Ubisoft opóźnia premierę kolejnych produkcji, w tym pecetowej edycji Assassin's Creed
szkoda, bo juz nie moge doczekac sie Assassin's Creed na PC
kolejny miesiąc opoznienia :/
Mnie to juz wali... z takimi wymaganiami to niech wogole nei wychodzi
"Z niepotwierdzonych informacji wynika, że powodem przesunięcia daty premiery jest chęć optymalizacji kodu, która powinna przyczynić się do zauważalnego obniżenia wymagań sprzętowych gry" ====> jaaasneee... :) Później będzie kolejna obsuwa o 3 miesiące, później znowu i tak do listopada/grudnia, gdy Pentium Dual Core będzie już standardem u PeCetowych graczy. A wymagań nie zmniejszą.
A tak serio to to "zauważalne" obniżenie wymagań sprzętowych gry będzie miało miejsce wtedy gdy:
Pentium Dual Core lub odpowiednik AMD -> Pentium IV lub odpowiednik AMD
3 GB RAM (zalecane) -> 2 GB RAM (zalecane)
2 GB RAM (minimalne) -> 1 GB RAM (minimalne)
Czy na tyle to zmienią w ciągu miesiąca? Wątpię. Choć wielu graczy PC pewnie by się ucieszyło, gdyby jednak im się udało.
@Tribunal: chyba miales na mysli core 2 duo.. ktory zreszta jest jzu standardem w sensownym gamer rig'u.
a ja tam się ciesze,że opóźnili premiere po to by obniżyć wymagania sprzętowe bo większość by nie pograła......
coż,trzeba czekać.....znowu (<<<)
Drau ====> teraz dopiero zobaczyłem, że minimalne to Pentium D, a nie Pentium Dual Core -> https://www.gry-online.pl/newsroom/znamy-minimalne-wymagania-sprzetowe-gry-assassins-creed/z498a2
Tym bardziej nie rozumiem dlaczego niektórzy narzekają na wymagania. Wcześniej myślałem, że chodzi o Pentium Dual Core, a tu proszę - tylko Pentium D. Nadal obstaję przy tym, że tylko te 3 GB RAM-u mogą dzisiaj lekko wkurzać, ale jeśli im się uda zejść do 2 GB RAM to z procesorem nawet nie muszą się starać bo masz rację - obecnie procesory oparte na Core 2 Duo (w tym Pentium Dual Core i Celeron Dual Core, choć ten ostatni dopiero niedawno się pokazał na rynku) w PeCetach graczy to już raczej standard.
Szczeże wątpie ,żeby obniżyli wymagania... grajac na x'ie byłem pod wielkim wrażeniem grafiki + widoków sa po prostu przepiekne a zeby zobaczyć całe miasto 20km kwadratowych w płynnej animacji będzie potrzeba na prawde porzadnej maszyny
Taa pewnie dodadza w ustawieniach graficznych wiecej opcji obnizajacych jakosc detali zeby jakos to chodzilo na slabszych pecetach i to bedzie cala optymalizacja.
Tribunal- Pentium D to 2xPentium4 wiec tak czy siak dwa jajka musza byc:P
ja tam się martwię żeby mi na 1gb ramu, i p4 3.0 ghz, działało ... byłoby dobrze
Oficjalne wymagania zostały podane więc nie łudziłbym się, że w tej kwestii cos sie zmieni.
Zobaczycie, że wymagania realne będą mniejsze, niż te podane w zalecanych. Popatrzcie na screeny - czy coś takiego może wymagać 3 GB pamięci? Toż Crysis na Medium wymagał 1 GB, a wyglądał lepiej i miał więcej tekstur.
A procek dwurdzeniowy to standard mniej więcej od roku, 2 GB dobrego RAMu to koszt zaledwie 150zł, więc nie wiem, nad czym tak wiele osób płacze. Wystarczy popatrzeć, jak śmieszna karta graficzna jest wymagana do tej gry, a to o czymś chyba świadczy.
wszyscy tutaj gadają o procesorach i ramach...a moim zdaniem problemem jest dosyć droga(i chyba najdroższa z całego wymaganego sprzętu) karta graficzna...Za niedługo wyjdzie seria kart 9000 i to będą poważne koszty:/
Tak z ciekawosci.
Od kiedy przesuniecie DMoM&M o tydzien wypada na 15. lutego, kiedy premiera gry miala odbyc sie 5. lutego? Matematyka zawodzi :)
@Ello997: koszty? Tylko, jesli nalezysz do tzw pionierow i zmieniasz karte graficzna jak rekawiczki, przy kazdej premierze nowego ukladu.
dobra karta serii 8000 kosztuje 800-1000zł więc to jest spora cena w porównaniu do ramu. Niedługo wyjdą karty serii 9000 i będą w cenie 1000+ , a karty z serii 8000 pewnie stanieją do ok. 600zł (nie aż tak dużo, ale i tak sporo)...jak dla mnie to ogromne ceny:P Moją kartę 7900GS pewnie będę miał przez jeszcze jakieś 2 lata:/
czy coś takiego może wymagać 3 GB pamięci?
Tak
W takim razie wybaczam ;]
Ello -> Czy 300zł jak na kartę z serii 6x czy 7x, które są oficjalnie wspierane, to dużo? Nie wiem, jakoś tak chyba się w Polsce przyjęło, że kupuje się dobry procesor, wystarczającą ilość RAMu a kartę grafiki już pokroju 8600GT (którą to można sobie wsadzić) i potem taki gracz się męczy, bo nie może włączyć sensownych detali w grach (a nawet w większości przypadków o detale w ogóle nie dba, bo dla niego ważne jest, że dany tytuł się w ogóle odpali; a potem pisze na forach, że Crysis jest do d*py, bo źle wygląda [kto grał na LOW a potem na MED, wie, jaka jest kolosalna różnica). Co do GF8800GT - na dzień dzisiejszy jest to jedyna sensowna karta, od której należy rozpocząć planowanie nowego konfigu. Nie wyobrażam sobie czegoś gorszego.
Odnośnie GF7900GS - też mam tą kartę od 1,5 roku i do dziś jestem zaskoczony jej osiągami: do teraz działają bez problemu wszystkie gry na maksymalnych detalach z framerate'em powyżej 30 FPS (wyjątek - Crysis, on śmiga na Med). W 2006 roku była to na prawdę dobra karta ze średniej półki.
Windows XP - może jakieś argumenty? Stranglehold też wymagał 2 GB RAMu, a chodził bardzo dobrze na 768 MB. Zresztą zapisz sobie moje stwierdzenie i zobaczysz, że będę miał rację xD
@jiker [ Gladiator ]: no tak, ja mowie o amerykanskiej, ktora ma sie odbyc 12. Moze wypadaloby zaznaczyc, ze chodzi o europejska? :)
Ludzie musicie się pogodzić z tym że np. za 3-4 miesiące to gry będą robione na procesor ok. 4,5 GHZ. W 2 POŁOWIE 2008r. MA SIĘ UKAZAĆ PROCESOR 8 RDZENIOWY. A co do wymagań Assassin's Creed'a to możecie być pewni że on wykorzysta w pełni te 3GB ramu. Za kilka chwil ukaże się rodzina podzespołów graficcznych GF 9xxx .