Tomb Raider: Anniversary | 360
nienawidze tomb raider`a -.-
co ty powiesz
tomb raidr rządzi!!!!!! debile...
Jak uzywac tego B w polaczeniu z LS? Walcze z ogromnym dinozaurem i pokazuje mi sie czerwony przycisk B oraz strzalki, ale wciskam je i nic sie nei dzieje :/
Kojarząc tę grę na PC to musiałeś biec w danym kierunki i wcisnąć Shift - możliwe, że B.
wciskasz b i kirunek jakis w bok albo do tyllu czekasz az sie strzalki na kieruje na leb i sie zrobia czerwone i strzelasz on wtedy jest oszolomiony i w biega w sciane najlepiej nakieruj sie na te kolce
Jak zarzucić line żeby wyrwać tarcze tym dwóm koniom tam chodzi mi o tych 2 bossów? bo zastygają w bezruchu i rzucam linę i nie mogę wyrwać mu tej tarczy.
Świeżo po ukończeniu remake'u pierwszej części Lary stwierdzam, że te odsłony nastawione głównie na zagadki i elementy zręcznościowe są lepsze od tych najnowszych survivalowych. Tę tutaj ukończyłem na 100% zbierając przy tym wszystkie ukryte artefakty i relikwie, przeznaczając na to 13 godzin. Nie jestem w stanie powiedzieć jak bardzo w stosunku 1:1 odświeżyli tą grę, bo w tą z 96 roku grałem bardzo dawno temu, ale odblokowałem galerię w dodatkach ukazującą różnicę poszczególnych lokacji i mówiąc delikatnie, przez te 10 lat, które je dzielą gra zmieniła się bardzo, oczywiście na swoją korzyść. Fabularnie z tego co wyczytałem nie uświadczymy za wiele różnic, dodano tylko parę bossów i lokacji, a ujęto tylko te sekretne.
Grę podzielone no 4 wielkie poziomy, takie jak: Peru, Grecja, Egipt i Lost Island. Larę uzbrojono natomiast w jej dwa charakterystyczne pistolety, strzelbę, uzi i linkę z hakiem, choć i tak 90% tego co robimy w tej grze to skaczemy z platformy na platformę, walki jest tutaj mało, ale to dobrze, bo to nie z niej słynie Lara. Zagadek jest za to bardzo dużo, zdarzają się nawet takie trudniejsze, które przytrzymają nas przy sobie trochę dłużej, ale zrobione w dobrym i wyważonym stylu. Troszkę mi brakowało kierowania jakimiś pojazdami, tudzież na przykład motocyklem, który był widoczny w pewnym fragmencie gry, ale tylko podczas cutscenki i podejrzewam, że spowodowane jest to pierwowzorem w którym też nie było takiej możliwości. Gra do najłatwiejszych nie należy i to przede wszystkich ze względu na ogromną ilość bugów, które w niej natrafimy, często uniemożliwiających nam poprawne wykonanie manewrów, ale tak było w przypadku edycji konsolowej, jak jest z pecetową to nie wiem, dlatego nie będę uwzględniać tego faktu w ocenie.
Tomb Raider Anniversary wciąż jest produkcją grywalną, dobrze zrobioną i ambitniejszą od Uncharted'ów, przynajmniej pod względem złożoności, bo ta tutaj nie jest nastawiona przede wszystkim na akcję. Chciałbym, żeby teraz po zakończonej survivalowej trylogii, twórcy wrócili do swoich korzeni i zaprezentowali nam coś w klimacie tamtych części i tak jak nie przepadam za remasterami to nie obraziłbym się za pojawienie się nowych, począwszy od części drugiej.