Red Alert 3 - pierwsze screeny i szczegółowe informacje
Wygląda jak Generals, a ta grafika jest za bardzo cukerkowa... jakoś screeny mi się nie podobają.
Co innego Tiberium Wars - to wygląda świetnie:) Takie kolory są naprawdę dobre.
"Gra wykorzystywać ma silnik SAGE (Command & Conquer: Generals), natomiast nie przepadających za szybkim machaniem myszką strategów ucieszy fakt, że tempo rozgrywki ma zostać spowolnione."
no kur.... nie mogli dodac ustawien: wolno, normalnie, szybko, bardzo szybko :P eh zobaczymy mi tam generals sie podobal :) kupie na bank, tak mysle ze bedzie ciekawie :) starcraft 2 i ra 3 wyjdzie pewnie w podobnym terminie :)
Hhmm, graficznie widzę większe podobieństwo do RA 2 niżeli do 1, wolałbym bardziej stonowane i mniej wymyślne kształty budynków. Więcej powagi po prostu. Rozgrywka może być wolna, ale misje mają być pomysłowe i wymagać pomysłów. Chcę mieć dzień i noc, a w dodatku interakcje z otoczeniem na poziomie co najmniej topniejących lodów :P
Do tego więcej misji, gdzie dwoma jednostkami muszę podbić całą mapę, by dopiero na sam koniec zbudować bazę i zadać ostateczny cios! tak!
We wcześniejszych odsłonach misje przypominały bardziej rozgrywkę z Commandosów, gdzie timing, każda kreska życia, każda jednostka, miejsca położenia, a nawet kwestia na którym półdupku siedzimy bardziej, decydowało o naszym powodzeniu lub porażce. :)
E tam właśnie humor i przerysowanie to największa zaleta RA.
Kilgur --> Nie chodzi ze gra bedzie wolna (jednostki itp), ale o tempo rozgrywki. Na przyklad zbieranie srowcow bedzie wolniejsze. Budynki beda sie wolniej budowac. Jednostki beda miec wiecej zycia w stosunku do sily ognia i nie bedzie jednostek jak komandos w CC3, ktory moze rozmontowac cala inwazje avatarow NODu
Neozes, może i masz rację, ale mimo wszystko grało się świetnie. Jedna z moich pierwszych oryginalnych gier (139zł, było warto). Prawdę mówiąc RA2 to cały czas mój ulubiony RTS. :P
Volvox-> mozesz miec racje, ale mozesz tez sie mylic :) wszystko zalezy w stosunku do jakiej gry tempo rozgrywki zostanie spowolnione generalsow czy CnC3 i wogole wolne tempo rozgrywki moze ma sens w singlu ale multi ma byc dynamiczny :) dlatego preferowal bym suwak ja w starcrafcie singiel na normalu a multi na fastes :)
Jedno słowo - TrAgEdIa!!!!!!!
Co to ma być? Silnik z generals, który był co najmniej beznadziejny?! Myślałem, że jedynie wrócą do tego z Tiberium Wars, albo napiszą nowy, a tutaj taki bum :(
I do tego spowolnienie tempa... To co w C&C było najważniejsze... Po prostu dno!
hansatan -> SAGE to jest ten sam silnik co w w Tiberium Wars i Generals i jak widać po TW sprawuje się świetnie.
W mojej skromnej opinii - po grafice widac, jakby RA3 zaczeli robic przed C&C 3.
Ten sam silnik, ale efekt gorszy.
Poczekajmy troche. Moze niebawem pokaza sie nowe screeny z wlaczonymi wodotryskami.
Z grami to jak z kobietami, niby liczy sie wnetrze, ale i tak kazdy patrzy na okladke :)
Silnik z CC3 to SAGE bo hardcorowej modyfikacji, więc prosze nie wyjeżdżaj mi z takimi tutaj...
Czyli co, krok wstecz? Patafilony z EA zawsze muszą człowiekowi humor popsuć i ta nowa nacja - japończyki, po co to komu? Mogli dać kosmitów, albo dinozaury ;D
Już bardziej mi pasowało jakieś podziemne bractwo, np Masoneria :D Japończycy mi tu też nie podchodzą.
Troszkę "spiskowego" materiału by nie zaszkodziło, a wręcz bardzo pasowało uważam.
Przecież to całkiem logiczne z Japonią, oficjalnie nigdy nie było powiedziane, że Japonia należy do aliantów w RA2, więc jeśli w RA3 to ruscy wygrali ostatnią wojnę wielkim kosztem a alianci są w rozsypce to chyba oczywiste, że ktoś będzie to chiał wykorzystać, jednocześnie pamietajać że w świecie RA nie było IIWŚ to należy przyjąć że Japonia nie jest miłującym pokój krajem jaki znam u nas od pół wieku.
grafa dziwna, ale zagram na pewno :)
nie umywa sie do coh
No COH Rządzi jakby RA 3 było tak realistyczne to od rozpoczęcia do the końca 5 seku nd p przy locie kirowa