Wyznaczono europejską datę premiery Unreal Tournament 3 na PlayStation 3
Nareszcie wersja na ps3 nie mogę się już doczekać to właśnie jedna z tych gier co pokaże moc ps3.
hinson--> Taaak? Ta gra chodzi dobrze nawet na jednordzeniowym Pentium IV, rzeczywiście PS3 pokaże swoją olbrzymią mooooooc :D
@Konrad312
Grałeś w ogóle? wątpię. Grafika jest na poziomie Crysisa a to, że wymagania dużo mniejsze to oznacza tylko, że panowie z Crytek są partaczami, leniami w sprawie optymalizacji gry a nie, że gra jest gorsza graficznie!
A tak po drugie wątpię aby gra poszła z D10 i max detal na P4. Grać się napewno da. UT3 to znacznie lepszy FPS od przereklamowanego Crysisa, a grafika na identycznym poziomie. No i grafika na pewno będzie boska. Jakoś o wersji na X-a ostatnio cicho.
Mam obie gry w pełnej wersji, i spokojnie mogę powiedzieć że Crysis jest przynajmniej o krok naprzód w stosunku do UT3. UT3 wygląda bardzo ładnie, ale Crysis to już grafika fotorealistyczna. Jeżeli nie grałeś na very high to się nie wypowiadaj :)
Ok. Ale ten krok nie jest duży. A rozbieżność wymagań jest ogromna, co nie ma żadnego przełożenia na jakość w grafice. I sugerowanie, że jeśli gra pójdzie na P4 to jest automatycznie gorsza od gry co ma monstrualne nieuzasadnione wymagania jest po prostu głupotą.
PS:Fotorealistyczna grafika była już w mafii z 2002 roku :] (iro)
kibolek - oj duzy ten krok, lubie UT - ale ta gra na dobra sprawe w dziedzinie grafiki nie wprowadza nic nowego - nic. (ot dobrze wykonany, dobrze wyprodukowany).
Nie bronie Crysis'a bo mi nie podszedl (na dobra sprawe gram po multi tylko w CoD'a4), ale naprawde - jest o kilka krokow przed UT.
Co nie zmienia faktu, ze UT3 jest ladny i dobrze chodzi.
Co do fotorealistycznej grafy w mafi - byla - tak jak byla swego czasu i GTA1 - tylko wtedy ludzie mieli mniejsze wymagania - widzialem ostatnio mafie i definitywnie jej poziom "fotorealizmu" byl 2002 - nie teraz. (co jest naturalne i za 6 lat Crysis tez bedzie sie wydawal sztuczny i gumowy).
kibolek niestety ale ut3 nie pokazuje nic .Czemu sie tu dziwic nizszym wymaganiom jak cale cieniowanie opiera sie o stare jak swiat lightmapy ,a jakiegos tam uroku grze daje art style ,porstprocessing od czasu do czasu jakas normalka i tyle . Wiec Crysis to dosc ogromny krok w stosunku do tego co pokazuje ut3 ;] (w sumie to tyczy sie ogolnie unreal engine 3.0) . Wymagania sa sporawe ale mozna je uzasadnic realtime'wa nawalnica efektow od oswietlenia ,ceniowania po postprocessy ,parralaxy ,volumetryki itp itd ...
No przecież to oczywiste, że UT3 to gra sieciowa przez co nie może mieć tylu wodotrysków co Crysis nastawiony na SP. Crysis był od początku zapowaidany jako benchmark (jakoś tak)
No ale między tymi grami nie ma żadnej przepaści, obie gry mają wypasioną grafikę. I na pewno nie będziesz narzekał na jakość oprawy UT po sesji z Crysisem. A wymagania Crysisa nie są wprost proporcjonalne do jakości grafiki i tyle.
z ta gra wszystko piekne, tylko szkoda, ze nikt nie gra, bo gra to marketingowy zgniot...
Co ty gadasz, cały czas jest kilkadziesiąt serwerów pełnych. A sama gra jest boska znacznie lepsza od Crysisa, ET:QW i innych. Ta gra po prostu, nie jest dla każdego. Ale jest absolutnie idealna w każdym calu dla osoby, która lubi taką rozrywkę.
Mr_Hyde--->kibolek niestety ale ut3 nie pokazuje nic .Czemu sie tu dziwic nizszym wymaganiom jak cale cieniowanie opiera sie o stare jak swiat lightmapy ,a jakiegos tam uroku grze daje art style ,porstprocessing od czasu do czasu jakas normalka i tyle . Wiec Crysis to dosc ogromny krok w stosunku do tego co pokazuje ut3 ;] (w sumie to tyczy sie ogolnie unreal engine 3.0) . Wymagania sa sporawe ale mozna je uzasadnic realtime'wa nawalnica efektow od oswietlenia ,ceniowania po postprocessy ,parralaxy ,volumetryki itp itd ...
Jesteś wyjątkowo śmieszny Mr_Hyde. Niemal każda tekstura (materiał) ma na sobie od kilku do kilkudziesięciu instrukcji w tym również normal mape i specular mape. Jeden materiał może mieć ich nawet kilka czy kilkanaście. Co do Light map to chyba nie wiesz o czym piszesz, owszem UT3 obsługuje Light mapy podobnie z resztą jak "realtime'wą nawalnicę efektów", o której piszesz. Na jednej mapie możesz sobie utworzyć różne typy świateł od tych nagorzej wyglądających i najmniej obciążających komputer po te najlepiej wyglądające i najbardziej obciążające.
W dodatku UE jest ciągle rozwijany:) i wykorzystywany do tworzenia nowych gier. Ile gier powstanie na silniku Crysisa w najbliższym czasie? :)))