on w opisanej sztuczce jedynie w trybie instant action, wiec kto chce oszukiwac na swiatowych serwerach niech sie schowa...
1.Szukamy w katlogu system pliku USER.INI
2.Otwieramy go np. Notatnikiem
3.Znajduja sie tam np. przypisy do klawiszy, a ze nie mamy wielu placow to nie wszytkie raczej sa pozajmowane (te nie pozajmowane wygladaja w ten sposob X=, gdzie X to literka na klawiaturze), wiec odnajdujemy jeden z takich "wolnych" klawiszy
4.Po znaku = ("rowna sie") wklejamy cos takiego:
set xweapons.rocketlauncherPickup PickupMessage You got the Redeemer! | set xweapons.rocketlauncher FireModeClass Class'XWeapons.RedeemerFire' | set xweapons.rocketlauncherPickup StaticMesh StaticMesh'WeaponStaticMesh.RedeemerPickup' | set XWeapons.RedeemerFire AmmoClass Class'XWeapons.RocketAmmo' | set xweapons.rocketlauncher Mesh SkeletalMesh'Weapons.Redeemer_1st' | set xweapons.rocketlauncher AttachmentClass Class'XWeapons.RedeemerAttachment'| set xweapons.rocketlauncher PlayerViewOffset (X=7,Y=2,Z=-7.75) | set xweapons.rocketlauncher DrawScale 0.4
5.Zamknij notatnik i odpal demo.
6.Uruchom plansze na ktorej jest rakietnica i wcisnij klawisz, nad ktorym pracowales.
7.Zbierz rakietnice i... masz Redeemera!
8."The legend returns... reloaded" ;)
Mac [CURE]
PS. Oczywiscie sam tego nie wymyslilem tylko VoX specjalnie dla GameSpy'a, czyli jezeli chcesz byc na biezaco zagladaj czasem na amerykanckie planetunreal.com i polskiego GoLa (Gry-OnLine). Trzymajcie sie cieplutko, a jak Wam zimno to odpalcie Redeemer w Wasza strone ;)
Pozdrawiam.